×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

در مورد بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم چه می‌دانید؟

بهترین اکستنشن‌های کروم

تا به حال در مورد بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم فکر کرده‌اید؟ جواب این پرسش را باید از افرادی بدهند که زمان زیادی از روز را با مرورگر کروم وقت می‌گذرانند.

بیش از نصف ترافیک روزانه‌ی جهان صرف مرورگر Chrome می‌شود. این مرورگر بسیار کاربردی است و از اکستنشن‌ها یا افزونه‌های بی‌شماری پشتیبانی می‌کند. در این مقاله آچارباز، قصد داریم در مورد بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم

افزونه‌ها‌(Extensions)، برنامه‌های کوچکی هستند که قابلیت‌های جداگانه و اضافی به مرورگر Chrome اضافه می‌کنند. در این قسمت ما به بررسی بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم می‌پردازیم:

افزونه Alexa

یکی از بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم، افزونه الکسا است. این اکستنشن، رتبه بندی جهانی وب سایت‌ها را به شما نشان می‌دهد.

الکسا، با توجه به اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کند به هر سایت یک رتبه کلی می‌دهد. این افزونه به صورت رایگان بوده و در دسترس تمامی کاربران است.

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
درخواست نصب ویندوز و نرم افزار
افزونه الکسا
با نصب افزونه الکسا، می‌توانید رتبه و محبوبیت سایت‌ها را بررسی کنید.

افزونه Google Translate

یکی از افزونه‌های بسیار پر کاربرد که اکثر کاربران از آن استفاده می‌کنند، Google Translate است. با این افزونه می‌توان هر  عبارت و کلمه را به زبان دلخواه ترجمه کرد. با نصب افزونه گوگل ترنسلیت دیگر نیازی نیست، برای ترجمه، متن را کپی کرده و در Google Translate ببرید تا متن ترجمه شود. بلکه با این افزونه به صورت همزمان متن برای شما ترجمه می‌شود.

گوگل ترنسلیت
افزونه گوگل ترنسلیت، یکی از بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم است که در جهان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه

افزونه Last Pass

افزورنه Last Pass یکی از کاربردی‌ترین و در واقع بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم برای ذخیره نام کاربری و رمز عبور، سایت‌های مختلف و استفاده است.

علاوه بر ذخیره کردن نام کاربری و رمز عبور، اکستنشن لست پست می‌تواند رمز عبور قدرتمند هم تولید کند. بنابراین اگر برای ثبت نام در سایتی نیاز به رمز کاربری داشتید، می‌توانید از Last Passt کمک بگیرید.

افزونه لست پس
زمانیکه نام کاربری و رمز ورود زیادی برای سایت‌های مختلف دارید، استفاده از افزونه Last Pass کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

افزونه AdBlock Plus

شما هم از تبلیغات سایت‌های مختلف کلافه می‌شوید؟ افزونه AdBlock Plus یکی از بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. با کمک افزونه AdBlock Plus اکثر تبلیغات موجود در صفحات سایت مسدود می‌شود.

بلاک کردن تبلیغات سایت‌ها به 3 روش انجام می‌شود که عبارتند از:

  • کل تبلیغات مسدود می‌شود و شما به هیچ وجه، تبلیغات سایت‌ها را نمی‌بینید.
  • تبلیغات به شکل فضای سفید نشان داده می‌شود.
  • تمام کدهای تبلیغات سایت‌را به شکل فرمت کلی آن سایت در می‌آورد.

بیش از نصف ترافیک روزانه‌ی جهان صرف مرورگر Chrome می‌شود. این مرورگر بسیار کاربردی است و از اکستنشن‌ها یا افزونه‌های بی‌شماری پشتیبانی می‌کند.

افزونه AdBlock Plus
اگر سایت‌هایی که همیشه به آنها سر می‌زنید، تبلیغات زیادی دارند، اکستنشن AdBlock Plus را روی کروم نصب کنید. 

افزونه Search by Image in Google

با کمک افزونه Search By Image in Google می‌توانید اطلاعاتی مانند محل عکس‌ها و اطلاعات دقیق آنها را  بدست آورید.

برای استفاده از این افزونه می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. افزونه Search By Image in Google را از فروشگاه کروم دانلود و نصب کنید.
  2. روی تصویر مورد نظر کلیک راست کنید.
  3. گزینه Search Google with this Image را انتخاب کنید.
  4. البته می‌توان یک آیکون قابل جستجو به مرورگرتان اضافه کرده و تنها با کلیک روی آن اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.
افزونه Search By Image in Google
اگر می‌خواهید در مورد تصاویری که در اینترنت مشاهده می‌کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید، افزونه Search By Image in Google را روی مرورگر خود نصب کنید.

افزونه Grammerly

اگر جز افرادی هستید که بسیار متن انگلیسی می‎نویسید، افزونه Grammerly برای شما بسیار کاربرد دارد. زیرا با کمک این افزونه می‌توانید ایرادهای متن خود را پیدا کرده و دوباره آن را ویرایش کنید. حتی افزونه گرامرلی، می‌تواند محتوای متن شما را بهتر و زیبا‌تر کند.

پیشنهاد مطالعه

افزونه Grammerly
اگر متن انگلیسی زیاد می‌نویسید با کمک Grammerly می‌توانید متن خود را ویرایش کرده و قوی‌تر کنید.

افزونه Avast Online Security

افزونه Avast Online Security به شما کمک می‌کند تا در فضای اینترنت، بدون ترس از هک شدن بچرخید. در این افزونه هر سایتی که شما بازدید می‌کنید، حتی وبسایت‌های بانکی، مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا اطلاعات شما در معرض لو رفتن نباشد. این افزونه از حملات فیشینگ نیز به خوبی جلوگیری می‌کند.

افزونه Avast Online Security
در صورتیکه سایتی غیر قابل اطمینان باشد، افزونه Avast Online Security به شما هشدار می‌دهد.

افزونه Momentum

افزونه مومنتم، یکی از بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم است که به صورت همزمان چندکار برای شما انجام می‌دهد. هر شخص با توجه به استفاده خود می‌تواند از ویژگی‌های خاص این افزونه استفاده کند.

نصب افزونه Momentum جلوه‎ای زیبا به New Tab مرورگر شما می‌دهد و هر لحظه این تصاویر، تغییر می‌کند. از طرفی این افزونه مانند لاک اسکرین گوشی عمل کرده و فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید به همراه تاریخ و ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

افزونه مومنتم
افزونه Momentum به شما کمک می‌کند تا برنامه هر روز خود، به همراه تقویم و ساعت را بچینید و با انجام هرکدام روی آن خط بزنید.

افزونه Mercury Reader

اگر اهل مطالعه مقاله و کتاب‌های دیجیتالی هستید، یکی از بهترین افزونه‌های گوگل کروم که برای شما کارایی دارد، اکستنشن Mercury Reader است. با کمک Mercury Reader شما می‌توایند صفحات کتاب را شخصی‌سازی کنید و از مطالعه مقاله و متن آنها لذت ببرید.

افزونه Mercury Reader
یکی از افزونه‌های بسیار خوب برای کسانی که اهل کتاب و مقالات دیجیتالی هستند، اکستنشن Mercury Reader است.

افزونه Office

یکی از بهترین اکستنشن‌ها برای کاربران کامپیوتر افزونه Office است. این افزونه در زمره ابزارهای شخصی قرار می‌گیرد. با کمک این اکستنشن می‌توانید مجموعه آفیس همچون ورد، اکسل، پاورپوینت را همزمان داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

افزونه Office
افزونه Office یکی از مهم‌ترین و بهترین اکستنشن‌ها یا افزونه‌های گوگل کروم است.

افزونه Notification For Instagram

از آنجاکه Instagram یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی در جهان است، کاربران زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. به کمک افزونه اینستاگرام کروم می‌توانید آخرین خبرها و نوتیفیکیشن‌هایی که در اینستاگرام رخ داده را مطلع شوید و نیازی به باز کردن هر لحظه اینستاگرام‌تان نداشته باشید.

Notification For Instagram
افزونه Notification For Instagram برای افرادی که هر چند دقیقه یک بار اینستاگرام خود را باز می‌کنند، بسیار کاربرد دارد.

در این مقاله سعی کردیم در مورد 11 اکستنشن‌ یا افزونه‌ گوگل کروم که در گروه بهترین و کاربردی‌ترین افزونه هستند با شما صحبت کنیم. در پایان جا دارد به این نکته اشاره کنیم، چنانچه ویندوز شما بالا نمی‌آید و یا مودم تان خراب شده، لپ تاپ و کامپیوترتان دچار خرابی شده، می‌توانید از همکاران ما در مجموعه آچارباز برای تعمیر کامپیوتر، تعمیر لپ تاپ و … کمک بگیرید. کافی است، سفارش‌تان را در وبلاگ یا اپلیکیشن، آچارباز به ثبت برسانید. تکنسین‌های ما در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف می‌کنند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا