×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تعمیر جاروبرقی

تعمیرکار و تعمیرگاه آنلاین جاروبرقی آچارباز

تعمیر جاروبرقی در آچارباز
تعمیرات و تعمیرکار جاروبرقی

اگر جاروبرقی شما به درستی کار نمی کند، مثلا: مکش آن کم شده یا خیلی پرسروصدا شده و یا فکر می کنید موتورش سوخته یا روشن نمی شود. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با ما تماس بگیرید. ما تعمیر جاروبرقی را با تعمیرکاران حرفه ی و مجرب جاروبرقی و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی به‌صرفه و بر اساس نرخ اتحادیه سال 1401 (هماهنگی حدود قیمت با شما قبل از تعمیر)
  • تعمیرات جاروبرقی تخصصی آچارباز در سراسر ایران.
  • با یک ماه گارانتی.
  • بیش از 13000 سفارش موفق تعميرات جاروبرقي انجام شده در آچارباز.

برای ثبت سفارش رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر جارو برقی با آچارباز
برای تعمیر جارو برقی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

هزینه تعمیرات جاروبرقی در آچارباز به صورت میانگین از 55,000 تومان تا 1,900,000 تومان متغیر است. تعیین میزان هزینه دقیق، به نوع و میزان خدماتی که ارائه می شود بستگی کامل دارد. در بخش تعرفه های آچارباز تمامی هزینه ها با جزییات کامل ارائه شده اند.

در تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی دو عامل موثر هستند:

  1. کارشناسی و تشخیص صحیح مشکل و میزان حجم کار در رفع مشکل
  2. هزینه قطعه تعویضی (در صورت نیاز)
    • چنانچه تعمیر جاروبرقی بدون تعویض قطعه باشد٬ تنها هزینه اجرت تعمیر گرفته خواهد شد.
    • اما چنانچه تعمیر با تعویض قطعه همراه باشد٬ هزینه قطعه تعویضی جدای از هزینه اجرت گرفته میشود.

لازم به ذکر است که پیش از تعویض قطعه٬ موضوع “تعویض و هزینه قطعه” به اطلاع مشتری رسانده میشود و پس از تایید مشتری٬ تعویض انجام خواهد شد.

پس از ثبت درخواست شما، کارشناس پشتیبانی آچارباز با شما تماس گرفته و تمامی اطلاعات را در زمینه تعرفه و هزینه انجام خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعمیر جارو برقی
تعمیر جارو برقی

با آسودگی خاطر تعمیر تخصصی جاروبرقی خود را به ما بسپارید

جاروبرقی از لوازم پر مصرف و مهم خانگی است. شاید در طول هفته در یک خانواده با جمعیت متوسط، دو بار از جاروبرقی استفاده شود. استفاده از جاروبرقی نکاتی دارد که با رعایت آنها می توان عمر و سلامتی دستگاه را بیشتر کرد. اما جاروبرقی هم مانند تمام لوازم پرمصرف خانه، ممکن است به مشکلات و عیوبی بربخورد، تعمیر حرفه ای و تخصصی جاروبرقی نکته بسیار مهمی است. با تعمیر ناشیانه قطعات و یا تعویض آنها با قطعات نامرغوب، پس از گذشت ِ مدت زمانی از تعمیر جاروبرقی مشکلات بزرگتری برای دستگاه پیش خواهد آمد.

تعمیرکاران جاروبرقی در آچارباز از فیلترهای تخصصی و فنی عبور کرده اند و در کار خود استاد هستند. تمامی سرویس های آچارباز از مرحله درخواست خدمات تا انجام آن توسط پشتیبانی آچارباز پیگیری و کیفیت انجام خدمات رصد می شود.

تعمیر جاروبرقی در تهران

یکی از بزرگترین افتخارات آچارباز٬ سرویس دهی سریع و با کیفیت در شهر بزرگی مانند تهران است. آچارباز این قابلیت را دارد که با به کارگیری بهترین تعمیرکاران خبره جاروبرقی٬ کل سطح شهر تهران را پوشش میدهد و با گذشت کمتر از چند ساعت از ثبت سفارش٬ نسبت به عرضه خدمت اقدام میشود.

تعمیر جاروبرقی در محل قابل انجام است؟

تعمیر جاروبرقی از جمله لوازمی است که برای تعمیر آن به تعمیرگاه تخصصی نیاز است. یکی از مواردی که در تعمیر و سرویس جاروبرقی انجام میشود٬ پاکسازی جاروبرقی از خاک و گردوغبار است که نیاز به فضای مناسب با لوازم لازم برای تعمیر را دارد و منزل جای مناسبی برای این کار نیست. بنابرین تعمیر جاروبرقی در منزل یا محل انجام نمیشود.

تعمیرکار جاربرقی همه ی برندها

خدمات تعمیر جاروبرقی به صورت پیکاپ اند دلیوری است. به این شکل که:

  1. ابتدا شما در سایت، اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن آچارباز ثبت سفارش میکنید.
  2. پشتیبانان آچارباز برای اعلام هزینه‌ها و هماهنگی‌های لازم با شما تماس می‌گیرند.
  3. پس از هماهنگی، پیک آچارباز به محل مشتری مراجعه کرده و جاروبرقی را تحویل گرفته و به تعمیرکار جاروبرقی تحویل می‌دهد.
  4. پس از تعمیر جاروبرقی، پیک آچارباز آن را از تعمیرکار تحویل گرفته و به محل مشتری میفرستد.
تعمیرکار جاروبرقی

با رعایت این نکات به تعمیرکار جاروبرقی نیازی نخواهید داشت

  1. جاروبرقی را به دنبال خودتان نکشید: یکی از قطعات حساس و پر کار در جاروبرقی، لوله خرطومی و لوله خرطومی است. این لوله اتصال موتور مکنده و لوله تلسکوپی را به عهده دارد. در هنگام جارو کشیدن، در صورتی که دستگاه از شما فاصله گرفته است، به وسیله لوله خرطومی دستگاه را به دنبال خود نکشید. این کشش فشار و سنگینی دستگاه را روی لوله وارد می کند و به مرور لوله اتصال لوله به موتور هرز شده و کنده می شود.
  2. خالی کردن کیسه جاروبرقی: کیسه جاروبرقی بر اساس میزان استفاده شما از دستگاه نیاز به تخلیه مرتب دارد. هر قدر این کیسه پرتر باشد، مکندگی جاروبرقی کمتر است و در نتیجه فشار بیشتری به موتور وارد می شود.
  3. لوله تلسکوپی را درست تنظیم کنید: با توجه به قد شما و همچنین فاصله مکانی که قصد جارو کردن آن را دارید، لوله تلسکوپی قابل تنظیم است. اگر این لوله را کوتاه تر از میزان نیاز تنظیم کنید، فشار بیشتری روی آن وارد خواهد شد و درنتیجه درجه بندی های آن به مرور هرز شده و قابل استفاده نخواهد بود.
  4. با سیم جمع کن بازی نکنید: سیم جمع کن جاروبرقی قطعه حساسی است، کشیدن سیم جاروبرقی تا آخرین قسمت آن، یا بیرون و داخل دادن سیم و یا بردن جاروبرقی تا فاصله دوری که باعث کشیده شدن سیم می شود، به سیم جمع کن و خود سیم آسیب خواهد زد.

تعمیر جاروبرقی در چه برندهایی در آچارباز تعمیر می شود

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی در آچارباز برای تمامی برندهای انجام میشود. نمونه برندهایی که در آچارباز تعمیر شده اند:

تعمیر جاروبرقی دوو
تعمیر جاروبرقی پارس خزر
تعمیر جاروبرقی پاناسونیک
تعمیر جاروبرقی بوش
تعمیر جاروبرقی سامسونگ
تعمیر جاروبرقی ال جی
تعمیر جارو برقی با آچارباز
برای تعمیر جارو برقی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

آموزش خرابی و مشکلات متداول جهت تعمیر و عیب یابی جاروبرقی

  • مشکل 1: چرا جاروبرقی مکش خوبی ندارد؟عیب یابی: اولین احتمال در عیب یابی جاروبرقی که مکش ندارد، بررسی کیسه آن است. این بررسی را خودتان هم می توانید انجام بدهید. جاروبرقی که پر شده باشد، فضایی برای مکش ندارد. این مورد به موتور جاروبرقی هم آسیب می زند. دومین احتمال مشکلی در فیلترهاست که باید بررسی شود آخرین احتمال٬ ضعیف شدن موتور جاروبرقی است. در این صورت باید برای تعمیر موتور جاروبرقی از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.
  • مشکل 2: چرا جاروبرقی روشن نمیشود؟عیب یابی: روشن نشدن جاروبرقی علل مختلفی دارد که به شکل لیست وار به صورت زیر است:
    1. ممکن است که مشکل قطعی برق در دوشاخه جاروبرقی وجود داشته باشد.ممکن است موتور سوخته باشد و یا مدار سری موتور قطع شده باشد.ممکن است مشکلی در کلیدهای روشن و خاموش کردن جاروبرقی پیش آمده باشد.احتمال سوختگی رله وجود دارد.ممکن است که جاروبرقی روشن شود ولی قدرتی ندارد که در اینصورت٬ کثیفی کلکتور٬ خرابی زغال٬ خرابی یاتاقان و بلبرینگ ها٬ یا نیم سوز شدن موتور میتواند از علل آن باشد.
    در صورت وجود هرکدام از این موارد٬ به یک تعمیرکار جاروبرقی نیاز است تا ضمن تشخیص درست مشکل٬ آن را تعمیر کند.
  • مشکل 3: چرا جاروبرقی بوی سوختگی میدهد؟عیب یابی: این مشکل میتواند از سیم‌کشی جاروبرقی و یا از موتور دستگاه باشد. در هرصورت برای رفع مشکل از یک تکنسین مجرب جاروبرقی کمک بگیرید.
  • مشکل 4: دکمه خاموش و روشن جاروبرقی خراب شده است. آیا تعمیر میشود؟عیب یابی: یکی از مشکلاتی که برای جاروبرقی اتفاق میفتد٬ شکستگی و از کار افتادن دکمه های خاموش و روشن کردن دستگاه است. این قطعات را با توجه به آسیب وارده میتوان تعمیر و یا تعویض کرد.
  • مشکل 5: چرخ های جاروبرقی خراب شده است. آیا تعمیر میشود؟عیب یابی: مشکل رایج دیگر در جاروبرقی٬ خوب نچرخیدن چرخ های آن است. چرخ های جاروبرقی نیز قابل تعمیر و یا تعویض هستند.
  • مشکل 6: چرا دسته جاروبرقی خراب شده است؟عیب یابی: از مشکلات دیگر جاروبرقی٬ خرابی دسته جاروبرقی است. خرابی این قطعات معمولا جز مشکلات اساسی به حساب نمی‌آیند و تنها با تعویض قطعه٬ جاروبرقی سرویس شده و مشکل حل میشود.
  • مشکل 7: چرا سیم جمع کن جاروبرقی خراب شده است ؟عیب یابی: خرابی سیم جمع کن جاروبرقی از مشکلات رایج است. باز کردن و بستن دوباره سیم جمع کن کار راحتی نیست و موجب آزار و خستگی کاربر میشود.یکی از دلایل خرابی سیم جمع کن٬ خرابی فنر یا شکستن فنر سیم جمع کن است که علت آن این است که سیم جاروبرقی تا انتها بیرون کشیده شده است.برای رفع مشکل سیم جمع کن جاروبرقی از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.
  • مشکل 8: علت سوختگی موتور جاروبرقی چیست؟عیب یابی: موتور جاروبرقی به دلایل مختلفی ممکن است بسوزد که در اینجا به موارد اشاره میکنیم:
    1. ممکن است ترموستات که مسوول خاموش کردن دستگاه پس از داغی بیش از حد است خراب شده باشد.ممکن است که موتور به دلایل مشکلات سیم پیچی نیم‌سوز شده باشد.استفاده بیش از حد و بار زیاد خارج از ظرفیت جاروبرقی موجب سوختگی موتور میشود.گاهی برد جاروبرقی که مسوول ارسال دستورات است خراب میشود و وموجب سوختگی موتور میشود.خرابی فن موتور نیز میتواند منجر به سوختگی موتور جاروبرقی شود.خرابی زغال٬ خرابی بلبرینگ و یا پارگی و فرسودگی تسمه میتواند موجب آسیب موتور جاروبرقی شود.پر بودن کیسه جاروبرقی٬ کثیفی فیلترها و بسته بودن لوله جاروبرقی میتواند موجب ایجاد فشار زیاد روی جاروبرقی و آسیب دیدن آن شود.
    هرکدام این عوامل میتواند منجر به خرابی موتور شوند که برای رفع مشکل و تعمیر جاروبرقی نیاز به بررسی فنی یک تعمیرکار دارد تا با تشخیص درست به تعمیر آن بپردازد.
  • مشکل ۹: چرا جاروبرقی جرقه میزند؟عیب یابی: علت جرقه زدن جاروبرقی از مشکلی است که در قسمت بالشتک و یا زغال جاروبرقی ایجاد شده است. جرقه های آبی رنگ در قسمت موتور معمولا نشانه کوتاه شدن زغال دستگاه است.علت دیگر جرقه زدن جاروبرقی٬ کلکتور جاروبرقی است که در کنار سیم جمع کن قرار گرفته برای برطرف کردن مشکل٬ تعویض بالشتک و یا تعویض زغال باید تعمیر جاروبرقی را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید.
  • مشکل 10: چرا جاروبرقی صدای زیادی میدهد؟عیب یابی: اولین احتمال از صدای زیاد جاروبرقی میتواند پر بودن کیسه جاروبرقی و یا مسدود بودن لوله خرطومی می‌تواند علت صدای زیادجاروبرقی باشد. بهتر است در اولین قدم این دو قطعه را بررسی کنید.دومین علت میتواند از پروانه های جاروبرقی باشد که در صورت خرابی باید نسبت به تعویض پروانه ها اقدام کرد.سومین علت صدای جاروبرقی٬ موتور جاروبرقی و یا فن این قطعه است. کثیفی موتور و یا مشکلات فنی که برای موتور جاروبرقی پیش می‌آید می‌تواند باعث زیاد شدن صدای جاروبرقی شود.علت چهارم میتواند از خرابی بلبرینگ باشد که در صورت معیوب بودن باید تعویض بلبرینگ جاروبرقی انجام شود.علت پنجم میتواند از خرابی و معیوب شدن لاستیک های نگهدارنده بین قطعات باشد که هنگام سرعت زیاد موتور جاروبرقی٬ ایجاد صدای زیاد میکند.علت آخر هم میتواند از قدیمی بودن جاروبرقی باشد. باید گفت صدای زیاد آن نشانه مشکل در خود جاروبرقی نیست و نسل قدیمی این دستگاه ها معمولا صدای بلندی دارند.
  • مشکل ۱۱: چرا جاروبرقی بعد از مدتی به شدت داغ میکند؟عیب یابی: داغ شدن موتور جاروبرقی بعد از 20 دقیقه کار کردن طبیعی است. داخل جاروبرقی های جدید ترموستات وجود دارد. ترموستات وظیفه دارد به محض داغ شدن بیش از حد جاروبرقی دستور خاموش شدن موتور را ارسال کند چون در غیر این صورت به موتور آسیب می رسد. از کار افتادن ترموستات می تواند خطر جدی برای موتور ایجاد کند. نیم سوز شدن موتور و یا ضعیف شدن آن هم از دیگر دلایل داغ شدن موتور است.اگر پس از گذشت زمان از داغ شدن جاروبرقی٬ دستگاه خاموش نشد حتما برای تعمیر ترموستات جاروبرقی و یا تعمیر موتور نیم سوز شده اقدام کنید.

خدمات تعمیر جاروبرقی شامل موارد ذیل است:

  • تعویض بلبرینگ
  • تعویض سیم پیچی
  • تعویض کلکتور
  • تعویض پروانه
  • تعویض ذغال
  • تعویض بوش
  • تعویض بالشتک
  • تعویض سیم جمع کن
  • تعمیر سیم جمع کن
  • تعویض موتور
  • تعمیر موتور
  • سرویس کامل
تعمیرگاه آچارباز-خدمات تعمیر جاروبرقی آچارباز

چرا تعمیر جاروبرقی را به آچارباز بسپارم

  • شفافیت در اعلام هزینه ها
  • تعمیر جاروبرقی در هر برند معتبر در کوتاه‌ترین زمان
  • استفاده از لوازم و قطعات با کیفیت جاروبرقی
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر جاروبرقی
  • عدم نیاز به حمل جاروبرقی تا تعمیرگاه
  • رایگان بودن هزینه حمل جاروبرقی تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی مشتریان آچارباز در تمامی مراحل تعمیر
  • و در نهایت کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان
تعمیر جارو برقی با آچارباز
برای تعمیر جارو برقی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر جاروبرقی (آچارباز)

استان تهران، تهران
مناطق تحت پوشش تعمیرات

تعمیر جاروبرقی در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی،خیابان دولت، خیابان ظفر، محله یخچال، جردن، بلوار اندرزگو، خیابان میرداماد، خیابان شریعتی، پل رومی، شهرک غرب، سعادت آباد، شهرک آتی ساز

تعمیر جاروبرقی در مرکز تهران

خیابان انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد،خیابان مطهری، محله عباس آباد، میدان ونک، محله شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، بلوار ستاری، محله شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، شهر زیبا، محله سردار جنگل، خیابان آیت الله کاشانی

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، بزرگراه رسالت، سید خندان، محله پیروزی، افسریه، حکیمیه، بلوار ارتش، لویزان

تعمیر جاروبرقی در جنوب تهران

منیریه، خیابان حافظ، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، محله راه آهن،خیابان آزادی، ایستگاه نواب، خیابان جمهوری، خیابان ولیعصر، یافت آباد، شادآباد، شهر ری، باقر شهر، عبدل آباد

تعمیرکار جاروبرقی
تعمیرکار جاروبرقی

سوالات متداول:

در آچارباز تعویض قطعات جارو برقی هم انجام می شود؟

تمام تلاش تعمیرکاران ما در تعمیرگاه تخصصی جاروبرقی آچارباز این است که دستگاه را با تعمیرات و سرویس قطعات رفع ایراد کنند. اما بعضی قطعات جاروبرقی، عمر مصرفی مشخصی دارند و بعد از انقضاء کارایی لازم را نخواهند داشت و باید با قطعه جدید تعویض شوند. در این صورت تعمیرکاران قبل از تعویض قطعه٬ موضوع را به مشتری اطلاع داده و با رضایت ایشان تعویض قطعات را انجام خواهد داد. این اطمینان را می دهیم که تعمیرات جارو برقی با بهترین و با کیفیت ترین قطعات صورت خواهد گرفت.

در آچارباز در چه شهرهایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر خدمات تعمیر جارو برقی در تهران با ارسال پیک از طرف آچارباز انجام می شود. سرویس و تعمیر لوازم خانه برای شهرستان ها با ارسال دستگاه از طریق پست، با هزینه آچارباز امکانپذیر است.

آیا جاروبرقی ارزش تعمیر را دارد؟

به عنوان یک قانون کلی، اگر قرار است هزینه تعمیر کمتر از نصف هزینه جاروبرقی جدید باشد، بهتر است ادامه دهید و آن را تعمیر کنید. هنگامی که این سرویس به نصف قیمت یک دستگاه جدید می رسد، احتمالاً بهتر است روی یک مدل جدیدتر سرمایه گذاری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا