×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

فهرست بهترین خرد کن ایرانی برای خرید

بهترین خرد کن ایرانی

خرد کن برقی ابزاری کارآمد در آشپزخانه‌ است و به دلیل عملکرد سریع فرایند آماده‌سازی مواد را آسان‌تر می‌کنند. خرد کن‌های برقی در مارک‌های مختلفی به فروش می‌رسند؛ خرید بهترین خرد کن ایرانی در میان تنوع برندها و مدل‌ها چالش‌برانگیز است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین برند خردکن ایرانی را معرفی و مشخصات فنی آنها را برای انتخاب راحت‌تر شما بررسی کنیم.  عملکرد خردکن‌های برقی در اثر استفاده طولانی مدت، ضربه‌های احتمالی و استفاده نادرست با مشکل روبه‌رو می‌شود. بسیاری از مشکلات خردکن ناشی از فرسودگی و خرابی قطعات داخلی است. درصورت مشاهده مشکل در خرد کن برقی با کارشناسان آچارباز از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید یا روی لینک تعمیرات خرد کن کلیک کنید تا کوتاه‌ترین زمان نسبت به عیب‌یابی و تعمیر خردکن شما اقدام کنند.

بهترین خرد کن ایرانی چیست؟

خردکن برقی‌های برقی وسیله الکتریکی کوچکی هستند که برای خرد و ریز کردن مواد غذایی مانند میوه‌ها  وسبزیجات یا حتی گوشت می‌توانید از آنها استفاده کنید. در بین خردکن‌های ایرانی می‌توان دستگاه‌هایی با عملکردی عالی و طول عمر مناسب پیدا کرد که ارزش خرید بالایی دارند. از دیگر ویژگی‌های بهترین خرد کن ایرانی می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت به سایر برندهای خارجی اشاره کرد. در ادامه سه مورد از بهترین برندهای خرد کن ایرانی را معرفی می‌کنیم.

1- خرد کن برقی پارس خزر

در تمام خانه‌های ایرانی یکی از محصولات برند خوشنام پارس‌خزر وجود دارد. پارس خزر، لوازم برقی آشپزخانه درجه یک و باکیفیتی تولید می‌کند و خرد کن برقی نیز یکی از محصولات خوب این برند به شمار می‌رود. خردکن برقی برند پارس‌خزر توان بسیار بالایی در خرد کردن مواد غذایی سبک ‌و سنگین دارد. از سویی دیگر، ویژگی‌هایی نظیر ابعاد کوچک، قیمت مناسب، عملکرد قوی و سریع سبب شده تا به محبوب‌ترین خردکن ایرانی تبدیل شود.

2- خرد کن اسنوا

برند اسنوا از دیگر برند‌های شناخته شده ایرانی در عرصه تولید محصولات خانگی است. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی جایگاه ویژه‌ای در فهرست بهترین خرد کن ایرانی دارد. خردکن‌های این برند به دلیل داشتن گنجایش مناسب ظرف، قیمت مناسب و بدنه و تیغه مقاوم رضایت بسیاری از مشتریان ایرانی را جلب کرده است.

3- خرد کن سام

لوازم خانگی و آشپزخانه سام یکی دیگر از برندهای خوشنام ایرانی است. این برند محصولاتی با کیفیت ساخت بالا، طراحی ساده و مدرن، توان مصرفی پایین و کاربری آسان تولید می‌کند. خردکن‌های برند سام نیز می‌توانند در لیست بهترین خرد کن ایرانی قرار بگیرند.

خرد کن سام
خرد کن‌های برند سام طراحی ساده و مصرف انرژی پایینی دارند.

بیشتر بدانید: بهترین خرد کن برقی موجود در بازار + 5 مدل پرفروش

بهترین خرد کن ایرانی ؛ قابلیت‌هایی که باید به آن توجه کنید

فرقی نمی‌کند که سراغ بهترین خرد کن ایرانی بروید یا خارجی؛ هنگام خرید خرد کن برقی باید به برخی نکات برای انتخاب بهتر توجه کنید.

· کیفیت کاسه

جنس کاسه باید مقاومت لازم را در برابر ضربات و شستشو داشته باشد. همچنین بعد از مدتی به آن خط‌وخش نیفتد.

· تیغه باکیفیت

از مهم‌ترین اجزای یک خردکن برقی تیغه‌های آن است. خردکن برقی باید تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ داشته باشد تا در تماس با مواد غذایی زنگ نزند، نشکند، خراش برندارد و کند نشود.

· تعداد تیغه

تیغه خردکن برقی در دو مدل دو پره و چهار پره وجود دارد. تیغه چهار پره مواد غذایی را با سرعت بالاتری خرد می‌کند.

· طول سیم

سیم خردکن برقی باید طول و اندازه مناسبی داشته باشد و نه آن‌قدر بلند باشد که کارکردن با آن سخت شود و نه آن‌قدر کوتاه باشد که به پریز نزدیک شود.

ویژگی‌های مهم بهترین خرد کن ایرانی
ویژگی‌هایی مانند کیفیت و ظرفیت کاسه، تعداد تیغه، طول سیم و توان موتور را هنگام خریدن خرد کن برقی در نظر داشته باشید.

· توان موتور

توان موتور خردکن رابطه مستقیمی با سرعت دستگاه دارد؛ هر چقدر توان موتور بالاتر باشد، فشار کمتری به موتور وارد می‌شود.

· گنجایش ظرف خردکن

خردکن‌ها با گنجایش مختلف به فروش می‌رسند تا با توجه به نیاز خود حجم‌های مختلفی را تهیه کنید.

· پایه ضد لغزش

پایه ضد لغزش به خرد کن کمک می‌کند عملکرد راحت‌تر و ایمن‌تری داشته باشد.

اطلاعات بیشتر: بهترین خرد کن برقی کنوود کدام است؟

بهترین خرد کن ایرانی ؛ معرفی محبوب‌ ترین مدل ‌ها

هر برند ایرانی مدل‌های مختلف خرد کن برقی را تولید و عرضه کرده است که در ادامه سه مدل از بهترین خرد کن ایرانی را معرفی می‌کنیم.

خردکن برقی پارس‌ خزر مدل Omega

خرد کن برقی پارس خزر مدل Omega را می‌توان یکی از بهترین خردکن‌های ایرانی دانست. جنس تیغه این خردکن از استیل ضد زنگ است و با توان 780 واتی خود، به‌راحتی انواع خشکبار، سبزیجات و گوشت قرمز را خرد می‌کند.

ظرفیت ظرف این مدل خردکن 0.32 است و کاربری آسانی دارد. دکمه آن از نوع فشاری و طول سیم نیز 0.75 سانتی‌متر است. جنس بدنه و ظرف خرد کن از پلاستیک است و وزن آن به 2.1 کیلوگرم می‌رسد.

خرد کن برقی پارس خزر مدل Omega
خرد کن برقی پارس خزر مدل Omega توان بالایی در خرد کردن انواع مواد غذایی دارد.

خردکن برقی اسنوا مدل SCP-SE500WE

خردکن برقی اسنوا مدل SCP-SE500WE دارای 2 تیغه استیل و ظرفیت 600 میلی‌لیتر است. تمامی قسمت‌های این خردکن به‌ غیر از بدنه قابلیت شستشو دارند. توان این دستگاه 500 وات و طول سیم آن نیز 170 سانتی‌متر است. اسنوا از پلاستیک مقاوم برای ساخت خرد کن برقی SCP-SE500WE خود استفاده کرده‌است.

خردکن برقی اسنوا مدل SCP-SE500WE
خردکن برقی اسنوا مدل SCP-SE500WE دارای دو تیغه و ظرفیت 600 میلی‌لیتر است و به‌جز بدنه، سایر قطعات آن قابلیت شستشو دارد.

خردکن برقی سام مدل CH-G910W

برند سام، خردکن CH-G910W خود را با ظاهری بسیار زیبا و کوچک طراحی کرده‌است. این خردکن دارای مخزن یک ‌لیتری با قطر ۱۶سانتی‌متر، دو تیغه استیل ضد زنگ و سیم 108 سانتی‌متری است. از مزایای این خرد کن می‌توان به ظرف شیشه‌ای مقاوم در برابر خط و خش و قابلیت شستشو تمامی قطعات داخل ماشین ظرفشویی اشاره کرد. دو تیغه فولادی نیز می‌توانند با توان 500 واتی موتور، مواد غذایی را به‌سرعت خرد کنند.

خردکن برقی سام مدل CH-G910W
ظرف خردکن برقی سام مدل CH-G910W از شیشه مقاوم ساخته شده است و قابلیت شستشو داخل ماشین ظرفشویی را دارد.

جدول مقایسه مشخصات بهترین خرد کن ایرانی برای خرید

مدلتوان مصرفیجنس ظرفگنجایش ظرف
خردکن پارس خزر مدل Omega780 واتپلاستیک0.32
خردکن اسنوا مدل SCP-SE500WE500 واتپلاستیک600 میلی‌لیتر
خردکن سام مدل CH-G910W500 واتشیشه1لیتر

آنچه که هنگام خریدن خرد کن برقی باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت، جنس و تعداد تیغه‌ها، توان موتور و قابلیت شستشوی خرد کن است. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید دستگاهی باارزش خرید بالا تهیه کنید. در صورتی‌که عملکرد خردکن شما مانند سابق نیست یا یکی از قطعات دستگاه شما خراب شده‌است، می‌توانید برای تعمیرات خردکن با کارشناسان ما در آچارباز به شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر خردکن برقی در آچارباز
خدمات تعمیر خردکن برقی، شامل عیب‌یابی، تعمیر خردکن برقی مدل های مختلف می‌شود. برای تعمیر خردکن برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر خردکن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر خردکن برقی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا