×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

راهنمای خرید همزن فیلیپس + معرفی 4 مدل پرفروش

راهنمای خرید همزن فیلیپس

خواندن راهنمای خرید همزن فیلیپس می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مدل همزن برقی این برند کمک زیادی کند. با شناخت بهترین مدل همزن می‌توانید انتخاب آسان‌تری از میان مدل‌های همزن فیلیپس داشته باشید. همزن برقی از وسایل ضروری است که باید برای راحتی در تهیه مواد کیک و شیرینی و غلیظ کردن مواد غذایی خریداری می‌شود. با این دستگاه می‌توانید انواع رسپی کیک و شیرینی را در مدت‌زمان کوتاهی درست کنید.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خرابی همزن برقی می‌شود. خرابی قطعات داخلی یا مشکل داغی و جرقه‌زدن همزن برقی به‌راحتی با تعویض یا تعمیر قطعات برطرف می‌شود. درصورتی‌که قصد تعمیر همزن برقی را دارید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

چک لیست راهنمای خرید همزن فیلیپس

برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای همزن‌ برقی در جهان است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این همزن تحت لیسانس هلند تولید می‌شود و در 5 کشور نمایندگی دارد. تنوع مدل‌های همزن برقی فیلیپس بسیار زیاد است به‌طوری‌که نزدیک به 15 مدل متنوع همزن فیلیپس را می‌توانید در بازار پیدا کنید.

همزن فیلیپس در دو مدل کاسه‌دار و بدون کاسه تولید می‌شود. مدل کاسه‌دار آن قابلیت چرخش کاسه دارد و مواد بدون نیاز به نیروی انسانی مخلوط می‌شوند. در نظر داشته باشید برای خرید بهترین مدل همزن فیلیپس باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع همزن برقی (کاسه دار و معمولی)
  • میزان سروصدای موتور
  • وزن همزن برقی
  • قابلیت و تجهیزات جانبی
  • شکل طراحی ظاهری همزن برقی

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله «چه همزن برقی مناسب من است؟» را مطالعه کنید.

راهنمای خرید همزن برقی فیلیپس
با توجه به نیازتان می‌توانید از بین مدل‌های متنوع همزن برقی فیلیپس یکی را انتخاب کنید.
پیشنهاد مطالعه

معرفی بهترین مدل‌های همزن فیلیپس

در مقاله راهنمای خرید همزن فیلیپس می‌خواهیم بهترین مدل همزن دستی فیلیپس را معرفی کنیم. در ادامه 4 مدل از بهترین مدل‌های همزن فیلیپس همراه مشخصات آنها را اعلام می‌کنیم.

1- همزن برقی فیلیپس مدل HR3740/10

اولین مدلی که در راهنمای خرید همزن برقی فیلیپس معرفی می‌کنیم، HR3740/10 است. از نکات مثبت همزن مدل HR3740/10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه دارای خمیرزن ۵سرعته، عملکرد توربو و قابلیت تنظیم سرعت است.
  • توان مصرفی این دستگاه 400 تا 500 وات است و می‌تواند خیال شما از هم زدن مواد در زمان کوتاه راحت کند.
  • ترکیب رنگ و طراحی زیبا و بدنه‌ای از جنس پلاستیک، ظاهر بسیار شیک و مدرنی به همزن داده است.
  • کیفیت بدنه دستگاه به‌قدری بالا است که می‌تواند در برابر ضربات و حرارت مقاومت بالایی داشته باشد.
  • این دستگاه دارای سری همزن و خمیرزن بوده که عملکرد آن‌ها به‌صورت جفتی است.
  • می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی بدون هیچ پیچیدگی سری دستگاه را تعویض کنید.
  • این دستگاه دارای ابعاد ۱۱۰x۲۱۰x۲۱۰ سانتی‌متر و وزن ۱.۵ کیلوگرمی است. وزن این محصول به‌قدری استاندارد است که با استفاده طولانی دست‌های  کاربر را خستگی نمی‌کند.
  • روی بدنه دستگاه دکمه‌هایی تعبیه شده تا بتوانید سرعت دستگاه را در ۵ حالت تنظیم کنید.
  • این مدل از همزن فیلیپس دارای پره‌هایی از جنس فلز است که توان کافی برای هم زدن مواد کیک یا خمیر نان دارند.
راهنمای خرید همزن فیلیپس  HR3740/10
همزن 3740 دارای قابلیت توربو است که به کمک آن می‌توانید سرعت همزدن مواد غذایی را افزایش دهید.

2- همزن فیلیپس مدل HR3740

 همزن و مخلوط‌کن کارآمد فیلیپس مدل HR3740 جزء بهترین همزن‌های این برند است که موتوری باقدرت ۴۰۰ وات دارد. این همزن دارای قابلیت ۵ حالت سرعت به‌اضافه کلید توربو است که عملکرد همزن را حرفه‌ای‌تر می‌کند.

از دیگر نقاط قوت این دستگاه می‌توان به توان خواب و داشتن دو عدد سری اشاره کرد. سری مخلوط‌کن مواد به دستگاه اجازه می‌دهد تا در حداقل زمان مواد یک‌دست و با بافت نرم ایجاد کند. این دستگاه دکمه‌ای برای خروج آسان پره‌های دستگاه دارد که با فشردن آن پره‌های دستگاه به‌راحتی جدا می‌شوند.

همزن فیلیپس در دو مدل کاسه‌دار و بدون کاسه تولید می‌شود. مدل کاسه‌دار آن قابلیت چرخش کاسه دارد و مواد بدون نیاز به نیروی انسانی مخلوط می‌شوند.

3- همزن فیلیپس مدل HR3745/10

 همزن مدل HR3745/10 از بهترین همزن‌های کاسه‌دار فیلیپس است که با توان ۴۵۰ وات می‌تواند در زمان کوتاهی مواد اولیه شیرینی و کیک را به‌خوبی مخلوط کند. از دیگر ویژگی‌های این همزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این همزن دارای سری‌های مختلف است که به‌صورت جفتی کار می‌کنند.
  • ظرفیت کاسه این همزن برابر با سه لیتر است که می‌توانید برای تهیه کیک‌های متوسط و بزرگ از آن استفاده کنید.
  • همزن 3745 قابلیت تنظیم ۵ سرعت متفاوت و عملکرد توربو دارد. با فشردن حالت توربو می‌توانید سرعت دستگاه را افزایش دهید تا دستگاه بتواند در مدت‌زمان کمتری مواد را مخلوط کنید.
  • این دستگاه دارای یک دکمه برای جداکردن همزن از پایه ثابت و استفاده به‌صورت دستی است.
راهنمای خرید همزن فیلیپس مدل HR3745/10
این دستگاه دارای قابلیت چرخش اتوماتیک کاسه بوده که عملکرد مخلوط‌کردن مواد را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

4- همزن فیلیپس مدل HR3745/01

 همزن فیلیپس مدل HR3745/01 کاسه‌دار و ایستاده است. قدرت موتور این دستگاه ۴۵۰ وات است که می‌تواند به‌راحتی مواد کیک و شیرینی را با هم ترکیب کند. همچنین این مدل همزن دارای نکات قوت بسیار زیاد از جمله قابلیت ۵ حالت تنظیمات سرعت، حالت توربو و قابلیت چرخش خودکار کاسه است. این قابلیت‌ها توانستند این مدل از همزن فیلیپس را در لیست بهترین همزن کاسه‌دار در سراسر جهان قرار دهند. قابلیت چرخش اتوماتیک کاسه باعث شده در زمان مخلوط‌کردن و ترکیب‌کردن مواد غذایی نیازی به استفاده از نیروی انسانی نباشد و دستگاه به‌صورت اتومات مواد را با هم ترکیب کند.

این مدل از همزن فیلیپس دارای حالت خمیرزن و همزن و جنس پره‌های آن از استیل ضدزنگ تولید شده است. ظرفیت کاسه این دستگاه ۳ لیتر است.

راهنمای خرید همزن فیلیپس مدل HR3745/01
جنس کاسه و بدنه دستگاه از پلاستیک تولید شده که در برابر حرارت و ضربات مقاومت لازم را دارد.

 در این مقاله سعی کردیم تمام نکات در رابطه با راهنمای خرید همزن فیلیپس و بهترین مدل‌های آن را به شما توضیح دهیم. برای خرید این همزن‌ها بهتر است به جنس پره و کاسه، نوع همزن و قابلیت‌های آن توجه کنید و همزنی را خریداری کنید که متناسب با حجم کار و نیاز شما باشد. همچنین در خرید همزن به گارانتی و خدمات بعد از فروش آن توجه کنید. چنانچه برای تعمیر همزن برقی نیاز به تعمیرکار دارید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت یا با 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر همزن برقی با آچارباز
خدمت تعمیر همزن برقی شامل عیب یابی و تعمیر انواع همزن است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. برای تعمیر همزن خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر همزن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر همزن برقی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا