×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

آشنایی با بهترین زودپز برقی ایرانی و خارجی بازار

بهترین زودپز برقی ایرانی و خارجی

امروزه با توجه به مشغله زیاد افراد، سرعت بالای انجام کارها اهمیت زیادی دارد. پس افراد به دنبال وسایلی هستند تا به کمک آن‌ها، کارها‌ را بهتر و سریع‌تر پیش رود. با توجه به اینکه چند ساعت در روز برای پخت وعده‌های غذایی صرف می‌شود، وسایلی که سرعت آشپزی را بالا ببرد، بسیار پر طرفدار است. یکی از این وسایل که سرعت پخت غذا را بسیار بالا می‌برد، زودپز است. در حال حاضر زودپزهای موجود در بازار در دو مدل برقی و معمولی هستند.

قابلیت‌های زودپز برقی از معمولی بیشتر است به همین دلیل افراد زیادی می‌خواهند یکی از آنها را در منزل داشته باشند. در این مقاله آچارباز تصمیم گرفتیم با بهترین زودپز برقی ایرانی و خارجی موجود بازار آشنا شویم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اگر بهترین زودپز برقی موجود در بازار را بخرید و از آن درست استفاده کنید، تا چندسال می‌توانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید. اما اگر برند تقلبی بخرید، ممکن است در عرض چند بار استفاده، دستگاه به مشکل بخورد و مجبور به تعمیر زودپز شوید.

امروزه زودپزهای زیادی با قیمت‌های مختلف وارد بازار شده‌اند تا کاربران بتوانند با بودجه‌ مختلف آنها را تهیه کنند. اما پیشنهاد می‌کنیم از بین مدل‌های موجود به سراغ بهترین برندها با گارانتی معتبر باشید. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک زودپز خوب می‌پردازیم و شما را برای انتخاب بهترین زودپز ایرانی و خارجی کمک می‌کنیم.

بهترین زودپز برقی در بازار

خرید یک زودپز برقی مناسب می‌تواند در سبک آشپزی شما تغییر بزرگی ایجاد کند و عادت‌های آشپزی شما را تغییر دهد. با پخت غذا در زودپز برقی نیازی نیست نگران از دست رفتن ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در مواد غذایی باشید.

تعمیر زودپز در محل با آچارباز
تعمیر زودپز برقی در دسته تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه آچارباز قرار می‌گیرد. از بین رفتن روکش، سوت نزدن زودپز و خرابی تایمر از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکاران آچارباز بسپارید.
درخواست تعمیر زودپز

مزایا بهترین زودپز برقی چیست؟

استفاده از زودپزهای مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

صرفه جویی در زمان پخت غذا

اگر زمان کافی برای پخت غذا ندارید، حتما برای پخت غذاهایی مثل گوشت و حبوبات که به زمان زیادی نیاز دارد، از زودپز برقی استفاده کنید. زودپز برقی می‌تواند زمان پخت غذا را به یک سوم کاهش دهد.

به طور مقال اگر برای پخت یک غذا به طور معمول حدود سه ساعت زمان نیاز است. با استفاده از زودپز برقی این غذا در یک ساعت آماده می‌شود.

بهترین زودپز برقی برای پخت گوشت
برای پخت انواع گوشت، سبزیجات، حبوبات و … می‌توانید از زودپز برقی استفاده کنید.

حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی

یکی دیگر از مزایای بهترین زودپز برقی این است بدنه آن با استانداردهای بین المللی ساخته شده است. به همین دلیل پخت غذا با فشار زیاد انجام شده و تمامی مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در آن نسبت به زودپزهای معمولی یا غیر استاندارد حفظ می‌شود.

صرفه جویی در انرژی

امروزه مسئله صرفه جویی یک دغدغه جهانی محسوب می‌شود در نتیجه یکی از بهترین کارها برای صرفه جویی در مصرف انرژی، خرید زودپز‌های برقی با کمترین مصرف انرژی است؛ زیرا زودپزهای برقی استاندارد حدود ۷۰ درصد کمتر از بقیه زودپزها آب، برق و گاز استفاده می‌کنند.

پس اگر شما هم دغدغه صرفه جویی در مصرف انرژی را دارید، باید از بین زودپزهای برقی موجود، یکی از کم مصرف‌ترین‌ها را انتخاب کنید.

مصرف برق بهترین زودپز برقی
در دفترچه راهنما و جعبه زودپز برقی، میزان مصرف انرژی دستگاه مشخص می‌شود.

تمیزی آشپزخانه حین پخت غذا

گاهی هنگام پخت غذا به روش معمولی روی گاز، غذا روی گاز سر رفته و گاز و آشپزخانه را کثیف می‌کند. اما با پخت غذا در زودپز برقی  دیگر نگران به فکر بیرون ریختن غذا و کثیفی آشپزخانه باشید. کافیست به مقدار لازم داخل دستگاه را پر و برنامه را انتخاب کنید. در زمان موردنظر مواد غذایی پخته می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

جالب است بدانید ظروف داخل زودپزهای برقی قابلیت جدا شدن دارد و به راحتی داخل ماشین ظرفشویی شسته می‌شوند.

شستن ظروف داخلی زودپز در ظرفشویی
می‌توانید به کمک تمیز کننده‌ها و دستمال مخصوص بدنه زودپز برقی را تمیز کنید.

بهترین زودپزهای ایرانی موجود در بازار

در بحث بهترین زودپز برقی باید بدانید که در چند سال اخیر تولیدکنندگان داخلی بیشتر روی زودپز‌های معمولی تمرکز کرده‌اند و کمتر دست به تولید زودپز برقی زده‌اند. در نتیجه بهترین زودپز ایرانی از نوع معمولی هستند. اگر قصد خرید یک زودپز برقی باکیفیت را دارید، باید از برندهای خارجی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه

بهترین زودپز خارجی

برندهای مختلفی در زمینه تولید زودپز خارجی فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به بوش، جی پاس، گوسونیک، فلر، دسینی، ویداس، رزنبرگ و … اشاره کرد. چند مدل از بهترین زودپزهای برقی این برندها عبارتند از:

زودپز برقی جی پاس GPC307

یکی دیگر از زودپز برقی با کیفیت در ایران، جی پاس GPC307 است. این مدل برای پخت غذاهای ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه استیل عایق حرارت دارد و حین کار نیز صدای زیادی تولید نمی‌کند. این زودپز چند کاره بوده و قابلیت‌های آرام پز، پلوپز و بخارپز را دارد.

زودپز برقی نوتریکوکND-SPGD6  

یکی از بهترین مولتی کوکرهای موجود در بازار، زودپز برقی نوتریکوک است. این زودپز دارای ۱۴ برنامه پخت مختلف است و تقریبا تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. این زودپز نیز چند کاره بوده و قابلیت آرام‌پز، بخارپز، کیک‌پز، پاپ‌کورن ساز و پلوپز را دارد.

بهترین زود پز در بازار
زودپز برقی‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

زودپز برقی فیسلر مدل vitavit comfort

فیسلر اولین کمپانی تولید کننده زودپزهای خانگی است. مدل vitavit comfort  نیزیکی از ایمن‌ترین و پرفروش‌ترین زودپزهای برند فیسلر است. بدنه این زود پز از استیل ضد زنگ بوده و حجم آن نیز ۶ لیتر است. این زودپز همچنین دارای دو دسته بلند و کوتاه است که باعث حمل راحت‌تر زودپز می‌شوند.

زودپز برقی فوما مدل 1358

از محبوب ترین مدل‌های زودپز ژاپنی است که جنس آن کاملا نچسب بوده و می‌توانید آن را به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید.

اما اگر امکان خرید زودپز برقی را ندارید می‌توانید از بین زودپزهای زیر یک مدل را انتخاب کنید.

برای پخت انواع گوشت، سبزیجات، حبوبات و … می‌توانید از زودپز برقی استفاده کنید.

زودپز ‌دسینی مدل 153935B

 در بحث بهترین زودپز برقی باید بدانید که این زودپز محصول کشور ایتالیا است و تقریبا تمام لوازم جانبی موردنیاز آن در ایران یافت می‌شود. به همین دلیل این زودپز یکی از محبوب‌ترین انواع زودپز در ایران محسوب می‌شود. این زودپز دارای ظرفیت ۵.۶ لیتر بوده و مجهز به دکمه آسان بازشو است.

بهترین زودپز دوقلو
زودپزهای معمولی که همراه با یک قابلمه به فروش می‌رسند، زودپز دوقلو هستند.
پیشنهاد مطالعه

زودپز بیم مدل Omni perfect

یکی از بهترین زودپزهای کشور آلمان است که از باکیفیت‌ترین استیل ممکن ساخته شده و دستگیری‌های آن نسوز است. طراحی آن نیز زیبا و به روز بوده و از ایمنی بالایی برخوردار است.

زودپز تفال مدل clipso minute duo

یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده زودپز فرانسوی در ایران تفال است. شما با خرید یک زودپز، یک قابلمه هم در کنار آن دریافت می‌کنید.

 جنس بدنه این زودپز از استیل ضد زنگ و دسته‌های آن نیز از پلاستیک نسوز است. یکی از مزیت‌های این زودپز تاشو بودن دسته‌های آن است که باعث اشغال فضای کمتری در آشپزخانه شما می‌شود.

زودپز ام جی اس مدل SO55

این زودپز دارای یک در پیرکس بوده و می‌توانید از آن به عنوان قابلمه نیز استفاده کنید. این زودپز دارای سینی بخار‌پز است و می‌توانید از فشار بخار برای پخت غذا استفاده کنید.

زودپز مدل دبلیو ام اف مدل پرفکت پلاس

این زودپز نیز یکی دیگر از باکیفیت‌ترین محصولات آلمانی است. مخزن این زودپز دارای ظرفیت ۴.۵ لیتر بوده و جنس بدنه آن از استیل است.

تعمیر کردن زودپز برقی
برای تعمیر کردن زودپزهای برقی خود می‌توانید از تعمیرکاران آچارباز کمک بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم بهترین زودپز برقی ایرانی و خارجی و چند مدل از بهترین زودپزهای معمولی خارجی را به شما معرفی کنیم. اگر زودپز برقی شما با مشکلی روبه‌رو شده‌اید و به تعمیرکار نیاز دارید؛ می‌توانید روی کلمه تعمیر زودپز در این صفحه کلیک و سفارش خود را ثبت کنید. تعمیرکار با شما تماس می‌گیرد و پس از هماهنگی عیب و حدود هزینه‌ها، دستگاه شما را تعمیر می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. با سلام
      محدثه عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم آچارباز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا