×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

با غذاساز چه غذاهایی می‌توانیم درست کنیم؟

تهیه غذاهای مختلف با غذاساز

حضور غذاساز در هر آشپزخانه‌ای، افق پخت و پز را متنوع‌تر می‌کند. با وجود غذاساز در آشپزخانه، پختن غذا، زمان زیادی نمی‌برد و دیگر نیاز نیست، دقیقه‌های گرانبهای‌مان را برای خسته کننده‌ترین کارها صرف کنیم.

وظایف اصلی غذاساز شامل خردکردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، پوره کردن و مهم‌تر از همه، مخلوط کردن مواد غذایی است.

در این مقاله از وبلاگ آچارباز، می‌توانید انواع غذاهایی که می‌توان با غذاساز تهیه کرد را به صورت کلی یاد بگیرید. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه خمیر کیک با غذاساز، طرز تهیه کره بادام زمینی با غذاساز، طرز تهیه کوکو و کوفته با غذاساز، تهیه سوپ و سالاد با غذاساز و … را به شما آموزش دهیم.

در صورتی که غذاساز شما به مشکل خورده و درست کار نمی‌کند به جای خرید وسیله جدید به سراغ تعمیر غذاساز خود بروید. برای تعمیر کردن دستگاه غذاساز خود می‌توانید روی گزینه خانه و آشپزخانه در صفحه اول کلیک کنید و گزینه غذاساز را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.

با غذاساز چه غذاهایی می توانیم تهیه کنیم؟

وجود غذاساز در هر آشپزخانه‌ای، آشپزی کردن را برای افراد خانواده آسان و راحت می‌کند. تعداد ظرف‌های دستگاه غذاساز یکسان نیست و بعضی از آنها فقط برای خرد کردن مواد غذایی استفاده می‌شوند. اما مدل‌هایی از این دستگاه نیز هستند که می‌توان در آشپزخانه به صورت گسترده از آنها استفاده کرد.

در ادامه، لیستی از غذاهایی که می‌توان با غذاساز تهیه کرد را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

طرز تهیه خمیر کیک با غذاساز

کیک‌ها این دسرهای خوشمزه، در اکثر خانه‌ها، طرفداران بی‌شماری دارند. با کمک غذاساز می‌توان کیک خانگی سالم و بهداشتی تهیه کرد. برای این کار کافی است، آرد و کره را به راحتی با غذاساز مخلوط کنید. برای تهیه خمیر کیک در غذاساز، از تیغه‌ی پلاستیکی استفاده می‌کنید. این تیغه از تکه تکه شدن خمیر جلوگیری کرده و به قوام بیشتر آن کمک می‌کند.

خمیر کیک با غذاساز
تهیه خمیر کیک با غذاساز کار بسیار راحتی است. کافی است همه‌ی مواد را به صورت یک جا با هم مخلوط کرده و تا زمانی که به صورت کامل در هم مخلوط نشده‌اند، همزدن را ادامه دهید.

پیشنهاد مطالعه

طرز تهیه کره بادام زمینی با غذاساز

کره‌ی بادام زمینی از آن دسته مواد غذایی است که خواص بسیار زیادی دارد و یک ماده‌ی غذایی بسیار مفید برای بانوان است. بادام زمینی دارای مقدار زیادی پروتئین، انواع املاح و ویتامین‌های‌ مختلف، مقدار زیادی فیبر و منیزیم است. طرز تهیه کره بادام زمینی کار سخت و پیچیده‌ای نیست. تنها وسیله‌ای که در طرز تهیه کره بادام زمینی باید داشته باشید، غذاساز یا مخلوط کن است.

مواد لازم برای تهیه کره بادام زمینی

  • بادام زمینی خام: 2 فنجان
  • نمک: 2/1 قاشق چای‌خوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری (در صورت دلخواه)
  • روغن: 2 قاشق غذاخوری (در صورت دلخواه)
  • بادام‌های زمینی خام را بو دهید.

برای تهیه کره‌ی بادام زمینی، ابتدا بادام‌های خام را در فر با دمای 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتی‌گراد) بو می‌دهید. در صورتی که فر ندارید، می‌توانید بادام‌های خام را به مدت 10 دقیقه در تابه با حرارت ملایم بو دهید.

کره‌ی بادام زمینی از آن دسته مواد غذایی است که خواص بسیار زیادی دارد و یک ماده‌ی غذایی بسیار مفید برای بانوان است

  • بادام‌های زمینی بو داده را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید.

بعد از اینکه بادام‌های زمینی را بو دادید، در مخلوط کن یا غذاساز ریخته و خرد کنید. هر 2 دقیقه یک بار، غذاساز یا مخلوط کن را خاموش کرده و بادام‌های زمینی چسبیده به دیوار غذاساز یا مخلوط کن را با کمک لیسک جمع کرده و دوباره دستگاه را روشن کنید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا کره بادام زمینی به صورت خامه‌ای شود.

  • به بادام زمینی، روغن اضافه کنید.

در صورت دلخواه، می‌توانید ۲ قاشق غذاخوری روغن به بادام زمینی اضافه کرده و دوباره با غذاساز مواد غذایی را مخلوط کنید.

  • عسل را به ترکیب اضافه کنید.

وقتی بادام زمینی به صورت کامل نرم و یکدست شد، نمک و عسل را به آن اضافه کنید. دوباره غذاساز یا مخلوط کن را روشن کرده تا کره‌ی شما به صورت نرم و یکدست شود. در صورت تمایل، می‌توانید در این مرحله کمی وانیل نیز به آن اضافه کنید.

  • کره بادام زمینی در شیشه بریزید.

کره بادام زمینی را در شیشه ریخته و چند هفته اجازه دهید در یخچال بماند. سپس کره‌ی بادام زمینی شما آماده است.

تهیه کره بادام زمینی با غذاساز
اگر می‌خواهید کره بادام زمین شما رژیمی باشد، نمک، روغن و عسل را از آن حذف کنید.

طرز تهیه کوکو و کوفته با غذاساز

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست ندارید، پیاز و سیب زمینی رنده کنید و یا زمان پیاز خرد کردن، اشک‌ها می‌ریزید! می‌توانید از غذاساز استفاده کرده و پیاز رنده شده و … را تحویل بگیرید. شما می‌توانید همه‌ی مواد را داخل غذاساز ریخته و در کمتر از ۱ دقیقه، مواد کوکو یا کوفته را تهیه کنید. کیفیت خمیری که برای کوکو یا کوفته به این شیوه تهیه می‌شود، بسیار خوب و با قوام است.

تعمیر غذاساز در محل با آچارباز
تعمیر و عیب یابی غذاساز در محل، یکی از خدمات ارائه شده، توسط سامانه اعزام تعمیرکار به محل آچارباز است. کند شدن سرعت چرخش تیغه‌ها، از کار افتادن دکمه‌ها و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن ارائه خدمات آنلاین آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر غذاساز

تهیه سوپ و سالاد با غذاساز

با کمک غذاساز می‌توان مواد مورد نیاز برای سوپ یا سالاد را بسیار ریز و نگینی خرد کرد. خرد کردن سبزیجات، به ویژه هویج، بسیار آسان و راحت خواهد بود.

تهیه سوپ با غذاساز
برای داشتن سوپی غلیظ و خوشمزه، می‌توانید با کمک غذاساز در زمانی کمتر از 5 دقیقه، مواد را به شکل دلخواه خرد کرده و در قابلمه بریزید تا بپزد.

طرز تهیه بستنی با غذاساز

از غذاساز می‌توان برای تهیه بستنی کمک گرفت. موادی همچون شکلات تخته‌ای، کره بادام زمینی و میوه‌ها را داخل دستگاه ریخته و برای تهیه بستنی از آنها استفاده کرد.

طرز تهیه لواشک با غذاساز

اگر می‌خواهید یک لواشک خوشمزه خانگی درست کنید، غذاساز می‌تواند به کمک شما بیاید. کافی است میوه‌ها را در دستگاه ریخته و بدون جوشاندن، خمیر لواشک را تهیه کنید.

تهیه لواشک با غذاساز
برای تهیه انواع لواشک ترش، شیرین و ملس می‌توان از غذاساز استفاده کرد.

طرز تهیه انواع سس با غذاساز

اگر شما از دوستداران انواع سس‌ها هستید، با کمک غذاساز می‌توانید سس‌های مختلف با طمع و مزه‌ی متفاوت را به شیوه صحیح و بدون مواد نگهدارنده، تهیه کنید.

تهیه سس با غذاساز
شما می‌توانید انواع سس‌ها را با طعم و سلیقه‌ی متفاوت با کمک غذاساز تهیه کنید.

آشپزی از آن دسته کارهاست که می‌توان آن را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کرد. استفاده از ابزار و وسائل برقی چندکاره، همچون غذاساز، این تجربه را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در این مقاله از آچارباز، شما را با ۷ شیوه آشپزی و تهیه کیک و دسر با کمک غذاساز، آشنا کردیم.

چنانچه غذاساز خانه، دچار خرابی یا اختلال شد، برای تعمیر غذاساز می‌توانید سفارش‌تان را به صورت آنلاین در وب‌سایت یا اپلیکیشن آچارباز به ثبت برسانید تا تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن، به کمک شما بیایند.

البته باید بگوییم با توجه به ساختار دستگاه غذاساز، تعمیر دستگاه به تجهیزات مخصوصی نیاز دارد. به همین جهت تعمیر دستگاه غذاساز در آچارباز در تعمیرگاه شرکت انجام می‌شود. پس از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی با مشتری تماس می‌گیرند و هماهنگی های لازم را جهت دریافت دستگاه انجام می‌دهند. برای مناطق داخل محدوده در تهران پیک رایگان به محل مشتری اعزام می‌شود و به رایگان دستگاه را به شرکت انتقال می‌دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا