×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کنسول بازی

آموزش نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 (PS5)

وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5

استفاده از هندزفری بلوتوثی هنگام بازی با پلی استیشن 5 (PS5) تجربه بهتری برای شما رقم می‌زند. هندزفری بلوتوثی به عنوان یک اکسسوری کلیدی، قابلیت‌های بسیاری را به کاربران پلی استیشن 5 ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت‌ها، همان بهبود تجربه صوتی هنگام بازی است. با استفاده از هندزفری بلوتوثی، صداهای بازی به طور واضح و جذابی به گوش شما می‌رسد و لذت بیشتری از آن خواهید برد. در واقع، این وسیله باعث تمرکز بیشتر روی جزئیات صوتی در بازی می‌شود. به علاوه، هندزفری بلوتوثی امکان ارتباط بی‌سیم را نیز ایجاد می‌کند و بدین ترتیب، شما می‌توانید بدون محدودیت در جابه‌جایی، بازی کنید و از لحاظ فیزیکی، آزادی بیشتری دارید.

با توجه به این قابلیت‌ها، وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 برای برخی از افراد، امری ضروری و حیاتی است. شاید هنگام کار با پلی استیشن خود با مشکل اتصال هندزفری به دستگاه مواجه شوید اما جای نگرانی نیست؛ زیرا در ادامه، به توضیح و آموزش نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 خواهیم پرداخت. از آنجایی که مدت زمان زیادی از عرضه کنسول بازی PS4 می‌گذرد و به احتمال زمان زیادی از آن استفاده کرده‌اید، کنسول عملکرد اولیه را ندارد؛ بنابراین به فکر تعمیرات PS4 خود هستید. برای تعمیر یا هر نوع مشاوره دیگری می‌توانید با کارشناسان ما در آچارباز از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

آموزش نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 (PS5)

وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 به دلیل شنیدن واضح صداها حس حضور در محیط بازی را برده و لذت زیادی را تجربه می‌کنید. در ادامه، نکاتی را درباره مزایای صوتی و کنترلی هندزفری بلوتوثی مرور می‌کنیم:

  1. ایجاد جهان واقعی‌تر: هندزفری بلوتوثی به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت فعالانه‌تری در جهان بازی حضور پیدا کنید. با شنیدن جزئیات صداها، احساس می‌کنید که در دنیای بازی حضور دارید و تجربه منحصر به فردی خواهید داشت.
  2. تجربه چت آنلاین: هندزفری بلوتوثی به شما اجازه می‌دهد تا با سایر بازیکنان در حال بازی به شکل صوتی چت کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا با دوستان خود هماهنگ‌تر شوید و راحت‌تر در تیم‌های چند نفره بازی کنید.
  3. صدای محیطی (surround sound): برخی از هندزفری‌ها دارای قابلیت صدای محیطی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا صداهای بازی را در فضای سه‌بعدی تجربه کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بهتر جهت‌گیری و با دقت بیشتری بازی کنید.
  4. کاهش نویز خارجی: برخی هندزفری‌ها دارای قابلیت کاهش نویز خارجی هستند. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا در هنگام بازی، تمرکز بهتری روی صداهای مهم داشته باشید و نویزهای خارجی مزاحمتان نشود.
راه‌های وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5
از ترفندهای وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن ۵، اتصال آن به شکل مستقیم به خود تلویزیون است.

پلی استیشن 5 و بلوتوث؟!

خوشبختانه پلی استیشن 5 از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت موجب می‌شود تا به صورت بی‌سیم به هندزفری، کنترلرهای بی‌سیم و دیگر دستگاه‌های خارجی وصل شوید. اما با این وجود، بلوتوث پلی استیشن 5 نیز محدودیت‌هایی دارد که باید در نظر گرفته شوند. یکی از محدودیت‌ها این است که پلی استیشن 5 تنها از هندزفری‌های بلوتوثی با نسخه بلوتوث 5.0پشتیبانی می‌کند. بنابراین پیش از خرید هندزفری بلوتوثی برای استفاده در پلی استیشن 5، مطمئن شوید که هندزفری‌تان از این نسخه به بالا پشتیبانی کند.

نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5

شما به دو روش زیر می‌توانید برای وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 اقدام کنید، که در ادامه با این روش‌ها آشنا می‌شویم:

  • اتصال هندزفری بلوتوثی به تلویزیون

یکی از ترفندهای اتصال هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5، اتصال مستقیم آن به تلویزیون است. این روش، در واقع راهی غیرمستقیم محسوب می‌شود و در این حالت، از تلویزیون به عنوان یک واسطه استفاده می‌کنید. اگر هندزفری را از قبل به تلویزیون وصل کرده باشید، اتصال با این روش بسیار راحت‌ خواهد بود.

  • وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 با دانگل

در این روش، برای وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 ، به یک دانگل نیاز دارید. این قطعه به پورت USB دستگاه‌های گوناگون مانند لپ‌تاپ یا تلویزیون وصل می‌شود و سیگنال بلوتوث را به هندزفری شما می‌رساند و در واقع، به عنوان پل رابط بین پلی استیشن و هندزفری عمل می‌کند.

دانگل باید با پلی استیشن 5 سازگار و دارای دکمه Pairing باشد. بعد از خرید دانگل مناسب، می‌توانید مراحل وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 را طبق مراحل زیر انجام دهید:

  1. دانگل را به یکی از پورت‌های کنسول مانند پورت‌های جلویی دستگاه وصل کنید.
  2. دکمه Pairing دانگل را فشار دهید و 5 تا 7 ثانیه نگه دارید تا آماده اتصال شود. در این حالت، چراغ LED دانگل، شروع به چشمک زدن می‌کند.
  3. اکنون هندزفری خود را برای اتصال آماده و حالت Pairing آن را فعال کنید. سپس هندزفری را به دانگل نزدیک کنید تا دو دستگاه یکدیگر را پیدا کنند.
  4. سپس به تنظیمات پلی استیشن و بخش Sound بروید.
  5. پس از انتخاب Audio Output، اسم دانگل خود را انتخاب کنید.

پس از طی کردن این مراحل، پلی استیشن 5 هندزفری را شناسایی و به آن اجازه دسترسی می‌دهد.

وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 با دانگل
برای وصل کردن هندزفری بلوتوثی به PS5 ، به یک دانگل نیاز دارید.

نکات استفاده از هندزفری بلوتوثی هنگام بازی با پلی استیشن 5

برای استفاده بهینه از هندزفری بلوتوثی در پلی استیشن 5، بهتر است توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

  1. اطمینان حاصل کنید که هندزفری بلوتوثی شما در حالت جستجو قرار دارد و آماده برقراری اتصال با پلی استیشن 5 است.
  2. هنگام وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5، طبق دستورالعمل‌های سازنده دستگاه عمل کنید. ممکن است به فعال کردن حالت جستجو یا حتی وارد کردن کد PIN نیاز باشد.
  3. همواره بررسی کنید که هندزفری بلوتوثی شما آپدیت شده‌ باشد.
  4. قبل از شروع بازی هندزفری بلوتوثی را کامل شارژ کنید تا در حین بازی خاموش نشود.

با رعایت این توصیه‌ها، می‌توانید بیشترین بهره ممکن را از هندزفری بلوتوثی خود هنگام بازی با پلی استیشن 5 داشته باشید و لذت بیشتری از بازی خود ببرید.

هر آنچه برای وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 آموختیم

در این مقاله، نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 و توضیحاتی درباره قابلیت‌های صوتی و کنترلی آن ارائه دادیم. همچنین متوجه شدیم که استفاده از هندزفری بلوتوثی در بازی‌ها، برای شما تجربه‌ای بی‌نظیری رقم می‌زند و با استفاده از هندزفری بلوتوثی، می‌توانید با دقت بیشتری به صداهای بازی گوش دهید و جزئیات بیشتری از بازی دریافت کنید. اگر تمایل دارید درباره ps5 اطلاعات بیشتری را بدست آورید می‌توانید مقاله «ساخت اکانت ps5» یا «بهترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 » را مطالعه کنید. چنانچه پلی استیشن 5 یا نسل‌های قبلی آن ایراد پیدا کرده است؛ می‌توانید در قسمت تعمیرات PS4 یا تعمیرات ps5 سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تا کارشناسان ما اقدامات لازم را برای رفع ایراد دستگاه شما انجام دهند.

تعميرات ps5 با آچارباز
تعميرات ps5 در آچارباز شامل عیب یابی و تعمیر انواع پلی استیشن است. اجرا نکردن بازی، کانکت نشدن دسته و داغ کردن برد از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز بسپارید.
تعميرات ps4

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا