×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تکنولوژی و کامپیوتر

چگونه از ساعت هوشمند اندرویدی بهتر استفاده کنیم؟

استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی

با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن ساعت‌های هوشمند اندرویدی به زندگی افراد، بسیاری تمایل دارند برای مدیریت پیام‌ها، اعلان‌ها، تماس‌ها و مدیریت حرکات ورزشی و موزیک از این گجت‌ها استفاده کنند. اما در صورتی‌که با نکات مهم در استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی آشنا نباشید، در اثر استفاده نادرست ممکن است به آن آسیب بزنید. در این زمان باید از یک تعمیرکار برای تعمیر ساعت هوشمند کمک بگیرید. اما با رعایت یکسری نکات می‌توانید عمر این وسیله‌ را چند برابر افزایش دهید. پس با ما در ادامه این مقاله آچارباز همراه باشید تا با این نکات بیشتر آشنا شوید و بتوانید به‌درستی از ساعت هوشمند خود مراقبت کنید.

راههای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی

در ادامه درباره مهم‌ترین نکات درباره استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی که باید در طول استفاده با آنها آشنا باشید، صحبت می‌کنیم. 

· آشنایی با تنظیمات و راه‌اندازی اولیه

قبل از هر چیز، ساعت خود را به طور کامل راه‌اندازی کنید. برای اینکار باید تنظیمات اولیه مانند زبان، زمان، اتصال به اینترنت و اتصال به گوشی همراه، شارژ اولیه را به‌درستی انجام دهید. راهکار این تنظیمات و راه اندازی اولیه در دفترچه راهنمای محصول قرار دارد اما در مقاله «نحوه راه اندازی اولیه ساعت های هوشمند» هم می‌توانید به طور کامل آن را بخوانید.

با استفاده از اعلان‌ها، اطلاعات آب و هوایی و کنترل پیام‌ها و تماس‌ها می‌توانید بهترین استفاده را از این ساعت‌ها داشته باشید.

· به‌روزرسانی و نصب اپلیکیشن مخصوص

دومین نکته برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی، نصب اپلیکیشن‌های مناسب و سازگار بین گوشی و ساعت است. همچنین باید حواس‌تان به آپدیت بودن اپلیکیشن باشد؛ زیرا شرکت‌های معتبر چون سامسونگ و شیائومی به صورت دوره‌ای ساعت‌ها و اپلیکیشن‌هایشان را بروز می‌کند. پس بار هر آپدیت قابلیت‌هایی به آنها اضافه شده یا باگ‌های احتمالی برطرف می‌شود.

· سفارشی‌سازی ویجت‌ها و صفحه نمایش

اکثر ساعت‌های هوشمند اندرویدی به شما اجازه می‌دهند تا ویجت‌ها و صفحه‌های نمایش را به دلخواه خود تنظیم کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به طور سریع به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کرده و استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی را برای شما میسر می‌کند. می‌توانید تم‌ها یا تصاویر مورد علاقه خود را روی ساعت‌تان قرار دهید تا با هربار مشاهده آنها احساس خوبی به شما القا شود.

استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی با شخصی سازی صفحه نمایش
برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی می‌توانید به کمک اپلیکیشن مخصوص آن تصاویر دلخواه را روی ساعت خود بگذارید.
پیشنهاد مطالعه

· مدیریت اعلان‌ها و پیام‌ها

بهتر است برای راحتی بیشتر مشخص کنید که کدام اعلان‌ها و پیام‌ها به ساعت هوشمند ارسال شوند. این کار به شما کمک می‌کند تا به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید و از ازدحام اطلاعات جلوگیری می‌کند.

· ردیابی فعالیت‌ها و سلامتی

از امکانات ردیابی فعالیت‌ها، مانند تعداد قدم‌ها، مسافت پیموده شده، ضربان قلب و فشار خود، برای نظارت بر سلامتی و تناسب اندام خود استفاده کنید. اما برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی می‌توانید ورزش‌ها و حالت‌های سلامتی که بیشتر انجام می‌دهید را فعال کنید تا راحت‌تر بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

· اطلاعات آب ‌و هوا

برنامه‌ها و ویجت‌های آب ‌و هوا به شما اطلاعات دقیقی از وضعیت آب‌ و هوا در منطقه‌‌تان را می‌دهند. برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی و استفاده از این امکانات باید لوکیشن ساعت را با تلفن همراه‌تان روی منطقه خود تنظیم کنید تا بتوانید جزئیات را دریافت کند. با این مزیت می‌توانید برنامه‌ریزی‌های روزانه‌تان را با توجه به شرایط تغییر دهید تا برای انجام آنها به مشکل نخورید.

· استفاده از نرم افزارهای ثالث برای بهبود کیفیت زندگی

برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها قابلیت‌های متنوعی را به ساعت هوشمند خود اضافه کنید. از جمله اضافه کردن to do list، کنترل کردن وای فای یا هات اسپات گوشی، ضبط صدا با گوشی، کنترل کردن ویجت‌های مختلف موبایل از روی ساعت و …

استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی با ثبت اپلیکیشن مخصوص
با ثبت اپلیکیشن‌های مخصوص می‌توانید حتی از تمرینات مختلف، حالت خواب و … به صورت دوره‌ای گزارش بگیرید.

تعویض بند، پس زمینه و مراقبت از باتری برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی

علاوه بر نکات بالا برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی می‌توانید اقداماتی مانند تغییر بند ساعت و شخصی سازی کردن پس زمینه یا تم گوشی را انجام دهید. بسیاری از افراد تمایل دارند بند و تم ساعت‌شان را با لباس‌هایشان هماهنگ کنند؛ اگر شما هم جزء این افراد هستید می‌توانید چند بند برای ساعت‌تان از مدل‌ها یا رنگ‌های دلخواه بخرید و آنها را تعویض کنید. در مقاله «هر آنچه باید درباره عوض کردن بند ساعت هوشمند بدانید» به طور کامل این مورد را آموزش داده‌ایم.

همچنین با وجود اپلیکیشن‌های مختلفی که امروزه برای ساعت‌های هوشمند وجود دارد، می‌توانید پس زمینه و تم‌های مختلف را برای صفحه نمایش خود تنظیم یا طرح دلخواه را بسازید. در مقاله «آشنایی با روش عوض کردن تصویر زمینه ساعت هوشمند» این موضوع به شکل دقیق توضیح داده شده است.

علاوه بر این نکات مدیریت مصرف باتری نیز در استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی بسیار موثر است؛ زیرا اگر به آن توجهی نشود باید دائم آن را به برق بزنید یا ساعت را روی حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی بگذارید و از یکسری از قابلیت‌های آن استفاده نکنید.

استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی با مدیریت مصرف باتری
سعی کنید پس زمینه ای انتخاب که باعث استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی شود. زمینه‌های تیره و ساده انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

در این مقاله ترفندهایی برای استفاده بهتر از ساعت هوشمند اندرویدی را بررسی کردیم. با استفاده از اعلان‌ها، اطلاعات آب و هوایی و کنترل پیام‌ها و تماس‌ها می‌توانید بهترین استفاده را از این ساعت‌ها داشته باشید. در صورتی‌که تنظیمات ساعت هوشمند یا قطعات آن ایرادی دارد و نیاز به متخصص فنی در این زمینه دارید، می‌توانید در قسمت  تعمیر ساعت هوشمند آچارباز سفارش‌تان را ثبت یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل آن را برطرف می‌کنند.

تعمیر ساعت هوشمند در آچارباز
خدمات تعمیر ساعت هوشمند، شامل عیب‌یابی، تعمیر ساعت هوشمند های سری های مختلف می‌شود. برای تعمیر ساعت هوشمند خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر ساعت هوشمند می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید..
تعمیر ساعت هوشمند

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا