×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

اخبار آچاربازدوربین مداربسته

خدمات سیستم های محافظتی در محل با آچارباز

امنیت فضای کسب‌و‌کارها و منازل، دغدغه بسیاری از مردم است. هزینه‌های سرسام‌آور، پیگیری‌های قضایی-اداری پیچیده و دشوار و خسارات جبران ناپذیر مالی بخاطر سرقت، مردم را به استفاده از تجهیزات الکترونیکی و دوربین مدار بسته برای حفاظت از تمامی مکان‌ها همچون سازمان‌ها، شرکت‌ها، مجتمع‌های مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوچک و بزرگ در سوق داده است.

نصب و راه‌اندازی، عیب‌یابی و تعمیر این سیستم‌ها کاری تخصصی است و کارشناسان فنی آچارباز، تخصص و مهارت لازم بویژه در موضوع بازدید و سرویس موردی جهت رفع ایراد و انتقال تصویر را برعهده دارند:

  • بازدید و سرویس موردی جهت رفع ایراد:

کارشناسان می‌توانند با حاضر شدن در محل و بررسی سیستم حفاظتی شما، ایراد‌های موجود را یافته و برطرف کنند.

  • انتقال تصویر:

انتقال تصویر روی تجهیزات الکترونیکی، یکی از اهداف اصلی مشتریان برای نصب دوربین‌های مدار بسته است. می‌توانیم برای انتقال تصویر بر روی سیستم‌های موبایل، کامپیوتر و بستر انواع شبکه‌ها، پاسخگوی درخواست شما باشیم.

  • دوربین‌های مدار بسته 4 کاناله:

دوربین‌های مدار بسته 4 کاناله تکنولوژی مناسبی برای فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های منازل و سازمان‌‎ها هستند. نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها با توجه به تجهیزاتی که دارند، کاری تخصصی و حساس است. کارشناسان فنی ما آماده ارائه خدمت در این زمینه نیز به شما هستند.

  • نصب و راه‌اندازی دستگاه دزدگیر مرکزی یا ضبط کننده:

برای ضبط تصایر و صوت و همچنین اعلام اخطار ورود غیر مجاز افراد به حریم خصوصی ساختمان‌های اداری و خانگی، سیستم‌های دزدگیر مرکزی و ضبط کننده، دغدغه شما درباره امنیت فضا را رفع می‌‌کند. این تجهیزات، دوربین‌های وایرلس، با سیم و هیبریدی و ردیاب‌های فراصوت و فروصوت، ردیاب‌‌ها حرارتی و حرکتی را شامل می‌شوند. ما می‌توانیم در نصب و راه‌اندازی این تکنولوژی، به شما خدمات لازم را ارایه دهیم.

  • نصب سنسور و آژیر برای سیستم دزدگیر:

برای مجهزتر کردن سیستم دزدگیر می‌توانید سنسور و آژیر را نصب کنید. کافی است درخواست خود، برای نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها را در سامانه آچارباز ثبت کنید. کارشناسان فنی آچارباز در اسرع وقت، پاسخگوی درخواست شما خواهند بود.

 

نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در آچارباز
آچارباز سامانه اعزام تعمیرکار حرفه ای و متخصص به محل در حوزه تجهیزات الکترونیکی است که در زمینه نصب تجهیزاتی چون دوربین مداربسته و راه اندازی آنها نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. همین حالا درخواست خود را ثبت کنید:
درخواست نصب دروبین مداربسته

سایر خدمات آچارباز:

پرینتر، پلاتر، اسکنر و کارتریج

تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

سرور و شبکه

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک

صوتی و تصویری

کپی و دستگاه های تکثیر

شارژ و تعمیر انواع کارتریج

خدمات مخابراتی و زیر ساخت

برق ساختمانی

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا