×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

ویدیو/ باز کردن تب جدید در مرورگر بدون استفاده از موس

اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره همه ما شده و استفاده از مرورگرها واقعیتی اجتناب ناپذیر! در کار کردن با مرورگرها هرچه سریع‌تر باشیم حس حرفه‏‌ای بودن بیشتری به ما دست می‏‌دهد. همچنین اینکه وقت کمتری را صرف کلیک کردن در صفحات وب می‏‎کنیم.

مرورگر کروم و فایرفاکس بالاترین درصد استفاده روزمره همه کاربران وب را تشکیل می‌‏دهند و چه خوب اگر یاد بگیریم چگونه با استفاده از کیبورد کارهای مورد نیازمان را در آنها انجام دهیم و دائم مجبور به حرکت دادن موس نباشیم.

مرورگرهای امروزی از تب‏‌ها (tabs) برای راحتی هرچه بیشتر استفاده می‏‌کنند، باز کردن و بستن تب‏‌ها به راحتی با موس قابل انجام است. اما امان از زمانی که حجم کاری ما بالا بوده و نیازمند سرعت بیشتری باشیم. در این وضعیت استفاده از کیبورد، سرعت ما را به طرز شگفت انگیزی بالا خواهد برد!

پیشنهاد مطالعه

حال در این فیلم آموزشی نحوه باز و بسته کردن تب‏‌ها بدون استفاده از موس و تنها با کلیدهای میانبر در مرورگر کروم و فایرفاکس را آموزش می‌دهیم. با آچارباز همراه باشید:

تعمیر کامپیوتر در محل با آچارباز
سرویس تعمیر کامپیوتر در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا