×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

بیت لاکر چیست و چگونه با آن روی دریاوهای ویندوز پسورد بگذاریم

رمزگذاری درایوهای سیستمی

BitLocker ابزاری است که به صورت پیش فرض در ویندوز 10 قرار دارد و کاربر می­‌تواند روی درایوهای خود (درایوهای سیستمی، درایو اکسترنال و یا درایو مجازی) جهت افزایش امنیت، رمز بگذارد. همچنین می‌توانید با مطالعه مقاله «راهکاری برای مخفی کردن فایل‌های شخصی در انواع سیستم عامل» تا حدودی از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

 

نصب ویندوز و نرم افزار در محل با آچارباز
خدمت نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شامل تمامی خدمات مربوط به نصب، تعمیر و ارتقای ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی و تخصصی ویندوز و لپ تاپ می‌شود. در این خدمت، تعمیرکار سیار آنلاین آچارباز برای نصب ویندوز و نرم افزار کامپیوتر شما، در هر بخش از مناطق 22 گانه تهران به محلتان مراجعه خواهد کرد.
درخواست نصب ویندوز و نرم افزار

 

BitLocker شامل دو قسمت BitLocker Drive Encryption و BitLocker To Go است. BitLocker Drive Encryption برای رمزگذاری درایوهای سیستمی و BitLocker To Go به منظور رمزگذاری درایوهای اکسترنال استفاده می­شود.

حال در این ویدیو به شما نحوه رمزگذاری بر روی فایل‌های را آموزش خواهیم داد. با آچارباز همراه باشید:

 

 

تعمیر کامپیوتر در محل با آچارباز
سرویس تعمیر کامپیوتر در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا