×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

چگونه سریع و آسان وارد ویندوز شویم؟

بالا آمدن سریع ویندوز 10

یک ورود آسان و سریع به ویندوز با حداقل مجموعه‌ای از درایورها و برنامه‌های راه انداز شروع می‌شود، به طوری که شما می‌توانید تعیین کنید که یک برنامه در پس زمینه ویندوز شما  با بازی یا برنامه‌های دیگر شما تداخلی نداشته باشد.

اگر چه مراحل زیر ممکن است در نگاه اول پیچیده باشند، اما اگر آنها را گام به گام دنبال کنید، به راحتی یک ترفند بسیار پرکاربرد را برای بالا آمدن سریع ویندوز 10 یاد خواهید گرفت.

برای انجام یک بوت آسان در ویندوز 10 از مراحل زیر استفاده کنید:

1- ابتدا به عنوان یک administrator به رایانه وارد شوید. برای اطلاعات بیشتر، ببینید در ویندوز 10 چگونه یک حساب کاربری local یا admin می‌توان ایجاد کرد.
2- روی Start کلیک کنید و msconfig را تایپ کنید.
3- گزینه System Configuration را از نتایج جستجو انتخاب کنید.

بالا آمدن سریع ویندوز 10

مهم: اگر رایانه به یک شبکه متصل باشد، تنظیمات سطح دسترسی شبکه ممكن است مانع از انجام این مراحل شود. توصیه می‌کنیم از قسمت Setting  سیستم برای تغییر گزینه‌های پیشرفته بوت در کامپیوتر استفاده کنید. دقت کنید تنظیمات نادرست ممکن است باعث کندی کار شما گردد.

پیشنهاد مطالعه

4- در پنجره System Configuration، بر روی تب Service رفته گزینه Hide all Microsoft services را انتخاب کنید و سپس روی  Disable all  کلیک کنید.

بالا آمدن سریع ویندوز 10

5- در تب Startup، از صفحه System Configuration، روی Open Task Manager کلیک کنید.

بالا آمدن سریع ویندوز 10

6- در برگه Startup در Task Manager، هر آیتم را انتخاب کنید و سپس روی Disable کلیک کنید.

بالا آمدن سریع ویندوز 10

7- سپس Task Manager را ببندید و سپس کامپیوتر را مجدد راه‌اندازی کنید.

هنگامی که کامپیوتر در یک محیط با کمترین نیازمندی‌ها بوت می‌شود، شما می‌توانید مراحل عیب یابی را برای نصب، حذف یا اجرای برنامه‌های خود دنبال کنید. کامپیوتر شما ممکن است در حالی که در این محیط بوت باشد، به طور موقت برخی از قابلیت‌ها را از دست بدهد، با این وجود این عملکرد هنگامی که تنظیم مجدد کامپیوتر به طور معمول پس از انجام عیب یابی شما انجام می‌شود، بازگشت می‌یابد.

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
درخواست نصب ویندوز و نرم افزار

منبع: microsoft.com

4.3/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا