×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کنسول بازی

آموزش دانلود و نصب بازی ps5

دانلود بازی ps5

سونی برای جلب توجه طرفداران خود هر چند سال یکبار بازی‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای را برای کنسول‌های نسل جدید خود معرفی می‌کند. سونی در سال 2020 با تولید و عرضه PS5 تغییرات قابل‌توجهی در صنعت بازی بوجود آورد. این تغییرات حتی در نحوه ایجاد اکانت، دانلود بازی ps5 و نصب بازی ps5 نیز مشاهده می‌شد. در این مقاله آچارباز می‌خواهیم شما را با روش دانلود بازی ps5 و نصب آن آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید. طراحی متفاوت، حرفه‌ای و ظریف پی اس 5 منجر شد تا پروسه تعمیرات ps5 نیز به موضوعی حساس تبدیل شود. به همین دلیل اگر قصد تعمیر این محصول را دارید، بهتر است به تعمیرگاه‌های مجرب مراجعه کنید. از طریق ثبت درخواست در سایت، اپلیکیشن یا تماس با شماره 02154591616 نیز می‌توانید با کارشناسان آچارباز در ارتباط باشید.

وارد کردن اکانت برای دانلود بازی ps5

برای دانلود و نصب بازی ps5 ابتدا باید وارد اکانت خود شوید. برای این کار ps5 را روشن کنید و با انتخاب زبان و برقراری اتصال دوال سنس برای شروع بازی‌ها وارد PSN شوید. با توجه به تغییراتی که در ps5 اعمال شده شما می‌توانید با استفاده از دو روش یعنی اسکن QR-Code یا واردکردن ایمیل و رمز عبور وارد اکانت PSN یا شبکه پلی استیشن شده و مراحل دیگر را دنبال کنید.

وارد شدن به اکانت  PS5 یا ساخت اکانت جدید

برای واردشدن به اکانت PS5 خود یا ساختن اکانت جدید در PS5، مراحل زیر را دنبال کنید:

روشن‌کردن PS5: دستگاه PS5 را روشن کنید و تا زمان لود شدن کامل سیستم‌عامل منتظر بمانید.

انتخاب زبان و منطقه: هنگامی که PS5 روشن می‌شود، زبان و منطقه موردنظر خود را از فهرست انتخاب کنید.

پذیرفتن شرایط و قوانین: شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های آنلاین PlayStation را مطالعه کنید و آنها را بپذیرید.

اتصال به اینترنت: PS5 را به اینترنت متصل کنید. شما می‌توانید از Wi-Fi یا کابل LAN برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.

انتخاب “ورود به مجموعه سرگرمی PlayStation: در صفحه اصلی PS5، گزینه “ورود به مجموعه سرگرمی PlayStation” را انتخاب کنید.

ورود به اکانت قبلی: اگر قبلاً اکانت PlayStation Network (PSN) داشتید، گزینه “ورود به اکانت” را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور خود را ثبت کنید تا وارد اکانت شوید.

ساختن اکانت جدید: اگر برای اولین‌بار از PS5 استفاده می‌کنید یا می‌خواهید اکانت جدید بسازید، گزینه “ایجاد حساب کاربری جدید” را انتخاب کنید و مراحل ثبت‌نام را دنبال کنید. در این مرحله، شما باید اطلاعاتی مانند نام، تاریخ تولد، نشانی ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه

تأیید ایمیل: پس از ثبت‌نام، ایمیل تأیید ارسال خواهد شد. وارد inbox ایمیل خود شده و لینک تأیید را دنبال کنید تا اکانت شما فعال شود. سپس مراحل تکمیل و راه‌اندازی را جهت استفاده از ps5 بررسی کنید.

نصب بازی ps5
برای نصب بازی در ps5 ابتدا لازم است اکانت بسازید یا وارد اکانت ps4 شوید.

نحوه دانلود بازی ps5

برای استفاده از بازی‌های مختلف در پی اس فایو، ابتدا باید بازی‌ها را دانلود کنید. برای دانلود باید اپلیکیشن ps5 را از گوگل پلی یا اپ ‌استور دانلود کنید. سپس دانلود در منوی اصلی پلی استیشن، 10 بازی را به‌صورت پیشفرض مشاهده می‌کنید.

مهم‌ترین بخش برای دانلود و نصب بازی در پلی استیشن Game Library است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند قصد دانلود بازی جدید را داشته باشید یا بخواهید به بازی‌های پلی استیشن 4 دسترسی پیدا کنید؛ درهرصورت باید وارد این بخش شوید. در Game Library شما با 4 گزینه مواجه می‌شوید که در ادامه به‌صورت مختصر هرکدام را توضیح می‌دهیم:

Your Collection: بازی‌های دانلود شده یا خریداری شده که در پلی استیشن سری قبلی نیز از آن‌ها استفاده می‌کردید.

Installed: بازی‌هایی که اخیراً روی پلی استیشن شما نصب شده‌اند.

Playstation Plus: در این بخش می‌توانید بازی‌هایی که به‌صورت ماهیانه و به‌تازگی وارد پلی استیشن پلاس می‌شوند را مشاهده کنید.

Playstation Now: اگر شما در Playstation Now اکانت داشته باشید، می‌توانید وارد این بخش شوید.

چگونه بازی های PS5 را رایگان دانلود کنیم؟

با وجود اینکه برخی گمان می‌کنند تمام بازی‌ها در ps5 نیاز به پرداخت هزینه دارند؛ اما شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن ps5 برخی بازی‌هایی که در قسمت free قرار دارند، رایگان دانلود کنید. توجه داشته باشید برای ورود به این اپلیکیشن باید وارد اکانت PSN شوید تا بتوانید دانلود رایگان بازی ps5 را انجام دهید.

با ورود به اپلیکیشن ps5 برخی بازی‌هایی که در قسمت free قرار دارند، رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان بازی ps5
شما می‌توانید بعضی از بازی‌ها را در ps5 با استفاده از اپلیکیشن پی اس 5 به‌صورت رایگان دانلود کنید.

آشنایی با روش‌های نصب بازی ps5

نصب بازی ps5 را تنها می‌توانید دو روش  از دو روش استفاده از نسخه استاندارد و استفاده از نسخه digital انجام دهید که مراحل نصب هر روش متفاوت است. در نسخه دیجیتال بازی‌ها باید از اپلیکیشن دانلود شوند و در نسخه استاندارد، شما قادر خواهید بود بازی‌ها را از درایو Blu-ray Ultra HD موجود روی ps5 نصب کنید؛ بنابراین به ‌هیچ ‌عنوان قادر نخواهید بود از USB برای دانلود، نصب و انتقال بازی به ps5 استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه

چگونه می‌توانم بازی‌های PS4 را در PS5 نصب کنم؟

شما می‌توانید بازی‌های ps4 را روی ps5 نصب کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد برای دانلود و نصب بازی‌های جدید هزینه جداگانه پرداخت نکنید. برای نصب بازی‌های PS4 در PS5، می‌توانید از دو روش اقدام کنید. اولین روش این است که بازی‌های PS4 خود را از حساب PlayStation Network خود دریافت کرده و از طریق بخش “کتابخانه” در PS5 نصب کنید. روش دوم، استفاده از دیسک بازی PS4 است. شما می‌توانید با داشتن نسخه فیزیکی بازی PS4، آن را در کنسول PS5 قرار داده و با دنبال ‌کردن دستورالعمل‌ها، بازی را نصب کنید. بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در دسته بازی‌های قابل اجرا در ps5 قرار دارند:

  • Afro Samurai 2
  • TT Isle of Man
  • Just Deal With It
  • Robinson
  • We Sing
  • Shadwen
  • Hitman Go
  • و …
نصب و دانلود بازی ps5
اگر قصد خرید و دانلود بازی جدید در ps5 را ندارید، می‌توانید برخی بازی‌های ps4 را در پلی استیشن 5  نصب کنید.

دانلود بازی ps5 و نصب بازی ps5 از جمله دغدغه های کاربرانی است که پی اس 5 خریداری کرده‌اند. اگر شما هم برای دانلود، نصب یا تعمیرات ps5 با مشکل مواجه شده‌اید یا به راهنمایی نیاز دارید، می توانید از طریق شماره 02154591616 با کارشناسان آچارباز تماس بگیرید.

تعميرات ps5 با آچارباز
تعميرات ps5 در آچارباز شامل عیب یابی و تعمیر انواع پلی استیشن است. اجرا نکردن بازی، کانکت نشدن دسته و داغ کردن برد از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز بسپارید.
تعميرات ps4

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا