×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

چه همزن برقی مناسب من است؟

راهنمای همزن برقی

قبل از خرید هر وسیله‌ی برقی بهتر است ابتدا از خودمان بپرسیم، چه توقعی از آن داریم و قرار است چه کارهایی برایمان انجام دهد؟ این قانون برای همزن برقی نیز صدق می‌کند. وبلاگ آچارباز قصد دارد در یک مقاله جامع همچون راهنمای خرید همزن برقی، اطلاعات مفید و کاربردی در این زمینه، در اختیار شما قرار دهد. پس با ما همراه باشید.

تعمیر همزن برقی با آچارباز
خدمت تعمیر همزن برقی شامل عیب یابی و تعمیر انواع همزن است و در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه آچارباز قرار می‌گیرد. برای تعمیر همزن خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر همزن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر همزن برقی

معرفی انواع همزن برقی و ویژگی‌های آنها

یک راهنمای خرید همزن برقی، در ابتدای امر باید به شما انواع همزن برقی و ویژگی‌های آنها را معرفی کند.

دو نوع همزن‌ برقی در بازار، موجود است:

همزن برقی ساده معمولی

همزن برقی ساده یکی از پرمصرف‌ترین و ساده‌ترین وسیله‌ی همزدن مواد شیرینی پزی، است که در مدل و قیمت‌های متنوع در بازار موجود است. در هنگام خرید همزن برقی ساده، باید به دور موتور و سرعت آن، توجه کنید.

  • همزن‌های برقی ساده به صورت تک و دو موتوره هستند.
  • این نوع همزن‌ها را می‌توانید به سادگی در انواع ظرف مواد غذایی وارد و اقدام به هم زدن مواد کنید.
همزن برقی ساده
ایراد همزن ساده این است که پس از چند دقیقه استفاده، دست فرد خسته می‌شود.

همزن برقی کاسه‌دار

همزن‌های برقی کاسه‌دار، بسیار مجهز هستند. در این قسمت از مقاله راهنمای خرید همزن برقی، لازم است این نکته را نیز یادآور شویم که هنگام خرید همزن برقی کاسه‌دار، دقت کنید که کاسه‌ی آن، قابلیت جدا شدن داشته باشد. این نوع همزن، موتور قوی‌تری دارد و حجم کاسه‌ی آن نیز متفاوت است.

  • قدرت موتور بالا و حجم کاسه از عوامل مثبت در خرید این نوع همزن‌هاست. زیرا به شما کمک می‌کند تا برای تهیه خمیرهای غلیظ در حجم بالا، از آن به راحتی استفاده کنید.
  • همزن‌های برقی کاسه دار، تنوع بیشتری نیز دارند.
  • تیغه‌های آنها متعدد بوده و ورز دادن خمیر در آنها، بدون دخالت دست، انجام می‌شود.
همزن برقی ساده
همزن برقی ساده در سال 1960 در فرانسه اختراع شد.
پیشنهاد مطالعه

الویت انتخاب همزن برقی برای هرشخصی چیست؟

نکته‌ی مهمی که در همان ابتدا نیز به آن اشاره کرده‌ایم، این است که ببینید الویت شما در انتخاب همزن برقی، چیست؟ برخی از ویژگی‌هایی که در همزن برقی مهم هستند، عبارتند از:

یک: قدرت چرخش موتور

قدرت چرخش یک همزن برقی، بستگی به توان الکتریکی آن دارد. هرچه توان آن بالاتر باشد، سریع‌تر مواد غذایی را برای شما آماده می‌کند.

توان الکتریکی همزن برقی
توان بالای الکتریکی همزن برقی سبب شده تا استهلاک دستگاه در طولانی مدت کمتر شود.

دو: تعداد سری یا تیغه‌های همزن برقی

همزن برقی خوب، همزنی است که تعداد سری متعدد داشته باشد. به طور مثال یک تیغه برای ورز دادن، یک تیغه برای زدن خمیر و تیغه دیگر برای همزدن تخم مرغ

تیغه های همزن برقی
دقت کنید در هردو مدل همزن برقی سه تیغه برای ورزدادن، زدن خمیر و همزدن تخم مرغ همراه دستگاه باشد.

سه: قابلیت تنظیم سرعت

همزن برقی مناسب، همزنی است که چند سرعت مختلف داشته باشد. به طور مثال: سرعتی که برای هم زدن خمیر لازم است با سرعت همزدن تخم مرغ، متفاوت است.

در این قسمت به 3 نکته مهم که در راهنمای خرید همزن برقی باید به آن توجه کنید، اشاره‌ای کوتاه کردیم، در ادامه برخی پرسش‌های رایج را پاسخ خواهیم داد:

سایز و اندازه همزن برقی مناسب آشپزخانه شما چقدر است؟

اگر شما یک آشپزخانه، با فضای محدود دارید و قصد دارید، یک همزن برقی خریداری کنید. باید به ابعاد کابینت و فضایی که همزن اشغال می‌کند، توجه کنید. همزن‌های برقی ساده، کوچک، کم جا و سبک هستند. اما همزن‌های برقی کاسه‌دار، اغلب ابعاد بزرگ‌تری داشته و سنگین هستند.

اندازه همزن برقی
یکی از نکات مهم در راهنمای خرید همزن برقی، توجه به ابعاد همزن و فضای آشپزخانه است.

آیا به یک همزن برقی ظرفیت بالا نیاز دارید؟

همزن‌های برقی کاسه‌ای، گنجایش‌های متنوعی دارند که وابسته به نیاز مصرفی شما، متفاوت است. بنابراین اگر به صورت تخصصی کار شیرینی‌پزی، انجام می‌دهید و در حجم بالا شیرینی تهیه می‌کنید، نان زیاد می‌پزید و یا خانواده‌ای پرجمعیت، دارید، همزن برقی کاسه‌ای انتخاب مناسبی برای شماست. زیرا این نوع همزن برقی، گنجایش‌های مختلفی دارد و می‌توانید براساس نیازتان، یکی از آنها را انتخاب کنید.

رنگ همزن برقی
همزن‌های برقی علاوه بر تنوع در حجم کاسه، در رنگ و تعداد تیغه نیز متنوع هستند.

همزن های برقی کاسه‌ای، علاوه بر تنوع گنجایش، رنگ‌های مختلفی نیز دارند. بنابراین اگر رنگ خاصی مد نظر شماست، بهتر است در همزن‌های برقی کاسه‌ای، به دنبال آن رنگ بگردید.

پیشنهاد مطالعه

آیا تمایل دارید که قطعات همزن برقی را در ظرفشویی قرار دهید؟

اگر قصد دارید تیغه‌های همزن برقی و کاسه‌ی آن را در ماشین ظرفشویی، بگذارید، باید از تیغه‌های استیل استفاده کنید. تیغه‌های همزن برقی، در سه جنس استیل ضد زنگ، کروم و پلاستیک هستند و مدل‌های کروم و استیل آن، کیفیت بهتری دارند.

جنس تیغه همزن برقی
یکی از نکات مهم که در راهنمای خرید همزن برقی توجه به جنس تیغه‌ها است.

جنس کاسه‌ی همزن برقی در سه نوع استیل و پلاستیکی و شیشه‌ای مدرج، است. بهتر است از نوع استیل ضد زنگ آن خریداری کنید که قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی نیز داشته باشد. جنس پلاستیکی آن کیفیت مطلوبی نداشته و دوام کمتری دارد و به مرور زمان، دچار خط و خش خواهد شد. کاسه همزن شیشه‌ای نیز در دو نوع مات و شفاف مدرج، در بازار موجود است.

کاسه همزن برقی
جنس کاسه‌ی همزن را نیز در راهنمای خرید همزن برقی باید در نظر بگیرید. کاسه‌های پلاستیکی به دلیل نرمی، زودتر دچار خط و خش شده و دوام کمتری دارند.
پیشنهاد مطالعه

چه مدل کاسه همزن برقی دوست دارید ؟

نکته‌ی دیگری که به عنوان راهنمای خرید همزن برقی، باید به آن اشاره کنیم، مدل‌های کاسه همزن برقی، است. کاسه‌های همزن برقی اغلب در دو نوع دسته‌دار و ساده، در بازار موجود هستند.

  • مدل کاسه دسته‌دار، به شما کمک می‌کند تا در حین کار و یا پس از اتمام، با کمک دسته، مایع تهیه شده را در قالب شیرینی و… بریزید.
  • مدل‌های بدون دسته، ساده و ارگونومیک هستند و این قابلیت را ندارند.
  • انتخاب مدل دسته‌دار یا ساده بسته به سلیقه شما دارد.
فرم کاسه همزن برقی
می‌توان دسته‌دار یا ساده بودن کاسه همزن برقی را نیز در راهنمای خرید همزن برقی در نظر گرفت.

دوست دارید همزن برقی کاسه‌ای درپوش‌دار باشد یا ساده؟

همزن‌های برقی که دارای درپوش هستند، این حسن را دارند که می‌توان در حین کار مواد دیگر را نیز به آنها اضافه کرد و از طرفی دیگر مواد غذایی از آن، به بیرون پاشیده نمی‌شود. به جز مدل‌هایی که کاسه‌ی آنها شیشه‌ای است، برای انواع دیگر، شما می‌توانید درپوش به صورت جداگانه خریداری کنید.

اگر قصد دارید تیغه‌های همزن برقی و کاسه‌ی آن را در ماشین ظرفشویی، بگذارید، باید از تیغه‌های استیل استفاده کنید.

درپوش همزن برقی
داشتن درپوش نیز یکی دیگر از مزایای مثبت در راهنمای خرید همزن برقی است که از پاشیدن مواد غذایی به اطراف جلوگیری می‌کند.

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا در یک راهنمای خرید همزن برقی جامع، به نکات مهم اشاره و سوالاتی که امکان دارد، ذهن شما را درگیر کرده باشد، پاسخ دهیم. چنانچه همزن برقی شما در نوع ساده و کاسه‌ای دچار مشکل شد، می‌توانید از خدمات تعمیر همزن برقی آچارباز کمک بگیرید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی هستند. کافی است سفارش‌تان را به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن آچارباز به ثبت برسانید.

برای تعمیر همزن از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام
    می خواستم یکدستگاه همزن صنعتی دارای گیربکس فلزی برای مصارف منزل با حجم حدود 7 لیتری تهیه کنم ممنون میشم برندی که دارای توان بالا ، گیربکس فلزی و حدود 7 لیتر باشه و در حدود قیمتی 3 میلیون تومن باشه راهنمایی و معرفی نمایید. با تشکر کریمی sahand1083@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا