×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

صوتی و تصویری

به مناسبت روز جهانی انیمیشن/ 10 انیمیشن برتر دیدنی 2018

بهترین انیمیشن های سال 2018

بدون شک انیمیشن، یکی از جذاب‌ترین و سرگرم کننده ترین انواع آثار سینمایی است که علاقه‌مندان بی شماری را به خود جلب کرده و اوقات بسیار لذت بخشی را برای هر یک از ما به وجود آورده است.

روز جهانی انیمیشن از کجا شروع شد؟

انجمن بین المللی فیلم ابتدا در فرانسه و برای به رسمیت شناختن تمامی اشکال سینما و هنر و سازماندهی آنها، تاسیس شد. انیمیشن نیز یکی از هنرهای سینمایی بود که افراد حاضر در این انجمن، برای معرفی بیشتر و ارج نهادن به این هنر، 28 اکتبر مصادف با 6 آبان را روز جهانی انیمیشن نامگذاری کردند.

والت دیسنی (Walt Disney) را می‌توان بنیانگذار سبک انیمیشن‌های جذاب در تاریخ دانست. چرا که مفاهیم بسیار عمیقی همچون عشق، خانواده، امید، صلح، دوستی و …. را در میان شوخی‌ها و شخصیت‌پردازی‌های خود جای داده است.

جالب است بدانید که انیمیشن در همه چیز از آگهی‌های بازرگانی کوتاه گرفته تا فیلم‌های سینمایی عظیم به کار رفته است که علاوه بر سرگرمی، به عنوان یک رسانه برای ارائه اطلاعات و مفاهیم به کار گرفته می‌شود.

حال تیم محتوای آچارباز به مناسبت روز جهانی انیمیشن مروری خواهد داشت بر بهترین انیمیشن های سال 2018. در ادامه با ما همراه باشید:

بهترین انیمیشن های سال 2018

1- انیمیشن The Grinch

انیمیشن جذاب گرینچ بر اساس کتابی به نام How the Grinch Stole Christmas (گرینچ چطور کریسمس را دزدید) نوشته دکتر سیوز ساخته شده است.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده یارو چنی (Yarrow Cheney) و اسکات موسیه (Scott Mosier) قرار داشته و سناریو آن بر اساس داستانی از تئودور سوس گیزل (Theodor Seuss Geisel یا دکتر سوس) توسط مایکل لسر (Michael LeSieur) نوشته شده است.

خلاصه داستان: گرینچ ماموریت دارد تا کریسمس را خراب کند و تنها یک دختر کوچک که روحیه بخشنده‌ای دارد، می‌تواند باعث تغییر گرینچ شود.

این انیمیشن، خنده دار، خانوادگی، دلگرم کننده و با تصاویر بصری خیره کننده است که  قدرت مثبت اندیشی را در روحیه افراد تقویت می‌کند.

بهترین انیمیشن های سال 2018

2- انیمیشن SmallFoot

پا کوتاه به کارگردانی کری کرکپاتریک انیمیشنی خیره کننده و جذاب و کمدی است که در سال 2018 توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد. گفتنیست که انیمیشن SmallFoot، بر اساس کتاب Yeti Tracks نوشته انیماتور سرخیو پابلوس ساخته و کارگردانی شد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است که: شخصیتی به نام‌ Yeti باور دارد واقعا مخلوقات تیزپا و گریزپایی به نام پاکوتاه وجود دارند. در ابتدا هیچ کس حرف او را باور نمی کند و همین موضوع باعث می شود که او به همراه دوستانش راهی ماجراجویی برای پیدا کردن یک انسان شوند تا این موضوع را به قبیله ی خود ثابت کند و…

بهترین انیمیشن های سال 2018

3- انیمیشن Incredibles 2

شگفت انگیزان 2 یکی از بهترین و پر فروش ترین انیمیشن های حال حاضر است که در سال 2018 منتشر شد.

این انیمیشن به کارگردانی Brad Bird که به قدرت خارق‌العاده و منحصربه‌فرد خانوادهٔ Parr می‌پردازد، یکی از بهترین محصولات کمپانی پیکسار است که در بین 19 انیمیشن تولید شده توسط این استودیو می‌تواند بعد از وال ای، در رتبه‌ی دوم بهترین‌ انیمیشن‌ها قرار بگیرد.

خلاصه داستان: خانواده شگفت انگیز به قدرت‌های ابر قهرمانی خود پی برده ولی از این نکته نیز آگاه شدند که این توانایی‌ها، غیر قانونی بوده و ممکن است مشکلاتی را برای آنها به وجود آورد و ….

بهترین انیمیشن های سال 2018

4- انیمیشن Ralph Breaks the Internet

رالف، خرابکار اینترنت از دیگر انیمیشن های تولیدی کمپانی دیزنی است که در سال 2012 اولین نسخه آن منتشر شد. این انیمیشن به کارگردانی فیل جانستون و ریچ مور و نویسندگی جیم ریردون، فیل جانستون و پاملا ریبون در حدود 435 میلیون دلار فروش کرد. این فروش خوب دلیل قانع کننده ای برای کمپانی والت دیزنی بود تا پس از 6 سال قسمت دوم این انیمیشن را نیز بسازد.

خلاصه داستان: “در این انیمیشن، رالف دنیای بازی ویدیویی لیتواک را پشت سر می‌گذارد و وارد دنیای ناشناخته، گسترده و هیجان‌انگیز اینترنت می‌شود، دنیایی که ممکن است از خرابکاری‌های رالف جان سالم به در نبرد و ….

بهترین انیمیشن های سال 2018

5- انیمیشن The Stolen Princess

انیمیشن پرنسس دزدیده شده، محصول سال 2018، یک انیمیشن جذاب و فانتزی است که توسط اولگ مالاموژ کارگردانی شد.

خلاصه داستان: داستان فیلم در عصر شوالیه های شجاع در میان شاهزاده خانم های زیبا و دوران مبارزه با جادوگران رخ می دهد. روسلان، یک هنرمند سرگردان که رویای شوالیه شدن را دارد، میلای زیبا رو را ملاقات میکند و عاشقش میشود در حالی که نمیداند میلا دختر پادشاه است اما این دلیل نمیشود که در کنار یکدیگر خوشبخت نباشند و این خوشبختی مدت زیادی طول نمیکشد و چرنومور جادوگر بد طینت میلا را مقابل چشمان روسلان می رباید و…

بهترین انیمیشن های سال 2018

6- انیمیشن Early Man

انسان های اولیه، یک انیمیشن دوست داشتنی با تکنیک استاپ موشن است که در رده بهترین انیمیشن های 2018 قرار گرفته و حدود ۵۴ میلیون دلار فروش داشته است.

حول داستان این انیمیشن در دوران ماقبل تاریخی و غارنشینی می‌گذرد. کارگردان Early Man نیک پارک است و نویسندگی آن نیز بر عهده مارک برتون و جیمز هیگینسون بوده است.

خلاصه داستان: در زمان‌های دور، هنگامیکه موجودات ماقبل تاریخ و ماموت‌های پشمالو در زمین زندگی می‌کردند، دوگ (با صدای ادی ردماین) به همراه دوستانش به جنگ شاه خبیث نوث (با صدای تام هیدلستون) و تمدن عصر برنز وی رفته تا زندگی و قبیله خود را نجات دهند…

بهترین انیمیشن های سال 2018

7- انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی سومین قسمت از سری انیمیشن‌های سه بعدی هتل ترانسیلوانیا است که توسط شرکت سونی پیکچرز ساخته شده است و یکی دیگر از بهترین انیمیشن های ۲۰۱۸ به حساب می‌آید.

این قسمت از انیمیشن بسیار کمدی و جذاب بوده و توسط خانواده فرزندان قابل دیدن است. انیمیشن Hotel Transylvania 3 به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی است که با فروش ۴۲۷ میلیون دلار پرفروش ترین انیمیشن 2018 است.

خلاصه داستان: خانواده خون آشام‌ها به همراه دوستان خود به یک سفر تفریحی تابستانی با یک کشتی لوکس می‌روند. میویس پدرش را با برنامه ریزی این سفر غافلگیر کرده تا تمامی دوستان، تعطیلات خود را در این کشتی بگذرانند…

بهترین انیمیشن های سال 2018

8- انیمیشن Sherlock Gnomes

انیمیشن شرلوک گنومز که قسمت دوم کارتون Gnomeo & Juliet که در سال 2011 ساخته شد به شمار می آید با فروشی حدود 90 میلیون دلار جزو انیمیشن های پرفروش 2018 به کارگردانی ان استیونسن است.

خلاصه داستان: نومئو و جولیت از شرلوک (با صدای جانی دپ) و همکارش واتسون (با صدای چیوتل اجیوفرو) کمک می‌گیرند تا راز گم شدن کوتوله‌ها را کشف کند. شرلوک و واتسون به موزه‌ای می‌رسند که موریارتی (با صدای جیمی دیمیتریو) که آنها را گروگان گرفته است…

بهترین انیمیشن های سال 2018

9- انیمیشن Peter Rabbit

پیتر خرگوشه یک فیلم در سبک سه بعدی کامپیوتری-ماجراجویی-کمدی به کارگردانی ویل گلوک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از بیترکس پاتر نوشته شده ‌است.

خلاصه داستان: فیلم Peter Rabbit اقتباسی است از داستان کلاسیک بئاتریس پاتر که در آن، پیتر خرگوشی بازیگوش و سرکش بوده که تلاش می کند راهی به درون مزرعه سبزیجات کشاورز پیدا کند. در این راه او به همراه دوستان خود با مشکلاتی روبرو شده که سر منشا ماجراهایی جذاب است. دشمنی پیتر خرگوشه با آقای مک گریگور به اوج خود می‌رسد زیرا هر دو برای عواطف یک حیوان مهربان و عاشق که در کنار آنها زندگی می‌کند، رقابت می‌کنند….

بهترین انیمیشن های سال 2018

10- انیمیشن The Guardian Brothers

انیمیشن The Guardian Brothers در مورد یک خانواده چینی است که در خطر از دست دادن شغل خود، رستوران سوپ وونتون که قرن‌ها نسل به نسل متنقل شده است. وقتی که مادر بزرگ خانواده فوت می‌کند، اداره رستوران به دوش یک دختر کوچک به نام رین دروپ و مادرش می‌افتد و ….

این چند انیمیشن، گزیده‌ای از دنیای پر از خلاقیت انیمیشن هاست. شما هم می‌توانید انیمیشن‌های برتر و مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بگذارید

 

منبع: IMDB.com

4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا