آبگرمکن و پکیج

آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین پکیج دیواری برای خرید

انتخاب بهترین پکیج دیواری

خرابی مداوم پکیج شما را به فکر خرید یک دستگاه جدید انداخته است؛ اما بهترین پکیج دیواری برای شما کدام است؟ برای خرید این دستگاه باید به چه نکاتی دقت کنید؟ کدام یک از محصولات موجود در بازار، مناسب‌ترین و بهترین پکیج  برای منزل شما است؟

آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین پکیج دیواری برای خرید موضوع بحث این مقاله آچارباز است. انتخاب یک دستگاه مناسب به ویژه برای خانه‌هایی که از فضای کمی برخوردارند،اهمیت زیادی دارد. شاید هنگام خرید، به دلیل تنوع برندها و دستگاه‌های مختلف سردرگم شوید؛ اما با این راهنمای آچارباز می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید؛ پس با ما همراه باشید.

آچارباز یک تیم ماهر و خبره از تعمیرکاران پکیج دارد که می‌توانند مشکلات دستگاه‌های مختلف را حل کنند. اگر برای تعمیر پکیج به کمک نیاز دارید می‌توانید درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن ما ثبت کنید.

بهترین پکیج دیواری در ایران

بهترین برند پکیج دیواری موجود در بازار ایران شامل برندهای ایرانی و خارجی است. برندهای ایرانی هم در کنار برندهای خارجی، محصولات متنوع، با کیفیت، قابل قبول و قابل رقابت با پکیج‌های خارجی تولید کرده‌اند. به دلیل قیمت مناسب برندهای ایرانی، ابتدا بهترین برندها ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

ارائه خدمات تعمیر پکیج در اچارباز
آچارباز با یک تیم از تعمیرکاران، آماده تعمیر انواع پکیج است.

معرفی  پکیج‌های ایران رادیاتور

پکیج دیواری برند ایران رادیاتور، یکی از بهترین برند پکیج ایرانی است. این شرکت در عرصه طراحی و ساخت لوازم و تجهیزات گرمایشی بسیار معروف است و به طور معمول دستگاه‌های این برند، به عنوان بهترین پکیج ایرانی شناخته می‌شوند.

برندهای ایرانی هم در کنار برندهای خارجی، محصولات متنوع، باکیفیت، قابل قبول و قابل رقابت با پکیج‌های خارجی تولید کرده‌اند.

شایان ذکر است که کیفیت و کارایی بسیار آن هم در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است. پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای ظرفیت‌های 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلو کالری است. این دستگاه‌ها برای مصارف خانگی و اداری مناسب است. بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور ۲۸۰۰۰ است.

پکیج ایران رادیاتور
ایران رادیاتور یکی از بهترین تولیدکنندگان پکیج در ایران است.

همچنین این برند  پکیج دارای تنوع گسترده‌ای است و شامل مدل‌های اکو،M  آنالوگ، L دیجیتال،K  ،Z  و BM است که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. مدل اکو و پکیج‌هایی که دارای حروف M ،K ،E  و L هستند، از دسته پکیج‌های دو مبدل و مدلBM  تک مبدل است. وجود حروفFF  بیانگر دودکش دوجداره فن دار وCF  یعنی پکیج دیواری بدون فن است. استفاده از بردهای Braham در کارخانه این پکیج، باعث افزایش کیفیت شده است.

برای تعمیر پکیج از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

ویژگی‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج‌های ساخت شرکت ایران رادیاتور، ویژگی‌های زیر را دارند:

  • دارای ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش
  •  دارای کیفیت بسیار بالا و در عین حال مقرون به صرفه
  • مجهز به سیستم احتراق قابل تنظیم و آرام
  • عملکرد با صدای خیلی کم
  • دارای ضمانت‌نامه دو ساله پس از نصب
  • عمر مفید و کارایی بالا
  • هیدرولیک از جنس برنج
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند
تعمیر پکیج در محل با آچارباز
تعمیر پکیج ، شامل ارائه انواع خدمات نصب، سرویس، عیب یابی، تعمیر و رفع خرابی تمامی برندهای پکیج دیواری و زمینی می‌شود. دستگاه شما را از هر مدلی که باشد، در هر نقطه از تهران، در محل خودتان تعمیر خواهیم کرد.
تعمیر پکیج

معرفی پکیج دیواری برند بوتان

بوتان هم یکی از بهترین برند پکیج در ایران است. شاید برخی از شما پکیج دیواری بوتان را جزء پرفروش‌ترین دستگاه‌ها بدانید.

بهترین مدل پکیج بوتان شامل پرولا پرو، پرلا، ورونا و رونا است. ظرفیت گرمایی این مدل پکیج بین ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ وات است که بهترین مدل پکیج بوتان 24000 است و به همین علت در مکان‌هایی مثل مکان‌های تجاری، مسکونی و اداری استفاده می‌شود.

بهترین پکیج بوتان
یکی بهترین مدل پکیج هایی که می‌توانید بخرید پکیج‌های برند بوتان است.

یکی از معایب پکیج‌های بوتان، استفاده از هیدرولیک ست پلیمری است. بهترین پکیج‌های برند بوتان به دلیل استفاده از قطعات خارجی، قیمت بالاتری دارند و این افزایش قیمت ممکن است برای برخی از مصرف‌کننده‌ها چندان خوشایند نباشد؛ اما به دلیل کیفیت، کماکان جزء محبوب‌ترین پکیج‌ها است.

ویژگی های پکیج دیواری بوتان

مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های برند بوتان، عبارتند از:

  • دارای دو سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش
  • مصرف بهینه سوخت و بازدهی بالا
  • برخورداری از مشعل‌های اتمسفریک و سیستم ضد یخ
  • شامل انواع ظرفیت‌ها به‌منظور استفاده‌های گوناگون
  • بهره مندی از نشان استاندارد CE  اروپا
  • به کارگیری قطعات از برندهای معتبر ایتالیایی
  • خروج گاز به دلیل وجود دودکش‌های دو جداره

معرفی پکیج دیواری برند لورچ

یکی دیگر از بهترین پکیج دیواری در ایران، برند لورچ است. لازم به ذکر است که گروه لورچ، فعالیت بسیاری در عرصه تولیدات سیستم گرمایشی دارد.

پکیج لورچ
پکیچ لورچ مدل هیرو یکی از بهترین دستگاه‌های تولیدی این برند است.

این گروه در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و دارای نیم قرن تجربه است و با همین سابقه توانسته است بخشی از سیستم گرمایشی بازار را در دست بگیرد. پکیج دیواری برند لورچ به دلیل کیفیت و طراحی منحصر به فردش، جزء برندهای مطرح در ایران است.

پکیج‌های لورچ، تنوع بالایی دارد که شامل مدل‌های آرتمن، آرتا، آدنا، هیرو، هرما و آریان است. از میان این موارد فقط مدل آرتا، تک مبدل فن‌دار است. بقیه مدل‌ها از نوع دو مبدل فنردار هستند و جزء بهترین مدل پکیج لورچ محسوب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه

گروه تولیدی صنعتی لورچ، همواره با بهره مندی از دانش و فناوری روز دنیا و پیشرفته‌ترین ماشین آلات در خط تولید جزء بهترین تولیدکنندگان لوازم گرمایشی قرار گرفته است.

ویژگی های پکیج دیواری لورچ

محصولات این برند ویژگی‌های زیر را دارند:

  • دارای یک سال گارانتی به همراه نصب و راه اندازی رایگان
  • دارای سیستم عیب یاب الکترونیک
  • عملکرد متعادل در فشارهای کم و زیاد آب
  • تولید سبد کالایی سالانه با توجه به سلیقه و نیازهای بازار
  • مقرون به صرفه و ارزان نسبت به سایر برندها

آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین پکیج دیواری ایتالیایی

پکیج‌های برندهای ایتالیایی هم در ایران طرفداران زیادی دارند. چنانچه شما هم از آن گروه افراد هستید که ترجیح می‌دهید از برندهای خارجی خرید کنید، پکیج‌های ایتالیایی موجود در بازار ایران، گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.

پکیج دیواری برند آریستون

آریستون یکی از بهترین پکیج دیواری ایتالیایی در ایران است. این مدل پکیج از کیفیت بالایی دارد و درعین حال کم‌مصرف است. در حال حاضر این برند را به عنوان بهترین برند ایتالیایی شناخته می‌شود. آریستون با ۸۰ سال سابقه در حوزه تولیدات، توانسته است نامی درخشان در این زمینه برای خود ایجاد کند.

انواع مدل‌های پکیج آریستون ایتالیا
پکیج‌های آریستون از جمله بهترین پکیج دیواری خارجی در ایران است.

پکیج‌هایی که از برند آریستون وارد بازار ایران شده است شامل مدل‌های GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES CLAS X است. محصولات برند آریستون از طریق شرکت سیهاوی مدیریت می‌شوند. این شرکت، برای مشتریان خود خدمات پس از فروش را هم در دسترس قرار داده است.

پکیج‌های برند آریستون از عایق‌های آکوستیک تهیه شده‌اند و کمترین صدا را تولید می‌کنند. این پکیج‌ها  در بررسی و آشنایی با مشخصات و ویژگی های بهترین پکیج دیواری برای خرید، بهترین نتیجه را گرفتند.

خاص‌ترین ویژگی پکیج دیواری برند آریستون صفحه نمایش لمسی آن است که باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر برندها شده است.

 بهترین برند پکیج ، پکیج بوش

اگر از نظر قیمت، محدودیتی ندارید و به دنبال بهترین پکیج دیواری هستید، ما به شما پکیج دیواری برند بوش را توصیه می‌کنیم که دفتر اصلی این شرکت در کشور آلمان است. پکیج دیواری بوش که بهترین برند پکیج خارجی در ایران است، از محصولاتی با کیفیت و بسیار متنوع و زیبا برخوردار است که در چند سال گذشته یک شرکت ایرانی به نام تاش، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات آن را ارائه می‌کند.

پکیج بوش
بهترین مدل پکیج خارجی در ایران، پکیج بوش است.

به طور کلی پکیج دیواری بوش دو مدل دارد که به کامفورت و اکسکلوسیو دسته بندی شده است. دستگاه‌های این برند از طول عمر بالا و استانداردهای بین المللی برخوردار هستند. این شرکت، بیش از یک قرن تجربه دارد که این امر در حوزه کاری خود ارزش زیادی ایجاد می‌کند. اکثر بازارهای جهانی، مشتری این برند محسوب ‌می‌شوند. در این مقاله، ۵ برند از بهترین پکیج دیواری را به شما معرفی کردیم تا انتخابی بهتر و مناسب‌تر داشته باشید. از آنجایی که پکیج نقش بسیار مهم و کاربردی در هر خانه‌ای دارد، هر نوع اختلال در روند عملکرد آن نگران کننده است. تیم متخصص و مجرب ما با داشتن بهترین و حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌های تعمیر پکیج در خدمت شما هستند. برای دریافت خدمات ما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن آچارباز مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. وقت بخیر پکیج دیواری بوتان دما اب گرم مصرفی رو ۴۰ تنظیم میکنم شیر اب گرم باز میکنم دما تا ۴۸ بالا میره یکم شیر اب سرد باز میکنم دم اب تا ۶۰ بالا میره لوله کش اوردم میگه فشار اب و لوله ها هیج مشکلی نداره تازه شیر های اب رو تعویض کردم میتونین راهنمایی فرمایید؟

    1. محمد حسن عزیز،
      خراب بودن برد کنترل و سنسور های حرارتی از جمله نمایشگر دیجیتال، این نوع نقص در اکثر پکیج های ایرانی وجود دارد. برای حل این مشکل باید برد کنترل و سنسور های حرارتی را عوض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا