×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تبلت و موبایلتکنولوژی و کامپیوترنرم افزار

چگونه Snooze جیمیل را فعال کنیم؟

فعال کردن Snooze در جیمیل

اگر مشغله زیادی دارید و گاهی اوقات جواب دادن به ایمیل‌های خود را فرمواش می‌کنید، نگران نباشید چرا که به تازگی با به روزرسانی جدید جیمیل، قابلیتی به نام Snooze یا یادآور به آن اضافه شده که به راحتی می‌توانید با فعال کردن آن، به ایمیل های خود در زمان مناسب پاسخ دهید. در ادامه با چگونگی فعال کردن Snooze در جیمیل همراه ما باشید:

فعال کردن Snooze در جیمیل

ابتدا از طریق مرورگر وارد ایمیل خود شوید. پس از وارد شدن به اکانت، از سمت راست و بالا، وارد بخش تنظیمات شوید تا منویی مثل عکس زیر ببینید و بعد بر روی  Try the new Gmail کلیک کنید.

فعال کردن Snooze در جیمیل

سپس چند ثانیه صبر کنید تا جیمیل جدید مانند شکل زیر لود شود.

فعال کردن Snooze در جیمیل

تعمیر موبایل در محل با آچارباز
در صورتی که گوشی موبایل شما، دچار هرگونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری شد، با کارشناسان آچارباز در ارتباط باشید و در محل مشکل موبایل را حل کنید. جهت ثبت درخواست کلیک کنید:
درخواست تعمیر موبایل

چگونه گزینه Snooze را در جیمیل پیدا کنیم؟

زمانی که شما موس خود را بر روی یکی از ایمیل هایی که در Inbox دارید، قرار می‌دهید، چندین آیکون مشاهده خواهید کرد. در بین این آیکون ها، آیکون ساعت مشاهده می‌کنید که این دقیقا همان دکمه  Snooze است.

فعال کردن Snooze در جیمیل

بعد از اینکه روی آن کلیک کردید، خواهید دید که یک منوی پاپ آپ برای شما به نمایش درمی‌آید که می‌توانید به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید.

فعال کردن Snooze در جیمیل

پس از این اینکه زمان مورد نظر خود را که مشخص کردید، ایمیل مورد نظر از صفحه اینباکس حذف می شود و زمانی که خودتان تعیین کرده‌اید آن را نمایش خواهد داد

اما سوالی که قطعا برای همه پیش می‌آید این است که چگونه ایمیل های Snooze شده را پیدا کنیم؟

برای حل این مشکل، در قسمت ساید بار ایمیل، گزینه Snoozed را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کرده تا لیستی از ایمیل‌هایی را که Snooze کرده‌اید را مشاهده کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

فعال کردن Snooze در جیمیل

منبع: howtogeek.com

تعمیر لپ تاپ در محل
نصب و راهاندازی انواع لپ تاپ ها، رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری، ارتقا و تعمیر قطعات لپ تاپ و... همه در سرویس تعمیرات تخصصی لپ تاپ آچارباز.
تعمیر لپ تاپ

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا