×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کولر گازی

چطور اسپلیت را بدون کنترل روشن و خاموش کنیم؟

خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل

شاید فکر کنید که استفاده از کولر گازی، فقط با کنترل آن، امکان پذیر است و خاموش و روشن کردن کولر گازی بدون کنترل امکان پذیر نیست. اما این تصور اشتباه است و شما می‌توانید بدون کنترل هم، از اسپلیت استفاده کنید و مجبور به تحمل گرما نباشید. اگر تمایل دارید، تا با نحوه‌ی استفاده از کولر گازی، بدون کنترل آشنا شوید، بهتر است تا پایان این مقاله از آچارباز، همراه ما باشید. ما در این مقاله به سه روش که می‌توانند برای روشن و خاموش کردن کولر، به شما کمک کنند، اشاره خواهیم کرد.

چنانچه در زمینه نصب، تعمیر یا سرویس کولر گازی نیاز به تعمیرکار داشتید میتوانید در این صفحه یا اپلیکیشن آچارباز در قسمت تعمیر کولر گازی درخواست‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

روش اول: روشن کردن دکمه پاور در یونیت داخلی کولر گازی

یکی از کارهایی که هنگام نبودن یا کارنکردن کنترل اسپلیت، می‌توانید انجام داده و کولر را روشن کنید، مربوط به خود کولر است. یعنی شما باید قسمت رویی یا پنل کولر گازی را در بیاورید و در قسمت یونیت داخلی کولر، به دنبال دکمه‌ی on, of یا Auto بگردید. محل قرار گیری این دکمه و رنگ آن، در کولر گازی‌های مختلف، متفاوت است. اما با کمی توجه و دقت، می‌توانید محل این دکمه را پیدا کنید. توجه کنید که با فشار دادن دکمه خاموش و روشن یونیت، کولر گازی با دمای از پیش تعریف شده، روشن می‌شود و شما دیگر قادر به تعویض درجه و دمای کولر نخواهید بود. همچنین حالتی که با فشردن این دکمه ایجاد می‌شود، سرمایشی است و شما این مورد را هم، نمی‌توانید تغییر دهید.

روشن و خاموش کردن کولر گازی با دکمه پاور یونیت داخلی
برای روشن و خاموش کردن کولر با دکمه پاور، پنل رویی کولر را باز کنید و دکمه پاور را فشار دهید.
برای تعمیر کولر گازی از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

روش دوم: استفاده از تلفن همراه برای روشن کردن کولر گازی

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقا پیدا کردن مدل‎‌ گوشی‌ها، نوع و کیفیت برنامه‌های گوشی‌ها هم ارتقا پیدا کرده است. شما برای خاموش و روشن کردن کولر گازی بدون کنترل، می‎توانید از گوشی همراه خود نیز استفاده کنید. برای این کار باید در گوشی همراه خود، برنامه‌ا‌ی با عنوان کنترل مخصوص کولر گازی‌تان را سرچ کنید، بعد از پیدا کردن و اجرای برنامه، می‌توانید از کنترل مجازی خود استفاده و کولر را در دماها و حالت‌های مختلف، تنظیم کنید. از برنامه‌های مشابه، برای تلویزیون هم می‌توانید استفاده کنید.

خاموش و روشن کردن کولر گازی با گوشی موبایل
با نصب برنامه‌ی مخصوص، کولر گازی را با گوشی روشن و خاموش کنید.
پیشنهاد مطالعه

روش سوم: خاموش یا روشن کردن کولر گازی با استفاده از کلید قطع کننده

در روش سوم که مربوط به کلید قطع کننده است، اگر شما کلید قطع کننده را پیشتر نصب کرده‌اید، باید آن را چک کنید که در حالت خاموش نباشد. قطع بودن این دکمه، از کار کردن اسپلیت با کنترل، جلوگیری می‌کند. اگر هم تاکنون، کلید قطع کننده را نصب نکرده‎‌اید، می‌توانید این کلید را نصب و خاموش و روشن کردن کولر گازی بدون کنترل را برای خود امکان پذیر سازید.

خاموش و روشن کردن کولر گازی با دکمه قطع
با نصب دکمه قطع می‌توانید به راحتی از کولر استفاده کنید.

با فشار دادن دکمه خاموش و روشن یونیت، کولر گازی با دمای از پیش تعریف شده، روشن می‌شود و شما دیگر قادر به تعویض درجه و دمای کولر نخواهید بود

اگر با انجام مراحل فوق، تغییری در وضعیت ایجاد نشد و موفق به روشن کردن اسپلیت نشدید، ممکن است کولر گازی شما دچار مشکلی شده باشد، برای یافتن مشکل و رفع آن، می‌توانید، با مشاوران ماهر آچارباز در زمینه تعمیر کولر گازی با شماره 02154591616 تماس گرفته و راهنمایی‌های‌ لازم را دریافت کنید.

سرویس کولر گازی در محل با آچارباز
برای سرویس کولر گازی خود کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.
سرویس کولر گازی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کولر قدیمی ال جی داریگ سال ۸۷ گرفتیم کنترل گم شده میشاا با گوشی بزارمش روی بخارز

    1. با سلام
      کاربر عزیز، چنانچه کولر گازی شما هوشمند است و امکان اتصال به موبایل را دارد میتوانید آن را روی حالت گرمایش قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا