×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تکنولوژی و کامپیوتر

کدام ساعت ‌های شیائومی از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

ساعت‌ های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند

کدام ساعت ‌های شیائومی از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟ این سوالی است که خیلی از خریداران ساعت‌‌های شیائومی با آن مواجه هستند. اگر شما هم قصد خرید ساعت‌‌های شیائومی را دارید و این سوال ذهن شما را درگیر کرده پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا متوجه شوید که پشتیبانی از زبان فارسی در ساعت‌‌های شیائومی به چه منظور است و در ادامه بهترین ساعت‌‌های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. در صورتی‌که ساعت شیائومی شما به‌درستی کار نمی‌کند، فقط کافیست روی کلمه تعمیر ساعت هوشمند کلیک کنید یا با شماره تلفن 02154591616 تماس بگیرید، کارشناسان ما در آچارباز در کوتاه‌ترین زمان به مشکل ساعت شما رسیدگی می‌کنند.

منظور از ساعت ‌های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، چیست؟

قابلیت‌ همگام سازی ساعت‌‌های هوشمند امروزی با تلفن‌های هوشمند، باعث شده شما به‌راحتی بتوانید تماس‌‌ها‌یتان را از طریق ساعت‌ هوشمند خود جواب دهید و پیام‌ها و اعلان‌های گوشی را در نمایشگر ساعت‌تان مشاهده کنید.

وقتی می‌گوییم، ساعت‌ های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؛ منظور‌مان این است که اعلان‌ها و پیام‌هایی که به زبان فارسی در گوشی‌تان دریافت کرده‌اید را با همان ترتیب و به درستی به زبان فارسی در نمایشگر ساعت‌تان هم می‌توانید مشاهده کنید.

این بدان معنا نیست که منوها و سایر بخش‌های ساعت نیز به زبان فارسی باشد، بلکه منوها و تنظیمات به زبان پیش‌فرض و چندین زبان مورد تایید دیگر است که شامل فارسی نیست. اما می‌توانید پیام‌هایتان را حتی به صورت فارسی هم مشاهده کنید.

بهترین ساعت‌ های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند:

شرکت شیائومی طی این سال‌ها سعی کرده‌است، محصولاتش را مطابق آخرین فناوری‌های روز دنیا و با توجه به نیاز مشتریانش طراحی و به بازار عرضه کند. بهترین ساعت‌ های شیائومی همان ویژگی‌هایی را دارند که اسمارت واچ‌های معروف و گرانی مثل برند اپل و سامسونگ نیز دارند. داشتن قابلیت‌هایی مثل:

  • بکار بردن حسکرهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، فشارسنج، دماسنج و…برای اندازه گیری دقیق‌تر شرایط سلامتی کاربر
  • پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون و دمای بدن
  • پایش کیفیت خواب
  • پایش کالری و گام شمار
  • پشتیبانی از چندین حالت ورزشی
  • قابلیت دریافت و پاسخ به تماس‌ها در زمان اتصال به گوشی هوشمند
  • پشتیبانی از زبان فارسی

همین طور که ملاحظه می‌فرمایید شرکت شیائومی برای پاسخ‌گویی به نیاز کاربران فارسی زبان، برای ساعت‌های شیائومی جدیدش این امکان را برای شما فراهم کرده است که اگر پیام و اعلانی را در گوشی خود به زبان فارسی دریافت کردید به همین زبان نیز در ساعت‌تان مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه

معرفی5 مدل ازبهترین ساعت‌ های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند

در ادامه بهترین ساعت‌ های شیائومی که دارای به‌روزترین قابلیت‌ها هستند و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. Amazfit GTS 2 Global
  2. Amazfit GTR 2 Global
  3. Xiaomi Mibro lite XPAW004
  4. Realme watch 2 RMW2008
  5. Mi watch XMWTCLO2

کیفیت بالا و قیمت مناسب ساعت‌های شیائومی در کنار پشتیبانی از زبان فارسی باعث شده این ساعت‌ها بین کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کنند.

ساعت‌ های شیائومی با پشتیبانی زبان فارسی
اگر اتصال و تنظیمات گوشی و ساعت به‌درستی انجام شود پیام‌های فارسی‌ که در گوشی‌تان دریافت کرده‌اید را با همان کیفیت در ساعت هوشمندتان ببینید.

چطور ساعت ‌های شیائومی خود را تنظیم کنیم که پیام‌ها و اعلان‌ها را به فارسی نمایش دهند؟

انجام دادن درست مراحل نصب و اتصال گوشی به ساعت هوشمندتان، باعث می‌شود شما بدون دردسر تماس‌ها و پیام‌ها را دریافت کنید. برای فعال کردن اعلان‌ها این مراحل را به دقت انجام دهید:

  • در تنظیمات گوشی، اپلیکیشن ساعت را پیدا کنید و تیک بزنید.
  • به بخش نوتیفیکیشن بروید و با کلیک کردن OK  یا ALLOW  اجازه دسترسی به این قسمت را بدهید.
  • به بخش (Notificatio Access) بروید اجازه ارسال تماس‌ها و پیام‌ها را به ساعت را OK  کنید.
  • در این مرحله وارد تنظیمات ساعت شوید و Advenced  را انتخاب کنید .
  • از منوی باز شده Right_to_left text  را فعال و گزینه Arabic  را انتخاب کنید.
  • Instal Arabic custom font   را کلیک کنید.
  • تغییرات را ذخیره کنید.

بعد از انجام این مراحل پیام‌ها و اعلان‌هایی که به زبان فارسی در گوشی‌تان دریافت کرده‌اید را می‌توانید به همان ترتیب و به زبان فارسی مشاهده کنید.

در این مقاله در مورد ساعت‌های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند صحبت کردیم و 5 مدل از بهترین‌ ساعت‌های شیائومی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کردیم. در انتها نیز مراحل تنظیم ساعت‌های شیائومی برای دریافت پیام‌ها و اعلان‌ها به زبان فارسی را به شما عزیزان آموزش دادیم.

اگر شما هم با ساعت هوشمند قدیمی خود به مشکل برخورده‌اید و دوست دارید همچنان از ساعت‌تان استفاده کنید، می‌توانید برای تعمیر ساعت هوشمند با شماره 02154591616 تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. کارشناسان ما در آچارباز در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تعمیر ساعت شما اقدام خواهند کرد.

تعمیر ساعت هوشمند در آچارباز
خدمات تعمیر ساعت هوشمند، شامل عیب‌یابی، تعمیر ساعت هوشمند های سری های مختلف می‌شود. برای تعمیر ساعت هوشمند خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر ساعت هوشمند می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر ساعت هوشمند

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا