×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ + بهترین مدل لباسشویی سامسونگ

راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ

خریدن لباسشویی کار آسانی نیست. لباسشویی از قطعات متنوع و حساسی تشکیل شده و هرکدام در عملکرد و قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند. با خواندن این راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ می‌توانید به‌راحتی ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب خود را انتخاب کنید. در این مقاله آچارباز، ظرفیت، ابعاد و… لباسشویی سامسونگ بررسی شده تا بتوانید از بین انواع مدل‌های موجود در بازار، مدل مناسب خود را انتخاب کنید. ضمن معرفی این ویژگی‌ها سه مورد از محصولات پرطرفدار سامسونگ را نیز بررسی می‌کنیم. اگر برای تعمیر لباسشویی به راهنمایی نیاز دارید نیز می‌توانید با کارشناسان ما در آچارباز از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ؛ نکات طلایی

عملکرد بالا، مقاومت و دوام از جمله ویژگی‌هایی است که در خریدن لباسشویی سامسونگ باید به آن توجه کنید. در ادامه به بررسی اندازه ماشین لباسشویی سامسونگ، برنامه‌ها، ویژگی‌های مهم، ظرفیت و… می‌پردازیم تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید انتخابی هوشمندانه و متناسب با نیازتان داشته باشید.

اندازه ماشین لباسشویی سامسونگ و توصیه های اندازه گیری

اندازه لباسشویی سامسونگ یکی از مهم‌ترین مواردی است که در راهنمای خرید بررسی می‌شود. پیش از خریدن ماشین لباسشویی باید مساحت جایی که می‌خواهید لباسشویی را آنجا قرار دهید، بررسی کنید.

علاوه بر محاسبه طول، عرض، ارتفاع و…، باید فضایی در قسمت پشتی ماشین لباسشویی به منظور قرارگیری لوله، سیم کشی و … نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید علاوه بر لباسشویی از خشک کن استفاده کنید باید فضایی به فاصله حداقل 25 میلی متر بین دو دستگاه ایجاد کنید.

نوع لباسشوییعرض لباسشوییعمق لباسشوییارتفاع لباسشویی
لباسشویی استاندارد۶۰ سانتی‌متر۵۰ تا ۵۵ سانتی‌متر۸۵ سانتی‌متر
لباسشویی باریک۶۰ سانتی‌متر۳۲ تا ۴۵ سانتی‌متر۸۵ سانتی‌متر
لباسشویی سایز کامل۶۰ سانتی‌متر۶۰ سانتی متر‌۸۵ سانتی‌متر
لباسشویی عمودی۴۰ سانتی‌متر۶۰ سانتی‌متر۸۵ تا ۹۰ سانتی‌متر
لباسشویی کوچک۵۱ سانتی‌متر۴۵ سانتی‌متر۶۷ تا ۷۰ سانتی‌متر

ماشین های لباسشویی درب از جلو سامسونگ دارای ارتفاع ۸۵ سانتی متری با عمق ۳۲ تا ۴۵ سانتی‌متری و عرض ۶۰ سانتی‌متری هستند. البته برخی لباسشویی‌های درب از جلو با بدنه باریک‌تر نیز تولید می‌شوند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ
ابعاد لباسشویی اهمیت زیادی دارد و پیش از خرید باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ظرفیت لباسشویی سامسونگ

ظرفیت یکی دیگر از مواردی است که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ به آن اشاره می‌کنیم. ظرفیت ارتباط مستقیمی با ابعاد و قیمت دارد. هنگام خرید باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

وزن لباس‌ها بعد از شستشو به دلیل جذب آب، زیاد می‌شود. اگر ظرفیت لباسشویی سامسونگ شما پنج کیلو است، بهتر است مقدار کمتری لباس برای شستشو داخل آن بریزید (به عنوان مثال چهار کیلو). لباسشویی‌های دارای ظرفیت بیشتر، قادر به شستشوی لباس‌هایی با حجم و اندازه بیشتر و همچنین پتو و روتختی هستند و به همین نسبت مواد، آب و برق بیشتری مصرف می‌کنند. در مقابل لباسشویی‌هایی با ظرفیت کمتر، انرژی کمتری مصرف می‌کنند. در ادامه جدولی برای شما آماده کرده‌ایم تا با توجه به تعداد افراد خانواده‌تان ظرفیت لباسشویی سامسونگ را انتخاب کنید، البته این موضوع می‌تواند با توجه به نیاز شما تغییر کند.

تعداد افرادظرفیت دستگاه
یک تا دو نفرشش کیلوگرم
سه نفرهفت کیلوگرم
چهار تا شش نفرهشت کیلوگرم
شش تا ده نفربالای ده کیلوگرم
پیشنهاد مطالعه

جنس بدنه لباسشویی سامسونگ

جنس بدنه با طول عمر و قیمت لباسشویی سامسونگ ارتباط مستقیمی دارد. لباسشویی‌هایی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند در مقایسه با درام‌های جامد پلاستیکی یا سرامیکی مقاومت و عملکرد بهتری دارند، البته قیمت لباسشویی‌های ضد زنگ به نسبت بیشتر است.

قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در خریدن لباسشویی سامسونگ باید به آن توجه کنید. با توجه به بودجه‌ای که دارید مشخصات انواع لباسشویی سامسونگ را بررسی کنید؛ سپس نسبت به خرید اقدام کنید. قیمت لباسشویی سامسونگ با توجه به ابعاد، ظرفیت، جنس بدنه، برنامه شستشو و… تغییر می‌کند.

تفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ در از بالا و در از جلو

مهم‌ترین تفاوت بین لباسشویی‌های سامسونگ محل قرار گیری در از بالا و در از جلو است. اما این دو نوع لباسشویی تفاوت‌های دیگری نیز دارند که در ادامه معرفی می‌کنیم:

لباسشویی سامسونگ در از بالالباسشویی سامسونگ در از جلو
ارزاناندازه مناسب، مصرف آب و انرژی کارآمد
انعطاف پذیری در کوتاه‌ترین زمانمناسب برای افراد زیاد
امکان افزودن لباس حین شستشودارای برنامه‌های شستشوی سریع‌تر

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

شاید کار کردن با ماشین لباسشویی به نظر ساده باشد و شما فکر کنید که تنها به دکمه پاور و تنظیم سرعت نیاز دارید؛ اما اینگونه نیست. لباسشویی‌هایی که توسط سامسونگ تولید می‌شوند، قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های شستشوی متنوع را دارند. با بررسی این موارد می‌توانید گزینه مناسب‎‌‌تری با توجه به لباس‌هایی که می‌خواهید بشویید، انتخاب کنید.

  • قابلیت شستشوی پنبه: لباس، پتو و… از جنس پنبه برای شستسشو به عملکرد و سرعت بالا نیاز دارند و از طرفی لازم است این لباس‌ها با آب گرم شسته شوند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون آسیب لباس‌های از جنس پنبه را بشویید.
  • قابلیت شستشوی پارچه مصنوعی: پارچه‌های مصنوعی نظیر ویسکوز و پلی استر نازک‌تر از پنبه هستند، بنابراین با سرعت کم‌تر شسته می‌شوند.
  • قابلیت شستشوی پشم: این گزینه باعث می‌شود لباسشویی، پارچه‌های پشمی را با سرعت کم و دمای خنک بشوید.
  • قابلیت شستشوی سریع: با قرار گیری لباسشویی در این حالت شستشوی لباس‌ها در کمتر از 15 دقیقه انجام می‌شود.
  • قابلیت چرخش: برخی مواقع نیاز دارید لباس‌ها بار دیگر شسته شوند، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
  • آبکشی: اگر فقط به آبکشی  لباس‌هایتان نیاز دارید، این گزینه کاربردی خواهد بود.

ویژگی های به روز ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ در سال‌های اخیر ویژگی‌های جدیدتری به دستگاه‌های خود اضافه کرده است. در ادامه راهنمای خرید لباسشویی سامسونگ، ویژگی‌های به روز لباسوشویی‌های این برند را معرفی می‌کنیم:

1. قابلیت تغییر دمای آب

اغلب شستشوهای روزانه با استفاده از ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه سانتی گراد انجام می‌شود. برخی لباس‌ها ممکن است به شستشوی گرم‌تر یا خنک‌تر نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، اقلام بسیار کثیف بهتر است در دمای بالاتر شسته شوند.

2. حباب شویی

مراقبت پیشرفته از پارچه و همچنین تمیزی کامل یکی از مهم‌ترین مواردی است که در حباب شویی رعایت می‌شود. فناوری ecobubble سامسونگ از مولد حباب برای حل کردن مواد شوینده در آب و تزریق روی لباس‌ها استفاده می‌کند. فناوری Ecobubble باعث می‌شود مواد شوینده بهتر در آب حل ‌شوند و سریع‌تر به بافت پارچه نفوذ کنند، بنابراین آب گرم کمتری برای کمک به فرآیند تمیز کردن لباس مصرف می‌شود.

3. شروع با تاخیر

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا لباس‌هایتان را برای شستشو داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و زمان دقیقی را  برای شروع شستشو انتخاب کنید.

4. تنظیمات قبل از خیساندن

عملکردهای قبل از خیساندن برای از بین بردن لکه ها طراحی شده‌اند و قبل از شروع چرخه شست‌وشو، روی لباس‌ها انجام می‌شوند.

5. اتصال به اینترنت

برخی از ماشین‌های لباسشویی مدرن سامسونگ می‌توانند به صورت بی‌سیم به تلفن شما متصل شوند تا بتوانید از راه دور لباسشویی را کنترل کنید. فقط ماشین‌های لباسشویی نوع هوشمند سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

لباسشویی هوشمند سامسونگ
سامسونگ یکی از برندهایی است که در سال‌های اخیر لباسشویی‌هایی هوشمند برای اتصال به تلفن همراه و وای فای تولید کرده‌است.
پیشنهاد مطالعه

معرفی 3مدل ازبهترین لباسشویی های سامسونگ موجود در بازار

در ادامه سه مورد از بهترین لباسشویی‌های سامسونگ را معرفی می‌کنیم:

1. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477

ماشین لباسشویی J1477 سامسونگ به قابلیت جدید AddWash مجهز شده‌‌است و با استفاده از این قابلیت می‌توانید حین کار به ماشین لباسشویی لباس اضافه کنید. سیستم حباب ساز معروف سامسونگ نیز یکی دیگر از قابلیت‌های مهمی به حساب می‌آید که در لباسشویی J1477 به کار رفته‌است.

مهم‌ترین ویژگی این محصول برجستگی‌های نرمی است که داخل دیگ لباسشویی قرار دارد، این برجستگی‌ها باعث درگیر شدن لباس‌ها و در نهایت شستشوی بهتر آن‌ها می‌شوند. در ادامه برخی از مشخصات فنی این محصول را معرفی می‌کنیم:

  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ

2. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1243

سامسونگ، ماشین لباسشویی مدل J1243 را در دو رنگ سفید و نقره‌ای در ابعاد 600 در 600 در 850 تولید کرده است. این ماشین لباسشویی 61 کیلوگرمی به موتور قدرتمندی مجهز شده که با کمک این موتور حداکثر سرعت چرخش دیگ به 1200 دور بر دقیقه می‌رسد. این سرعت بالا به آب‌گیری سریع‌تر لباس‌ها کمک زیادی می‌کند. برخی مشخصات فنی این محصول به شرح زیر است:

  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • صفحه نمایش: LED

3. ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB

لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ مدل WW11 یکی دیگر ازمحصولات به روز این شرکت است. اگر به‌دنبال ماشین لباسشویی باظرفیت و قدرت بالا هستید، بدون شک لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

لباسشویی سامسونگ 11 کیلویی WW11، از قابلیت شست‌وشوی سریع Quick Drive و سیستم کنترل آمپر Ai Control پشتیبانی می‌کند. موتور اینورتر دیجیتال با صدای کم و دوام بالا برای سالیان طولانی در این ماشین لباسشویی به کار گرفته شده‌است. ماشین لباسشویی 11 کیلویی سامسونگ WW11 قیمت بالایی دارد اما ویژگی‌های ارزشمند آن پاسخگوی هزینه زیاد آن هست.

ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB
ماشین لباسشویی سامسونگ WW11B1944DGB یکی از پرطرفدارترین محصولات سامسونگ است که ظرفیت بالایی دارد.

تعمیرکار ماهر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ

پیش از خریدن لباسشویی سامسونگ لازم است مشخصاتی نظیر ظرفیت، جنس بدنه، ابعاد و… را بررسی کنید. این موارد به شما کمک می‌کنند بتوانید بهترین گزینه را با توجه به نیاز و سلیقه‌تان انتخاب کنید. تمامی این موارد ارتباط مستقیمی با قیمت دارد. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید به ویژگی‌های گفته شده در مقایسه با قیمت محصولات توجه کنید. تعمیر و نگهداری از لباسشویی نیز کار دشواری است به همین دلیل اگر برای تعمیر لباسشویی به راهنمایی نیاز دارید، می‌توانید افراد متخصص تیم ما در آچارباز را انتخاب کنید و برای برقراری ارتباط با ما از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به تعمیر آن هستند. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید:
تعمیر لباسشویی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا