×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوو

راهنمای خرید لباسشویی دوو

یکی از وسایل مهم و لازمه هرخانه‌ای ماشین لباسشویی است؛ اما به دلیل وجود برندهای متنوع و همچنین ویژگی‌های مختلف در ماشین لباسشویی‌های یک برند انتخاب و خرید ماشین لباسشویی را مشکل می‌کند. یکی از برندهای مطرح ماشین لباسشویی در دنیا دوو است، که در اکثر خانه‌ها یافت می‌شود؛ اما با این حال همه خریداران با چالش‌هایی نظیر کیفیت و طول عمر، کارایی، ظرفیت و در دسترس بودن قطعات مورد نیاز هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو و… روبه‌رو می‌شوند، به همین جهت اطلاعاتی در رابطه با راهنمای خرید لباسشویی دوو در این متن برای شما ارائه شده است.

ویژگی‌های برتر ماشین لباسشویی دوو

ابتدا ویژگی‌های بارز ماشین لباسشویی که می‌توانند راهنمای خرید لباسشویی دوو باشند، را بیان می‌کنیم. پس از بررسی این ویژگی‌ها نکاتی در رابطه با راهنمای خرید را بیان کرده و در نهایت به معرفی چند مدل از ماشین ‌های لباسشویی دوو می‌پردازیم.

  • دارای سیستم بخار: برند دوو با سیستم بخار خود می‌ تواند لباس‌ها را با دمای بالا بشوید و بدون صدمه به بافت پارچه آن را ضد عفونی کند. سیستم بخار موجب اتو کشی آسان لباس نیز می‌شود.
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • طراحی و ساخت زیبا: طراحی جدید بدنه ماشین لباسشویی دوو مجهز به تکنولوژی ضد لرزش و صدا است و دیوارهای جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه شده‌است.
  • مجهز به موتور دایرکت درایو: موتور دایرکت درایو عملکرد این دستگاه را بی صدا و بدون لرزش کرده و علاوه بر آن در زمان و مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند.
  • مجهز به فناوری نانو سیلور: این تکنولوژی به وسیله‌ی یک قسمت نقره، منجر می‌شود که اتم‌های نقره به باکتری‌ها و یا قارچ‌ها چسبیده و در نتیجه باعث از بین بردن کثیفی و بوی بد در لباس‌ها می‌شود. از مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو می‌توان به از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی درهزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری اشاره کرد .
  • استفاده ازموتور اینورتر برای پایین آوردن سطح صدا و لرزش
  • بدنه‌ای ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی
  • استفاده از ورودی‌های آب گرم و آب سرد
  • دارای برنامه شستشو با تاخیر
  • دارای امکان شستشو سریع 15 دقیقه‌ای
  • دارای برنامه‌های شستشوی متعدد
  • دارای امکان اضافه کردن لباس در حین کار
انتخاب و خریدماشین لباسشویی دوو
برای خرید ماشین لباسشویی بهتر است قبل از خرید برچسب انرژی آن را بررسی کنید و یک دستگاه کم مصرف را خریداری کنید.
تعمیر ماشین لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به تعمیر آن هستند. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید:
تعمیر ماشین لباسشویی

راهنمای خرید لباسشویی دوو

  • بررسی قیمت و توان مالی: پیش از خرید هر وسیله‌ای ابتدا باید توان مالی خود را سنجیده و متناسب با آن کالای مورد نظر را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید کنیم.
  • بررسی ظرفیت ماشین لباسشویی: همانگونه که می‌دانید ماشین‌های لباسشویی در ظرفیت مختلفی تولید می‌شوند، که برند دوو نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس برای راهنمای خرید لباسشویی دوو باید خاطر نشان شویم که هرچقدر ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد، در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. ظرفیت ماشین را باید بر اساس تعداد افراد خانواده سنجید و سپس خریداری کرد.
  • ابعاد: هرچه ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد، در نتیجه ابعاد بزرگتری دارد. معیار انتخاب ابعاد برای شما باید مقدار فضای خالی در خانه باشد.
  • گارانتی محصول: گارانتی همیشه یکی از نشانه‌های کیفیت محصول است و معمولا خریداران کالاهایی با مدت گارانتی بالای 2 سال را انتخاب می‌کنند.
  • سرعت چرخش دستگاه: سرعت چرخش‌ بالا بیانگر کیفیت محصول و صرفه جویی در وقت است، به این معنی که شما با سرعت بیشتر می‌توانید تعداد لباس‌های بیشتری را در مدت زمان کمی بشویید. لذا برای راهنمای خرید لباسشویی دوو پیشنهاد می‌شود، مدلی را خریداری کنید که سرعت بالایی دارد.

مدل های مختلف لباسشویی دوو چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

پیش از خرید باید بدانید که ماشین لباسشویی ‌های دوو در چند مدل پرو، پریمو، لایف، سنیور، کاریزما و ویوا تولید می‌شوند، که هرکدام کاربرد ویژه‌ای دارند؛ برای مثال: در مدل 8 کیلویی پرو زمان شستشو سریع حدود 19 دقیقه و در مدل پرایم و یا ویوا این زمان 22 دقیقه است، از طرفی دیگر ماشین لباسشویی پریمو دارای سیستم cleanjet power وAir bubble است، ولی در مدل ویوای آن این امکانات وجود ندارد به همین دلیل لازم است قبل از خرید نیاز‌های خود را بررسی کرده و راهنمای خرید لباسشویی دوو را مطالعه کنید.

راهنمای خرید لباسشویی دوو
بهتر است ماشین لباسشویی را خریداری کنید که دارای قابلیت باز کننده چروک باشد.
پیشنهاد مطالعه

معرفی چند نمونه از بهترین لباسشویی‌های دوو در بازار:

· ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 ظرفیت 7 کیلوگرم

این مدل از ماشین ‌های لباسشویی دوو یکی از کم ظرفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که به راحتی می‌تواند نیاز یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند. برای راهنمای خرید لباسشویی دوو می‌توان به چند ویژگی‌خوب این مدل از جمله توان موتور قدرتمند با سرعت 1000 دور در دقیقه و رتبه مصرف انرژی این محصول به +++A اشاره کرد.

· ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل Dwk-Primo80W ظرفیت 8 کیلوگرم

برای راهنمای خرید لباسشویی دوو سری پریمو باید به این نکات اشاره کرد که سری پریمو دارای موتورهای دایرکت درایو بوده و در این سری تسمه حذف گردیده، میزان تعادل و ثبات دستگاه افزایش یافته و باعث شده‌است تا لرزش و صدای کمی در مراحل شستشو داشته باشد. سری پریمو از جمله جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات شستشو و نظافتی که توسط شرکت دوو الکترونیک تولید شده و با عنوان مجموعه White Land به بازار عرضه شده‌اند.

· ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Life82GB

برای راهنمای خرید لباسشویی دوو مدل زن لایف، باید گفت دور موتور در این دستگاه‌ها 1400 دور در دقیقه است و یکی از مزایای لباسشویی‌های سری زن لایف مصرف پایین انرژی است.
این سری از محصولات تحت عنوان کلی‌تر مجموعه White Land عرضه شده‌اند، همچنین شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری از جمله دیگر امکانات این مدل هستند.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوو
پس از خریداری ماشین لباسشویی، جهت نصب و راه اندازی لباسشویی می‌توانید از مراکز تخصصی نصب لباسشویی از جمله آچارباز کمک بگیرید.

· ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8143 ظرفیت 8 کیلوگرم

اگر شما بیش از دیگران به پاکیزگی اهمیت می‌دهید و به دنبال استریل کردن هستید، ماشین لباسشویی DWK-8143 دوو سری کاریزما مختص به شما تولید شده‌ است. زیرا مدل کاریزما قادر به از بین بردن بیش از 650 نوع باکتری است. در این مدل ماشین تکنولوژی به کاربرده شده به گونه‌ای است که لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن تا 99 درصد افزایش می‌یابد و این خاصیت ضد باکتری تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقی می‌ماند به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین خریداران برخوردار است.

· ماشین لباسشویی درب از بالا دوو مدل WDF-830H

این ماشین لباسشویی درب از بالا بیشترین خریدار را در بازار داشته و دارای 5 برنامه شستشو، صفحه نمایش دیجیتال ال سی دی، امکان تاخیر در شستشو، سرعت 1300 دور در دقیقه و خشک کن است.

· ماشین لباسشویی دوو مدل ظرفیت 8 کیلوگرم

برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8140 باید گفت فناوری بخار این سیستم ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار بسیار زیادی از مصرف انرژی می‌شود. این مدل نیز دارای موتور دایرکت درایو است، اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم قوی، راهنمای خرید لباسشویی دوومحصول است که دارای قابلیت طول عمر بالا و صدای کم است. رتبه مصرف انرژی این محصول نیز همچون سایر مدل‌های ذکر شده +++A است.

پیشنهاد مطالعه

در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های اساسی ماشین لباسشویی دوو را بررسی کنیم تا راهنمای خرید لباسشویی دوو کاملی را در اختیار داشته باشید. اگر به هر دلیل ماشین لباسشویی دوو شما دچار اختلال شد و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی داشتید می‌توانید با شماره 02154591616تماس بگیرید تا کارشناسان آچارباز در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما حضور یابند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا