×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ساندبار و اسپیکر

معرفی 8 تا از بهترین اسپیکر ها تا 5 میلیون برای خرید

بهترین اسپیکر تا 5 میلیون

با خواندن این مقاله می‌توانید با قیمت زیر پنج میلیون تومان، یکی از بهترین اسپیکرهای بازار از نظر مشخصات، برند، جنس، کاربرد و … انتخاب کنید. برای خریدن بهترین اسپیکر تا 5 میلیون نیاز نیست نگران باشید و هزاران محصول مختلف را بررسی کنید، کافیست با 8 محصولی که در ادامه معرفی می‌کنیم آشنا شوید. اسپیکرهای برندهایی نظیر بوز، جی بی ال، تسکو و… از جمله پرفروش‌ترین نمونه‌های موجود به حساب می‌آیند و با توجه به کیفیت و صدای فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهند در لیست 8 تایی ما قرار گرفته‌اند. اگر به خدمات تعمیر اسپیکر خانگی نیاز دارید، با کارشناسان ما در آچارباز با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

بهترین اسپیکر تا 5 میلیون؛ معرفی 8 محصول پرطرفدار

قیمت، صدا، مقاومت، قابل حمل بودن و… از جمله مشخصاتی است که حین خریدن اسپیکر باید مورد توجه قرار گیرد. برندهایی نظیر جی بی ال، تسکو، کینگ استار و… در حال حاضر به عنوان برندهای مطرح در زمینه تولید اسپیکر شناخته می‌شوند. ما با توجه به این موارد لیستی از بهترین اسپیکرها با قیمت زیر 5 میلیون تومان، در ادامه آورده‌ایم:

1. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 6

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 6 به طور حتم تجربه جدیدی در گوش کردن به موسیقی برای شما ایجاد می‌کند. این اسپیکر مانند سایر اسپیکرهای JBL ساده و حرفه‌ای است. روی بدنه این محصول دکمه‌هایی به منظور کم و زیاد کردن و پخش و توقف موسیقی قرار داده شده و از قابلیت Party Boost نیز پشتیبانی می‌کند.

نشانگر ال ای دی و پورت USB C در قسمت پایینی اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip 6 قرار دارد. شما می‌توانید به صورت عمودی این اسپیکر را روی سطوح مختلف قرار دهید و در صورت نیاز به صورت افقی نیز از آن استفاده کنید. وزن نیم کیلویی قابلیت ضد آب بودن اسپیکر جی بی ال مدل Flip 6 باعث می‌شود تا شما کنار دریا و استخر با خیال راحت به موسیقی گوش دهید. کیفیت صدای اسپیکر مدل Flip 6 به حدی بالاست که حین گوش دادن به موسیقی احساس می‌کنید خواننده در کنار شما حضور دارد. برخی مشخصات این محصول که در لیست بهترین اسپیکر تا 5 میلیون قرار دارد به شرح زیر است:

  • نسبت سیگنال به نویز: ۸۰ دسی بل
  • توان خروجی کلی: ۲۰ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی: ۶۳Hz-۲۰KHz هرتز

مهم‌ترین قابلیت اسپیکر بلوتوثی بوز مدل SoundLink Micro علاوه بر پخش صدای فوق‌العاده، پشتیبانی از IPX7 است. این قابلیت باعث می‌شود این اسپیکر به صورت شناور و بدون بروز مشکل در سطح آب استخر یا دریا قرار بگیرد، بنابراین شما می‌توانید حین شنا به موسیقی گوش کنید. در طراحی این اسپیکر از میکروفن استفاده شده است به همین دلیل شما برای پاسخ دادن به تماسهایتان با مشکل مواجه نمی‌شوید. می‌توانید از این اسپیکر به مدت 6 ساعت مداوم استفاده کنید و برای دریافت صدای بیشتر چند اسپیکر بوز را به این اسپیکر متصل کنید. بدنه نرم، سیلیکونی و مقاوم در برابر ضربه این محصول بسیار قابل توجه است. نکته نهایی در خصوص اسپیکر بلوتوثی بوز مدل SoundLink Micro این است که برای اتصال به این اسپیکر باید اپBose Connect  را نصب کنید. در ادامه برخی مشخصات تکمیلی این محصول را معرفی می‌کنیم:

  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • منبع انرژی: باتری
بهترین اسپیکر بوز تا 5 میلیون
اسپیکر Bose SoundLink Micro اسپیکری کوچک، مقاوم با کیفیت صدای بالایی است.

3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS345

اگر اهل طبیعت گردی هستید و گوش دادن به موسیقی برایتان ارزشمند است، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS345 را بخرید. این اسپیکر به صورت تخصصی برای فضای باز طراحی شده است، بنابراین کیفیت پخش صدای فوق‌العاده‌ای برای محیط‌های بزرگ دارد. در طراحی قسمت راست و چپ این محصول از رنگ زرد به معنای انتقال انرژی استفاده شده است. این محصول از قابلیت رقص نور و FM Radio نیز پشتیبانی می‌کند و امکان گوش دادن به رادیو را دارید. در ادامه برخی قابلیت‌های مهمی که در این محصول تعبیه شده است را معرفی می‌کنیم:

  • اتصال به بلوتوث و کابل
  • تنظیم اکو
  • داشتن 3 حالت نور پردازی
  • داشتن میکروفون
  • بیس قوی

4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip Essential از طراحی زیبا، شیک و مدرن بسیار با کیفیتی بهره‌مند است. این اسپیکر که در لیست بهترین اسپیکر تا 5 میلیون قرار گرفته است بسیار سبک و با وزن 470 گرم ساخته شده و ظاهر استوانه‌ای شکل Flip Essential و لوگوی برند JBL به شما اجازه می‌دهد تا آن را به صورت ایستاده و یا در حالت خوابیده قرار دهید. اسپیکر Flip Essential از قابلیت بی سیم و ضد آب بودن پشتیبانی می‌کند از باتری قدرتمند 3000 میلی آمپری بهره مند است و می‌تواند به مدت 10 ساعت، موسیقی برای شما پخش کند.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Flip Essential
هیچ وقت مشکلی با اسپیکر Flip Essential نخواهید داشت و بدون وقفه می‌توانید موسیقی گوش کنید.

5. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1850

تسکو برای طرفداران موسیقی اسپیکر بلوتوثی بزرگ پنج و نیم کیلوگرمی طراحی کرده است که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد. در طراحی این محصول از دسته‌ چمدانی و چرخ روی بدنه‌ اسپیکر استفاده شده تا بتوان این پخش‌کننده‌ غول‌پیکر را مانند اسپیکر بلوتوثی کوچک با خود حمل کرد.

این اسپیکر چمدانی ۳۰۰۰ وات از قابلیت‌هایی مانند ورودی میکروفون، پورتAUX، بلوتوث، پورت USB و رادیو برخوردار است. شما می‌توانید دستگاه‌های مختلف را با کمک سیم یا به صورت بی‌سیم به این پخش‌کننده‌ متصل کنید. در مدت زمان حدود سه ساعت‌و‌نیم، شارژ این دستگاه کامل می‌شود و تا ۳۳ ساعت به صورت استندبای قابل استفاده است. فرکانس پاسخگویی آن بین ۹۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز است و سیستم نورپردازی جذاب هم دارد.

6. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS330

این اسپیکر حرفه ای مانند کیف اسپورت ورزشی طراحی شده است. در طراحی این اسپیکر از صفحه نمایش LED استفاده شده تا بتوانید به راحتی ترک مورد نظر خود و یا فرکانس رادیویی را تغییر دهید. صفحه کلیدی که در کنار این صفحه LED مشاهده می‌کنید به شما امکاناتی چون تنظیم رقص نور، جستجوی کانال، تغییر مود و … را می دهد. در قسمت بالایی اسپیکر قابل حمل کینگ استار مدل KBS330 کلیدهای چرخش برای کم و زیاد کردن صدا، سوکت میکروفون و AUX قرار دارد. می‌توانید به عنوان بهترین اسپیکر تا 5 میلیون این اسپیکر را انتخاب کنید.

7. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل Ch-8820

اسپیکر 8820 از نظر طراحی جنس بدنه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این اسپیکر قابلیت‌های مختلفی نظیر بلوتوث و AUX و میکروفون و …  را دارد. در قسمت جلویی این اسپیکر، پنل تمام ال ای دی قرار داده شده است که جلوه‌های مختلف نوری جذابی ایجاد می‌کند. سایز باند‌های این اسپیکر 8 اینچ است بنابراین می‌توانید در جشن‌های 20-30 نفره از این اسپیکرها استفاده کنید. اگر شما اهل سفر به طبیعت هستید یا به صورت دائم جشن و مهمانی برگزار می‌کنید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

8. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل flip 5

کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در طراحی اسپیکر جی بی ال مدل flip 5 بسیار حائز اهمیت است. این اسپیکر برای حدود 12 ساعت مداوم قابل استفاده است و وزنی حدود 540 گرم دارد. اسپیکر جی بی ال مدل flip 5 از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر حدود 40 متر از اسپیکر فاصله بگیرید همچنان صدای باکیفیتی دریافت می‌کنید.

این اسپیکر گواهینامه IPX7 دارد و مقاومت بالای آن در برابر آب یکی از مهم‌ترین خصوصیاتش به حساب می‌آید. شما نمی‌توانید برای پاسخ دادن به تماس‌هایتان از این اسپیکر استفاده کنید اما قادر به سینک کردن آن با دیگر اسپیکرهای JBL هستید. این اسپیکر در رنگ‌های مختلفی تولید شده و می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی هر رنگی را انتخاب کنید. علاوه بر تمام مواردی که گفتیم اگر ادیت ویدئویی انجام می‌دهید یا می‌خواهید اسپیکر را به سیستم وصل کنید، اسپیکر جی بی ال مدل flip 5 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اسپیکر جی بی ال مدل flip 5
اسپیکر جی بی ال مدل flip 5 وزن کمی دارد و برای حمل در سفر کاربردی است.

اسپیکرها در سال‌های اخیر به بخشی جدایی ناپذیر در مسافرت‌ها، مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و… تبدیل شده‌اند. با وجود برندهای مختلف و رنج قیمتی متنوع این محصولات، انتخاب بهترین اسپیکر تا 5 میلیون تا حدودی دشوار به نظر می‌رسد. برای خریدن بهترین اسپیکرها به پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولاتی که در این بازه قیمتی تولید شده و به فروش می‌رسند توجه کنید. اگر برای تعمیر اسپیکر خانگی نیز به راهنمایی نیاز دارید و در جستجوی مراکز معتبر برای رفع مشکل اسپیکر هستید با کارشناسان ما در آچارباز با استفاده از شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا