×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ساندبار و اسپیکر

معرفی بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون برای خرید

بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون

هر فردی دیدگاه و نظر متفاوتی درباره میزان بلندی صدا دارد. ممکن است برخی از افراد صدای یک اسپیکر را بلند و قیمت آن را قابل‌قبول بدانند، درحالی‌که گروهی دیگر همان اسپیکر را بی‌کیفیت و گران می‌دانند. اما به‌هرحال دسته‌ای از محصولات نیز در بازار موجود هستند که تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان روی کیفیت بالا آن‌ها اتفاق‌نظر دارند. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله آچارباز بهترین اسپیکرهای شارژی (بلوتوثی) و بهترین اسپیکرهای خانگی تا سقف قیمت ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم. در اینصورت اگر قصد خریدن اسپیکر جدید را داشته باشید می‌توانید هوشمندانه بهترین مدل را انتخاب کنید. شرکت آچارباز در زمینه تعمیر اسپیکر خانگی، شارژی و … فعالیت دارد. چنانچه اسپیکر شما به هر دلیل ایرادی پیدا کرد می‌توانید در قسمت تعمیر اسپیکر خانگی سفارش‌تان را ثبت یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را برطرف می‌کنند.

بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون در بازار کدام است؟

در ادامه لیست 6 مورد از بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون شارژی و خانگی برای خرید را به شما معرفی می‌کنیم.

اسپیکرهای شارژی زیر 10 میلیون

۱. اسپیکر JBL Charge 5

اسپیکر JBL Charge 5 دارای روکش پارچه‌ای ضد آب و ضد گردوغبار و گواهی استاندارد IP67 است. بنابراین به‌هیچ‌وجه نگران دوام آن نباشید. این اسپیکر، حجیم اما قابل‌حمل است و می‌توانید آن را با خود به سفر یا هر جای دیگر ببرید. کیفیت صدای آن نیز عالی است. اسپیکر JBL Charge 5 دارای قابلیت PartyBoost است که به شما امکان می‌دهد تا ۱۰۰ اسپیکر JBL را به یکدیگر متصل و یک سیستم صدای فراگیر ایجاد کنید. البته اگر یک اسپیکر قدیمی از برند JBL دارید از این مزیت بی‌بهره خواهید بود.

علاوه بر این‌ها، اسپیکر Charge 5 می‌تواند گوشی موبایل شما را هم شارژ کند که در این صورت، عملکرد باتری آن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در کل، اگرچه Charge 5 یک اسپیکر به نسبت ساده محسوب می‌شود اما برای اکثر کاربرانی که خواهان صدایی بلند و اسپیکری قابل‌حمل هستند، گزینه‌ای عالی در بین بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون است. دیگر ویژگی‌های این اسپیکر عبارت است از:

  • قدرت خروجی صوتی: ۳۰ وات
  • دارای بلوتوث نسخه ۵.۱
  • دارای باتری با ظرفیت ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
اسپیکر JBL Charge 5
اسپیکر JBL Charge 5 ضد آب و ضد گردوغبار است و می‌تواند گوشی موبایل را شارژ کند.

۲. اسپیکر UE MEGABOOM 3

اسپیکر Ultimate Ears MEGABOOM 3 دارای استاندارد IP67 بوده و قابل‌حمل است. این اسپیکر به اندازه و شکل یک بطری آب است و حتی می‌توانید آن را هنگام دوچرخه‌سواری در جای بطری دوچرخه خود قرار دهید. این اسپیکر صدای ۳۶۰ درجه دارد اما کیفیت آن متوسط است.

اسپیکر MEGABOOM 3 به شما امکان می‌دهد تا هشت دستگاه بلوتوثی را با آن هماهنگ و جفت کنید. بدین ترتیب شما و دوستتان هیچ‌گونه دعوایی نخواهید داشت و به‌نوبت می‌توانید موسیقی موردعلاقه خود را در جمع پخش کنید. همچنین با نصب برنامه BOOM، می‌توانید بیش از ۱۵۰ اسپیکر UE را با استفاده از قابلیت PartyUp به این اسپیکر متصل کنید. این قابلیت با تمام اسپیکرهای نسل قبلی سازگار است.

دیگر مشخصات:

  • قدرت خروجی صوتی: ۳۶ وات
  • دارای بلوتوث نسخه ۴.۲
  • دارای باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
اسپیکر UE MEGABOOM 3
اسپیکر UE MEGABOOM 3 قابل حمل بوده و امکان ۸ اتصال همزمان را دارد.

۳. اسپیکر Plus Anker Soundcore Motion

اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus ارزش قیمتی خوبی دارد. این اسپیکر از قابلیت پخش سیمی نیز پشتیبانی می‌کند و یک برنامه جامع مختص گوشی موبایل دارد که به شما امکان می‌دهد تا صدا را به‌صورت EQ دریافت کنید. علاوه بر این‌ها، این محصول دارای استاندارد IPX7 است و یک میکروفون دارد که پکیج قابلیت‌های آن را کامل می‌کند اما چندان باکیفیت نیست.

این اسپیکر نیز مانند بسیاری از اسپیکرهای شارژی کوچک، صدای باس را چندان خوب پخش نمی‌کند؛ اما اگر می‌خواهید صدای بیشتری داشته باشید، می‌توانید از تنظیمات «BassUp» استفاده کنید. باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت عمر می‌کند. این میزان برای دوام در یک مهمانی طولانی یا یک سفر یک‌روزه کافی است. در کل، اسپیکر Anker Soundcore Motion Plus یک گزینه ارزشمند در بین بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون به‌حساب می‌آید.

مشخصات:

  • قدرت خروجی صوتی: ۳۰ وات
  • دارای بلوتوث نسخه ۵.۰
  • دارای باتری با ظرفیت ۶۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت
اسپیکر Plus Anker Soundcore Motion
اسپیکر Plus Anker Soundcore Motion علاوه بر امکانات عالی، ارزش خرید بالایی هم دارد.

اسپیکرهای خانگی زیر 10 میلیون

۱. اسپیکر Edifier R1280T

اسپیکر خانگی Edifier R1280T صدایی با دامنه کامل و عالی دارد. این اسپیکر دو درایو در هر طرف خود دارد که فرکانسی با وضوح بالا ارائه می‌دهند. اسپیکر Edifier R1280T یک ساب ووفر و یک دیافراگم ابریشمی دارد که برای فرکانس‌های بالا عالی است. اسپیکر Edifier R1280T به طور ویژه با مواد باکیفیتی طراحی و ساخته شده و به همین خاطر صدا از داخل جریان پیدا می‌کند و قدرت بیشتری دارد. این اسپیکر دارای روکش چوبی کلاسیک (از چوب ماهون، بلوط و گردو) است. برند Edifier بیش از ۵۰ سال است که در این صنعت حضور دارد و راه و روش خود را به‌خوبی می‌داند. بنابراین از کیفیت این محصول اطمینان داشته باشید.

مشخصات:

  • توان خروجی: ۴۲ وات
  • دو درگاه RCA برای اتصال به دستگاه‌های صوتی مختلف
  • ورودی صدای ۳.۵ میلیمتری برای اتصال به دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر
  • قابلیت کنترل بلندگو با ریموت‌کنترل
  • ابعاد: ۱۴۶ × ۲۳۴ × ۱۹۶ میلیمتر
اسپیکر Edifier R1280T
اسپیکر Edifier R1280T صدایی فوق‌العاده، در کنار کیفیت ساخت بالا دارد.

۲. اسپیکر Pioneer SP-BS22-LR

اسپیکر Pioneer SP-BS22-LR انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک محصول معمولی می‌گردند. این اسپیکر دارای قدرت هندلینگ ۸۰ وات و ووفر ۴ اینچی است. بلندگوهای SP-BS22-LR محکم هستند و تجربه‌ای عالی را در خانه یا محل تفریح برای کاربران رقم می‌زنند. اسپیکر SP-BS22-LR که توسط اندرو جونز طراحی شده یک محصول مقرون‌به‌صرفه در بین بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون است و کیفیت صدایی فوق‌العاده، بسیار واضح و با جزئیات دارد. این اسپیکر دارای توان خروجی۸۰ وات و  ابعاد: ۱۷۸ × ۲۷۹ × ۲۱۲ میلی‌متر است.

اسپیکر Pioneer SP-BS22-LR
اسپیکر Pioneer SP-BS22-LR سیستم معمولی است، اما کیفیت صدایی فوق‌العاده، بسیار واضح و با جزئیات دارد.

۳. اسپیکر Klipsch R-14M

اسپیکر Klipsch R-14M در واقع قابل اعتمادترین اسپیکر خانگی در این لیست محسوب می‌شود؛ زیرا انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و نسبت به سایر محصولات ارزان‌تر است. Klipsch R-14M از ام‌دی‌اف ساخته شده و بسیار بادوام است. این دستگاه فضای بیشتری را نسبت به سایر اسپیکرهای خانگی اشغال می‌کند و در دو رنگ خاص و زیبا در دسترس است.

بلندگوهای Klipsch R-14M دارای ابعاد ۱۰ در ۶ اینچ و عمق قابل‌توجه ۷.۵ اینچی هستند. این اسپیکر دارای یک روکش پلیمری مشکی است که از نظر زیبایی‌شناختی، بسیار عالی به نظر می‌رسد. اسپیکر Klipsch R-14M برای اتاق‌های کوچک و متوسط ​​مناسب است. بلندگوهای این اسپیکر دارای فرکانس ۶۴-۲۴۰۰۰ هرتز و حساسیت ۹۰ دسی‌بلی هستند. به‌طورکلی کیفیت صدای Klipsch R-14M قابل‌توجه، واضح و باکیفیت است و باس خوبی دارد.

دیگر مشخصات:

  • توان خروجی: ۵۰ وات
  • درگاه‌های سخت‌افزاری: پورت باندباس رفلکس
  • ابعاد: ۲۲۷ × ۱۵۵ × ۱۸۰ میلیمتر
اسپیکر Klipsch R-14M
اسپیکر Klipsch R-14M کم مصرف، بادوام و مقرون به صرفه‌ترین اسپیکر این لیست است.

در این مقاله لیست 6 مورد از بهترین اسپیکر تا ۱۰ میلیون را به شما معرفی کردیم. اگر می‌خواهید صدایی باکیفیت را در تجربه کنید و قصد خرید یک اسپیکر شارژی یا خانگی را دارید حتما گزینه‌های بالا را بررسی کنید. اما اگر اسپیکری را از قبل دارید که کارایی خود را از دست داده پیشنهاد ما  تعمیر اسپیکر خانگی است؛ زیرا در اینصورت می‌توانید با هزینه‌ای ناچیز مشکل دستگاه را برطرف کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا