×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

بهترین خرد کن برقی موجود در بازار + 5 مدل پرفروش

بهترین خرد کن برقی

آیا شما عاشق آشپزی هستید ولی آماده سازی و خرد کردن مواد غذایی برای شما بسیار سخت و وقت‌گیر است و از آشپزی فراری‌تان داده‌است؟

با خرید یک دستگاه خرد کن برقی به‌راحتی می‌توانید به تمامی موارد غذایی را به سرعت خرد کنید و از آشپزی کردن لذت ببرید. در ادامه این مقاله آچارباز قصد داریم ویژگی بهترین خرد کن برقی موجود در بازار ایران را آموزش دهیم؛ همچنین چند مدل از بهترین برند خرد کن برقی که کاربران از آن رضایت داشته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. در اینصورت اگر قصد خرید داشته باشید، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین خرد کن برقی در بازار از مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند در نتیجه اگر از آنها بدرستی استفاده کنید عمر طولانی دارند. اما اگر به هر دلیلی ایرادی پیدا کرد می‌توانید با ثبت سفارش در قسمت تعمیرات خردکن آچارباز یا تماس با شماره 02154591616 مشکل آن را برطرف کنید.

1+5 ویژگی برای بهترین خرد کن برقی

یک خرد ‌کن خوب مثل یک دستیار خستگی نا‌پذیر می‌تواند تا سال‌ها کنار شما باشد؛ البته به شرطی که شما در انتخاب دستیارتان دقت لازم را داشته باشید و آگاهانه و متناسب با نیاز و سلیقه‌تان بهترین خرد کن برقی. موارد زیر برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین خرد کن برقی در بازار هستند که باید به آنها دقت کنید:

1- قدرت و سرعت موتور خرد کن برقی

اولین ویژگی بهترین خرد کن برقی که باید به آن توجه کنید، توان موتور است. هرچه توان موتور بالاتر باشد، سرعت و قدرتش در خرد کردن مواد غذایی بیشتر خواهد بود. توان بالای موتور باعث می‌شود مواد غذایی با سرعت بیشتری خرد شوند و برق کمتری مصرف شود و این باعث می‌شود خرد ‌کن برقی شما عمر مفید بیشتری داشته باشد.

2- ابعاد و ظرفیت مخزن خرد کن برقی

در زمان خرید بهترین خرد کن برقی باید دقت کنید که ابعاد و گنجایش مخزن آن متناسب با نیاز شما باشد. برای مثال اگر قرار است حرفه‌ای آشپزی کنید یا حجم موادغذایی که می‌خواهید خردکنید زیاد است، باید خرد‌ کنی را انتخاب کنید که کاسه بزرگی داشته باشد؛ ولی اگر فقط برای خودتان و خانواده کوچک‌تان آشپزی می‌کنید خردکن با کاسه کوچک هم کفایت می‌کند.

3- جنس کاسه خرد کن

بطور معمول کاسه‌های خرد کن از سه جنس پلاستیکی، استیل یا شیشه‌ای ساخته می‌شوند. جنس شیشه‌ای با این‌که وزنش زیاد است و امکان شکستن هم دارد ولی چون شفاف است. مواد داخلش به‌خوبی دیده می‌شود پس در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارد و البته از نظر سلامتی هم کاسه‌های شیشه‌ای بهترند.

4- قابلیت جداسازی  و شستشو قطعات

 یکی از ویژگی‌های بهترین خرد کن برقی این است که بتوانید به‌راحتی قطعات آن را جدا و بعد از شستن هم به‌راحتی منتاژ کنید. البته اگر برای شستن ظرف‌ها از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید باید از فروشنده بپرسید یا در دفترچه محصول مطالعه کنید که آیا قطعات آن قابلیت شستن در ماشین ظرفشویی را دارد یا خیر.

5- جنس تیغه‌ها

اغلب جنس تیغه‌های بهترین برند خرد کن برقی از فولاد ضدزنگ است؛ زیرا برندگی بیشتری دارد و دیرتر هم کند می‌شود و تا سالها به‌خوبی مواد غذایی را خرد می‌کند.

6- گارانتی

خرید از بهترین برند خرد کن برقی به طور حتم همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود. داشتن کد گارانتی باعث می‌شود شما بابت خرابی دستگاه یا تعویض قطعات آن خیال‌تان راحت باشد.

انتخاب بهترین خرد کن برقی
بهترین خرد کن برقی موجود در بازار در انواع مدل‌های تک کاره و چندکاره در بازار وجود دارند که با توجه به نیازتان می‌توانید یکی را انتخاب کنید.
پیشنهاد مطالعه

بهترین برند خرد کن برقی در بازار ایران

خرد کن‌ از آن دسته وسایلی‌ است که حضورش باعث راحتی و سرعت در کارها می‌شود و حضورش هر آشپزی ضروری‌ست. اگر شما هم قصد دارید خرد کن برقی بخرید بهتر است در بین انواع دستگاه‌های خرد کن موجود در بازار بهترین برند خرد کن برقی را بشناسید و از بین آنها انتخابی آگاهانه داشته باشید. در بازار ایران، پرفروش‌ترین برندهای خارجی بوش، فیلیپس، کنوود، مولینکس و فلر هستند و پر فروش‌ترین برند ایرانی پارس خزر است.

در ادامه 5 مدل از بهترین خرد کن برقی که در بازار ایران جزء پر‌فروش‌ها محسوب می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم:

1- برند بوش مدل MMR 15A1

این مدل طراحی زیبایی دارد. جنس مخزن آن شیشه‌ای است و 5/1 لیتر گنجایش دارد. دارای تیغه‌های فولادی ضدزنگ است و می‌توانید قطعت آن را داخل ماشین ظرفشویی بشویید.

2- برند مولینکس مدل A320R1

این مدل از خرد کن مولینکس به سبک 1 2 3 عمل می‌کند، جنس بدنه از پلاستیک فشرده‌است؛ تیغه‌های فولادی ضدزنگ دارد، توان موتورش 700 وات است.

3- برند فیلیپس مدل HR2505

در این مدل یک سبد مخصوص بالای محفظه قرار دارد که تکه‌های بزگ گوشت یا سبزیجات را در آن می‌گذارید و برای خرد شدن به داخل مخزن هدایت می‌شود.

4- برند فلر مدل CH501

جنس مخزن از پیرکس است و دو تیغه از جنس استیل ضدزنگ دارد. توان موتور 500 وات است و قابلیت تنظیم سرعت دارد.

بیشتر بدانید: فهرست بهترین خرد کن ایرانی برای خرید

5- پارس خزر مدل Omega

این مدل یکی از جدیدترین ساخته‌های پارس خزر است موتوری با توان 780 وات دارد جنس بدنه از پلاستیک مرغوب است و تیغه‌ها نیز از استیل ضدزنگ هستند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه دو تیغه دارد.
  • ابعاد و گنجایش داخل آن کم است.
  • عملکرد آن به کمک فشار دکمه است.
  • پایه پلاستیکی برای جلوگیری از لغزش حین کار دارد.
پارس خزر بهترین برند خرد کن برقی ایرانی
به کمک خردکن پارس خزر مدل Omega  می‌توانید انواع خشکبار، گوشت و سبزیجات را خرد کنید.

در این مطلب با ویژگی‌های بهترین خرد کن برقی در بازار آشنا شدیم و چند مدل از بهترین برند خرد کن برقی و مدل‌های آنها را برای خرید معرفی کردیم. اگر از قبل خردکن برقی قدیمی دارید که به خوبی قبل کار نمی‌کند یا قسمتی از آن ایراد دارد بهتر است قبل از خرید به فکر تعمیرات خردکن باشید. با اینکار با هزینه مقرون به صرفه می‌توانید از چند وقت دیگر دستگاه قدیمی خود استفاده کنید. برای ارتباط با تعمیرکاران کافیست سفارش‌تان را در این صفحه ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر خردکن برقی در آچارباز
خدمات تعمیر خردکن برقی، شامل عیب‌یابی، تعمیر خردکن برقی مدل های مختلف می‌شود. برای تعمیر خردکن برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر خردکن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر خردکن برقی

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا