×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

یخچال و فریزر

معرفی تمامی دکمه های روی یخچال امرسان

معرفی دکمه های یخچال امرسان

یکی از مهم‌ترین اجزای یخچال فریزرهای مدرن برند امرسان، پنل تنظیمات روی دستگاه است که همه فعالیت‌ها و عملکرد یخچال از طریق این پنل توسط کاربر کنترل می‌شود. بنابراین نباید دکمه های روی یخچال امرسان و اهمیت آنها را نادیده گرفت. از سوی دیگر بسیاری از کد خطاهایی که به شما در رابطه با وجود عیب در دستگاه و به دنبال آن تعمیر یخچال امرسان هشدار می‌دهند، بر روی این پنل نمایش داده می‌شوند. بنابراین باید به طور کامل با آنچه بر روی این نمایشگرها ظاهر می‌شود، آشنا باشید.

[post_links]

یخچال فریزرهای امرسان در مدل‌های متنوع و گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند. اما پنل‌های تنظیمات آنها معمولا شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند و تفاوت چندان زیادی در آنها مشاهده نمی‌شود. تنها بسته به مدل و نوع عملکرد یخچال ممکن است این کلیدها کم و زیاد شود. در این مطلب سعی می کنیم که تمامی دکمه‌های روی پنل یخچال فریزرهای امرسان را معرفی و عملکرد آنها را شرح دهیم

بهتر است پیش از شروع استفاده از یخچال با مطالعه دفترچه راهنما و یا سوال پرسیدن از کارشناسان و مشاوران شرکت با عملکرد تمامی دکمه های روی یخچال امرسان آشنا شوید تا بتوانید در طول سالیان متمادی استفاده از این وسیله خانگی، بهترین عملکرد آن را تجربه کنید.

اکثر دکمه‌های پنل تنظیمات یخچال‌های مدرن امرسان لمسی هستند و تنها در مدل‌های قدیمی‌تر با دکمه‌های برجسته روبرو بودید. این پنل معمولا در وسط و یا سمت چپ یخچال قرار دارد. دمای یخچال، دمای فریزر، هشدار باز بودن درب یخچال، قفل یخچال و هشدارهای مربوط به تعویض فیلتر آب و فیلتر هوا همگی از طریق این پنل نشان داده می‌شوند و قابل کنترل هستند.

برای تعمیر یخچال از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

1- کلید Power

یکی از مهم‌ترین دکمه های روی یخچال امرسان کلید Power است. کاربرد این کلید اصلی خاموش و روشن کردن دستگاه هست. با یک بار لمس این کلید، نمایشگر درجه فریزر را نشان می‌دهد. برای خاموش کردن دستگاه باید کلید Power را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید.

 دکمه power یخچال امرسان
دکمه power یخچال امرسان وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه را برعهده دارد و با لمس آن به مدت 3 ثانیه یخچال خاموش می‌شود.

2- کلید Super

کاربرد کلید Super فعال کردن حالت انجماد سریع است. اگر قصد دارید که مواد غذایی را با سرعتی بیش از حد نرمال منجمد کنید، باید این دکمه را فشار دهید. زمانی که این حالت را انتخاب کنید چراغ Ⓑ  برروی نمایشگر ظاهر می‌شود.
پس از آن عمل انجماد ادامه پیدا کرده و دمای محوطه فریزر پایین می‌آید. زمانی که فرآیند انجماد کامل شود، این عملکرد به صورت اتوماتیک قطع می‌شود و فریزر به دمای قبلی برمی‌گردد. اگر پیش از این زمان قصد خروج از این حالت را دارید باید مجددا کلید Super را فشار دهید. فراموش نکنید که با قطع و وصل برق حالت Super حفظ می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

3- کلید Temp یا FRE.TEMP

برای تغییر دمای فریزر از این کلید استفاده می‌شود. زمانی که آن را بر روی نمایشگر فشار می‌دهید یکی از اعداد منفی ۱۷ تا منفی ۲۶ به صورت چشمک زن نمایش داده می‌شود. با فشار دادن بیشتر این کلید می‌توانید به دمای مورد نظر خود برسید. به صورت اتوماتیک پس از ۵ ثانیه توقف بر روی دمای مورد نظرتان، این عدد در حافظه دستگاه ثبت شده و دما ثابت می‌شود. زمانی که از این دکمه استفاده می‌کنید بر روی نمایشگر علامت Ⓒ ظاهر می‌شود.

4- تنظیم دمای یخچال امرسان با کلید Temp یا REF.Temp

تغییر دمای یخچال توسط این کلید انجام می‌گیرد. زمانی که این کلید را یک بار فشار می‌دهید، اعداد بین ۱ تا ۶ به صورت چشمک‌زن بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود. با فشار دادن چند باره این کلید می‌توانید به دمای مورد نظر خود برسید. در این حالت هم پس از گذشت چند ثانیه دمای مورد نظر در حافظه دستگاه ثبت می‌شود.

این نکته را به خاطر داشته باشید که پس از تنظیم دما، فقط درجه تنظیمی فریزر را بر روی نمایشگر می‌بینید. زمانی که از این کلید استفاده می‌کنید چراغ Ⓓ بر روی نمایشگر روشن می‌شود.

توجه داشته باشید که دکمه های روی یخچال امرسان در همه مدل‌ها یکسان نیست و در برخی به جای کلیدهای F.Temp و R.Temp، کلیدهای UP و DOWN برای تنظیم دما وجود دارد.

در یخچال‌های قدیمی امرسان با چرخاندن درجه ی اهرمی درون یخچال می توان دمای یخچال را تنظیم کرد.

5- کلید ECO

از این کلید جهت تنظیم اتوماتیک عملکرد بهینه یخچال استفاده می‌شود. جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین برودت مطلوب در دستگاه باید این حالت را فعال کنید. نشانگر ECO بر روی نمایشگر دیجیتال تا زمانی که عملکرد این دکمه فعال باشد، روشن می‌ماند. با فشار مجدد بر روی همین کلید و یا فشار کلیدهای F.Temp و R.Temp، دستگاه از این حالت خارج می‌شود.

در حالت اکو چراغی با مشخصه Ⓔ بر روی نمایشگر روشن می‌ماند. توجه داشته باشید چنانچه تا ۴۸ ساعت در یخچال باز نشود حالت اکو به صورت اتوماتیک فعال می‌ماند.

پیشنهاد مطالعه

6- کلید VAC

اگر می‌خواهید یخچال غیرفعال باشد اما فریزر فعال باقی بماند، این کلید را باید فشار دهید. فرض کنید که قصد مسافرت دارید یا به هر دلیلی به یخچال نیازی ندارید، در این حالت می‌توانید از این کلید استفاده کنید. تا زمانی که این حالت فعال است چراغ Ⓕ را بر روی نمایشگر مشاهده می‌کنید. فراموش نکنید که به منظور جلوگیری از فساد مواد غذایی قبل از فعال کردن این حالت، یخچال را خالی کنید. برای خارج شدن دستگاه از این حالت مجددا باید همین دکمه را فشار دهید.

آشنایی با دکمه های یخچال امرسان

7- کلید Mute

اگر درب یخچال فریزر بیش از یک دقیقه باز بماند، صدای بوق از دستگاه شنیده می‌شود. اگر به هر دلیلی نیاز دارید که درب یخچال را بیش از این مدت باز بگذارید، می‌توانید صدای بوق را با استفاده از این کلید قطع کنید.

8- کلید Lock و Unlock

برای جلوگیری از لمس ناخواسته دکمه های روی یخچال امرسان می‌توانید از این کلید استفاده کنید. این کلید باعث قفل شدن صفحه نمایش و کلیدهای پنل می‌شود. برای باز کردن قفل باید آن را بیشتر از یک ثانیه نگه دارید و یا از دکمه Unlock استفاده کنید .اگر کلید Unlock را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید صفحه کلید از حالت قفل خارج می‌شود. پس از این حالت است که می‌توانید با دکمه‌های موجود، دما و سایر عملکردهای محصول را تنظیم کنید.

9- کلید Water/Ice

این کلید در یخچال‌های ساید بای ساید تعبیه شده است. در این یخچال‌ها این امکان وجود دارد که بر حسب نیاز خود آب سرد، یخ مکعبی یا خرد شده داشته باشید. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، چراغ نشانگر بر روی آن قرار می‌گیرد.

10- کلید Ice Off

اگر قصد تمیز کردن محفظه نگهداری یخ را دارید و یا مدت طولانی به این قابلیت نیاز ندارید، برای توقف عملیات یخسازی این دکمه را فشار دهید.

 دکمه فیلتر یخچال امرسان
پیشنهاد مطالعه

11- کلید Water Filter

برخی از مدل‌های یخچال فریزرهای امرسان دارای فیلتر آب هستند. زمانی که طول عمر فیلتر به پایان رسید این نشانگر روشن می‌شود و به شما هشدار می‌دهد که زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است. پس از تعویض فیلتر باید دکمه‌های Sleep و Water/Ice را همزمان با یکدیگر به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا چراغ قرمز آن خاموش شود.

12- کلید Sleep

با فشار دادن این کلید یخسازی برای مدت ۱۰ ساعت متوقف می‌شود؛ که همین امر باعث کاهش صدای یخچال فریزر می‌شود. برای غیرفعال کردن حالت مجددا باید این کلید را فشار دهید.

در بسیاری موارد با دانستن ساده‌ترین اصول مراقبت و نگهداری، می‌توانید زمان سرویس و تعمیر یخچال خود را مدت‌ها به تعویق بیاندازید. دفترچه‌های راهنمای یخچال فریزرهای امرسان معمولا مطالب کاربردی و مهمی در رابطه با نصب یخچال، نحوه استفاده از کلیدهای کنترل پنل، تنظیمات، شرایط نگهداری مواد غذایی، عیب‌یابی، ارورهای نمایش داده شده بر روی نمایشگر و راه حل‌های آسان رفع این خطاها را دارند. بنابراین مطالعه آن پیش از شروع  استفاده از یخچال فریزر ضروریست.

تعمیر یخچال و فریزر در محل با آچارباز
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در نصب ، راه اندازی و خرابی های یخچال خود، به راحتی می‌توانید در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر یخچال

مطالعه دفترچه راهنما به شما کمک می‌کند تا از هرگونه آسیب فردی، خرابی قطعات و استفاده نادرست از محصول جلوگیری کنید و از رعایت موارد ایمنی به شکل کامل و صحیح مطمئن شوید. در صورتی که اقدام به فروش محصول خود به شخص دیگر و یا خرید محصولات دست دوم کرده‌اید، به یاد داشته باشید که بهتر است این دفترچه را حتما تحویل بگیرید و یا آن را به مالک بعدی تحویل دهید.

4.1/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫48 دیدگاه ها

  1. سلام من فریزر تک امرسان دارم امروز بابک صدای زیادی در موتور روشن شد انگار در داخل گیر داشت خاموش کردم مجددا دوشن اول با صدای درگیری بعد صدا کم شد مشکل فریزر چیه ممنون که پاسخ مدید

  2. سلام من فریزر یخچال کار میکنه اما خود یخچال سرد نمیکنه میشه کمک کنید ک چی شده؟

  3. یخچال استیلون خریدیم وصل کروم استیلون قسمت فریزر نمایشگر Super cool🔊 همش داره چشمک می زنه دمای داخل فریزرم مینویسه رو صفحه 00

    1. پویا عزیز،
      سنسور محیط دستگاه ایراد دارد و چون دستگاه جدید است باید از نمایندگی برای تعمیر بیایند.

  4. سلام یخچال دوقلو امرسان دارم 12سال خریدم فریزرش درجه دما رو 19 چشمک میزنه یخ نمیزنه ولی سرد میشه. میشه بگین علتش چیه؟ ممنون میشم

  5. یخچال فریزر ما چند روزه بعد از چند ثانیه علامت F5 نشان میدهد دوبار چشمک میزنه و بعد میره روی درجه آیا مشکل از چیست؟

  6. سلام من فریزر ۳۶ فوت امرسان خریدم وقتی در فریزر رو باز میکنم مونیتور دما رو نشان میده و وقتی در رو می بندم صفحه خاموش میشه درحالیکه فریزر کار میکنه چطوری باید در حالت عادی صفحه نمایش روشن باشه؟

  7. سلام وقت بخیر
    من یه یخچال دو درب امرسان دارم
    مدل BFN20D-321
    مدتیه که خنکی قسمت پایین (فریزر)و بالا (یخچال)
    درست کار نمیکنه
    خنکی فریزر کمه و یخچال هم خنکی مطلوبی نداره
    قسمت فریزر پ که باز کردم پشتش دورتادور فن از داخل یخ زده بود
    گذاشتم اب شد
    چند روزی خوب بود دوباره کامل یخ زده
    میشه راهنمایی کنید؟؟
    ممنون میشم

  8. سلام خسته نباشین یخچال علامتcompهمش روصفحه هی میره میاد یخچالم خاموش روشن میشه میشه بگین مشکلش چی ممنون میشم راهنمای کنین

  9. با سلام .من مدل RF20 رو دارم درجه بالا رو تنظیم کردم ولی در قسمت پایین یخچال یه دکمه کشویی هست که سمت چپ و راست داره نمیدونم در کجا بمونه درسته راهنمایی کنید لطفا /سمت راست محفظه بسته میشه و چپ باز میشه

    1. باسلام
      فریبرز عزیز، دکمه های تنظیم دما در انواع یخچال ها متفاوت است برای تنظیم دما به ان مورد توجه مکنید که هرچه دریچه بازتر باشد، هوای دورن فریزر سردتر خواهد شد، قرار دادن آن در میانه می‌تواند برای شما مناسب باشد. اما در صورتی که کمتر از فریزر استفاده میکنید بهتر است کمی از میانه به سمت راست آن را ببرید. برای آشنایی بیشتر با روند تنظیم دما، می‌توانید مقاله «تنظیم دمای مناسب برای یخچال» را مطالعه کنید.

      1. با درودمشکلت چجوری حل شد یخچال منم همین مشکل داره تعمیر کار گفت دو تومان میگیرم انالوگش میکنم دیجیتالش خرابه ببینم

  10. سلام ممنون از مطالب مفیدتون.
    یخچال ما فریزرش خوب کار میکنه اما یخچال خوب سرد نمیکنه.ممکنه از گازش باشه یا نه؟مدل یخچال امرسان دو دربه

    1. باسلام
      محمد عزیز علت این مشکل می‌تواند ناشی از اختلال در موتور کندانسور، موتور اواپراتور، یخ زدن اواپراتور، سیم پیچ خازن باشد. صحت قطعات ذکر شده را بررسی کنید. برای آشنایی بیشتر در رابطه با مشکل خود پیشنهاد میکنیم مقاله «یخ زدن اواپراتور یخچال؛ دلیل سرد نشدن یخچال و یخ نزدن فریزر» را مطالعه کنید.همچنین برای رفع مشکل شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

      1. سلام ببخشید یخچال ارج داریم روزی چندبار می‌رود. رو حالت H1بایذ از بریز برق بکشیم دوباره بزنیم برق.
        تا کار کند.دلیلش چی هست؟. رو صحفه برد H1نشان میدهد دیکه کار نمیکند.

        1. باسلام
          علی عزیز، این مشکل ناشی از مشکل موججود در تنظیم دمای فریزر یخچال است. دمای فریزر باید کمتر از 24 درجه سانتی گراد باشد، دمای فریزر را مجدد تنظیم کنید و پس از یک روز اگر مشکل حل نشد، لازم است صحت سنسور دما توسط کارشناس بررسی شود.برای آشنایی بیشتر با روند تنظیم دما، می‌توانید مقاله «تنظیم دمای مناسب برای یخچال» را مطالعه کنید.
          همچنین برای رفع مشکل شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال در محل خود را در سایت آچارباز و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  11. سلام
    من یخچال فریزرامرسان مدل RF13 دارم دست دوم خریدم درجه سرما یش پاک شده نمی دونم برخلاف عقربه های ساعت اضافه میشه یا موافق عقربه ها
    موقع اتوماتیک شدن موتور فن داخل خاموش نمیشه آیا درسته یا مشکل داره(دفترچه راهنما ندارم)

    1. باسلام
      ناصر عزیز، اغلب یخچال ها هنگامی که در آنها ولوم را جهت عقربه‌های ساعت میچرخانید،یخچال خنک تر می‌شود. لازم است یخچال شما یکبار تسط کارشناس بررسی و سرویس شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  12. سلام یخچال فریزرمن دوقلو است و الان مدتی است که یخچال رو در هر درجه ای ار2تا 7که در پنل است می‌گذارم باز اکثرموادغذایی یخ می‌زند.. واین سوال که دردرجه7 خنکی بیشتر است یا 2در پنل یخچال

    1. سلام ترمیستور
      رضای عزیز ممکن است سنسور دیفراست به درستی عمل نکند و یا اختلالی در ترمیستور، کویل‌ و یا برد باشد، پیشنهاد می‌کنیم جهت رفع مشکل قطعات را بررسی و مقاله « مشکلات رایج در میان تمام برندهای یخچال و فریزر» را مطالعه کنید. اگر مشکل حل نشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال فریزر در محل خود را از طریق سایت ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی و رفع کنند.
      هرچه درجه پایین‌تر باشد یخچال سردتر می‌شود.

  13. سلام وقت بخیر فریزرمن دو روزه که یخ نمیکنه و تمام مواد داخل یخچال باز شدن چه کاری باید انجام بدم

    1. باسلام
      حامد عزیز ممکن است مشکل شما ناشی از خرابی اواپراتور یخچال باشد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «چرا فریزر یخ نمی زند و یخچال سرد نمی شود؟» را مطالعه کنید. درصورتی که مشکل حل نشد ، شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال فریزر در محل خود را از طریق سایت ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی و رفع کنند.

    1. باسلام
      نریمان عزیز متاسفانه در این رابطه اطلاعاتی وجود ندارد. اما اغلب یخچال‌های دارای استاندارد صرفه جویی در مصرف انژی، این آپشن را دارند.

  14. هیچ کدوم از دکمه هایی که روی صفحه نمایشگر یخچال ما هست کار نمیکنه.دفترچه راهنمای یخچال فریزر امرسان رو مطالعه کردم طبق اون کلید unlock روهم زدم باز هم کار نکرد.میشه راهنمایی کنید.

    1. باسلام
      سهیل عزیز یخچال را به مدت 15 دقیقه از برق بکشید و پس از 15 دقیقه به برق بزنید، اگر همچنان این مشکل وجود داشت، لازم است پنل توسط کارشناس بررسی شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  15. سلام خسته نباشید ،من یه چند روزی روی صفحه نمایشگر یخچالم که امرسانم هست ارور rd نمایش داده میشه . میشه راهنمایی کنید

    1. باسلام
      سوگند عزیز لازم است صحت سوئیچ مگنت یا دمپر بررسی شود در صورتی که که این قطعات سالم بودند یکبار یخچال را ریست کنید. اگر مشکل رفع نشد باید برد توسط تکنسین چک شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  16. سلام ما یخچال امرسان تقربیا۱۰سال میشه خریدیم میخواستیم دماش رو تنظیم کنیم که دستمون خرد به دکمه power و یخچال خاموش شد بعد الان دکمه power رو میزنیم روشن نمیشه ۳الی۶ثانیه هم نگاه داشتیم ولی روشن نشد خواهشن راهنمایی کنید

    1. سلام
      مهدی عزیز دلیل این مشکل می‌تواند ناشی از اختال در اتصالات و جریان برق وردی و یا خرابی برد، ترموسات و موتور باشد. لازم است صحت هر یک از این موارد جهت یافتن علت بررسی شود. از آنجایی که یخچال فریزرها این روزها ارزش بالایی دارند پیشنهاد می‌کنیم تعمیر بخچال خود را به کارشناسان آچارباز بسپارید تا از ضمانت تعمیر نیز برخوردار شوید. شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال در محل خود را در سایت آچارباز ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  17. سلام یخچال فریزر ما امرسانه. درجه رو که تنظیم میکنیم اصلا دو دقیقه نمیشه فوری قطع میشه و دو خط ظاهر میشه بعد از ده دقیقه همه کلیدها یک دفعه قرمز میشه و علامت ds هم رو درجه میاد ‌. موتور درست کار می‌کنه داغ هم نیست داخل یخچال و فریزر هم عادیه سرده . چیکار کنم؟

    1. باسلام
      دوست عزیز اگر دیفراست یخچال مشکلی ندارد و عمل برفک زدایی به خوبی انجام می‌گیرد باید برد یخچال بررسی شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر یخچال در محل خود را در سامانه آچارباز با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا همکاران ما مشکل را بررسی و حل کنند.

  18. سلام …من فریزر ۱۵,فوت امرسان دارم دما اومده تا منهای ۳۲ نمیتونم تمظیمش کنم

    1. با سلام
      دوست عزیز، برای تنظیم دما از کلید Temp یا REF.Temp استفاده کنید. اگر دما تنظیم نشد، شما می‌توانید با شماره پشتیبانی ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۰۰ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

  19. یه یخجال فریزر امرسان مدل nrf.2060d دارم که قسمت یخچالش یخ میزنه و صفحه نمایشگرش هم فقط دوتا خط تیره هست و هرچه دکمه ها رو هم فشار میدم هیچ تغییری نمیکنه.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که چکارش کنم

    1. با سلام
      با توجه به قیمت بالای یخچال و قطعات یدکی، بهتر است خودتان آن را دستکاری نکنید و از کارشناس مربوطه کمک بخواهید. میتوانید درخواست تعمیر یخچال را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

    1. با سلام
      گاهی با کاهش دمای فریزر و یا افزایش دما، یخچال شروع به چشمک زدن می‌کند.

    2. یخچال امرساندارم قسمت فریزر یخ نمیزند بازش کردم کلی برفک زده بود خاموشش کروم بعد دو روز بیست وچهار ساعت خوبه اما دوباره خراب شد رفتم سنسور بگیرم تعویض کنم ولی مدل سنسورش نبود یه مدل امرسان دیگر گرفتم فیشش هم فرق میکرد فیشش عوض کردم حالا دوباره روشنش کردم ایا سنسورا باهم فرق میکنند تعمیر کار گفت تایمر انالوگ میذارم دو تومان میگیرم حقیقت پول زیادیه نمیتونم بدم این ضد برفک المنت داخلش هست اگر هست نقشه سیم کشیش میخوام تا خودم کنم تایمر دیجیتال بزارم میخوام بدونم چه مدت موتور کار میکنه چه مدت المنت ممنون میشم راهنمائبم کنین

  20. سلام….آیاامکان خاموش کردن فریزربه تنهایی هم وجودداره ؟ بطوریکه یخچال کارکنه ؟

    1. با سلام
      در یخچال‌هایی که با یک موتور کار می‌کنند، این کار ممکن نیست.

  21. سلام. فریزر ما مدل قدیمی و پانزده سال پیش امرسان هست. دکمه قفلش اصلا کار نمی کنه و باز نمیشه که من بتونم دکمه های دیگه رو امتحان کنم. بیزحمت راهنمایی فرمایید

    1. سلام
      با توجه گذشت چند سال از عمر یخچال، بهتر است کارشناس لوازم خانگی آن را سرویس کند و مشکل ایجاد شده هم برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا