×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

گرمایش و سرمایش

بهترین برند چیلر ایرانی و خارجی از نظر کاربران

بهترین برند چیلر

در ایران و جهان چیلر در برندها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. اما تشخیص بهترین برند چیلر برای هر فرد با توجه به سلیقه شخصی، نوع کاربری و محیط استفاده متفاوت است.

برخی از برندهای محبوب چیلر در ایران و جهان Daikin، Carrier، Gree، چیلر lg، چیلر هیتاچی، چیلر یورک هستند. این چیلرها کیفیت خوبی دارند و مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. برای انتخاب بهترین برند چیلر، بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص و سپس با مقایسه و بررسی مشخصات فنی و عملکرد آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید. این برندها از قطعات بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند و کمتر ایراد پیدا می‌کنند. در صورتی که برای نصب، سرویس یا تعمیر چیلر به تعمیرکار نیاز دارید می‌توانید با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و مشکل دستگاه را برطرف می‌کنند.

معرفی بهترین برند چیلر

از آن‌جایی که از چیلر به‌عنوان سیستم تهویه هوای مطبوع و برای کاهش دمای محیط استفاده می‌شود، بنابراین انتخاب بهترین برند چیلر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه با انواع برندهای چیلر بیشتر آشنا می‌شویم.

چیلرهای برند Gree

اولین مورد از لیست بهترین برند چیلر Gree است. این کمپانی از سال 1991 در حوزه تولید چیلر فعالیت می‌کند و با نام رسمی Gree Electric Appliances شناخته می‌شود. محصولات این برند، برای انواع ساختمان‌های نوساز و بازسازی شده نظیر مجتمع‌های اداری، هتل‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و … در ابعاد مختلف کاربرد دارد. از ویژگی‌های فوق العاده محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازدهی بالا چیلرهای Gree:

چیلرهای برند Gree از فناوری‌های پیشرفته و مدرن استفاده می‌کنند و به‌همین دلیل، بازدهی بالایی ارائه می‌دهند.

طراحی فوق العاده:

در طراحی این محصول از مدرن‌ترین و کارآمدترین المان‌ها استفاده شده و طراحی آن به‌صورتی است که قابلیت نصب و استفاده آسان را فراهم می‌کند.

فن آوری پیشرفته:

فن آوری‌های پیشرفته موجود در محصولات این برند، منجر به صرفه جویی در انرژی می‌شود.

چیلر بی‌صدا:

برند Gree، چیلرهای خود را به‌گونه‌ای طراحی می‌کند که صدای زیادی تولید نکنند؛ بنابراین می‌توانید از این برند، حتی برای محیط‌های بسیار ساکت نیز استفاده کنید.

درباره برند Carrier

کمپانی Carrier یکی‌دیگر از تولید کنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع است. این برند آمریکایی فعالیت خود را در سال 1902 آغاز کرد و در سال 2020 به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یافت. این برند نیز بعنوان دومین مورد از لیست بهترین برند چیلر ویژگی‌های زیر را به مشتریان ارائه می‌کند.

بازدهی: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌‌های برند Carrier بازدهی فوق‌العاده آن باتوجه به کیفیت ساخت بالای قطعات است.

طول عمر: محصولات این برند فوق‌العاده طول عمر بالایی دارند و این موضوع می‌تواند به‌دلیل استفاده از مواد باکیفیت بالا برای تولید محصولات این برند باشد.

مصرف انرژی: صرفه جویی در مصرف انرژی یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی است که برای تولید محصولات این برند رعایت شده است؛ بنابراین با استفاده از این محصول نگرانی‌ای در رابطه‌با مصرف بی‌رویه انرژی نخواهید داشت.

تعمیر: این محصول با قابلیت تعمیر و تعویض آسان ارائه می‌شود؛ بنابراین برای تعمیر و نگهداری از آن به پرداخت هزینه‌های هنگفت نیازی نیست.

انتخاب بهترین برند چیلر، چه ایرانی چه خارجی باید به‌گونه ای باشد که بتواند نیازهای محیط مورد نظر شما را به‌لحاظ سرمایشی برطرف کند و از طرفی قیمت مناسبی نیز داشته باشد. 

بهترین برند چیلر خارجی
بهترین برند چیلر از قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده و راندمان بالایی دارند.

برند دایکین در سال 1991 در کشور آمریکا تاسیس شد و تولید چیلر و دستگاه‌های تهویه هوای مطبوع را آغاز کرد. برند Daikin باتوجه به شعار معروف خود در رابطه با ایده آل ساختن هوای محیط، محصولات بی‌نظیری را با امکان مدیریت هوا، رطوبت و جریان پاکیزگی در قالب مدیریت دما، ارائه می‌کند. چیلرهای این برند فوق‌العاده در هر دو نوع، هوا خنک و آب خنک تولید می‌شوند و برای هر نوع شرایط آب‌وهوایی قابل استفاده هستند.

برند Daikin، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است و تنوع محصولات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند است. چیلرهای Daikin ساختار مدولار دارند؛ بنابراین به‌راحتی با نیازهای مختلف سازمان‌ها سازگاری پیدا می‌کنند و باتوجه به افزایش یا کاهش نیاز، می‌توانید تعدادی از چیلرها را روشن یا خاموش کنید.

چیلر یورک

یورک (York) یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید چیلر است. این برند در سال ۱۸۷۴ تاسیس شده و در حال حاضر جزء شرکت‌های بزرگ جهانی در زمینه تولید تجهیزات HVAC  (حرارت، تهویه و تهویه مطبوع) قرار گرفته است. کمپانی یورک در طراحی و ساخت انواع مختلف چیلر از جمله چیلرهای هوایی، چیلرهای آبی، چیلرهای جذبی، و چیلرهای پرتابل تخصص دارد. این چیلرها توانایی پوشش نیازهای گوناگون در سطح صنعتی را دارند.

قطعات این چیلرها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با کیفیت ساختاردهی می‌شوند و به صورت گسترده در ساختمان‌های بزرگی مانند تجاری، صنعتی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چیلر هیتاچی

چیلر هیتاچی با نام تجاریHitachi Coolin & Heating، یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان چیلر در جهان است. محصولات این شرکت نیز یکی از بهترین چیلرهای صنعتی موجود در بازار هستند. در زیر به برخی از ویژگی‌های این برند اشاره می‌کنیم:

کیفیت بالا: تمامی محصولات هیتاچی دارای کیفیت بالا هستند و توانایی کارکرد در شرایط حرارتی و رطوبتی بالا را دارند.

راندمان بالا: چیلرهای هیتاچی با راندمان بالا و کارایی بهینه، توانسته‌اند جایگاه مناسبی در بازار پیدا کنند.

قابلیت کنترل: چیلرهای هیتاچی با قابلیت کنترل و مانیتورینگ بسیار خوبی را دارند.

بهترین برند چیلر جذبی و تراکمی
چیلرهای ال جی، هیتاچی و یورک از بهترین برندهای تولیدکننده چیلر در جهان هستند.
پیشنهاد مطالعه

چیلر ال جی

چیلر ال جی با نام تجاری LG که در سال ۲۰۱۵ توانست نخستین جایزه محصول سال را در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع به دست آورد، در حال حاضر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان چیلر در جهان است. در زیر به برخی از ویژگی‌های این برند اشاره می‌کنیم:

طراحی منحصر به فرد: چیلرهای ال جی با طراحی منحصر به فرد، بهترین کارایی را در مقایسه با سایر رقبا ارائه می‌دهند.

کارکرد بی صدا: چیلرهای ال جی با صدای بسیار کم و عملکرد صامت، مناسب برای استفاده در فضاهایی هستند که نیاز به صدای کم دارند.

قابلیت کنترل: چیلرهای ال جی نیز مانند هیتاچی قابلیت کنترل و مانیتورینگ بسیار خوبی را دارند.

شرکت های سازنده چیلر ایرانی

تولید چیلر در کشور ایران بسیار محدود است و تنها توسط چند شرکت خاص انجام می‌شود. این محصولات قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهند که از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. انتخاب بهترین برند چیلر، چه ایرانی چه خارجی باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند نیازهای محیط مورد نظر شما را به‌لحاظ سرمایشی برطرف کند و از طرفی قیمت مناسبی نیز داشته باشد. از جمله برندهای تولیدکننده چیلر ایرانی می‌توان به تهویه نوین ایرانیان ، شرکت تاپ تهویه و … اشاره کرد.

بهترین برند چیلر ایرانی
هزینه تعمیر و نگهداری چیلرهایی که ظرفیت بیشتری دارند نسبت به چیلرهای کوچک بیشتر است.

در این مطلب سعی کردیم به لیست بهترین برند چیلر را به شما اعلام کنیم تا در صورتی‌که قصد خرید آنها را دارید بتوانید یکی از بهترین برندها را انتخاب کنید. در صورتی‌که برای نصب، سرویس و تعمیر چیلر بدنبال تعمیرکار متخصص هستید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا