×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

گرمایش و سرمایش

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

انتخاب و خرید پکیج ایران رادیاتور

خرید پکیج ایران رادیاتور در میان انواع مختلف پکیج‌های این کارخانه 40 ساله، کار آسان و راحتی نیست. بهتر است قبل از خرید، اطلاعات کاملی از تعداد مبدل‌ها، فن دار یا بدون فن بودن دستگاه، زمینی یا دیواری و سری‌های مختلف پکیج ایران رادیاتور داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید. با توجه به این امر، در مقاله «راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور» از آچارباز، مصمم هستیم از سیر تا پیاز، هر اطلاعاتی که برای یک خرید هوشمندانه، نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

اگر خرابی پکیج فعلی خانه، شما را به فکر خرید یک پیکج جدید انداخته است، بهتر است یک بار دیگر با استفاه از خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی در آچارباز آن را درست کنید. آچارباز با کمک یک تیم متخصص از تعمیرکاران حرفه‌ای آماده حل مشکلات شماست. برای دریافت خدمات، به سایت یا اپلیکیشن ما مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان آچارباز در کم‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

معرفی کارخانه ایران رادیاتور

قبل از معرفی پکیج‌های ایران رادیاتور، بهتر است با قدمت و ویژگی گروه صنعتی ایران رادیاتور آشنا شوید. گروه صنعتی ایران رادیاتور، متشکل از چندین کارخانه هستند و بیش از 40 سال است که در زمینه انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، لوله‌های پنج لایه تلفیقی، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت، فعالیت می‌کنند. این گروه صنعتی یکی از باسابقه‌ترین‌ واحدهای تولیدی کشور است که در خاورمیانه مبدل به بزرگ‌ترین مجموعه در این رابطه شده‌است.

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور

  1. طول عمر بالا به دلیل جنس برنج سیستم هیدرولیک
  2. قیمت مناسب و تنوع محصولات با امکانات گوناگون
  3. ایمنی و راندمان بالا در محصولات ایران رادیاتور
  4. جایگزین مناسب موتورخانه‌ها با اشغال فضای کم
  5. نگهداری راحت و مستقل بودن واحدها از هم

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور بر اساس موقعیت نصب

قبل از خرید پکیج ایران رادیاتور لازم است بدانید، این پکیج‌ها بر اساس موقعیت نصب به دو مدل زمینی و دیواری، تقسیم می‌شوند.

پکیج‌های ایران رادیاتور مدل زمینی

پکیج ایران رادیاتور مدل زمینی برای ویلاها و ساختمان‌های چند طبقه استفاده می‌شود، حجم آن زیاد بوده و بیشتر در مکان‌هایی نصب می‌شود که نیاز به حجم بالای مخزن است.

تعمیر پکیج در محل با آچارباز
خدمت سرویس و تعمیر پکیج در محل آچارباز، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران و در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج
پکیج زمینی
پکیج‌های زمینی برای گرمایش چند واحد در یک آپارتمان در نظر گرفته شده‌اند. در حالیکه پکیج‌های دیواری مناسب یک واحد آپارتمان هستند.

مخزن این نوع پکیج چدنی یا استیل بوده و ظرفیت حرارتی آن بین 28 تا 150 کیلووات برآورد شده‌است.

پکیج‌های ایران رادیاتور مدل دیواری

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور ، اندازه کوچکی دارند و برای استفاده در یک واحد مناسب هستند. ظرفیت حرارتی آنها بین 18 تا 32 کیلووات، برآورد شده‌است.

انواع پکیج های ایران رادیاتور از لحاظ مبدل

پکیج‌های ایران رادیاتور، بر اساس تعداد مبدل نیز تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی انواع آنها می‌پردازیم.

پکیج ایران رادیاتور تک مبدل (Bithermic)

در پکیج تک مبدل تنها یک مبدل حرارتی دوبل وجود دارد که آبگرم مصرفی و همینطور سیستم گرمایشی رادیاتورها با تماس مستقیم با شعله تأمین می‌شود. آب مصرفی وارد پکیج شده و از طریق قطعه‌ای به نام مبدل که از زیر با شعله در ارتباط است، گرم می‌شود. آب گرم شده برای گرم کردن رادیاتور و حمام کردن و … استفاده می‌شود.

  • مبدل پکیج‌های ایران رادیاتور تک مبدل، دو منظوره هستند و برای گرم کردن خانه و مصرف آب گرم، از آن استفاده می‌شود.
  • فرض کنید شما شیر آب گرم را باز کرده‌اید و با این کار درخواست آب گرم‌تان را اعلام کرده‌اید. آب سرد شهری وارد مبدل اصلی دوبل شده و در معرض شعله مستقیم مشعل قرار می‌گیرد و از طریق لوله آب گرم به شما می‌رسد.
  • زمانیکه پکیج‌های تک مبدل را در حالت زمستانی قرار می‌دهید، شیر سه طرفه مسیر حرکت را به سمت رادیاتورها هدایت می‌کند. در این حالت پمپ برای گردش آب در رایاتورها و مبدل، فعال می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

پکیج تک مبدل
در زمان خرید پکیج ایران رادیاتور تک مبدل به یاد داشته باشید، دمای آب گرم در زمان مصرف تا حدودی نوسان خواهد داشت.

پکیج ایران رادیاتور دومبدل

پکیج ایران رادیاتور دو مبدل در ساختارش وجود دارد که عبارتند از:

  • مبدل نوع اصلی (Gas Water Heat Exchanger): در این پکیج‌های ایران رادیاتور، مبدل اصلی وظیفه‌ی گرم کردن رادیاتورها را به عهده دارد.
  • مبدل نوع صفحه‌ای (Water Heat Exchanger): مبدل صفحه‌ای برای استفاده از آب گرم هنگام شستن، حمام کردن و … استفاده می‌شود.

در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور اگر خانه‌ای شما ارتفاع زیادی دارد و یا مقداری از دودکش به صورت افقی قرار می‌گیرد، از پکیج فن دار استفاده کنید.

پکیج دومبدل
از مزایای خرید پکیج دو مبدل، داشتن آب گرم مصرفی یکنواخت و پکیج تک مبدل استهلاک کمتر دستگاه است.

نحوه کار پکیج دو مبدله به این صورت است که زمانیکه آب برای رادیاتورها گرم می‌شود، از مبدل اصلی گذر کرده و پس از گرم شدن روانه‌ی رادیاتورها می‌شود. اما برای گرم کردن آب مصرفی، آب از مبدل اصلی عبور می‌کند و به جای اینکه به سمت رادیاتورها برود، از مبدل صفحه‌ای نیز می‌گذرد و آب گرم می‌شود.

انواع پکیج‌های ایران رادیاتور از لحاظ مدل دودکش

پکیج بدون فن

این پکیج‌ها در داخل ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که باسد دودکش آنها به صورت عمودی، میزان قطر آن 15 و ارتفاعش حداکثر 8 متر باشد. بنابراین در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور به ابعاد دودکش توجه کنید.

پکیج فن‌دار

در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور اگر خانه‌ای شما ارتفاع زیادی دارد و یا مقداری از دودکش به صورت افقی قرار می‌گیرد، از پکیج فن دار استفاده کنید.

طبقه بندی انواع پکیج ایران رادیاتور از لحاظ حرارتی

از لحاظ حرارتی انواع پکیج ایران رادیاتور به 4 دسته تقسیم می‌شود:

  1. نوع KW22
  2. نوع KW24
  3. نوع KW28
  4. نوع KW36

هر یک کیلوبایت برابر با 860 کیلوکالری است.

انواع سری‌های پکیج ایران رادیاتور

پکیج‌های گازسوز تک مبدل با حرف B شناسایی می‌شوند. مدل‌های دیگر، که با حروف E،M،L،K مشخص می‌شوند، پکیج‌های گاز سوز دومبدله هستند.

  • مدلL  منبع انبساط بزرگ‌تری نسبت به E و M دارد.
  • مدل‌های E و M سیستم کاردکردشان یکسان بوده و فقط از لحاظ ظاهر با هم فرق دارند.
  • مدل‌های L و K، مجهز به عیب یاب دیجیتال هستند.
  • پکیج‌های ایران رادیاتور که بدون فن هستند را با حروف اختصاری CF نشان می‌دهند.
  • مدل FF به معنی داشتن دودکش دوجداره فن‌دار است.
خرید پکیج برای منزل
در خرید پکیج ایران رادیاتور، مدلی را بخرید که مناسب منزل شما باشد.

در این مقاله، سعی بر این داشتیم، تا شما را به صورت کوتاه اما کامل، با انواع پکیج‌های ایران رادیاتور آشنا کنیم. چنانچه پکیج شما دچار مشکل شد، کافی است برای تعمیر پکیج در اپ و یا وب سایت آچارباز سفارش‌تان را به ثبت برسانید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا