×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

مهم‌ترین نکات اصلاح صورت و ریش آقایان

نکات اصلاح صورت و ریش

یکی بزرگترین چالش‌های روزمره‌ای که افراد زیادی با آن سر و کار دارند، اصلاح صورت و ریش یا به عبارتی نوع انجام آن است. راه‌های مختلفی برای تراشیدن ریش و موهای صورت وجود دارد که آقایان با توجه به شرایط خود، آنها را به کار می‌برند. در این مقاله از آچارباز شما را با روش‌های مختلف اصلاح صورت، استفاده هر چه بهتر از ابزارهای اصلاح آشنا کرده و مراحل انجام این فرایند را به شما آموزش می‌دهیم. با توجه به قیمت بالای استفاده از ابزارهای مختلف، بهتر است برای اصلاح صورت و ریش خود از یک ماشین ریش تراش استفاده کنید. چنانچه ماشین ریش تراش شما با مشکلاتی مواجه است می‌توانید برای تعمیر ریش تراش از کارشناسان آچارباز کمک بگیرید.

اصلاح صورت و ریش با تیغ یا ماشین؟

اگر شما نیز در دوراهی استفاده از تیغ یا ماشین ریش تراش مانده‌اید، برای انتخاب روش درست، باید بهترین راه را برای حفظ سلامتی پوست خود، را در نظر بگیرید. استفاده از تیغ در میان آقایان، با توجه به مزیت‌های آن نسبت به ریش تراش، رایج‌تر است. از جمله دلایلی که باعث این اتفاق شده است، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • استفاده از ریش تراش هزینه مالی بیشتری نسبت به تیغ به دنبال داشته و پس از مدتی احتمال خرابی آن نیز وجود دارد.
  • استفاده از ریش تراش محدودیت‌های خاص خود را دارد.
  • ریش تراش نسبت به تیغ، عمق اصلاح کمتری دارد، پس باید در بازه زمانی کوتاهی مجدد، مورد استفاده قرار گیرد.
تعمیر ریش تراش در محل با آچارباز
سرویس تعمیر ریش تراش آچارباز، یک تعمیرگاه سیار آنلاین است. درصورت خرابی ریش تراش برقی، در انواع ریش تراش‌های تریمر و چرخشی، کافیست درخواست تعمیرکار آنلاین ریش تراش را ثبت کنید.
درخواست تعمیر ریش تراش

شستن صورت پیش از اصلاح ریش

اصلاح کردن صورت به همان سادگی که فکر می‌کنید نیست. برای داشتن پوستی سالم، لازم است به نکاتی توجه کنید و مراحل مشخصی را طی کنید. استفاده از یک حوله نمناک جهت گرم مرطوب کردن صورت و یا شستن صورت با آب گرم، به آسان‌تر کردن هر چه بیشتر اصلاح صورت کمک می‌کند. همچنین پیش از شروع اصلاح صورت و ریش، توصیه می‌کنیم که از لوسیون‌های مخصوص و کف مناسب، استفاده کنید.

فوم اصلاح صورت
هنگام اصلاح صورت تیغ را از بالا به پایین بکشید.

آماده‌سازی صورت با بخور دادن

بخور دادن برای سلامت پوست و باز شدن منافذ آن بسیار مناسب است. پیش از اصلاح، یک حوله تمیز و نرم که مرطوب است را به مدت پنج تا ده دقیقه روی صورت بگذارید. دقت داشته باشید که حوله باید تا حدی داغ باشد، یعنی آنقدر حوله را داغ نکنید که پوستتان بسوزد.

پیش از اصلاح، یک حوله تمیز و نرم که مرطوب است را به مدت پنج تا ده دقیقه روی صورت بگذارید.

انتخاب ابزار مناسب اصلاح صورت

استفاده از ابزار مناسب، کار را برای شما آسان و بدون درسر خواهد کرد. در انتخاب ابزار مناسب حساسیت بالایی نشان دهید. بی‌توجهی به این مورد، به مرور زمان باعث آسیب دیدن پوست شما خواهد شد. در همین راستا:

  • اگر قصد اصلاح صورت با تیغ را دارید، در نظر داشته باشید که یک تیغ مناسب انتخاب کنید.
  • اصلاح‌کننده‌های با تعداد تیغ زیاد، باعث اصلاح موهای صورت تا انتهایی‌ترین عمق آن می‌شوند که این امر به سلامتی پوست آسیب خواهد زد. یهتر است برای اصلاح از اصلاح کننده‌های دارای بیش از 3 تیغ استفاده نکنید
  • از دیگر ابزارهای مورد نیاز انتخاب یک کف خوب است که به لیز خوردن هرچه بهتر تیغ روی پوست صورت کمک می‌کند.
  • در پایان اگر یک فرچه خوب دم دست داشته باشید، مشکلی در پخش کف و جمع کردن موهای زائد نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه

استفاده از فوم اصلاح صورت

بدون فوم اصلاح مناسب ممکن است به پوست صورت آسیب برسد و تیغ بخش‌هایی از صورت را زخمی کند. فوم اصلاح صورت، با لیز کردن سطح پوست، از آسیب دیدن آن، جلوگیری می‌کند. اگر فوم مناسب برای اصلاح در اختیار ندارید، می‌توانید از کف صابون، استفاده کنید.

اصلاح با ریش تراش مناسب
اصلاح ریش‌های بلند با ریش تراش، گزینه مناسب‌تری نسبت به تیغ، است.

نکات مهم حین و بعد از اصلاح

حین اصلاح صورت و ریش به وسیله تیغ، دقت داشته باشید که انتهای تیغ را از جهتی که مو روییده بکشید.

  • یعنی در اصلاح صورت، تیغ را از بالا به پایین و در هنگام اصلاح گردن، انتهای تیغ را از پایین به بالا بکشید.
  • پس از این که کار اصلاح صورت تمام شد، نوبت به شستن صورت با آب سرد می‌رسد. آب سرد به کاهش التهاب و خارش پس از اصلاح کمک خواهد کرد.
  • در نظر داشته باشید که پس از اتمام فرایند اصلاح صورت و ریش، از مرطوب کننده‌ها و لوسیون‌های مخصوص مانند افتر شیو، استفاده کنید تا سطح پوستتان، براق و با طراوت بماند.

در صورتی که برای اصلاح صورت خود از ریش تراش استفاده می‌کنید، اما به تازگی دستگاه شما دچار اختلال شده است و مانند سابق در اصلاح خوب عمل نمی‌کنند، می‌توانید برای تعمیر ریش تراش خود از کارشناسان حرفه‌ای آچارباز، کمک بگیرید.

تعمیر ریش تراش در محل با آچارباز
سرویس تعمیر ریش تراش آچارباز، یک تعمیرگاه سیار آنلاین است. درصورت خرابی ریش تراش برقی، در انواع ریش تراش‌های تریمر و چرخشی، کافیست درخواست تعمیرکار آنلاین ریش تراش را ثبت کنید.
درخواست تعمیر ریش تراش

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا