×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

سبک زندگی

بهترین مارک سشوار چیست؟

بهترین مارک سشوار چیست؟

خرید بهترین مارک سشوار یکی از دغدغه‎های هر فردی است که به زیبایی، آراستگی و سلامت موهای خود اهمیت می‌دهد. اغلب از سشوار برای حالت دادن و خشک کردن موها استفاده می شود و وجود آن در هر خانه‌ای یکی از الزامات به حساب می‌آید. اگر تصمیم به خرید یک سشوار خوب و باکیفیت دارید، برای خرید بهترین سشوار بازار با آچارباز همراه باشید.

سشوارهای زیادی در انواع مدل، برند و قیمت در بازار موجود است. اگر دوست ندارید این وسیله پرمصرف در خانه بعد از مدتی خراب شود، پس به فکر خرید جنس ارزان از برندی ناشناس نباشید. یک ضرب المثل انگلیسی می‌گوید: «من آنقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان و بی‌کیفیت بخرم» در واقع اگر کالای ارزان و بی‌کیفیت بخرید، بعد از چند روز یا چند ماه مجبور می‌شوید که همان کالا را دوباره خریداری کنید. با توجه به تحولات سریع اقتصادی که کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند نیز این تصمیم اشتباه است. همیشه سعی کنید بودجه‌ی مناسبی را در نظر بگیرید و بهترین مدل کالا را با توجه به آن خریداری کنید، تا دیرتر به تعمیر سشوار نیاز پیدا کنید.

انتخاب بهترین مارک سشوار

سشوار از وسایل بهداشتی و آرایشی به حساب می‌آید که هم مردان و هم زنان از آن استفاده‌های فراوانی می‌کنند.

سشوارها در دسته‌های:

  • سشوارهای ساده و مسافرتی
  • سشوارهای خانگی و نیمه حرفه‌ای
  • سشوارهای حرفه‌ای
  • سشوارهای چرخشی
  • سشوارهای برسی
تعمیر سشوار در محل با آچارباز
خدمت تعمیر سشوار در آچارباز، شامل عیب‌یابی و تعمیر سشوار خانگی، حرفه‌ای، چرخشی و حتی سالنی است که توسط تعمیرکار سیار آنلاین انجام می‌شود. برای تعمیر سشوار خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. اپلیکیشن ارائه خدمت آچارباز، سشوار شما را به تعمیرگاه برده، تعمیر می‌کند و به خودتان تحویل می‌دهد.
درخواست تعمیر سشوار

در بازار موجود هستند. همچنین شرکت‌های زیادی هستند که این محصول را تولید می‌کنند. اما باید توجه کنید که برخی شرکت‌ها در تولید محصولات برقی بسیار حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند و کیفیت کالاهایشان بسیار بالاست و دیرتر خراب می‌شوند.

برند و قیمت از موارد مهمی است که هنگام خرید لوازم برقی پرمصرف، هر فردی به آن توجه می‌کند.

ما در این مقاله: سشوار برسی، سشوار چرخشی فیلیپس، سشوار رمینگتون، سشوار پرومکس (مکس) و سشوار بابیلیس (بابلیس) را بررسی می‌کنیم.

انتخاب بهترین مارک سشوار
بهتر است همیشه از باد گرم برای خشک کردن موها استفاده نکنید تا آسیبی به تار مو وارد نشود.

سشوار برسی

اگر یکی از مشکلاتی که بعد از حمام با آن مواجه می‌شوید گیر کردن شانه در موهایتان، موقع سشوار کشیدن است یا اینکه گرفتن سشوار و برس به صورت همزمان شما را خسته می‌کند و همیشه دست به دامان سایر اعضای خانواده می‌شوید تا موهایتان را خشک و یا حالت دهند، می‌توانید از سشوار برسی استفاده کنید.

سشوارهای برسی دارای تنظیم حالت حرارت و سرعت هستند. می‌توانید میزان خروجی باد و حرارت را تنظیم و به آسانی موهای خود را خشک و حالت دهید.

این نوع سشوار در مارک‌های پاناسونیک، فیلیپس، بوش و پرومکس موجود هست.

راهنمای خرید سشوار
سشوار برسی فیلیپس

سشوار پرومکس

سشوار پرومکس، در انواع سشوارهای برس‌دار که در بالا اشاره شد، سشوارهای مسافرتی، سشوارهای خانگی و سشوارهای فوق حرفه‌ای تولید می‌شوند و کشور سازنده برند پرومکس که برخی آن را به اختصار مکس می‌نامند، ایتالیا است.

نوع فوق حرفه‌ای سشوارهای این برند دارای موتورAC  است. این مدل بالاترین میزان تولید حرارت را داشته و کاربرد آن در استفاده‌های حرفه‌ای و آرایشگاهی است.

موتورهای AC و DC دو نوع مختلف از موتورهای سشوار هستند و تفاوتشان در قدرت و فشار باد خروجی و طول عمر دستگاه است. موتورهای AC عمر و قدرت خروجی بیشتری داشته و برای استفاده‌های حرفه‌ای و طولانی مدت مناسب‌تر هستند.

سشوارهای مسافرتی مکس دارای دسته تاشو و موتور DC است، این سشوارها برای مسافرت و مصارف کوتاه‌مدت مناسب هستند. اما به دلیل حجم کم، این دستگاه‌ها دارای موتور کم قدرت‌تری نسبت به سشوارهای خانگی یا حرفه‌ای هستند.

تعمیرکار سشوار
انواع سشوارهای مکس

روی دسته‌ی سشوارهای مسافرتی پرومکس، یک دکمه‌ی ۴ حالته وجود دارد که برای روشن و خاموش کردن،  تنظیم سرعت و حرارت باد استفاده می‌شود. در کل دو حالت ترکیبی از سرعت و حرارت و یک حالت باد سرد دارد که می‌توان آن را تنظیم کرد. باد سرد برای تثبیت حالت مو استفاده می‌شود.

مدل خانگی سشوار پرومکس معمولا دارای توان 2000، بی‌صدا، دارای وزنی سبک و حرارتی مطلوب است. برند مکس با طراحی ارگونومیک بدنه دستگاه که جهت سهولت در استفاده طراحی شده است توانسته رضایت خاطر تمامی مصرف کنندگان را جلب کند.

سشوار خانگی پرومکس دارای ۲ سرعت (متوسط یا زیاد) و ۳ حالت کنترل حرارت (حرارت ملایم، حرارت گرم، حرارت خیلی گرم) و همچنین  دکمه باد خنک است.

مدل‌های خانگی سشوار پرومکس، دارای ۲ فیلتر هوا هستند. در این محصول دو فیلتر ثابت و متحرک وجود دارد تا از ورود اشیا خارجی به درون موتور و خرابی آن جلوگیری کند و همینطور طول عمر دستگاه را افزایش دهد. فیلتر درونی سشوار ثابت و فیلتر بیرونی قابل جابجایی است و توسط یک پنل آزاد کننده در پشت دستگاه به راحتی درب فیلتر باز می‌شود.

وجود حالت خیلی گرم از دیگر ویژگی‌های  مهم این دسته از سشوارهای پرومکس است.

سشوار خانگی پرومکس دارای سیستم یون ساز است و با تولید یون‌های منفی موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در موها می‌شود و لطافت و درخشندگی طبیعی آن را حفظ می‌کند.

نکته: اگر موهای شما نازک و ظریف هستند بهتر است، سشوارهای ایونیک و یون‌دار را از لیست انتخابی خود حذف کنید.

سشوار‌های پرومکس در رنج قیمتی 200هزار تا 2 میلیون تومان در بازار موجود هستند.

تعمیرات تخصصی سشوار
مدل‌های خانگی سشوار پرومکس

سشوار چرخشی فیلیپس

در سشوارهای چرخشی نیاز به پرتاب باد نیست، بنابراین قدرت آنها معمولا از 700 وات شروع می‌شوند و در رنج سشوارهای دارای موتورهای DC قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال خرید بهترین مارک سشوار چرخشی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما سشوار چرخشی فیلیپس است.

محصولات برند فیلیپس در کشور هلند تولید می‌شوند و دارای کیفیت بسیار بالای ساخت هستند.

دستگاه‌های مخصوص حالت دادن به مو، حرارت را به شکل مستقیم یا توسط باد به مو منتقل می‌کنند. فرکننده‌های مو اغلب حرارت را مستقیم به مو منتقل می‌کنند.  شرکت «فیلیپس» محصولی را تولید کرده‌است که ترکیبی از سشوار و فرکننده‌ی موست و توسط باد داغ، عمل فرکردن مو را انجام می‌دهد.

سشوارهای چرخشی برای حالت دادن به مو استفاده می‌شوند. برای فر کردن مو با سشوار چرخشی فیلیپس باید قسمتی از مو را جدا کرده و در درون آن قرار دهید، بعد از آن موتور دستگاه مو را به داخل می‌کشد و باعث حالت گرفتن آن می‌شود. فراموش نکنید که بعد از حالت گرفتن مو باید با باد سرد این حالت  را تثبیت کنید. روی این سشوار توسط سرامیک پوشیده شده است که باعث آزاد شدن کراتین می‌شود و از موهای شما محافظت می‌کند. همچنین در این سشوار شما می‌توانید جهت چرخش مو را مشخص و توسط دکمه کنترل کنید.

سشوار چرخشی فیلیپس موهای شما از وزشدن، خشکی مو، بد حالت شدن نجات می‌دهد و موهایی نرم، ابریشمی و حالت‌دار خواهید داشت.

طبق خواسته‌ای که از بهترین سشوار چرخشی مو داریم برای حجم‌ دادن به موها یک متمرکز کننده‌ی هوا و یک برس گرد همراه محصول وجود دارد. از مزیت این برس می‌توان گفت که باد را از نزدیک‌ترین نقطه به ریشه‌ی مو می‌رساند و به فناوری تولید یون نیز مجهز است.

قیمت تقریبی این محصولات از 1میلیون و 300 هزار تومان به بالا است.

تعمیر سشوار
راحتی استفاده از سشوار چرخشی فیلیپس

سشوارهای رمینگتون

محصولات برند رمینگتون (Remington) که در اصل نام آن Remington Products است و به اختصار رمینگتون گفته می شود، اصالتا برندی امریکایی است. این برند امروزه یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید محصولات شخصی است. محصولاتی مانند: ریش تراش، اپیلاتور، محصولات مو و لیرزهای خانگی را در لیست تولید خود دارد.

یکی از بهترین مارک‌های سشوار خانگی، سشوار رمینگتون (Remington) با توان عملکرد بالای 2000 وات و با فناوری تولید یون و موتور DC است.

در صورتی که شما موهای خود را رنگ کرده باشید و نگران وز شدن مو بعد از سشوار و یا محو شدن رنگ موی خود هستید، سشوار رمینگتون برای شما از بهترین سشوارهای موجود در بازار است و از موهای رنگ شده شما محافظت میکند.

سشوار رمینگتون دارای دو حالت سرعت و سه حالت حرارت است که به عبارتی این سشوار دست شما را برای کلیه کارها باز می‌گذارد.

پیشنهاد مطالعه
تعمیر لوازم شخصی
سشوار رمینگتون با کیفیت ساخت بالا

سشوارهای بابیلیس

سشوارهای بابیلیس که در ایران بیشتر آن را با نام بابلیس می‌شناسیم در سه نوع چرخشی، نیمه حرفه‌ای (خانگی) و حرفه‌ای در بازار موجود هستند.

از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود این سشوار را به عنوان یکی از بهترین مارک‌های سشوار موجود در بازار معرفی کنیم، مصرف برق پایین با وجود موتور قوی در آن است. سشوارهای بابلیس دارای دو نوع موتور AC و DC هستند. موتور AC در سشوارهای حرفه و نیمه حرفه‌ای این برند به کار گرفته شده‌است. سشوارهای بابلیس با کیفیت بالای ساخت خود می‌توانند به صورت مکرر و ممتد روشن بمانند و برای مصارف حرفه‌ای، مانند استفاده در آرایشگاه‌ها مناسب است. همچنین انتخابی خوب برای خانم‌هایی است که موهای بلندی دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.

سشوارهای مارک بابلیس دارای فناوری تولید یون نیز هستند که به این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کنند و جذب این یون‌ها باعث نرمی، لطافت و محافظت از چربی داخل تارهای مو می‌شود و در نتیجه‌ی آن، امکان آسیب به موها در حین سشوار کشیدن کاهش پیدا می‌کند. همچنین در سشوارهای این مارک، امکان تولید باد سرد نیز وجود دارد.

تعمیرات تخصصی سشوار حرفه ای
سشوارهای بابیلیس در ایران
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا