×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی آشپزخانه

زودپز برقی چی بخرم ؟

زودپز برقی چی بخرم

آیا شما هم دغدغه خریدن زودپز برقی را دارید؟ آیا شما هم از خودتان می‌پرسید که زودپر برقی چی بخرم؟ کدام برند بهتر است؟ اگر شما قصد دارید از بین زودپز برقی های ایرانی یا خارجی  یکی را بخرید، مطالعه این مقاله آچارباز را از دست ندهید.

ما قصد داریم که مزایا و معایب و تفاوت‌های زودپز برقی و معمولی را در این مقاله بررسی کنیم. همچنین چندین برند زودپز برقی با کیفیت لوکس و اقتصادی را به شما معرفی خواهیم کرد. البته اگر به علت خراب شدن زودپز به فکر خرید دستگاه جدید هستید، باید بگوییم ابتدا برای تعمیر زودپز خود اقدام کنید و در صورت تعمیر نشدن به فکر خرید باشید. زیرا تعمیرات دستگاه برای شما بسیار به صرفه‌تر است.

تعمیر زودپز با آچارباز
تعمیر زودپز برقی در دسته تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه آچارباز قرار می‌گیرد. از بین رفتن روکش، سوت نزدن زودپز و خرابی تایمر از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه اعزام تعمیرکار آچارباز می‌توانید آنها را جهت بررسی و رفع ایراد به تعمیرکاران آچارباز بسپارید.
تعمیر زودپز

زودپز برقی چی بخرم ؟

زودپر برقی از جمله لوازم خانگی برقی است که به خانم‌های خانه‌دار و شاغل کمک می‌کند تا در زمان کوتاه‌تری غذاهای خوشمزه را برای اعضای خانواده طبخ کنند. استفاده از زودپز برقی مزایای زیادی مانند طبخ سریع‌تر و راحت‌تر، طعم لذت بخش و از دست ندادن ویتامین‌های مواد غذایی دارد. به همین علت بیشتر افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند به فکر خرید آن می‌افتند. البته زودپزهای برقی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که زودپزهای معمولی این مشخصات را ندارند. همین دلیل برای افرادی که دغدغه مصرف برق و هزینه دستگاه را ندارند، خریدن زودپز برقی بیشتر توجیه دارند.

زودپز خوب چی بخرم
زودپز برقی چی بخرم ؟ هنگام خرید زودپز برقی علاوه بر بودجه باید به کیفیت دستگاه هم توجه کنید.
پیشنهاد مطالعه

زودپز برقی خوب چی بخرم؟

برای خرید یک زودپز برقی خوب باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. آشنایی با این فاکتورها به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

  • استاندارد بودن بدنه:

شما باید برای انتخاب زودپز برقی خوب، به استاندارد بودن بدنه آن توجه کنید. زودپز برقی استاندارد از بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده است که آهنربا به بدنه آن می‌چسبد. اگر آهنربا به بدنه زودپز نچسبید، زودپز برقی مورد نظر غیراستاندارد بوده و بهتر است آن را خریداری نکنید.

  • کیفیت سوپاپ اطمینان:

سوپاپ اطمینان یا همان راه خروج هوا در زودپز باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. مکان قرارگیری سوپاپ اطمینان زودپز هم مهم است تا ایمنی استفاده از زودپز برقی بالاتر برود.

  • جنس کفه زودپز:

جنس کفه زودپز برقی مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید؛ زیرا کفه زودپز در انتقال حرارت به بدنه زودپز و کاهش زمان پخت و پز نقش اساسی را ایفا می‌کند. زودپز برقی با کفه خوب می‌تواند از جنس استیل، آلومینیوم و چدن باشد.

زودپز برقی استاندارد از بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده است که آهنربا به بدنه آن می‌چسبد.

ما به شما توصیه می‌کنیم که زودپز برقی مدرن یا نسل دوم را خریداری کنید؛ زیرا این نوع زودپزهای برقی به نشانگر فشار، سطح فشار و سوپاپ اطمینان با کیفیت مجهز هستند. بدنه این سری از زودپزها استاندارد بوده و کفه آن‌ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند.

بررسی مشخصات زودپز برقی خوب
در خرید زودپز برقی باید به استاندارد بودن بدنه، جنس کفه، سوپاپ اطمینان و دستگیره ها توجه کرد.

تفاوت زودپز برقی و زودپز معمولی

اگر نمی‌دانید که زودپز خوب چی بخرید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم که با تفاوت‌های زودپز برقی و معمولی آشنا شوید تا انتخاب بهتری بین این دو دستگاه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه

زودپز برقی به تایمر مجهز است. شما می‌توانید تایمر زودپز برقی را روی زمان موردنظرتان تنظیم کنید و با خیال راحت به بقیه کارهای خانه، نگهداری فرزندان خود یا تماشای تلویزیون بپردازید.

زودپز معمولی به تنظیم شعله و دما نیاز دارد؛ اما مواد غذایی در زودپز برقی با دما و فشار خودکار طبخ می‌شود.

شما می‌توانید مواد غذایی را در زودپز معمولی تفت دهید یا سرخ کنید اما همه مدل‌های زودپز برقی این ویژگی را ندارند. عمر زودپز معمولی از زودپز برقی معمولا بیشتر است و می‌توانید سال‌ها با خیال راحت از این وسیله پرکاربرد استفاده کنید.

بررسی تفاوت‌های زودپز برقی با زودپز معمولی
تایمر، دما و فشار خودکار از جمله تفاوت‌های زودپز برقی با زودپز معمولی است.

زودپز چی بخرم و کدام برند بهتر است؟

خیلی از افراد سوال می‌کنند که زودپز برقی چی بخرم و چه برندی را انتخاب کنم؟ اگر می‌خواهید که پاسخ این پرسش را بدانید، ما در این قسمت از مقاله انواع زودپزهای برقی برند را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. در نهایت شما می‌توانید برای خرید زودپز برقی با کیفیت، از بین برندهای برتر دنیا یعنی برند فیلیپس، فوما، هاردستون، فلر و … تصمیم گیری کنید. البته باید بگوییم این زودپزبرقی‌ها قیمت پایینی ندارند و هر چه کیفیت بالاتر برود، قیمت دستگاه هم بیشتر می‌شود. در نتیجه اگر قیمت زودپز برقی برای شما مهم است و نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید می‌توانید از زودپز برقی‌های برند ویداس، جیپاس، تکنو، سان وود، دسینی و گاسونیک و … استفاده کنید. چون در کنار قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی هم دارند.

پیشنهاد مطالعه
زودپز چی بخرم
برای خرید زودپز برقی بهتر است که با انواع برندهای زودپز برقی از نظر قیمت و کیفیت آشنا شوید.

در این مطلب سعی کردیم به سوال زودپز خوب چی بخرم به طور کامل پاسخ دهیم. اگر زودپز برقی شما خراب شده یا روشن نمی‌شود، می‌توانید درخواست تعمیر زودپز خود را در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا