×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

معرفی ارورهای ماشین لباسشویی بوش

انواع ارور ماشین لباسشویی بوش

همه چیز خوب است. بر اساس برنامه‌ای ازپیش تعیین ‌شده پیش می‌رود. البته به نظرمی‌آید که پیش می‌رود؛ برای اینکه در وسط کار، دستگاه به هر دلیلی متوقف شده و اروری روی صفحه نمایش داده می‌شود. اروری که برای کاربران درهمان اول شبیه به کدهای رمزی بوده ومفهوم ناشناخته‌ای دارد؛ اما باید گفت که کدهای خطا اصلاً چیز عجیبی نیست.

این کدها نشان دهنده این است که ایرادی دردستگاه وجود داشته که خودتان می‌توانید برطرف کنید یا باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید. دراین مقاله قصد داریم تا انواع ارورماشین لباسشویی بوش را معرفی کنیم. اینکه هر کدام چه معنایی داشته و برای برطرف کردن آن چه اقداماتی باید انجام داد.

ارور E16 / F16 لباسشویی بوش

اینکه E باشد یا F به مدل ماشین لباسشویی بستگی دارد. مهم این است که هر دو یک معنا دارند. این ارور به معنای باز بودن دراست. در را باز کرده و دوباره ببندید.

برطرف کردن ارور ماشین لباسشویی بوش
با دانستن معنا و مفهوم ارور‌های ماشین لباسشویی بوش، می‌توانید بدون نیاز به تعمیرکار دستگاه را سرویس و عیب یابی کنید

البته باید قبل ازآن دستگاه خاموش باشد. اگر خطا از روی صفحه ازبین نرفته باشد، تعدادی از لباس‌های بزرگ و سنگین را برداشته و سپس دکمه شروع را فشار دهید. اگر مشکل خطا برطرف نشد، در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر لباسشویی اقدام کنید.

ارور E17/F17 لباسشویی بوش

این ارورماشین لباسشویی بوش به معنای فراتررفتن زمان آبرسانی دستگاه است. احتمالاً مشکلی برای شیر وجود دارد. شیر را باز کنید. اگر برطرف نشد، باید با از متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی درخواست کمک کنید. درحقیقت باید گفت که اگر هیچکدام ازمشکلات هنوز بعد ازاقدام شما وجود داشت، باید برای تعمیرات لباسشویی بوش با یک مرکز تماس بگیرید.

ارور E18/F18 لباسشویی بوش

این خطا چندین معنا دارد. اول ازهمه می‌تواند به معنای فراتر رفتن زمان پمپاژ باشد یا اینکه فیلتر یا شلنگ تخلیه مسدود شده باشد.

 برطرف کردن ارورهای ماشین لباسشویی بوش
برای برطرف کردن برخی از مشکلات فقط کافیست دستگاه را ریست کنید
پیشنهاد مطالعه

برای برطرف کردن مشکل اولی، بهتر است که یک بار دستگاه را مجدداً روشن و خاموش کنید. درمورد دومی باید دستگاه مورد بازبینی دقیق قرار بگیرد. اگر اهل کارهای فنی نیستید، به هیچ وجه خودتان اقدام به باز کردن ماشین لباسشویی نکنید.

ارور E19/F19 لباسشویی بوش

این ارورنشان دهنده خطای درزمان گرم کردن آب است. این یک مشکلی فنی است که حتماً باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد. در حقیقت باید گفت که فرد نمی‌تواند خود اقدام به تعمیر دستگاه کند.

ارور E20/F20 لباسشویی بوش

این ارورنمایش دهنده گرمایش غیرمنتظره در دستگاه است. درحقیقت اروری فنی در دستگاه است. بنابراین اگر با ریست کردن دستگاه برطرف نشد، حتماً باید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

ارور E23/F23 لباسشویی بوش

این خطا نشان ‌دهنده فعال شدن Aquastop یا نشتی و چکه کردن آب است. در صورت مشاهده این کد خطا، سریعاً ماشین لباسشویی را خاموش کنید و آن را از برق بکشید. سپس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ارتباط برقرار کنید.

 کدهای خطاها در ماشین لباسشویی بوش
برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش، باید از افراد متخصص و ماهر کمک بگیرید

ارور E25/F25 لباسشویی بوش

این ارور نشان می‌دهد که حسگر مربوط به گل آلودگی دستگاه نمی‌تواند به خوبی فعالیت کند. حسگری که تعمیر آن نیاز به بازبینی از طرف یک متخصص را دارد.

ارور E26/F26 لباسشویی بوش

این اروربه معنای معیوب بودن سنسور فشار آنالوگ است. این حسگر را هم باید یک متخصص بازبینی و تعمیر کند.

ارور E27 لباسشویی بوش

این ارورماشین لباسشویی بوش به معنای اشکال فنی در حسگر فشار است.

پیشنهاد مطالعه

ارور E28/F28 لباسشویی بوش

این ارورماشین لباسشویی بوش به معنای اشکال فنی در حسگر جریان است.

ارور E32 لباسشویی بوش

این ارور زمانی نشان داده می‌شود که دستگاه به طورمتناوب درپایان برنامه چشمک بزند. باید گفت که این مشکل فنی نیست  وبه دلیل به هم خوردن تعادل باردرون دیگ به وجود می‌آید. بهتر است که دستگاه را خاموش کرده و به صورت دست، لباس‌ها را متعادل کنید.

کدهای خطاها در ماشین لباسشویی بوش
قبل از هرکاری به ظرفیت دستگاه دقت کرده و متناسب با آن، درون ماشین لباس قرار دهید

ارور E33 لباسشویی بوش

این خطا به معنای تشخیص کف اضافی دردستگاه است. این هم مشکل فنی در دستگاه نبوده و بهتر است که برای نمایش ندادن مجدد آن، در سری‌های بعدی، ازمایع تمیزکننده با مقدار کمتری استفاده کنید.

نکته مهم این است که بیشتر خطاها نشان دهنده مشکلی فنی در دستگاه است. مشکلی که خودتان نه می‌توانید و نه باید اقدام به برطرف کردن آن کنید. هراقدامی برای تعمیر که غیرمتخصص انجام دهد، می‌تواند باعث مشکل دیگری در دستگاه شود. از این روحتماً در صورت برطرف نشدن مشکل، با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. گفتنیست ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به رفع آن خواهند بود. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست تعمیر خود را ثبت کنید:
درخواست تعمیر ماشین لباسشویی
لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    لباسشویی من ارور میدهد و بعد از پر شدن اب بوق میزند علتش چیه ؟

    1. باسلام
      گیتی عزیز، ممکن است این مشکل ناشی از خرابی سنسور درب باشد. یکبار لباسشویی را ریست کنید. اگر مشکل حل نشد لازم است لباسشویی توسط تکنسین بررسی شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر لباسشویی در محل خود را از طریق سایت و یا با شماره ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ ثبت کنید تا کارشناسان ما مورد را بررسی و رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا