×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

چگونه بعد از باز کردن مرورگر صفحات مشخص برایمان باز شود؟

باز کردن مرورگر با صفحات مشخص

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که صبح کامپیوتر را روشن کنید و مرورگر خود را باز کنید، اما یادتان نباشد که به چه سایت‌هایی سر زده‌اید و آدرس آن را فراموش کرده باشید! یا شاید هر روز صبح بخواهید لیست بلند بالایی از آدرس‌‏های مختلف را روی مرورگرتان باز کنید، از بررسی نتایج ورزشی روز گذشته گرفته تا قیمت اجناس مورد نیاز و یا حتی صفحات شبکه‌های اجتماعی که بارها در طول روز از آن استفاده می‌کنید!

به راستی چاره چیست؟ آیا هر بار که مرورگرمان را باز می‏‌کنیم باید لیست بلند بالایی از آدرس‌‏های مختلف را باز کنیم و هر بار که مرورگرمان را می‏‌بندیم همگی از یاد آن برود؟ جواب ساده است! نه! در ادامه همین مطلب فیلم کوتاهی به زبان فارسی و با همکاری یکی از کارشناسان فنی برایتان تدارک دیده‌ایم که به راحتی می‏‎توانید این مشکل را در دو مروگر فایرفاکس و گوگل کروم برطرف کنید. شما را به دیدن این ویدئو آموزشی دعوت می‌‏کنیم. با آچارباز همراه باشید:

 

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
درخواست نصب ویندوز و نرم افزار
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا