×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کنسول بازی

راهنمای خرید بهترین لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 (ps5)

بهترین لوازم جانبی برای پلی‌استیشن 5

شرکت سونی لوازم جانبی مختلفی به منظور بهبود تجربه بصری و شنوایی در بازی طراحی کرده است. هدست، وی آر، استند شارژ، کیف همراه و… از جمله این محصولات هستند. ملاک‌هایی مانند تنوع محصولات، بودجه و نوع کاربری باعث می‌شود انتخاب بهترین لوازم جانبی برای ps5 دشوار باشد، بنابراین اگر گیم کلاب دارید، گیمر هستید یا در آینده می‌خواهید پلی استیشن بخرید، در ادامه این مقاله تخصصی درباره بهترین لوازم جانبی برای پلی‌استیشن 5 همراه ما باشید. با توجه به اینکه تعمیرات ps5 نیز یکی از دغدغه‌های مهم گیمرها به حساب می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجرب ما در آچارباز با استفاده از شماره 02154591616 برای راهنمایی دقیق‌تر تماس بگیرید.

بررسی تخصصی بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 5

برای اینکه از بازی کردن با ps5 لذت ببرید و از تمام قابلیت‌هایی که سونی ارائه داده استفاده کنید لازم است با بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 5 آشنا شوید. در ادامه برای کسب اطلاعات در مورد بهترین تجهیزات موجود همراه ما باشید.

1- کنترلر دوال سنس

اگر می‌خواهید حین بازی کردن با ps5 از قابلیت‌هایی نظیر اتصال آسان و بازخورد لمسی استفاده کنید، کنترلر Dualsense بخرید. کنترلرهای دوال سنس نمونه به روز‌تر کنترلرهای Dualshok هستند و قابلیت‌های بیشتری نسبت به آنها ارائه می‌کنند.

تریگرهای ماشه‌ کنترلرهای دوال سنس، برای تیراندازی آسان و بهبود حرکات کاراکترهای بازی، در این دسته‌ها تعبیه شده‌اند. دریافت آسان آنالوگ‌های کنسول، ابعاد مناسب و… قابلیت‌های مهم دوال سنس هستند.

کنترلر پلی استیشن
دسته‌های دوال سنس پلی استیشن از جمله بهترین لوازم جانبی برای ps5 به حساب می‌آیند.
پیشنهاد مطالعه

2- دوربین HD پلی استیشن

اگر می‌خواهید استریم کنید یا ویدئوهای باکیفیت 1080 را در Yotube و Twich آپلود کنید، دوربین HD پلی استیشن بخرید. این دوربین حرفه‌ای قابلیت‌های فنی و ظاهری زیبایی دارد. با خرید این دوربین می‌توانید از دو لنز با دید عریض و پایه قابل تنظیم آن استفاده کنید. دوربین پلی استیشن 5 را بالای تلویزیون یا زیر آن قرار دهید‎‌ تا با جزئیات بیشتری قادر به ضبط تصاویر و حرکات شما باشد.

دوربین HD پلی استیشن
دوربین HD پلی استیشن به صورت تخصصی و هم‌زمان برای ضبط بازی و حرکات شما حین بازی طراحی شده است.

3- هدست بی سیم (3D Plus)

هدست Plus که توسط شرکت سونی تولید شده، تجربه‌ای بدون نقص و بدون اختلال به شما ارائه می‌دهد. طراحی این هدست بی سیم به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را بر عکس روی گوش راست و چپ قرار داد. این هدست علاوه‌بر پخش صدای باکیفیت امکان استفاده از میکروفن باکیفیت را فراهم می‌کند. گیمرها به فضایی به‌دور از سر و صدا و تنش برای بازی کردن نیاز دارند بنابراین قابلیت حذف نویز (سر و صدا) این هدست کمک‌می‌کند تا با حذف سروصدای اضافی گیمرها تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشند.

هدست بی سیم (3D Plus)
برای دسترسی به کیفیت صدای فوق‌العاده از هدست‌های تولید شده توسط سونی استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: آموزش نحوه وصل کردن هندزفری بلوتوثی به پلی استیشن 5 (PS5)

4- استند شارژ دوال سنس

اگر به محصولی نیاز دارید که حتی حین خاموش بودن کنسول همیشه شارژ دسته‌های شما را کامل کند، پیشنهاد می‌کنیم پایه شارژر پلی استیشن 5 بخرید. این پایه شارژر، هم‌زمان با ps5 به بازار عرضه شد، این محصول با قابلیت فست شارژ، بین یک الی دو ساعت دسته‌های مورد نظر شما را شارژ می‌کند.

امکان شارژ هم‌زمان دو دسته از جمله قابلیت‌های مهم این دستگاه به حساب می‌آید به همین دلیل کسانی‌که صاحب گیم کلاب هستند و سرعت شارژ دسته‌ها برایشان اهمیت دارد، باید این استندهای شارژ را بخرند. طراحی استند شارژ دوال سنس، ساده است و شباهت زیادی به کنسول ps5 دارد.

استند شارژ ps5
از جمله بهترین لوازم جانبی برای ps5، استند شارژ دسته‌های پلی استیشن است.

5- کنترل مدیا ps5

ریموت کنترل مدیا ps5 نیز به عنوان بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 5 شناخته می‌شود. این کنترل به وسیله باتری AA کار می‌‌کند. دکمه‌هایی روی این کنترل مدیا برای تنظیم صدا، دسترسی به Yotube یا Twich و… به منظور عملکرد بهتر، تعبیه شده است. برای اینکه دقیق‌تر با دکمه‌های این کنترل آشنا شوید، دفترچه راهنمای آن را بررسی کنید.

کنترل مدیا ps5
با کنترل مدیا ps5 می‌توانید تمام گزینه‌های داخل بازی را کنترل کنید.

6- پلی استیشن وی آر

استفاده از محصولات وی آر به آن اندازه‌ای که شرکت سونی توقع داشته است نیست با اینحال به کسانی که دغدغه هزینه ندارند و حین بازی دچار سرگیجه نمی‌شوند خریدن این دستگاه را پیشنهاد می‌کنیم. دستگاه‌های وی آر در دو سری VR1 و VR2 در بازار وجود دارند. سری VR2 نمونه ارتقا داده شده VR1 است و علاوه بر قابلیت‌های ظاهری، قابلیت‌های سخت افزاری متفاوتی نیز دارد. وضوح تصاویر و با جزئیات بالا (کیفیت 4K) از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه است.

همچنین، دکمه‌ای برای اسکن محیط اطراف روی دسته‌های VR2 تعبیه شده است تا حین بازی بتوانید تسلط بیشتری به محیط اطرافتان داشته باشید و به عنوان مثال برای اینکه ببینید چه کسی وارد اتاق شده است، نیازی به درآوردن VR نباشد. کل فرایند این دستگاه نوآورانه و به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

پلی استیشن وی آر
در لیست بهترین لوازم جانبی برای پلی‌استیشن 5 همیشه شاهد VR2 هستیم، محصولی که به صورت تخصصی برای نمایش تصاویر به صورت‌واضح طراحی شده است.

7- هارد اکسترنال

بازی‌های امروزی کیفیت بالایی دارند به همین دلیل حجم زیادی از دستگاهتان را پر می‌کنند، از هارد اکسترنال برای تامین این فضای مورد نیاز استفاده کنید. از آنجایی‌که انواع هارد اکسترنال در بازار موجود است، محدودیتی برای انتخاب هارد ندارید تنها کافیست به ظرفیت و برند هارد توجه کنید.

هارد اکسترنال پلی استیشن
بسیاری از گیمرها دغدغه کمبود فضای کافی دارند بنابراین اگر شما هم از این مشکل رنج می‌برید، هارد اکسترنالی مناسب برای پلی استیشن 5 بخرید.

8- کیف حمل کنسول

پلی استیشن طراحی به خصوصی دارد بنابراین شما نمی‌توانید برای حمل آن از کیف‌های معمولی استفاده کنید. کیف‌های حمل کنسول برای نگهداری و محافظت از کنسول‌ها طراحی شده‌اند زیرا لایه‌های محافظ داخل این کیف باعث می‌شود ps5 حین برخورد دچار آسیب نشود. کیف حمل پلی استیشن قیمت بالایی ندارد و با قیمت کم به فروش می‌رسد.

کیف حمل کنسول
کیف حمل کنسول برای انواع کنسول سونی کاربرد دارد.

با انتخاب بهترین لوازم جانبی برای پلی‌استیشن 5 تجربه بهتری در بازی خواهید داشت. هدست‌های VR، هدست‌های بی سیم، استند و… جز بهترین لوازم جانبی برای ps5 به حساب می‌آیند که هرکدام برای فعالیت خاصی طراحی شده‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انجام تعمیرات ps5 با کارشناسان ما در آچارباز، از طریق شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعميرات ps5 با آچارباز
تعميرات ps5 در آچارباز شامل عیب یابی و تعمیر انواع پلی استیشن است. اجرا نکردن بازی، کانکت نشدن دسته و داغ کردن برد از جمله مشکلاتی است که با ثبت سفارش در سامانه آچارباز می‌توانید آن‌ها را جهت بررسی و عیب یابی به تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز بسپارید.
تعميرات ps4

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا