دسته‌بندی نشده

بهترین سایت خرید پرینتر چیست و چرا پیدا کردن آن مهم است؟

پرینترها یکی از پر مصرف‌ترین تجهیزات اداری هستند که در انواع دفاتر اداری، سازمان‌های کوچک و بزرگ و حتی خانه‌ها کاربرد زیادی دارند. به همین دلیل افراد زیادی هر روز پرینتر می‌خرند تا دیگر برای چاپ یا تکثیر اسناد محدودیتی نداشته باشند.

البته در دنیایی که خرید اینترنتی با استقبال کاربران روبرو شده و جایگزین خوبی برای خرید حضوری محسوب می‌شود، بدیهی است که می‌توان پرینترها را آنلاین خرید. اگر شما هم می‌خواهید پرینتر را آنلاین بخرید باید به دنبال بهترین سایت خرید پرینتر باشید. آیا می‌دانید بهترین سایت‌ها کدام‌اند و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

7 ویژگی‌ بهترین سایت خرید پرینتر

با وجود ده‌ها سایتی که پرینتر می‌فروشند؛ انتخاب بهترین سایت برای خریداران یک چالش جدی است. سایت‌هایی که هر یک دارای ویژگی منحصربفردی هستند و خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می‌کنند. البته که در این میان سایت‌هایی دیده می‌شوند که دارای خدمات بسیار بی‌کیفیتی بوده و تجربه تلخی را در خرید آنلاین پرینتر برای شما به یادگار می‌گذارند. به همین دلیل بهتر است که ویژگی‌های یک سایت خوب برای خرید پرینتر را بشناسید تا خرید رضایت‌بخشی داشته باشید.

1-      قابلیت‌هایی برای انتخاب ساده‌تر

اولین ویژگی که باید در بهترین سایت خرید پرینتر دیده شود، قابلیت‌های گوناگون برای خرید ساده‌تر است. یعنی شما به عنوان کاربر و مشتری بتوانید این دستگاه را به ساده‌ترین شکل ممکن انتخاب و در صورت تمایل خریداری کنید. برای مثال قابلیت‌هایی مانند فیلتر کردن محصولات با توجه به برند، ویژگی‌های کلیدی، رنگ، قابلیت‌های متنوع، نوع عملکرد، انتخاب بازه قیمتی و… انتخاب را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

2-      روش‌های ارسال متنوع و سریع

زمانیکه می‌خواهید پرینتری را به صورت آنلاین خریداری کنید، قطعا نمی‌خواهید زمان زیادی منتظر دریافت سفارش بمانید. به همین دلیل باید سایت‌هایی را برای خرید انتخاب کنید که دارای روش‌های ارسال متنوع هستند. بدون شک بهترین سایت خرید پرینتر به شما امکان انتخاب بیش از 2 روش ارسال را می‌دهد. همچنین سایت‌های معتبر زمان تخمینی رسیدن سفارش به دست مشتریان را تعیین خواهند کرد. ناگفته نماند که سایت‌های نامعتبر در این زمینه دارای ضعف شدیدی هستند.

حتی برخی از سایت‌های فروشنده، پرینتر را به رایگان با پست یا سایر شیوه‌های مطمئن برای مشتری ارسال می‌کنند تا دستگاه به طور کامل سالم بدست مشتری برسد.

ارسال کالا با جعبه برای مشتری

3-      قیمت مناسب در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها

بدیهی است که هر مشتری با بودجه معینی وارد سایت‌ می‌شود. همچنین این مشتری می‌خواهد که پرینتر با برند و مدل دلخواهش را با بهترین قیمت ممکن خریداری کند. به همین دلیل سایت‌هایی که محصولات خود را با قیمت بیشتر به فروش می‌رسانند برای او، گزینه خوبی برای خرید نیستند. در این زمان مشتری سراغ سایت‌هایی می‌رود که قیمت‌ کمتری دارند و قابلیت‌های ارزشمندی مانند نمودار قیمت را در اختیارتان می‌گذارند. همچنین سایت‌هایی که دارای تخفیف یا فروش ویژه هستند، گزینه خوبی برای خرید محسوب می‌شوند.

البته باید بگوییم همیشه قیمت پایین فاکتور مناسبی برای بهترین خرید نیست؛ زیرا برخی از شرکت‌های سودجو برای افزایش سود خود، برخی از قطعات اصل را با قطعات بی‌کیفیت جابجا می‌کنند و به همین دلیل قیمت آنها نسبت به سایر رقبا کمتر است.

4-      ضمانت اصالت و بازگشت کالا

فرض کنید که یک پرینتر را به صورت آنلاین خریداری کرده و پس از باز کردن جعبه با استند شکسته‌ای روبه‌رو شده‌اید. در این شرایط اگر بهترین سایت خرید پرینتر را انتخاب نکرده باشید، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد؛‌ زیرا این سایت‌ها هیچ گونه ضمانتی بابت اصالت و سلامت محصول ارائه نمی‌دهند. وجود خدمات پس از فروش در سایت‌های معتبر علاوه بر اینکه چنین مشکلاتی را جبران می‌کند، در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت نیز کاربردی خواهد بود.

5-      فروش پرینترها با ضمانت نامه شرکتی

پرینترها جزء تجهیزات اداری حساس هستند که تعمیرات آنها پیچیده‌ای است.. گاهی در مواقعی که آسیب جدی به پرینتر وارد شود، مشتری باید هزینه قابل توجهی را بابت تعمیر بپردازد. به همین دلیل باید پرینتری را بخرید که ضمانت‌نامه رسمی و شرکتی داشته باشد؛ در اینصورت اگر مشکلی برای دستگاه بوجود آید می‌توانید از گارانتی استفاده کنید. البته خرید آنلاین پرینتر با ضمانت‌نامه صرفا در سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است و در سایت‌هایی که محصولات تقلبی یا قاچاق به فروش می‌رسانند، نباید انتظار وجود ضمانت‌نامه رسمی برند را روی بسته‌بندی پرینتر داشت.

6-      امکان مشاهده تجربه دیگر خریداران

درصد زیادی از افرادی که می‌خواهند پرینتر بخرند، این دستگاه را برای استفاده طولانی‌ مدت نیاز دارند. همچنین مشتریان در مورد ویژگی‌ها و عملکرد پرینتر محصول سوالات زیادی در ذهن دارند. در این شرایط وجود بخش نظرات در بهترین سایت خرید پرینتر برای مشتریان کاربردی خواهد بود. به خصوص زمانیکه در این بخش سایت تصاویر خریداران قبلی یا قسمت پرسش و پاسخ خریداران وجود داشته باشد. بدیهی است که با استفاده از این تجربیات انتخاب ساده‌تر و مطمئن‌تر خواهد شد.

7-      پشتیبانی و اطلاع‌رسانی دقیق

تیم پشتیبانی و اطلاع‌رسانی قوی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک سایت برای فروش پرینتر باید داشته باشد. برای مثال پس از ثبت سفارش مشتری باید بتواند وضعیت سفارش خود را به صورت لحظه به لحظه پیگیری کند. همچنین اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد وضعیت سفارش، زمان ارسال، بازه زمانی تحویل و دیگر موارد این چنینی آرامش کاربران را افزایش خواهد داد.

نظرات مشتریان در سایت

چگونه یک پرینتر خوب را به صورت اینترنتی خریداری کنیم؟

اگر در بهترین سایت خرید پرینتر نتوانید محصول مناسبی را انتخاب کنید، قطعا هنگام استفاده از این وسیله راضی نخواهید بود. به همین دلیل بهتر است که نکات خرید یک پرینتر مناسب با نیازهای خود را بشناسید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • انتخاب نوع پرینتر که جوهرافشان یا لیزری باشد.
  • تشخیص میزان رزولوشن و سرعت مناسب با توجه به نوع استفاده
  • چند کاره بودن پرینتر و وجود قابلیت‌هایی مانند اسکن
  • روش ایجاد ارتباط دستگاه‌ها با پرینتر
  • هزینه‌ها و نوع کارتریج در پرینترهای جوهر افشان

در صورتیکه برای خرید پرینتر نکات ساده بالا را در نظر داشته باشید، می‌توانید محصول مناسب‌تری را انتخاب کنید. به همین دلیل در سایت فروشنده، مشخصات فنی و توضیحات محصول را با دقت مطالعه کرده تا پس از خرید با مشکلی مواجه نشوید.

بهترین سایت‌ برای خرید پرینتر

خوشبختانه سایت‌های زیادی هستند که برای خرید پرینتر ایده‌آل محسوب می‌شوند. در این سایت‌ها انواع زیادی از پرینترها موجود بوده و قابلیت‌های کافی برای خرید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل بهتر است که بیشتر با بهترین سایت‌های خرید پرینتر در کشور آشنا شوید.

دیجی کالا

دیجی کالا که به تنهایی عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور را یدک می‎کشد، گزینه ایده‌آلی برای خرید انواع پرینتر خانگی، اداری و حتی تجاری یا صنعتی است. در این سایت می‌توان تنوع بالایی از پرینترها را دید و با کمک انبوهی از قابلیت‌ها به سادگی خریداری کرد.

فالنیک

فالنیک یکی از قدیمی‌تری، بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه فروش ماشین‌های اداری، لپ تاپ، سرور و تجهیزات آن است. این شرکت بیش از 29 سال است که در این حوزه فعالیت دارد و علاوه بر فروش خدمات پس از فروش عالی برای محصولات ارائه می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید پرینترهای بسیار باکیفیت را با قیمتی منصفانه و قطعات اورجینال خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید پرینتر می‌توانید به فروشگاه فالنیک سر بزنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید.

خرید از سایت فالنیک با گوشی

خانه پرینتر

همانطور که از نام سایت خانه پرینتر پیداست، این سایت به صورت تخصصی در زمینه فروش پرینتر فعالیت می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت که خانه پرینتر بهترین سایت خرید پرینتر بوده و ویژگی‌های کافی برای یک خرید آنلاین و رضایت‌بخش را دارد.

ایمالز

ایمالز جزو دیگر سایت‌های معتبر خرید پرینتر محسوب می‌شود و شما را به سایت‌های اینترنتی دیگر متصل می‌کند. با کمک این سایت می‌توانید فروشگاه‌های مختلف پرینتر را در سراسر کشور پیدا کنید. همچنین در ایمالز قدرت بالا برای انتخاب فروشنده و قیمت ایده‌آل با توجه به بودجه خود را خواهید داشت.

مقداد آی‌تی

مقداد آی‌تی در کنار دیگر محصولات الکترونیکی و کامپیوتری خود پرینترها را گنجانده تا محصولاتش را کامل‌تر کند. به همین دلیل اگر به دنبال بهترین سایت خرید پرینتر هستید، می‌توانید با کمک مقداد آی‌تی محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

آنچه درباره بهترین سایت‌های‌ برای خرید پرینتر آموختیم

در این مقاله با فاکتورهای بهترین سایت‌هایی که در حوزه فروش ماشین‌های اداری فعال هستند؛ آشنا شدیم و 5 سایت برتر در این حوزه را برای خرید بی‌دردسر به شما معرفی کردیم. می‌توانید نظرات خودتان را در این صفحه در بخش دیدگاه‌ها ثبت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا