تکنولوژی و کامپیوتر

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ چیست؟

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ می‌تواند تجربه صوتی لذت بخشی را حین کار با لپ تاپ برای شما فراهم کند. شما این امکان را دارید که از این اسپیکرها برای جلسات تیمی، بازی کردن یا گوش دادن موسیقی، استفاده کنید. اسپیکرهای لپ تاپ می‌توانند بسته به نیازهای کاربران خود، ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند. برای مثال بسیاری از اسپیکرها توسط پورت USB تغذیه می‌شوند، برخی دیگر شارژی هستند و اتصال بدون کابل را فراهم می‌کنند. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله آچارباز درباره ویژگی‌های بهترین اسپیکر برای لپ تاپ و معرفی چند مدل پرفروش با شما صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

در صورتی‌که در اثر مشکلات مختلف به خدمات سرویس یا تعمیر اسپیکر خانگی و حرفه‌ای نیاز دارید می‌توانید از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید. کافیست با شماره 02154591616 تماس بگیرید یا سفارش‌تان را در این صفحه ثبت کنید.

نحوه انتخاب بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

هنگام خرید اسپیکر لپ تاپ چندین فاکتور وجود دارند که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بهترین محصول را با توجه به نیازتان می‌خرید. این فاکتورها عبارتند از:

  1. مهم‌ترین فاکتور، کیفیت صدای اسپیکرهاست. به دنبال اسپیکرهایی با محدوده فرکانس وسیع و وات بالا باشید؛ زیرا این اسپیکرها صدایی واضح و دقیق را در تمام سطوح صدا (بالا و پایین) تولید می‌کنند.
  2. نوع صدایی را که ترجیح می‌دهید، در نظر بگیرید. برای مثال بیس سنگین را دوست دارید یا ترجیح می‌دهید صدا زیر باشد.
  3. مطمئن شوید که اسپیکرها با لپ تاپ یا دستگاه‌های دیگر سازگار هستند. به دنبال اسپیکرهایی با گزینه‌های ورودی مختلف از جمله USB، بلوتوث، و جک 3.5 میلی‌متری صدا باشید تا مطمئن شوید که می‌توانید آنها را به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید.
  4. اندازه و سبک طراحی اسپیکرهای لپ تاپ کامپیوتر مهم هستند؛ زیرا می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد و زیبایی آنها داشته باشند. اسپیکرهای بزرگتر اغلب کیفیت صدای بهتری تولید می‌کنند، اما ممکن است برای میزها با ابعاد کوچکتر مناسب نباشند.
  5. به قابلیت‌های اضافه که اسپیکرهای لپ تاپ ارائه می‌دهند، دقت کنید. برخی از بلندگوها ممکن است شامل کنترل‌های داخلی مانند تنظیم صدا و بیس باشند؛ درحالی‌که برخی دیگر شاید نور LED یا سایر جلوه‌های بصری را ارائه دهند.
راهنمای خرید بهترین اسپیکر برای لپ تاپ
اگر می‌خواهید برای مکالمه هم از اسپیکر استفاده کنید بهتر است مدلی را بخرید که میکروفون داخلی داشته باشد.

معرفی 5 مدل از بهترین اسپیکر برای لپ تاپ

در ادامه لیست 5 مدل از پرفروش‌ترین و بهترین اسپیکر برای لپ تاپ را معرفی می‌کنیم.

1- اسپیکر Bose Companion 2 Series III

اسپیکر Bose Companion 2 Series III بهترین اسپیکرهای رومیزی برای کاربران لپ تاپ است. این اسپیکر از سال 2013 تا به امروز به فروش می‌رسد. باندهای این اسپیکر با ابعاد 7.5×5.9×3.1 اینچی فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی‌کنند، اما صدایی بسیار باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد. این اسپیکر صدای استریوی قدرتمند ایجاد کرده و خروجی بیس بسیار خوبی دارد.

طراحی اسپیکر Bose Companion 2 Series III ساده و زیباست همچنین برای هر نوع سبک دکوراسیون منزل عالی است. یک دکمه صدا همراه با جک هدفون در اسپیکری سمت راست وجود دارد که قابلیت تنظیم و استفاده از هندزفری را فراهم می‌کند. این اسپیکر قابلیت تنظیم بیس یا صدای زیر را ندارد، اما با صدای متعادلی که ارائه می‌دهد، نیازهای شما را به‌خوبی برآورده خواهد کرد.

اسپیکر Bose Companion 2 Series III
اگر به دنبال یکی از کوچکترین و بهترین اسپیکر برای لپ تاپ مدل Bose Companion 2 Series III مطلوب شماست.

2- اسپیکر Klipsch ProMedia 2.1 THX

اگر به دنبال اسپیکرهای مخصوص لپ تاپ همراه با ساب ووفر هستید، Klipsch ProMedia 2.1 THX  انتخاب بسیار خوبی است. کیفیت صدا این محصول بسیار خوب است، به‌طوری‌که صداهای  ظریف را هم به‌‌شکل چشمگیری می‌شنوید. آوازها، سازها و جلوه‌های صوتی بسیار دقیق هستند و تجربه تماشای فیلم و بازی‌های ویدیویی را برای شما لذت بخش می‌کند.

هر یک از باندهای اسپیکر Klipsch ProMedia 2.1 THX به دلیل طراحی مینیمال و زیبا در کنار لپ تاپ شما قرار می‌گیرند تا زیبایی میز شما دوچندان را کنند. تعیین محل قرار دادن ساب ووفر بزرگ این اسپیکر ممکن است برای کسانی که فضای بسیار کمی دارند، چالش‌برانگیز باشد. با این حال، اگر فضای زیادی روی میز خود دارید، ProMedia 2.1 با ویژگی‌های بسیار خوبش می‌تواند محصول درخور توجه باشد.

Klipsch ProMedia 2.1 THX یکی ازبهترین اسپیکر برای لپ تاپ
یکی از معایب اسپیکر Klipsch ProMedia 2.1 THX نداشتن بلوتوث است که می‌تواند برای برخی افراد مشکل‌ساز باشد.

3- اسپیکر Creative Pebble V3

اسپیکر Creative Pebble V3 درعین‌حال که قیمت خوبی دارد، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران  قرار می‌دهد. این اسپیکر با وجود ابعاد کوچک، صدای بلند و واضحی تولید می‌کند.

اسپیکر Creative Pebble V3 از درایور 2.25 اینچی، رادیاتور بیس غیرفعال و پورت 3.5 میلی‌متری USB-C) پشتیبانی می‌کند. بیس زیادی از باندهای این اسپیکر خارج نمی‌شود، به این معنی که صداهای زیر ممکن است فاقد عمق باشند. خروجی هدفون نیز برای لذت بردن از موسیقی و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران قابل‌استفاده است.

اسپیکر Creative Pebble V3 یکی از بهترین اسپیکر برای لپ تاپ
طراحی خاص این محصول که شبیه از یک گوی جذاب است، فضای بسیار کمی را روی میز شما اشغال می‌کند.

4- اسپیکر بازی Logitech G560

اسپیکر بازی Logitech G560 بهترین اسپیکر برای لپ تاپ جهت استفاده گیمرهاست. چه در حال بازی باشید و چه به موسیقی گوش می‌دهید، G560 با داشتن ساب ووفر می‌تواند صدای بسیار قوی ایجاد کند. اگر دوست دارید با صدای بلند بازی کنید، این اسپیکر را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های مفید G560 سازگاری بلوتوث آن است که به شما امکان می‌دهد موسیقی خود را از تلفن هوشمند تنظیم کنید.

اسپیکر بازی Logitech G560 یک سیستم نورپردازی زیبا دارد که شامل چهار قسمت متمایز با ‌LED‌های روشن و رنگارنگ است که حالتی سرگرم‌کننده به میز شما می‌دهند. اما می‌توانند حواس شما را پرت کنند!

بهترین اسپیکر برای لپ تاپ Logitech G560
این اسپیکر یک نرم‌افزار دارد که از طریق آن می‌توانید میزان روشنایی، فعال کردن صدای فراگیر و سایر موارد را از داخل لپ تاپ خود تنظیم کنید.

5- اسپیکر Razer Nommo Chroma

اگر می‌خواهید از آن اسپیکرهای کوچک روی لپ تاپ یا مانیتور گیمینگ خود استفاده کنید، اسپیکر Razer Nommo Chroma را انتخاب کنید. این اسپیکر استریو که مخصوص بازی است، صدایی عالی و دقیق ایجاد می‌کند.

این محصول یک نوار LED نازک در اطراف پایه خود دارد که می‌تواند میلیون‌ها رنگ را ترکیب کند تا زیبایی میز شما به حداکثر برساند. با استفاده از نرم‌افزار  Razer’s Synapse 3می‌توانید اسپیکر Nommo را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوری سفارشی کنید تا در زمان بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

تصویر یکی از بهترین اسپیکر برای لپ تاپ
کیفیت صدا اسپیکر Razer Nommo Chroma بسیار خوب است و شما می‌توانید به معنای واقعی در بازی غوطه‌ور شوید.

در این مطلب سعی کردیم نکات مهم برای انتخاب بهترین اسپیکر برای لپ تاپ را به شما آموزش و 5 تا از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌ها را به شما معرفی کنیم. این محصولات بسیار باکیفیت هستند و قطعات مرغوب ساخته شده‌اند و به ندرت ایراد پیدا می‌کنند. اما در صورتی‌که اسپیکر یا لپ تاپ شما به هر دلیلی ایرادی داشت و مانند روز اول کار نمی‌کرد، می‌توانید در قسمت تعمیر لپ تاپ یا تعمیر اسپیکر خانگی سفارش‌تان را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کنند.

تعمیر لپ تاپ در محل با آچارباز
سرویس تعمیر لپ تاپ در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های لپ تاپ است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار لپ تاپ را ثبت کنید.
تعمیر لپ تاپ

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا