×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نظافت منزل و ساختمان

بهترین راهکارهای تمیز کردن پارکینگ ساختمان و مجتمع بزرگ

 قیمت نظافت راه پله و پارکینگ

نظافت راه پله و پارکینگ ساختمان را نمی‌توان از قلم انداخت و این مورد باید بدون هیچ شکی در برنامه نظافت آپارتمان وجود داشته باشد.

اولین جایی که افراد به محض ورود به ساختمان با آن روبرو می‌شوند، مشاعات، راه پله و پارکینگ است. بنابراین بهداشت و نظافت راه پله و پارکینگ، جایگاه خاصی در برنامه نظافت آپارتمان دارد، زیرا به دیگران جلوه‌ای از بهداشت عمومی افراد ساکن در آپارتمان را نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به شما بهترین راهکارهای تمیز کردن پارکینگ ساختمان و مجتمع بزرگ را بگوئیم، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خدمات نظافت منزل با آچارباز
ارائه سرویس‌های با کیفیت نظافت اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تمیز کردن شیشه‌ها و مرتب کردن فضای کابینت‌ها و کمدها و نظافت و تمیز کردن کف و دیوارهای خانه و هر آنچه که شما در نظافت منزلتان نیاز داشته باشید. آچارباز برای سرویس‌دهی خدمات منزل آماده است.
درخواست نظافت منزل

برنامه نظافت آپارتمان، وسایل را تهیه کنید

اولین قدمی که باید برای نظافت راه پله و پارکینگ و تهیه برنامه نظافت آپارتمان بردارید، این است که لیست وسایل مورد نیاز را مشخص کنید. چه خودتان بخواهید نظافت راه پله و پارکینگ را انجام دهید و یا از خدمات نظافت ساختمان شرکت‌های خدماتی استفاده کنید، در هر صورت باید وسایل مورد نیاز نظافت را تهیه کنید.

برای انجام این فرایند نیاز به یک زمین شوی، مواد شوینده، تعدادی دستمال معمولی و میکروفیبر، کاغذ باطله، سطل آب و یک دستکش دارید. دستمال میکروفیبر را از قلم نیاندازید، این دستمال با خاصیتی که دارد، از افتادن خط و خش روی شیشه جلوگیری می‌کند. به یاد داشته باشید انتخاب و تهیه این موارد گفته شده، بنا بر نیاز شما و میزان کثیفی راه پله و پارکینگ ساختمان است. بعد از تهیه وسایل مورد نیاز نظافت راه پله و پارکینگ، باید تمیزکاری را شروع کنید. حتی می‌توانید بعد از تمیزکاری این قسمت، زمانی را برای نظافت حیاط و بالاپشت بوم بگذارید.

قیمت نظافت راه پله و پارکینگ
ابتدا برای نظافت آپارتمان، لوازمی که در این فرایند به آن نیاز دارید را تهیه کنید

بهترین برنامه برای نظافت راه پله و پارکینگ

بعد از جمع کردن وسایل مورد نیاز برای نظافت راه پله و پارکینگ، باید یک برنامه نظافت برای تمیزکاری این نقاط تهیه کنید. با تهیه برنامه برای نظافت راه پله و پارکینگ، شما دیگر هیچ نقطه‌ای از مشاعات، راه پله و پارکینگ را از قلم نخواهید انداخت. با کشیدن سه ستون ساده شروع کنید، در ستون اول تاریخ، در ستون دوم نام نقاطی که باید تمیز کنید را نوشته و در ستون سوم بررسی شد را بنویسید. برای شروع از بخش‌های داخلی آپارتمان شروع کنید، بعد به سراغ پارکینگ و حیاط بروید.

نظافت راه پله و پارکینگ
باید برای نظافت راه پله و پارکینگ، یک برنامه مشخص داشته باشید

نظافت راه پله و پارکینگ را از کجا شروع کنم؟

نظافت راه پله و پارکینگ را، از کثیف‌ترین نقطه خانه، یعنی راه پله‌ها شروع کنید و به همسایه‌ها و اعضای خانه خبر دهید، که در طی این فرایند با احتیاط در پله‌ها قدم بگذارند. زمین شوی را برداشته و درون سطل پر از آب گرم و مواد شوینده قرار داده و سپس روی پله‌ها بکشید. با دقت این فرایند را انجام دهید و کنج پله‌ها را فراموش نکنید. تمیز کردن نرده‌های پله‌ها، اغلب اوقات در پروسه نظافت راه پله فراموش می‌شود، با اینکه این قسمت از راه پله بی شک از کثیف‌ترین بخش‌های داخلی آپارتمان است. با استفاده از یک دستمال مرطوب و یک اسپری ماده شوینده، به خوبی رد اثر انگشتان و سیاهی‌های روی نرده‌ها را تمیز کنید. بسیاری از افراد تنها با یک دستمال خیس اقدام به تمیزکاری نرده‌های راه پله می‌کنند، اما بهتر است در این شرایط از مواد شوینده نیز استفاده کنید، تا به خوبی نرده‌های راه پله را، که در معرض مستقیم کثیفی‌های گوناگون قرار دارند را تمیز کنید.

برنامه نظافت آپارتمان
قبل از تمیز کردن پله‌ها، به همسایه‌ها اطلاع دهید که با احتیاط روی پله‌ها قدم بگذارند

در نظافت راه پله، جزئیات را فراموش نکنید

بعد از تمیز کردن یکایک پله‌ها و ضدعفونی کردن نرده‌های راه پله، نوبت به جزئیاتی می‌رسد که اغلب اوفات در تمیزکاری فراموش می‌شوند، تا وقتی که در راه پله هستید با دقت به اطراف خود نگاه کنید و ببینید کدام قسمت را تا به حال تمیز نکرده‌اید؟ همیشه برای این سوال پاسخی وجود دارد، بیشتر اوقات این کلید و پریز‌ها و چراغ‌های تزئینی داخل خانه هستند که، در نظافت راه پله فراموش می‌شوند. با یک دستمال مرطوب کثیفی نشسته روی کلید و پریز‌ها را از بین ببرید، حالا باید به سراغ حباب چراغ‌های دیواری و تزئینی بروید. گرد و غباری که در مرور زمان روی این حباب‌ها نشسته است، باعث ساتع شدن نوری کدر و بی روح می‌شود. حباب و بدنه چراغ‌های تزئینی را با دقت پاکیزه کنید، تا دوباره نوری شفاف و با کیفیت داشته باشید.

حالا سرتان را بالا گرفته و به سقف نگاه کنید، تار عنکبوتی در گوشه‌های سقف می‌بینید؟ یک جارو را برداشته و با احتیاط روی تار‌ها بکشید. در طول نظافت راه پله و پارکینگ، از بین بردن تار‌های عنکبوت را فراموش نکنید.

نظافتچی راه پله و پارکینگ
با استفاده از یک جاروی بلند، تار عنکبوت موجود روی سقف‌ها را از بین ببرید

پیشنهاد مطالعه

تمیز کردن پنجره‌ها در نظافت ساختمان

در نمای بیرونی هر ساختمان و آپارتمانی، بی گمان تعدادی پنجره وجود دارد. این پنجره‌ها، مکان بسیار مناسبی برای نشستن گرد و غبار و کثیفی در طی روز هستند و شیشه آن‌ها به خوبی، کدری حاصل از نشستن گرد و غبار را نشان می‌دهد. خشوبختانه برای تمیز کردن شیشه پنجره‌ها، راه‌های زیایدی وجود دارد. از یک اسپری شیشه شور و یک دستمال میکروفیبر استفاده کنید، همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، دستمال میکروفیبر از افتادن خط و خش روی شیشه پنجره جلوگیری می‌کند، پس دستمال‌های معمولی و کاغذ باطله را جایگزین آن نکنید.

افراد کمی در تمیز کردن پنجره‌ها در نظافت ساختمان، دستگیره و حاشیه شیشه پنجره‌ها را نیز نظافت می‌کنند. بنابراین این موارد را فراموش نکنید، دستگیره را با مواد شوینده و الکل ضدعفونی و تمیز کنید.

متن نظافت ساختمان
دستگیره و حاشیه پنجره‌ها را با مواد ضدعفونی به دقت تمیز کنید

تمیز کردن پارکینگ را شروع کنید

بعد از تمیز کردن راه پله‌ها، باید از بخش درونی ساختمان خارج شوید و تمیز کردن پارکینگ را شروع کنید. ابتدا سعی کنید زباله‌های ریز و درشتی که قابل دید هستند را، از سطح زمین جمع کنید.  سپس با استفاده از یک جارو، یا جاروبرقی سطح پارکینگ را عاری از هرگونه زباله کنید. اگر دستگاه شستشوی فشار قوی آب، در پارکینگ دارید با استفاده از آن، به خوبی می‌توانید کثیفی‌ها و لکه‌های باران و گل را از سطح زمین پاک کنید.

برنامه نظافت آپارتمان
برای تمیز کردن پارکینگ، ابتدا باید اقلام ریز و درشت روی سطح آن را جمع کنید

نظافتچی راه پله و پارکینگ

اگر وقت کافی برای تمیز کردن راه پله و پارکینگ را ندارید و آن را کاری سخت و خسته کننده می‌دانید، می‌توانید با استفاده از خدمات نظافتچی راه پله و پارکینگ به این هدف برسید.

نظافتچی راه پله و پارکینگ، در تمامی شرکت‌ها آقا بوده و زمان ارائه سرویس نظافت آن نیز در شرکت‌های خدماتی مختلف، متفاوت است. اما نکته‌ای که در همه شرکت‌ها یکسان بوده و تغییری نمی‌کند، تهیه ملزومات نظافت است که همیشه برعهده مشتری است.

نظافت راه پله شرق تهران، نظافت راه پله همه نقاط تهران

راه پله ساختمان پر از کثیفی و خاک شده است و شما وقت کافی برای نظافت آن ندارید؟ در این شرایط می‌توانید از سرویس نظافت شرکت‌های خدماتی و یا اپلیکیشن‌های آنلاین ارائه خدمات استفاده کنید. فرق نمی‌کند در کجای تهران باشید، با استفاده از خدمات اپلیکیشن‌های ارائه خدمت، نظافت راه پله شرق تهران، نظافت راه پله غرب تهران و حتی نظافت راه پله همه نقاط تهران میسر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نظافت شرق تهران می‌توانید به مقاله نظافت شمال شرق تهران مراجعه کنید. برای استفاده از این خدمات کافیست وارد سایت، وب اپ و یا اپلیکیشن آچارباز شده و درخواست خود را ثبت نمائید. تیم پشتیبان آچارباز بعد از ثبت درخواست، با شما تماس گرفته و بعد از انجام هماهنگی لازم نظافتچی آقا را به محل مورد نظر شما در زمان دلخواهتان می‌فرستد.

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. تمیز کردن راه پله و تمیز کردن نرده هاش به نظر من تو این فرایند از همه سخت تره؟ خب من ترجیح میدم دیگه از بیرون نظافتچی بیارم شما میتونین کمکم کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا