×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک + معرفی 5 مدل پرفروش

راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک

یکی از تجهیزات ضروری برای پخت کیک و نان و انواع دسر در هر خانه‌ای همزن برقی یا میکسر است. تهیه کیک و شیرینی بدون تجهیزات برقی بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. همزن برقی در برندهای مختلفی روانه بازار شده است؛ بنابراین خریداران باید قبل از خرید این محصول اطلاعاتی از بهترین برند همزن برقی داشته باشند.

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده همزن برقی، گوسونیک است. اصالت برند گوسونیک یا گوسونیک ترکیه‌ای است؛ اما در چین تحت لیسانس ترکیه تولید می‌شود. چنانچه تمایل به خواندن راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک دارید در ادامه این مقاله آچارباز با ما همراه باشید تا پنج مدل پرفروش همزن برقی این برند را معرفی کنیم.

اگر همزن برقی شما در اثر خرابی یکی از قطعات عملکرد سابق را ندارد یا بدلیل خرابی آن قصد خرید دستگاه جدید را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به فکر تعمیر همزن برقی قبل خود باشید زیرا با هزینه‌ای کمتر می‌توانید از آن استفاده کنید. برای ثبت سفارش در آچارباز می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک

با‌خواندن راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک می‌توانید نقاط قوت و ضعف مدل‌های مختلف این برند را بشناسید و با اطلاعات کامل محصول را بخرید. در ادامه فاکتور خرید همزن برقی گوسونیک را شرح می‌دهیم:

1- قدرت موتور

 قدرت موتور تأثیر مستقیمی در راندمان و عملکرد همزن برقی دارد. هر چقدر موتور قدرتمند باشد عملکرد همزن بهتر می‌شود. اغلب همزن‌های برند گوسونیک ۲۰۰ تا ۶۰۰ وات برای استفاده در منزل طراحی می‌شوند. اما اگر می‌خواهید برای کاربردهای حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید با همزن قوی‌تری را خریداری کنید.

2- تعداد دور موتور

 تعداد دور موتور نیز در راندمان و عملکرد دستگاه تأثیر مستقیم دارد. هرچقدر دور موتور سریع‌تر باشد همزن در مدت‌زمان کمتری مواد را مخلوط می‌کند.

3- جنس مواد سازنده همزن

جنس تیغه‌های همزن‌های برند گوسونیک اغلب از فولاد ضدزنگ تولید می‌شوند تا مقاومت بیشتری در برابر آبخوردگی و ضربات داشته باشد. همچنین جنس بدنه آنها نیز ممکن است از پلاستیک یا استیل باشد. بسته به نیاز و دکوراسیون آشپزخانه‌تان می‌توانید همزن دلخواه را انتخاب و خریداری کنید.

4- نوع و تعداد پره

 همزن‌هایی که پره‌های زیادی دارند می‌توانند بهتر و سریع‌تر مواد را با هم ترکیب کنند. همزن‌ها در مدل‌های یک پره و دو پره در بازار وجود دارند. اغلب پره‌های همزن گوسونیک قابلیت جداشدن دارند تا شستشوی آنها ساده‌تر شود.

5- وزن دستگاه

 همزن‌های خانگی سبک و قابل‌حمل هستند. همزن‌های سنگین قدرت بیشتری دارند و برای استفاده حرفه‌ای در کارگاه‌های شیرینی‌پزی و… استفاده می‌شوند.

6-  اندازه همزن

 اگر فضای آشپزخانه و کابینت‌های شما محدود است باید همزنی را انتخاب کنید که اندازه کوچکی داشته باشد و مدل‌های کاسه‌دار یا پایه‌دار را خریداری نکنید. این مدل‌ها علاوه بر اشغال کردن فضای زیاد، قیمت بیشتر دارند و جابجایی آنها نیز به سادگی قابل انجام نیست.

همزن‌های کاسه ای گوسونیک
برند گوسونیک همزن‌های مختلف در مدل‌های کاسه‌ای و دسته‌ای تولید می‌کند.
پیشنهاد مطالعه

معرفی پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های همزن برقی گوسونیک برای خرید

در ادامه چند مورد از پرفروش‌ترین مدل همزن برقی گوسونیک را معرفی می‌کنیم:

  • همزن برقی گوسونیک مدل GHM-819

 توان مصرفی همزن برقی گوسونیک مدل GHM-819 بین 300 تا 400 وات است و قابلیت تنظیم سرعت در پنج حالت را دارد. این مدل ظاهر مدرن و زیبایی دارد. بخشی از بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده است.

در بالای دستگیره این همزن برقی یک دکمه برای حالت توربو و یک دکمه برای تنظیم دور موتور و سرعت دستگاه قرار دارد. به کمک این دکمه می‌توانید سرعت دستگاه را بین 1 تا 5 تنظیم کنید. پره‌های این مدل از جنس استیل ضدزنگ تولید شده و در کنار خود یک جفت خمیرزن و همزن دارد. این دستگاه برای آشپزخانه‌هایی که به‌ندرت قرار است از همزن استفاده کنند، مناسب است.

  • همزن برقی گوسونیک مدل GSM-889

 دومین همزنی که در راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک معرفی می‌کنیم، مدل GSM-889 است. این همزن یکی از بهترین و قوی‌ترین همزن‌های این برند است که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قدرت موتور این همزن 1200 وات است.
  2. این دستگاه برای کارکرد چندمنظوره یعنی تهیه مایع شیرینی و خمیر نان، تهیه خامه، ورز دادن و … بسیار مناسب است.
  3. این همزن گوسونیک دارای کاسه‌ای از جنس استیل با ظرفیت 7 لیتر است.
  4. کاسه همزن حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جا می‌دهد و به‌صورت چرخشی قفل می‌شود.
  5. این همزن سری‌های فلزی مختلف بادکنکی، مخلوط کن Y شکل، چنگکی دارد.
راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک مدل GSM-889
این مدل دارای یک درپوش شفاف برای جلوگیری از بیرون ریختن مواد حین هم زدن است.
  • همزن برقی گوسونیک مدل GSM-905

 از دیگر مدل‌های پرفروش که در مقاله راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک معرفی‌می‌کنیم، مدل GSM-905 است. موتور همزن برقی گوسونیک مدل GSM-905 تمام مسی بوده و توان مصرفی آن 1000 وات است. همزن 905 از مدل‌های کاسه‌ای با جنس استیل ضدزنگ است. گنجایش کاسه این همزن به ۵ لیتر می‌رسد.

روی کاسه یک درب پوش ضدپاشش برای جلوگیری از خروج مواد درون ظرف تعبیه شده است. این دستگاه دارای 3 پره همزن متفاوت شامل سری ورز دهنده، سری خمیرزن و سری همزن و خامه‌زن است. همچنین سری‌های این مدل از بدنه اصلی جدا می‌شوند و قابلیت چرخش دارند.

همزن برقی مدل 905 دارای 6 سرعت است که سرعت 1 و 2 آن برای سری خمیرزن و سرعت 3 و 4 آن برای سری خامه‌زن و سرعت 5 و 6 آن برای همزن استفاده می‌شود.

  • همزن برقی گوسونیک مدل GHM-839

 در ادامه راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک مدل GHM-839 را معرفی می‌کنیم. همزن دستی گوسونیک مدل GHM-839 یک همزن دستی با توان ۳۰۰ وات است. این همزن از نظر کیفیت در دسته‌های میان رده قرار می‌گیرد و  قابلیت‌های زیر را دارد:

  1. تنظیم دور موتور در 5 حالت
  2. دارای حالت توربو
  3. دو پره خمیرزن و دو پره نرم زن
  4. بدنه و جنس پره استیل
  5. طول سیم 100 سانتی‌متر
  6. قابلیت جداسازی سری‌ها از دستگاه با دکمه Eject
  • همزن برقی گوسونیک مدل GSM-910

 همزن مدل ۹۱۰ برای استفاده حرفه‌ای و خانگی طراحی شده است. این همزن دارای کاسه استیل با ظرفیت 10 لیتر است که در مقایسه با سایر مدل‌های دیگر کاسه آن گنجایش بالاتری دارد. از دیگر قابلیت این دستگاه می‌توان به امکان جداسازی کاسه از بدنه اصلی اشاره کرد که شستشوی کاسه را آسان‌تر می‌کند.

 جنس بدنه دستگاه از استیل ضدزنگ تولید شده که نسبت به پلاستیک فشرده عمر و دوام طولانی‌تری دارد. این دستگاه دارای سری چنگک ورز دادن خمیر، خامه زنی و سری همزن مفتولی و کاردک است.

همزن برقی کاسه دار گوسونیک مدل GSM-910
این همزن برقی را می‌توانید در ماشین ظرفشویی می‌توانید شستشو دهید.

نکات مهم درباره راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک

با خواندن راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک می‌توانید بهترین مدل همزن را که برایتان کاربردی‌تر است، خریداری کنید. فقط بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • به جنس پایه‌های همزن و تیغه توجه کنید؛ بهتر است جنس پایه‌های همزن از استیل ضدزنگ باشد.
  • به‌سرعت دستگاه دقت کنید و سعی کنید مدلی را بخرید که قابلیت تنظیم سرعت موتور را داشته باشد.
  • برای مقایسه مدل‌ها از جدول زیر استفاده کنید.
مدل همزن برقیحداکثر توان مصرفیگنجایش ظرفتعداد تنظیمات سرعتنوع همزن
مدل GHM-819300ندارد5 عدددستی
مدل GSM-889 12007 لیتر6 عددکاسه دار/ ثابت
مدل GHM-839300ندارد5 عدددستی همراه با پایه نگهدارنده
مدل GSM-90510005 لیتر6 عددکاسه دار/ ثابت

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مهم درباره راهنمای خرید همزن برقی گوسونیک و بهترین مدل‌های این برند را به شما معرفی کنیم. با توجه به این نکات می‌توانید بهترین همزن برقی گوسونیک را خریداری کنید. این همزن‌ها با توجه به اینکه از مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند به ندرت آسیب می‌بینند. حتی اگر با مشکلی روبرو شوند می‌توانید آنها را به یک تعمیرکار بسپارید تا اقدامات لازم برای تعمیر همزن برقی انجام شود.

تعمیر همزن برقی با آچارباز
خدمت تعمیر همزن برقی شامل عیب یابی و تعمیر انواع همزن است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. برای تعمیر همزن خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر همزن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر همزن برقی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا