×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

خانه و آشپزخانهلوازم برقی آشپزخانه

تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی در چیست؟

تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی

امروزه غذاساز و گوشت کوب برقی یکی از جدیدترین ابزارها، جهت کمک به خانم‌ها در آشپزخانه است، زیرا به کمک این دو دستگاه می‌توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن غذا را درست کرد. این دو دستگاه تفاوت‌هایی با هم دارند که قبل از خریداری هرکدام، بهتر است با آن‌ها آشنا شوید و بعد از آن تصمیم بگیرید که کدام دستگاه برای آشپزخانه شما بهتر است. در این مقاله آچارباز، شما را با تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی بیشتر آشنا می‌کنیم. همچنین اگر غذاساز یا گوشت کوب برقی شما خراب شده است و به دنبال خرید یک جایگزین مناسب برای آن‌ها هستید، بهتر است قبل از صرف هزینه زیاد، از تعمیرکاران آچارباز کمک بگیرید تا دستگاه شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. برای تعمیر غذاساز و تعمیر گوشت کوب برقی به سایت آچارباز بروید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت کوب برقی و کاربردهای آن

گوشت کوب برقی از بدنه، کلید، تیغه، موتور، سری‌های همزن و خردکن تشکیل شده است. از این دستگاه برای خردکردن، له‌کردن مواد غذایی و درست کردن اسموتی و شیک استفاده می‌شود. کارکردن با گوشت کوب برقی بسیار آسان است، شما به راحتی می‌توانید با فشردن دکمه، دستگاه را راه‌اندازی کرده و خودتان آن را در دستتان کنترل کنید؛ البته بهتر است بگویم که تیغه دستگاه را به بدنه ظروف نزدیک نکنید چراکه هر دو آن‌ها آسیب می‌بینند.

گوشت کوب برقی‌ در دو مدل شارژی و غیر شارژی در بازار موجود هستند، که شما می‌توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

تعمیر گوشت کوب برقی با آچارباز
درآچارباز کلیه خدمات عیب یابی، سرویس، تعویض قطعات، تعمیر گوشت کوب برقی انجام می شود. سر و صدای ناهنجار، لرزش زیاد دستگاه و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که در آچارباز عیب‌یابی و تعمیر می‌شود.
درخواست تعمیر گوشت کوب برقی

کاربردهای گوشت کوب برقی

از مجموع کارایی‌هایی گوشت کوب برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرد کردن پیاز
  • خرد کردن سبزیجات
  • تهیه انواع اسموتی و شیک مانند شیرموز، آب طالبی و …
  • پوره کردن انواع مواد غذایی مثل سیب زمینی
  • مخلوط کردن و آماده‌سازی مواد انواع کوفته، کوکو و …
  • درست کردن مایه کیک
عکس دستگاه گوشت کوب برقی
به کمک گوشت کوب برقی می‌توانید مواد غذایی‌های مختلف را پوره کنید.

مزایای گوشت کوب برقی:

گوشت کوب برقی مزایای مختلفی دارد که از بین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کم حجم بودن دستگاه
  2. اشغال کردن فضای کم در کابینت و محیط آشپزخانه
  3. بیشتر مدل‌ها بدلیل اینکه پارچ و قطعات اضافه ندارند به راحتی شسته می‌شوند.
  4. به کمک دسته بلند گوشت کوب برقی، می‌توانید بدون اینکه دست شما آسیب ببیند دستگاه را درون ظرف‌های مختلف از جمله قابلمه، پارچ و … ببرید.

معایب گوشت کوب برقی:

یکی از نکاتی که می‌توان به عنوان معایب گوشت کوب برقی و تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی اعلام کرد این است که گوشت کوب برقی باید دائم در دستان شما قرار بگیرد. این نکته در کوتاه مدت شاید نمره منفی نداشته باشد ولی در صورتی که قصد داشته باشید حدود 30 دقیقه با دستگاه کار کنید، کاری آزار دهنده می‌شود. دستگاه غذاساز بدلیل داشتن محفظه، در این مقایسه بهتر عمل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه

غذاساز و کاربردهای آن

غذاساز نوعی وسایل برقی است که توانایی انجام کارهایی مثل خرد کردن، برش زدن، پوره کردن، چرخ کردن، تکه کردن، ریز ریز کردن انواع مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات را با سرعت بالا دارد.

به کمک این وسیله می‌توانید در کمترین زمان ممکن، براحتی و بدون دردسر آشپزی کنید.

غذاساز در دو سایز کوچک و بزرگ در بازار موجود است، که با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. غذاساز نسبت به گوشت کوب برقی فضای بیشتری را اشغال می‌کند و دارای وزن سنگین‌تری است؛ همچنین شستشوی آن نسبت به گوشت کوب برقی سخت تر است.

کاربردهای غذاساز

از مجموع کارایی‌های غذاساز می‎‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درست کردن انواع سالاد
  • چرخ کردن گوشت
  • آماده کردن خمیر نان و کیک
  • درست کردن کره گردو، بادام زمینی و …
  • خرد کردن سبزیجات
  • خرد کردن پیاز
  • تهیه انواع سس
  • درست کردن مواد کوکو، کتلکت و کوفته
غذاساز
غذاساز یکی از ابزارهای پرکاربرد، مورد استفاده در اکثر آشپزخانه‌ها است.

مزایای غذاساز:

  1. بالا بردن سرعت آشپزی
  2. انجام چندکار متفاوت به صورت همزمان

معایب غذاساز:

  1. بزرگ بودن و اشغال کردن فضای زیادی
  2. شستشوی سخت آن
  3. گران قیمت بودن

پیشنهاد مطالعه

تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی در چیست؟

تا اینجا در چند مورد تفاوت‌ غذاساز و گوشت کوب برقی را اعلام کردیم وی برای بررسی دقیق‌تر باید کارکردهای این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنیم. بعد از مقایسه این موارد می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر کدام از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید.

  • مهم‌ترین تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی، حجم مواد غذایی است که می‌توان با استفاده از آن‌ها تهیه کرد. موتور گوشت کوب برقی قدرت زیادی ندارد و نمی‌توانید در مدت طولانی برای خرد و آماده کردن مواد غذایی از آن استفاده کرد.
  • غذاساز نسبت به گوشت کوب برقی فضای بیشتری را اشغال می‌کند و دارای وزن سنگین‌تری است؛ همچنین شستشوی آن نسبت به گوشت کوب برقی سخت‌تر و خسته کننده‌تر است.
  • از دیگر فرق‌های غذاساز و گوشت کوب برقی می‌توان به مواردی مثل توانایی خرد و له کردن مواد غذایی هم اشاره کرد. غذاساز امکان خرد کردن بیشتر موارد غذایی را دارد ولی گوشت کوب برقی نباید برای خرد کردن مواد سفتی مثل یخ و کشک خشک استفاده کرد.
  • غذاساز چندین تیغه مخصوص برای خرد کردن مواد غذایی به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف دارد، اما گوشت کوب برقی این ویژگی را ندارد.
  • آخرین تفاوت غذاساز و گوشت کوب برقی از نظر هزینه است. قیمت دستگاه غذاساز نسب به گوشت کوب برقی به دلیل پیچیدگی، بیشتر است.
تعمیر غذاساز و گوشت کوب برقی
برای تعمیر دستگاه غذاساز و گوشت کوب برقی خود می‌توانید از شرکت آچارباز کمک بگیرید.

در صورتی‌که پس از خریداری این وسایل در حین استفاده از آن‌ها، دچار مشکل شدید، نگران نباشید. می‌توانید درخواست خود را جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه، در قسمت تعمیر غذاساز و تعمیر گوشت کوب برقی ثبت کنید و از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید.

تعمیر غذاساز در محل با آچارباز
تعمیر و عیب یابی غذاساز در محل، یکی از خدمات ارائه شده، توسط سامانه اعزام تعمیرکار به محل آچارباز است. کند شدن سرعت چرخش تیغه‌ها، از کار افتادن دکمه‌ها و پاره شدن سیم از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن ارائه خدمات آنلاین آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکار سیار آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر غذاساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا