×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

طرز تهیه همبرگر حرفه ای خانگی با استفاده از غذاساز

همبرگر خانگی

با یک غذاساز و چرخ گوشت می‌توانید حرفه‌ای‌ترین همبرگرها را تهیه کنید. استفاده از مواد غذایی طبیعی سالم و با کیفیت، برای تهیه غذاهای فست فود همچون همبرگر در خانه، بهتر و بهداشتی‌تر است.

ما در وبلاگ آچارباز قصد داریم، امروز در مورد طرز تهیه همبرگر حرفه‌ای با استفاده از غذاساز، با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه همبرگر خوشمزه مک دونالد، همبرگر ذغالی و … را با شما در میان بگذاریم.

چطور یک همبرگر خانگی بسازیم؟

همبرگر مک دونالد یکی از خوشمزه‌ترین نوع همبرگرهاست که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. تهیه‌ی همبرگر به این شیوه، کار سخت و پیچیده‌ای نیست. در ادامه، مواد اولیه و طرز تهیه آن را با شما درمیان می‌گذاریم:

  1. پیاز ریز خرد شده: 2/1 لیوان
  2. پودر نان خشک: 4/1 لیوان
  3. سیر: 1 یا 2 حبه رنده شده
  4. نمک: 2/1 قاشق چایخوری
  5. فلفل قرمز: 2/1 قاشق چایخوری
  6. نان باگت گرد: ۴ عدد
  7. گوجه فرنگی اسلایس شده: به مقدار دلخواه
  8. برگ کاهو: به مقدار دلخواه
  9. سس مایونز: ¼ لیوان
  10. سس کچاپ: ¼ لیوان
  11. پیاز قرمز حلقه شده: ۴ برش نازک
انواع همبرگر
انواع همبرگرها همچون همبرگر مرغ، گوشت و … را می‌توان در خانه تهیه کرد.

مراحل تهیه همبرگر خانگی

آماده کردن گوشت چرخ کرده

برای اینکه یک همبرگر خوشمزه و خوش طعم تهیه کنید، باید ابتدا گوشت آن را چرخ کنید. البته می‌توان گوشت را به صورت چرخ کرده و آماده از قصابی‌ها تهیه کرد. اما توصیه ما این است که از چرخ گوشت خانگی استفاده کرده و گوشت را خودتان چرخ کنید. دلایل این کار را در ادامه با شما مطرح خواهیم کرد:

  1. گوشت چرخ کرده شما تازه بوده و همان لحظه چرخ شده‌است.
  2. می‌دانید که چه موادی به گوشت چرخ کرده اضافه کرده‌اید.
  3. بهداشت چرخ گوشت و گوشت را رعایت کرده‌اید.
  4. تنوع گوشت چرخ کرده بیشتری دارید و می‌توانید انواع گوشت چرخ کرده همچون مرغ، گوشت گوساله، ترکیب گوشت گوسفند و گوساله یا تنها گوشت گوسفند و … را در خانه تهیه کنید.

چنانچه چرخ گوشت شما مشکلی در اجزایش به وجود آمد، می‌توانید از خدمات آنلاین تعمیر چرخ گوشت آچارباز کمک گرفته و آن را تعمیر کنید. کافی است سفارش‌تان رابه صورت آنلاین در اپلیکیشن و یا سایت آچارباز به ثبت برسانید.

تعمیر چرخ گوشت در محل با آچارباز
خدمت تعمیر چرخ گوشت در محل شامل عیب یابی و تعمیر انواع چرخ گوشت است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. کند شدن محور خرد کننده، اتصالی کردن سیم‌ها و نچرخیدن چرخ دنده‌ها از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار در محل آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیر کار سیار آنلاین بسپارید:
درخواست تعمیر چرخ گوشت
گوشت چرخ کرده
گوشت را با غذاساز نمی‌توان چرخ کرد، در واقع غذاساز گوشت را ریز خرد می‌کند. برای بدست آوردن یک گوشت چرخ کرده با کیفیت، باید از چرخ گوشت استفاده کنید.

آنچه که همبرگر مک دونالد را بسیار لذیذ کرده، پیاز کاراملی آن است

ریختن مواد درون غذاساز

گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پیاز ریز رنده شده بدون آب،  ادویه مخصوص همبرگر، شامل پودر نان خشک، سیر، نمک و فلفل را به آن اضافه کرده و همه را با هم داخل غذاساز می‌ریزید و خوب هم می‌زنید تا مواد با هم یکی شوند و یک مایه‌ی یکدست به دست آید. چند دقیقه به مایه اجازه‌ی استراحت داده و سپس کار را ادامه می‌دهید.

تقسیم بندی مایه‌ی همبرگر

مایه‌ی همبرگر آماده شده را به 6 قسمت مساوی تقسیم می‌کنید و هر کدامشان را به اندازه نارنگی برداشته و سپس پهن می‌کنید.

گریل کردن همبرگر

یک تابه گریل و یا دستگاه گریل را برداشته و همبرگر ها را روی شعله‌ی بسیار کم گریل می‌کنید. برای گریل کردن 6 همبرگر، زمانی حدود 7 الی 8 دقیقه نیاز دارید. اگر دوست دارید، می‌توانید نان را نیز گریل کنید. برای این کار در نهایت کمتر از 1 دقیقه زمان لازم دارید.

همبرگر گریل
در کمتر از 10 دقیقه همبرگرهای گریل شده آماده می‌شوند.
پیشنهاد مطالعه

برای آنکه همبرگر شما به سبک همبرگرهای بیرون شود، یک عدد نان را برداشته و نصف کنید. بهتر است از نان‌های گرد و مخصوص همبرگر استفاده کنید. یک طرف آن را سس مایونز و سمت دیگر را سس کچاب بزنید. برای هر ساندویچ، یک برگ کاهو، برشی از گوجه فرنگی، همبرگر و پیاز حلقه شده می‌گذارید و روی آن، کمی نمک و فلفل می‌پاشید. همبرگر خوشمزه شما آماده است!

ماشروم
اگر هوس «ماشروم» کرده‌اید، کافی است کمی قارچ را با کره و فلفل سیاه تف دهید و روی ساندویچ به مانند سس بریزید، ماشروم شما آماده است!

چگونه یک «چیزبرگر» خوش طعم درست کنید؟

اگر دوست دارید «چیزبرگر» تهیه کنید، می‌توانید یک ورق پنیر گودا را در یک دقیقه پایانی گریل شدن گوشت، روی آن قرار دهید تا کمی آب شود. چیز برگر شما آماده است!

پیشنهاد مطالعه

طرز تهیه «دبل چیز برگر» را می‌دانید؟

دبل چیز برگر یعنی گوشت و پنیر اضافی. برای تهیه آن، دو تکه همبرگر با دو ورقه پنیر را در یک ساندویچ قرار می‌دهید. دبل چیزبرگر پر ملات و لذیذ شما آماده است!

دبل چیزبرگر
دبل چیز برگر یعنی گوشت و پنیر اضافی!

راز و رمزهای ساندویچ همبرگر به شیوه مک دونالد

  • آنچه که همبرگر مک دونالد را بسیار لذیذ کرده، پیاز کاراملی آن است. یک عدد پیاز را حلقه کرده و با مقداری کره در حرارت ملایم، به مدت 30 دقیقه تف می‌دهید. در لحظات آخر، مقداری شکر درون آن می‌ریزید.
  • نکته‌ی بعدی، استفاده از گوشت خالص گوساله است. چنانچه شما طعم گوشت گوساله را دوست ندارید، می‌توانید از ترکیب گوشت گوساله و گوسفند استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم راز و رمزهای تهیه همبرگر به شیوه مک دونالد را به شما آموزش دهیم. چیزی که در تهیه همبرگر بسیار مهم است، در درجه اول گوشت و ورز دادن آن است. برای ورز دادن گوشت و مواد اولیه، می‌توانید از غذاساز استفاه کنید. غذاساز می‌تواند به خوبی تمام مواد را با هم مخلوط کرده و حسابی آنها را درهم کند.

چنانچه غذاساز شما خراب شده‌است، با کمک گرفتن از خدمات آنلاین تعمیر غذاساز در درب منزل، می‌توانید به رفع مشکل دستگاه بپردازید. کافی است سفارشتان را در اپلیکیشن و یا وب‌سایت آچارباز ثبت کنید و آماده‌ی خدمات رسانی آنلاین ما باشید.

تعمیر غذاساز در محل با آچارباز
تعمیر و عیب یابی غذاساز در محل، یکی از خدمات ارائه شده، توسط سامانه اعزام تعمیرکار به محل آچارباز است. کند شدن سرعت چرخش تیغه‌ها، از کار افتادن دکمه‌ها و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن ارائه خدمات آنلاین آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر غذاساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا