لوازم برقی آشپزخانه

بهترین خرد کن برقی کنوود کدام است؟

بهترین خرد کن برقی کنوود

خردکن یکی از دستگاه‌های بسیار قدرتمند برای برش و خردکردن انواع سبزیجات و صیفی‌جات است. خردکردن حجم زیادی از صیفی‌جات با دست‌کار زمان بر و خسته‌کننده‌ای است؛ اما با استفاده از خردکن می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را در زمان کوتاهی خرد کنید. از آنجایی که در هنگام خردکردن مواد از کاسه خردکن خارج نمی‌شوند و قبل از ریختن مواد در کاسه خردکن ضایعات صیفی‌جات را دور می‌ریزید بعد از اتمام کار نیاز کمتری به نظافت اطراف دارید. از طرف دیگر خرد کن برقی نیازی به دخالت دست ندارد و مواد غذایی با رعایت بهداشت خرد می‌شوند.

کنوود یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع خردکن باتوان و قابلیت‌های مختلف در بازار جهانی است. این برند در بیش از 44 کشور نمایندگی دارد تا خدمات و محصولات خود را راحت‌تر در اختیار کشورها قرار دهد. در ادامه با ویژگی‌های بهترین خرد کن برقی کنوود و چند مدل پرفروش این برند آشنا می‌شویم. خردکن‌های کنوود به دلیل ساخته شدن از مواد بسیار باکیفیت به ندرت ایراد پیدا می‌کنند. اما در صورتی‌که به دلایلی مانند استفاده نادرست یا به مرور زمان مشکلی برای آنها به وجود بیاید، فرآیند تعمیرات خردکن و پیدا کردن قطعات آنها نسبت به مدل‌های متفرقه ساده‌تر خواهد بود. برای رفع ایراد مشکلات خردکن می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر خردکن برقی در آچارباز
خدمات تعمیر خردکن برقی، شامل عیب‌یابی، تعمیر خردکن برقی مدل های مختلف می‌شود. برای تعمیر خردکن برقی خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه درخواست تعمیر خردکن برقی می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر خردکن برقی

ویژگی‌های بهترین خرد کن برقی کنوود چیست؟

برای خریدن بهترین خرد کن برقی کنوود ابتدا باید ویژگی‌های مهم برای انتخاب دستگاه را بدانید. سپس با توجه به آنها بهترین مدل را انتخاب کنید.

قدرت موتور:

قدرت موتور خردکن کنوود به‌قدری بالا است که می‌تواند گوشت و صیفی‌جات سخت را هم برش بزند. در برخی از مدل‌های خردکن کنوود سرعت موتور قابل‌تنظیم است. اغلب توان مصرفی خردکن‌های کنوود بین ۱۵۰ الی ۱۰۰۰ وات است. هرچقدر قدرت موتور بیشتر باشد سرعت آن نیز افزایش می‌یابد. در صورتی‌که می‌خواهید فقط برای خردکردن میوه و سبزیجات از دستگاه استفاده کنید می‌توانید مدل‌هایی که قدرت کمتری دارند را بخرید؛ اما اگر می‌خواهید با دستگاه گوشت و مرغ را هم خورد کنید بهتر است دستگاهی که توان بالاتری دارد را بخرید.

تیغه خرد کن:

در خردکن‌های مختلف با توجه به قدرت موتور، قیمت و … تعداد تیغه‌ها متفاوت است. در خردکن‌های برند کنوود نیز به همین شکل است. اغلب تیغه‌های خردکن برند کنوود نیز بسیار تیز و  برنده هستند و از استیل یا فولاد باکیفیت ساخته شده‌اند. به کمک ایت تیغه‌ها می‌توانید انواع مواد غذایی سفت را هم به قطعات بسیار ریز خرد کنید.

جنس بدنه:

جنس بدنه نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب دستگاه است؛ زیرا اگر از مواد باکیفیت ساخته شده باشد در حین کار کمتر آسیب می‌بیند. خردکن‌های کنوود اغلب از پلاستیک فشرده یا آلومینیوم برس خورده دایکاست تولید شده‌اند که در برابر فشار و خراش، مقاومت قابل‌قبولی دارد. روی بدنه آلومینیوم خردکن کثیفی و روغن نمی‌چسبد و در صورت کثیف‌شدن با دستمال به‌راحتی تمیز می‌شود.

درب دستگاه:

روی دستگاه درب ویژه‌ای تعبیه شده تا در هنگام کار مواد غذایی از خردکن بیرون نریزد. شرکت کنوود برای امنیت بیشتر مصرف‌کنندگان، دستگاه را به شکلی طراحی کرده که اگر درب خردکن به‌صورت کامل بسته نشود دستگاه روشن نمی‌شود؛ بنابراین برای استفاده از دستگاه خردکن کنوود باید درب دستگاه را به‌خوبی ببندید. این ویژگی خاص موجب شده افراد بی‌احتیاط و حتی کودکان از خطرات تیغه‌های تیز و برنده خرد کن‌های برند کنوود در امان بمانند.

ویژگی‌های انتخاب بهترین خرد کن برقی کنوود
جنس بدنه خردکن‌های کنوود به شکلی است که روی آن رد انگشتان باقی نمی‌ماند.
پیشنهاد مطالعه

معرفی 3 مدل از بهترین خرد کن برقی کنوود

حال که با ویژگی‌های مهم برای انتخاب بهترین خرد کن برقی کنوود آشنا شدیم. 3 مدل از پرفروش‌ترین محصولات این برند را معرفی می‌کنیم:

1- خردکن برقی کنوود CH580

خردکن برقی مدل CH580 یکی از بهترین خرد کن‌ برقی کنوود در بازار ایران است که ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • توان مصرفی آن برابر با ۵۰۰ وات است.
  • این مدل از خردکن دارای قابلیت توربو و سیستم قفل ایمنی است.
  • مصرف‌کنندگان می‌توانند بعد از اتمام کار اقلام دستگاه را جدا کرده و شستشو دهند.
  • تیغه‌های این دستگاه از باکیفیت‌ترین استیل ضدزنگ تولید شده است.
  • جنس بدنه این دستگاه از پلی‌کربنات باکیفیت ساخته شده است.
  • این دستگاه دارای یک پایه سیلیکونی برای جلوگیری از حرکت دستگاه حین کار است.
تصویر خردکن مدل CH580
بهترین خرد کن برقی کنوود از نظر جنس تیغه‌ها مدل CH580 است.

2-  خردکن برقی کنوود مدل CH180

 قدرت خردکن کنوود CH180 نسبت به مدل CH580 پایین‌تر بوده و توان مصرفی آن حدود ۳۰۰ وات است. ظرفیت خردکن این مدل 0.35 لیتر بوده و بدنه آن از پلاستیک فشرده تولید شده است. تیغه‌های این مدل از استیل ضدزنگ تولید شده و این دستگاه قابلیت چرخش دوطرفه را دارد.

تصویر خردکن مدل CH180 یکی از بهترین خرد کن برقی کنوود
اگر فقط می‌خواهید فقط برای خردکردن میوه و سبزیجات از خردکن استفاده کنید بهتر است این مدل را بخرید.

اطلاعات بیشتر: فهرست بهترین خرد کن ایرانی برای خرید

3- خردکن کنوود مدل CHP61

 توان موتور قدرتمند خردکن کنوود مدل CHP61 برابر با 500 وات بوده و برای خردکردن اقلام غذایی و یخ دارای 4 تیغه استیل ضدزنگ است. این خردکن دارای قابلیت سوئیچ ایمنی و دوسرعته است. چنانچه مقدار مواد غذایی یا سبزیجات کم است می‌توانید حتی از دو پره آن استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و استیل ضدزنگ تولید شده است.

مدل تعداد تیغه هاقدرت موتور جنس بدنهظرفیت 
CH5802 پره 500 وات پلاستیک ظرفیت 0.5 لیتری 
CH1802 پره 300 وات پلاستیک 0.350 لیتر
CHP614 پره 500 وات ترکیب استیل و پلاستیکظرفیت 0.5 لیتری

 در این مقاله با سه مورد از بهترین خرد کن برقی کنوود آشنا شدیم برای بهترشدن دید شما یک جدول برای مقایسه چند مدل‌ پر طرفدار خرد کن برقی کنوود تهیه کردیم. درصورتی که قصد خرید خردکن کنوود را دارید مشاهده این جدول می‌تواند به شما در گرفتن تصمیم بهتر کمک کند. همچنین اگر به دلیل شکستن پره‌های خرد کن یا خراب‌شدن دکمه و… خردکن شما از کارافتاده است. می‌توانید برای رفع ایراد و تعمیرات خردکن در این صفحه سفارش‌تان را ثبت یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا