×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

تلویزیون و مانیتور

راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون‌های دوو

راهنمای خرید تلویزیون دوو

یکی از برند‌های محبوب خارجی، در زمینه محصولات و لوازم خانگی، برند Daewoo است. در این مقاله از آچارباز قصد داریم راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون‌های دوو را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید تا علاوه بر راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون ‌های دوو، به بررسی مزایا و معایب تلویزیون های دوو هم بپردازیم. در صورتی که به علت خرابی تلویزیون خود به دنبال تعمیر تلویزیون در منزل هستید، می‌توانید با آچارباز تماس بگیرید.

راهنمای خرید تلویزیون دوو

در راهنمای خرید تلویزیون دوو سعی کردیم به تمامی سوالات شما در زمان خریدن تلویزیون دوو پاسخ دهیم. سوالاتی مانند:

  • تلویزیون دوو ساخت کجاست؟
  • کیفیت تلویزیون دوو چگونه است؟
  • تلویزیون دوو بخرم یا نه؟
  • مزایا و معایب تلویزیون های دوو چیست؟
  • بهترین تلویزیون های دوو کدام‌اند؟

محصولات دوو دارای کیفیت بالایی هستند، به همین علت، طرفداران بسیاری در ایران دارند و یکی از برند‌های محبوب به شمار می‌روند. در تکنولوژی ساخت تلویزیون‌های دوو، از دانش فنی روز دنیا بهره گرفته شده، همچنین طراحی شیک و زیبا از ویژگی‌های محصولات دوو است.

به علاوه، در مونتاژ محصولات دوو هم، از قطعات با کیفیت استفاده می‌شود. تلویزیون‌های دوو با داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند، به طوری که شما می‌توانید، یک تلویزیون با کیفیت را با قیمت کم تهیه کنید.

معرفی بهترین تلویزیون های دوو

یکی از برندهای مطرح و با سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی، برند کره‌ای دوو است. محصولات دوو در ایران تحت لیسانس این شرکت کره‌ای تولید می‌شوند. شرکت دوو در سال 1967 در شهر سئول کره جنوبی تأسیس شده است. محصولات دوو به همراه دو برند معروف سامسونگ و ال جی، جزء محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی هستند.

تلویزیون‌های دوو در مدل‌های LED و LCD و بهره‌گیری از پنل‌های نوع  IPS و AV  با کیفیتی بالا، طراحی و ساخته می‌شوند. پنل با کیفیت این تلویزیون‌ها، امکان مشاهده فیلم با کیفیت اچ‌دی، فول اچ‌دی و حتی 4K را به شما می‌دهد.

این تلویزیون‌ها در سایزهای استاندارد 32، 49، 50، 55، 65 و 75 اینچ تولید و روانه بازار شده‌اند. برای معرفی تلویزیون‌های دوو، در ادامه چند نمونه از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های این برند را بررسی می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه

تلویزیون دوو مدل DUHD-49H7000-DPB

تلویزیون دوو مدل DUHD-49H7000-DPB، دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است. گوشه‌ها و کناره‌های این تلویزیون باریک شده‌اند تا تصاویر، جلوه بیشتری داشته باشند.

این تلویزیون دارای صفحه نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن 1920×1080، پردازنده چهارهسته‌ای ، ورودی‌های HDMI، USB، بلوتوث، WiFi، گیرنده داخلی و… است.

لازم است بدانید که این تلویزیون در نوع خود بسیار پیشرفته است. علاوه بر داشتن سیستم صوتی دوکاناله، دارای تصویر بسیار با کیفیت هم بوده و رنگ‌ها را خیلی زنده ‌و به زیباترین شکل ممکن، نمایش می‌دهد.

 کیفیت تصویر تلویزیون دوو
تلویزیون‌های دوو، از بهترین کیفیت‌های نمایش تصویر، پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DUHD-55J7000

تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DUHD-55J7000 یکی از بهترین مدل‌های برند  Daewooاست. این تلویزیون دارای صفحه 55 اینچی و رزولوشن تصویر 2160×3840 است. به علاوه، با کیفیت تصویر 4K «Ultra HD – 4K» تصاویری با کیفیت فوق‌العاده بالا نمایش می‌دهد.

بعضی از مدل‌های تلویزیون‌های دوو دارای قابلیت هیجان‌انگیز سینمای سه‌ بعدی و چهار بعدی هستند.

این تلویزیون هوشمند، مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 5 بوده و قابلیت‌های هوشمندی مثل اتصال به اینترنت، دسترسی به صفحات وب‌، دانلود برنامه‌ها و نرم‌افزارهای اندروید و… را داراست.

این محصول دارای پردازنده چهارهسته‌ای، دو درگاه USB، 3 درگاهHDMI  و ورودی شبکهLAN  است. 

بررسی مزایا و معایب تلویزیون های دوو

محصولات هر کدام از برندهای برتر دنیا، دارای مزایا و معایبی خود است. در بررسی مزایا و معایب تلویزیون های دوو، ابتدا به ذکر مزایای تلویزیون‌های دوو می‌پردازیم:

مزایا

بهره‌گیری از تکنولوژی تلویزیون‌های هوشمند

تلویزیون‌های جدید دوو، همگی هوشمند یا اسمارت هستند و شما می‌توانید به وسیله این تلویزیون‌ها، به راحتی به اینترنت وصل شوید. علاوه بر آن می‌توانید با آن از بازی‌های آنلاین، دانلود بازی، فیلم و عکس، جستجو در صفحات اینترنتی، مطالعه مقالات و… لذت ببرید.

تکنولوژی سینمای سه بعدی و چهاربعدی در تلویزیون‌های دوو

بعضی از مدل‌های تلویزیون‌های دوو دارای قابلیت هیجان‌انگیز سینمای سه‌ بعدی و چهار بعدی هستند. به کمک این تکنولوژی، تلویزیون‌های دوو، توانایی پخش فیلم و عکس‌های سه‌ بعدی یا چهار بعدی را دارند.

دارای سیستم عامل اندروید و پردازنده قدرتمند

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت دوو برای تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه کرده، سیستم عامل اندرویدی است. از آنجایی که سیستم عامل اندروید، در بیشتر تلفن‌های همراه استفاده می‌شود، نرم‌افزارها و برنامه‌های بسیار زیادی برای آن منتشر شده است. در نتیجه پشتیبانی کردن تلویزیون‌ها از سیستم عامل اندروید، مزیت بزرگی است؛ شما می‌توانید به راحتی اپلیکیشن‌های اندوریدی را در این محصولات نصب و استفاده کنید.

سیستم عامل اندروید تلویزیون دوو
در تلویزیون‌های اسمارت دوو، سیستم عامل اندروید مخصوص تلویزیون، بکار گرفته شده است.

پردازنده‌های قوی‌ تلویزیون‌های دوو

شرکت دوو در ساخت تلویزیون‌های خود دقت زیادی دارد و در بعضی مدل‌های جدید تلویزیون‌های دوو، پردازنده‌های قدرتمند چند هسته‌ای و گرافیکی نصب شده است. نصب این پردازنده‌های قوی باعث می‌شود کیفیت تصاویر در این تلویزیون‌ها، بسیار بالاتر باشد. علاوه بر این، داشتن پردازنده قدرتمند، سرعت عملکرد دستگاه تلویزیون را بالا می‌برد.

معایب

همان‌طور که گفته شد، تلویزیون‌های دوو دارای مزایای بسیاری هستند، اما در بعضی از مدل‌های این تلویزیون‌ها، معایبی هم وجود دارد. در ادامه، تعدادی از معایب تلویزیون‌های دوو را ذکر می‌کنیم:

سیستم صوتی معمولی

بیشتر تلویزیون‌های LED و LCD به خاطر داشتن ضخامت کم و استفاده از بلندگو‌های کوچک‌تر، دارای سیستم صوتی ضعیفی هستند. از همین جهت، در بیشتر تلویزیون‌های شرکت دوو هم، این ضعف دیده می‌شود.

صفحه باریک تلویزیون دوو
یکی از ویژگی‌های تلویزیون‌های دوو، طراحی زیبا و صفحه نمایشگر باریک است.

داشتن تصاویر فول اچ دی ( Full HD ) در بعضی از مدل‌ها

کیفیت تصاویر تلویزیون، با اندازه صفحه نمایش و تعداد پیکسل‌ها، ارتباط مستقیم دارد. در بعضی از مدل‌های تلویزیون دوو، به خاطر داشتن صفحه نمایشگر کوچک‌تر و استفاده از رزولوشن نمایش پایین‌تر، کیفیت تصاویر هم پایین است.

کیفیت تصاویر فول اچ دی ( Full HD ) نسبت به کیفیت تصاویر UHD  و 4K پایین‌تر بوده و شما را از تماشای با کیفیت فیلم و عکس محروم خواهد کرد. رنگ‌های تصاویر در مدل‌های دارای صفحات اولترا اچ دی (Ultra HD)، بسیار زنده و چشم‌نواز هستند. در واقع، کیفیت بالای تصاویر تلویزیون، نشان‌دهنده کیفیت بالای تلویزیون است و اگر به دنبال آن هستید که بدانید کیفیت تلویزیون دوو چگونه است؟ باید در جواب گفت که کیفیت تصاویر بعضی از تلویزیون‌های دوو، بسیار فوق‌العاده است.

تلویزیون با کیفیت تصاویر بالا
در زمان خرید تلویزیون دوو، با توجه به مدل دستگاه، از کیفیت صفحه نمایش تلویزیون، مطمئن شوید.

در انتخاب و خرید تلویزیون، محصولات برند‌های معروف، مانند دوو (Daewoo ) را بررسی کنید. اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که تلویزیون دوو بخرم یا نه؟ و به دنبال راهنمای خرید تلویزیون دوو هستید، قبل از انتخاب و خرید تلویزیون، مقاله راهنمای خرید و بررسی بهترین تلویزیون‌های دوو را مطالعه کنید. در این مقاله، علاوه بر معرفی بعضی از مدل‌های تلویزیون دوو، به بررسی مزایا و معایب تلویزیون های دوو هم پرداختیم. اگر به علت خرابی تلویزیون خود به دنبال تعمیر تلویزیون در منزل هستید، می‌توانید با تعمیرکار تلویزیون آچارباز تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون با آچارباز
تعمیر تلویزیون در شرکت آچارباز، شامل کلیه خدمات مربوط به تلویزیون مثل نصب، سرویس، تعمیر و ... است. تلویزیون شما از هر برند و مدلی که باشد، آن را در هر نقطه از تهران و هر زمانی که بخواهید در محلتان تعمیر می‌کنیم.
تعمیر تلویزیون
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا