×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

بهترین مارک ماشین لباسشویی کدام است؟

بهترین ماشین لباسشویی چیست؟

هر خانواده‌، متناسب با نیاز و سلیقه اعضای خانواده، لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی را از بین بهترین برند‌های بازار انتخاب می‌کند. در زمان خریدن ماشین لباسشویی، سوالات مختلفی برای مشتریان به وجود می‌اید از جمله اینکه: بهترین مارک ماشین لباسشویی کدام است؟ ماشین لباسشویی خوب در بازار چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه برندی ماشین لباسشویی خوب و ارزان تولید می‌کند؟ بهترین ماشین لباسشویی چیست؟ بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟ ماشین لباسشویی خوب ایرانی چه برندی دارد و …

اما برای آسایش و راحتی خانواده خود، حتما در زمان خرید این وسیله الکترونیکی، با افراد مجرب مشورت کنید یا بتوانید بهترین برند را بخرید که کمتر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی داشته باشید. در این مطلب آچارباز قصد داریم به شما بهترین برندهای ماشین لباسشویی را معرفی کنیم تا اگر شما هم به دنبال خرید ماشین لباسشویی خوب هستید آنها را خریداری کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

بهترین ماشین لباسشویی چیست؟

برای پاسخ به سوال بهترین ماشین لباسشویی چیست؟ باید بگوییم ماشین‌های لباسشویی بر اساس ظرفیت، برند ، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در آن‌ها، رتبه‌بندی می‌شوند. پس اگر به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی هستید، با کمی بررسی متوجه خواهید شد که چه برند‌هایی در بازار معروف‌تر هستند و علت استقبال مشتریان از این برند‌ها چیست؟ ما در ادامه  به معرفی برند‌های معروف خواهیم پرداخت، با مطالعه این مقاله شما متوجه خواهید شد که ماشین لباسشویی خوب چه مارکی است.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به تعمیر آن هستند. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید:
تعمیر ماشین لباسشویی

بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟

واقعا بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟ بهترین ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی کدام است؟ باید بگوییم بهترین مارک ماشین لباسشویی دارای معیار‌های زیر هستند.  

  • مصرف انرژی پایینی دارند.
  • از فناوری‌های کاربردی و به‌روز استفاده می‌کنند.
  • باید دارای قیمت مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه باشد.
  • از خدمات پس از فروش خوبی برخوردارند.
  • قطعات آن در بازار وجود دارد و برای تعمیر به مشکل نمی‌خورند.
بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست
اگر محدودیت بودجه دارید و بدنبال ماشین لباسشویی خوب و ارزان هستید، می‌توانید از بین برندهای داخلی یکی را انتخاب کنید.

بهترین مارک ماشین لباسشویی

تشخیص بهترین مارک ماشین لباسشویی از بین این همه برند معروف و معتبر با امکانات و ویژگی‌های متفاوت، کار سختی است. در این بخش برای آگاهی شما از بهترین مارک ماشین لباسشویی، برند‌های مختلف و ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما

ماشین‌های لباسشویی پاکشوما یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی‌ ایرانی هستند. مهندسان این شرکت مدعی هستند محصولاتشان از نظر کیفیت و نوآوری محصولات جزء بهترین‌های بازار هستند. در زمان خرید، فروشندگان در پاسخ سوال، بهترین مارک لباسشویی ایرانی چیست بی شک یکی از محصولات شرکت پاکشوما را هم نام می‌برند.

 ماشین‌های لباسشویی پاکشوما این برند، قدرت شست‌وشوی بالایی دارند. از طرفی دارای قابلیت‌هایی مثل اضافه کردن لباس در حین، شبیه ساز شستشوی دستی، استفاده از دیگ الماسه، سیستم ضدچروک، شستشوی خودکار وان شستشو (Drum Clean) و … هستند.

پیشنهاد مطالعه

ماشین‌های لباسشویی اسنوا

شعار برند اسنوا این است؛ “روی ما حساب کنید” این شرکت با این شعارسال‌هاست که محصولات با کیفیت خود را روانه بازار بزرگ لوازم خانگی کرده است. این شرکت ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک در ظرفیت‌های 5 تا 8 کیلوگرم تولید می‌کند.

یکی از ویژگی‌های محصولات اسنوا داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر (8 سال گارانتی،124 ماه گارانتی موتور) است که اکثر مشتریان از آن راضی هستند. از دیگر ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کیفیت شستشو و خشک کن قوی
  • قیمت مناسب
  • مصرف انرژی A+++
  • مجهز بودن به موتور دایرکت درایو
  • سیستم جت واش
  • خشک کن 1400 دور در دقیقه
  • استفاده از دیگ الماسه
بهترین ماشین لباسشویی ایرانی
اگر بدنبال ماشین‌های لباسشویی ایرانی هستید می‌توانید از بین برندهای پاکشوما، اسنوا و … یکی را انتخاب کنید.

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ

اگر به دنبال بهترین ماشین لباسشویی خارجی هستید، به احتمال زیاد برند محبوب سامسونگ با طراحی زیبا و آپشن‌های هوشمندانه، به عنوان یکی از گزینه‌ها به شما معرفی خواهد شد. سامسونگ در سراسر جهان شناخته شده است و با طراحی فوق العاده و تکنولوژی‌هایی مانند؛ قابلیت اَد واش AddWash (اضافه کردن لباس در حین کارکرد لباسشویی)، فناوری حباب ساز( ایجاد کف بیشتر، تمیزی بیشتر و مصرف انرژی کمتر) فناوری QuickDrive(کاهش 50 درصدی زمان شستشو و کاهش مصرف انرژی تا 20 درصد) و همچنین صدای کم در حین کار، بدون لرزش بودن و 18 ماه گارانتی از بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی در بازار است.

پیشنهاد مطالعه

ماشین‌های لباسشویی ال جی

یکی دیگر از برند‌های معروف و محبوب لباسشویی خارجی  LGاست. محصولات این شرکت در  کشور کره ساخته می‌شود و طراحی و ساخت آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته مانند اینورتر هوشمند استفاده می‌شود.

جدیدترین فناوری‌های ماشین‌های لباسشویی در محصولات LG به کار می‌رود؛ به همین علت، این برند، همواره به عنوان یکی از برترین و بهترین مارک‌های ماشین لباسشویی در ایران و جهان شناخته می‌شود. ال جی در محصولات خود  از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جالبی مانند؛ فناوری NFC (ایجاد ارتباط رادیویی امن و استاندارد با سایر دستگاه‌ها) ، فناوری TrueSteam (قابلیت استفاده از بخار برای از بین بردن لکه‌ها و از بین بردن 99.99 درصد آلرژن‌ها و سرکوب کردن باکتری‌ها برای مراقبت از افراد حساس به آلرژی ) استفاده می‌کند.

بیشتر محصولات این شرکت علاوه بر فناوری‌های بالا  از امکانات بی نظیر دیگری مانند؛ قابلیت شستشوی دو سری لباس به صورت جداگانه و همزمان، فناوری 6 حرکت شستشو (شبیه سازی شستشو دستی البسه )، استفاده از سیستم فیلتراسیون، سیستم پیچاندن، سابیدن، غلتاندن، تاباندن البسه و آبکشی البسه (شستشوی البسه با کمترین آسیب به الیاف)، برنامه‌های شستشوی ویژه (36 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند) و 18 ماه گارانتی، برخوردارند.

ماشین‌های لباسشویی بوش

ماشین‌های لباسشویی بوش، جزء بهترین ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار هستند. بوش یک شرکت آلمانی مبتنی بر فناوری بوده و محصولاتی مختلفی در زمینه‌های خودرو، صنعت لوازم خانگی و ساختمان تولید می‌کند. لوازم خانگی بوش دارای کیفیت عالی و قابلیت‌ها و خدمات بسیار جالبی هستند. محصولات این برند به علت میزان مصرف کم، فناوری شستشوی  Aquatronic، مدیریت آب مصرفی، کیفیت و دوام قطعات، موتور بی سر و صدا (با عمر طولانی) معروف بوده  و دارای 24 ماه گارانتی هم هستند.

بهترین ماشین لباسشویی خارجی
اگر بدنبال ماشین لباسشویی خوب خارجی هستید، برند بوش یکی از بهترین گزینه‌هاست.
پیشنهاد مطالعه

ماشین‌ لباسشویی دوو

شرکت الکترونیک دوو بخاطر کیفیت محصولات، همواره به عنوان رهبر در زمینه تولید لوازم الکترونیک خانگی شناخته شده است. ماشین‌های لباسشویی دوو در انواع مختلف؛ تمام اتومات، نیمه اتومات، درب از بالا و درب از جلو، تولید و روانه بازار می‌شوند.

این شرکت همچنین ماشین‌های لباسشویی قابل حمل و مینی دیواری هم تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این محصولات دارای فناوری‌های روز هستند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فناوری نانوسیلور
  • سیستم دور خشک کن قابل تنظیم
  • قابلیت شروع برنامه با تاخیر زمانی
  • تنوع ظرفیت‌های دیگ از 5 تا 9 کیلوگرم  
  • گارانتی معتبر

ماشین‌های لباسشویی ایندزیت

ماشین‌های لباسشویی ایندزیت بخاطر کیفیت بالا در بین بهترین مارک‌های لباسشویی میان رده قرار گرفته‌اند. در این محصولات تکنولوژی‌هایی مانند؛ سیستم متعادل ساز البسه، سیستم شستشوی ضد بو، سیستم تنظیم خودکار آب با مقدار البسه، سیستم کف زدایی و فناوری Push & Wash برای تسریع در تمیز شدن البسه و… به کار برده شده‌اند.

ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک

یکی دیگر از مارک‌های معروف تولید لوازم خانگی، جنرال الکتریک است. این محصولات تولید کشور آمریکا بوده و هدف اصلی این شرکت، طراحی و تولید بهترین لوازم خانگی در جهان است. ماشین‌های لباسشویی  GE جنرال الکتریک، در محصولات خود از فناوری‌های پیشرفته‌ مانند؛ کنترل دمای خودکار، محفظه مواد شوینده خودکار، محفظه نرم کننده خودکار، سیستم پایان سیگنال چرخه، وان یا دیگ با جنس فولادی ضد زنگ، شستشوی البسه با کم ترین مواد شونیده، استفاده می‌کنند و گارانتی یکساله دارند.

ماشین لباسشویی خوب چی بخرم
اگر قابلیت خاصب در لباسشویی برای شما مهم است، باید نام آن را در اینترنت جستجو کنید و از بین مدل‌هایی که این قابلیت را دارند، یکی را انتخاب کنید.
پیشنهاد مطالعه

ماشین‌های لباسشویی زیرووات

ماشین‌های لباسشویی زیرووات، تولید شرکت ایتالیایی زیووات بوده و توسط  شرکت پاکشوما گارانتی و ضمانت می‌شوند. این برند هم در دسته ماشین‌های لباسشویی خوب قرار می‌گیرد و در طراحی محصولات خود، از فناوری‌هایی مانند؛ تشخيص ميزان البسه، سيستم ضد چروک البسه، قابلیت اضافه کردن البسه در حین کارکرد ماشین و… استفاده می‌کنند. این محصولات مجهز به موتور اینورتر بدون صدا و لرزش بوده و دارای مصرف پایین انرژی ( کاهش مصرف آب و برق)  هستند و با طراحی ارگونومیک دستگیره ، قیمت مناسب و24 ماه گارانتی به بازار عرضه می‌شوند.

ماشین‌های لباسشویی هیتاچی

هیتاچی یک برند ژاپنی در تولید لوازم خانگی است که در زمینه‌های مختلف الکترونیک و لوازم خانگی، ماشین آلات صنعتی، سیستم‌های اطلاعاتی و … فعالیت دارد. ماشین‌های لباسشویی هیتاچی دارای قابلیت‌های زیر است.

  • سیستم ضد باکتری بوده
  • استفاده از درب آنتی باکتریال
  • مکانیزم 4 لایه متعادل کننده بار ماشین لباسشویی
  • سیستم کنترل لرزش دو گانه
  • قابلیت ضربه گیری عالی سیستم تعلیق هیدرولیکی
  • سیستم سنسور سه بعدی کنترل شستشو
  • موتور اینورتر
  • دیگ یا وان شستشو با قابلیت تمیز شوندگی خودکار
  • حسگر لرزش سه بعدی
  • حسگر چرخش
  • حسگر تشخیص میزان وزن البسه
  • حسگر تشخیص میزان کف
  • حسگر تشخیص دمای آب
  • حسگر مقدار سطح آب
تعمیرات انواع برندهای ماشین لباسشویی
در آچارباز تعمیرات انواع برندهای ماشین لباسشویی در محل انجام می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم به سوال بهترین ماشین لباسشویی چیست؟ و بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست پاسخ دهیم. در صورتی‌که برای عیب‌یابی، سرویس یا تعمیر ماشین لباسشویی به تعمیرکار نیاز دارید، می‌توانید از تعمیرکاران آچارباز کمک بگیرید. در آچارباز تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی با بهترین قیمت و در محل شما انجام می‌شود.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا