×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

کولر آبی

بهترین برند کولر آبی ایرانی و خارجی کدام است؟

بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی

کولر آبی وسیله‌ای بسیار کاربردی برای ایجاد سرمایش در محیط است که بر مبنای سیستم تبخیر هوا را خنک می‌کند. این کولرها اغلب به صورت مکعبی و از جنس گالوانیزه ساخته می‌شوند. تمام بدنه نیز با ضد زنگ و رنگ، رنگ آمیزی می‌شود تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشود. کولرهای آبی تنوع بسیار بالایی دارند و در برندها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. در ادامه این مقاله آچارباز چند نمونه از بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی را بررسی می‌کنیم. در صورت نیاز به سرویس کولر آبی می‌توانید از کارشناسان باتجربه آچارباز کمک بگیرید، کافی‌ست روی لینک بزنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی

اگر محیط زندگی شما بیش از حد گرم نیست و میزان رطوبت پایینی دارد، می‌توانید از این نوع کولر استفاده کنید. برندهای ایرانی متنوعی از کولرهای آبی در بازار موجود هستند که در ادامه معرفی شده‌اند.

سرویس کولر آبی در محل با آچارباز
تعمیر و سرویس کولر آبی خود را به تیم متخصص آچارباز بسپارید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.
سرویس کولر آبی

برند ایرانی آبسال

آبسال بهترین و پرفروش ‌ترین کولر آبی در ایران است که کیفیت بسیار عالی و قابل قبولی ارائه داده است و سهم زیادی از بازار را در اختیار دارد. کولرهای این برند را می توان جزو بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی به شمار آورد. قیمت کولر این برند نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد. بدنه این کولر از گالوانیزه ساخته شده‌است و می‌تواند در مقابل آفتاب و رطوبت ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد.

تمام محصولات آبسال با 5 سال گارانتی در نظر گرفته شده‌اند که این موضوع می‌تواند برای جذب اطمینان خریداران تأثیر داشته باشد. به همین دلیل است که این محصول فروش بالایی نسبت به سایر برندهای بازار دارد.

کولرهای آبی به نوعی که در ایران استفاده می‌شوند در کشورهای خارجی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل نمی‌توان برندهای خارجی مشابه به نمونه‌های داخلی پیدا کرد.

برند سپهر الکتریک

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در ایران که به عنوان بهترین مارک کولر آبی شناخته می شود، سپهر الکتریک است. این برند نیز از برندهای باکیفیت مناسب و پرفروش است که در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. اکثر مدل‌های سپهر الکتریک از پدهای سلولزی به جای پوشالی استفاده می‌کنند، به همین دلیل راندمان و خنکی تولید شده توسط کولر تا میزان زیادی افزایش می‌یابد.

کولرهای سپهرالکتریک قدرت بسیار زیادی در پرتاب باد دارند و صدای بسیار کمی نیز تولید می‌کنند. بدنه کولر پوشش بسیار مقاومی دارد و در مقابل نور خورشید و رطوبت ماندگاری بالایی دارند. قیمت مناسب آن‌ها مشتریان را نسبت به خرید ترغیب می‌کند.

پیشنهاد مطالعه

برند جنرال

برند ایرانی دیگر که در زمینه تولید کولرهای آبی فعالیت می‌کند، جنرال است. این برند بسیار باکیفیت و از برندهای مورد اطمینان در بازار است که با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شود. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های کولرهای آبی جنرال، استفاده از فناوری‌های جدید برای جلوگیری از ورود ریزگردها به منزل است. به این صورت افرادی که دارای حساسیت یا آلرژی هستند، می‌توانند این نوع کولر را خریداری و با خیال آسوده از آنها استفاده کنند.

کولر آبی آزمایش

آزمایش از برندهای قدیمی و شناخته بازار ایران است که هنوز هم با کیفیت بالا محصولات خود را تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم تعبیه شده در پرفروش ‌ترین کولر آبی آزمایش، کلید محافظ جان است که برای تأمین امنیت بیشتر مصرف کنندگان، در کولر تعبیه شده‌است. این شرکت نیز کولرهای آبی خود را در دو نوع پوشالی و سلولزی تولید می‌کند و می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین برند کولر آبی
با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی معرفی شده در این مقاله را انتخاب کنید.

کولر آبی پرتابل ریتون

برند ریتون از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده در ایران است. این برند محصولات بسیار متنوع و کاربردی تولید می‌کند. کولر آبی برند ریتون از نوع پرتابل بوده و قابلیت پرتاب باد بسیار مناسبی دارد. علاوه بر آن از این مدل کولرها می‌توانید هم به عنوان کولر و هم فن استفاده کنید. این نوع کولرها نیازی به تعویض سالانه پوشال ندارند و می‌توانید پس از چندین سال استفاده برای تعویض پوشال‌ها اقدام کنید. همچنین نوع پوشال استفاده شده در آن‌ها پد سلولزی است که با جذب آب بیشتر، میزان سرمای بالاتری در محیط تولید می‌کند.

کولرهای آبی به نوعی که در ایران استفاده می‌شوند در کشورهای خارجی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل نمی‌توان برندهای خارجی مشابه به نمونه‌های داخلی پیدا کرد. در این موارد برخی از برندهای خارجی معتبر، کولرهای آبی در مدل‌های مختلف مانند پرتابل یا رومیزی طراحی و تولید کرده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه برخی از بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها معرفی شده‌اند.

کولر آبی رومیزی باسئوس

باسئوس یکی از برندهای باکیفیت چینی است که انواعی از کولرهای آبی رومیزی را تولید می کند. کولر آبی باسئوس مدل رومیزی CXTM21 یکی از مدل‌های کاربردی این برند است که ظاهری جمع و جور مشابه تلویزیون دارد. این کولر رومیزی به‌راحتی حمل شده و می‌توانید در هر فضایی از آن استفاده کنید. کولر رومیزی باسئوس با برق مستقیم کار می‌کند و نمی‌توان از باتری برای آن استفاده کرد. جنس بدنه آن از پلاستیک بسیار محکم و مقاوم ساخته شده و مخزنی برای نگهداری آب روی آن قرار گرفته است. این محفظه را می‌توانید با آب سرد یا یخ پر کنید تا هوایی خنک برای شما فراهم شود.

پیشنهاد مطالعه

کولر آبی مایدیا

مایدیا نیز یکی از برندهای چینی تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات سرمایشی و گرمایشی مختلفی نیز تولید می‌کند. کولر آبی مایدیا نیز از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و به صورت‌های مختلف ایستاده یا رومیزی تولید می‌شوند. این کولرها به‌راحتی قابل جابجایی هستند و می‌توانید در هر فضایی از آن‌ها استفاده کنید. قیمت مناسب و قابلیت حمل بسیار راحت آن باعث شده تا بسیاری از افراد خرید آن را ترجیح دهند.

بهترین مارک کولر آبی
کولرهای آبی به نوعی که در ایران استفاده می‌شوند در کشورهای خارجی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل نمونه‌های پرتابل و رومیزی در نمونه‌های خارجی بیشتر دیده می‌شود.

بهترین برند کولر آبی ایرانی و خارجی برای خرید کدام است؟

انتخاب بهترین برند کولر آبی ایرانی و خارجی می‌تواند چالش مهمی برای افراد باشد. هر کدام از برندهای گفته شده مزایای خاص خود را داشته و با توجه به تنوع بالای مدل‌های تولیدی آن‌ها، انتخاب سخت می‌شود. موارد و ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که هنگام انتخاب بهترین مارک کولر آبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ظرفیت کولر، میزان مصرف انرژی، پوشالی یا سلولزی بودن، توان بازدهی کولر، رنگ به کار رفته در بدنه، محل مناسب برای نصب، شرایط آب و هوایی محیط زندگی و … از مواردی هستند که می‌توانند در انتخاب کولر نقش داشته باشند.

با مشخص کردن این ویژگی‌ها، گزینه‌های پیش روی شما برای خرید محدودتر شده و می‌توانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید. توجه به ویژگی‌های کولر بسیار مهم است و هر کولری برای هر شرایط آب و هوایی یا محیطی مناسب نخواهد بود. به همین دلیل نمی‌توان به طور قطعی یکی از نمونه‌های گفته شده را به عنوان بهترین کولر آبی ایرانی و خارجی انتخاب کرد.

سرویس کولر آبی در محل با آچارباز
تعمیر و سرویس کولر آبی خود را به تیم متخصص آچارباز بسپارید. سرویسکاران آچارباز تمامی ابزارهای موردنیاز برای رفع مشکلات کولر شما را همراه خود دارند و دستگاهتان را حتی در روزهای تعطیل تعمیر خواهد کرد.
سرویس کولر آبی

کولر آبی از پرمصرف‌ترین وسایل سرمایشی در کشور است که در مناطق کم رطوبت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کولرها قدرت خنک کنندگی و قیمت مناسبی داشته و بسیار کاربردی هستند. برندهای ایرانی بسیار باکیفیتی در سال‌های گذشته در زمینه تولید کولر آبی فعالیت داشته و تنوع بالایی از محصولات را روانه بازار می‌کنند. می‌توانید با توجه به شرایط محیط زندگی و بررسی گزینه‌های موجود بهترین برند کولر آبی را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که نیاز به سرویس کولر آبی قدیمی خود دارید نیز می‌توانید روی تخصص کارشناسان آچارباز حساب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا