×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

بهترین برند اتو مو از نظر کاربران

بهترین برند اتو مو

خرید یک اتو مو مناسب با توجه به برندهای متعددی که در بازار وجود دارد، نسبت به گذشته کار ساده‌ای نیست. اگر قصد خریدن اتو مو باکیفیت را دارید، بهتر است ابتدا نام برند و قابلیت‌های آن را بررسی کنید. برندهای جدید اتو مو توانسته‌اند به‌خوبی با برندهای قدیمی رقابت کنند.

برندهایی مانند پرومکس و GHD به عنوان تازه‌واردان بازار محصولات بهداشتی و زیبایی از رقبای جدی، برندهای خوش‌آوازه و قدیمی فیلیپس و رمینگتون هستند. برندهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که توانسته‌اند رای مثبت کاربران را کسب کنند. در این مقاله آچارباز بهترین برندهای اتو مو که اغلب کاربران بر کیفیت آن اتفاق نظر دارند  را معرفی می‌کنیم. اگر به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای اتومو می‌گردید، با کارشناسان آچارباز به شماره 02154591616 تماس بگیرید یا روی دکمه تعمیر اتو مو کلیک کنید.

معرفی بهترین برند اتو مو در بازار

برندهای زیادی در بازار وجود دارد که همگی مدعی هستند اتو موهای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما زمانی می‌توان لقب بهترین را کسب کرد که کاربران زیادی پس از استفاده، عملکرد و کیفیت محصولات را تایید کنند. اگرچه برندهای قدیمی به ما از بابت کیفیت محصول اطمینان خاطر می‌دهند اما برندهای جدیدتری نیز وجود دارد که همان کیفیت را با قیمتی کم‌تر ارائه می‌کنند. در ادامه هفت برند که از نظر کاربران به عنوان بهترین برند اتو مو شناخته شده‌اند را معرفی  می‌کنیم. 

1- اتو مو های رمینگتون معتبر ترین برند بازار

رمینگتون یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی برقی از جمله اتو مو در دنیاست. رمینگتون به عنوان بهترین برند اتو مو از فناوری‌های روز دنیا از جمله فناوری سرامیک، فناوری تولید یون منفی، فناوری کراتین،‌ فناوری تورمالین و گرمایش سریع در ساخت انواع مدل‌های اتو موهای خود استفاده کرده است.

اتو مو های رمینگتون معتبر ترین برند بازار
اتو موهای رمینگتون دارای قابلیت تنظیم دما، خاموش کردن خودکار و قفل دما هستند.

از محبوب ترین مدل‌های اتو موهای رمینگتون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتو مو کراتین رمینگتون مدل s8540
  • اتو مو کراتین رمینگتون مدل s8590
  • اتو مو کراتین رمینگتون مدل S9100
  • اتو مو رمینگتون مدل S9100
  • اتو مو رمینگتون مدل S9600
  • اتو مو رمینگتون مدل S1450
  • اتو مو رمینگتون مدل S8500

هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند،  اما برخی ویژگی‌ها در تمامی مدل‌ها مشترک است:

  • جنس عالی صفحات اتو
  • قابلیت تنظیم دما
  • سیستم خاموش خودکار
  • سیستم ایمنی قفل دما
  • فناوری تولید یون منفی
  • طراحی ارگونومیک
  • سیم گردان
پیشنهاد مطالعه

2- اتو موهای فیلیپس با متنوع ترین مدل ها

فیلیپس نیز به عنوان یکی دیگر از برندهای معتبر قدیمی با عرضه ده‌ها مدل از اتو موهای مختلف، جایگاهی ویژه در میان کاربران پیدا کرده‌است. اتو موهای فلیپس در دو مدل سرامیکی و تیتانیومی تولید می‌شوند که مدل‌های تیتانیومی آن برای کراتینه مو و مدل‌های سرامیکی برای کارهای روزمره مناسب است.

اتو موهای فیلیپس با متنوع ترین مدل ها
اتو موهای فلیپس در جنس صفحه، ابعاد و مدت زمان گرم شدن صفحات با یکدیگر تفاوت دارند.

از جمله بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های اتو مو برند فیلیپس از نگاه کاربران می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد. البته اتو مو‌های این برند به همین تعداد ختم نمی‌شود و فیلپیس مدل‌های مناسب دیگری نیز تولید کرده است.

  • اتو مو فیلیپس مدل HP8324/00
  • اتو مو سوپر فست فیلیپس مدل PH-1294
  • اتو مو فیلیپس مدل BHS676/03
  • اتو مو فیلپیس مدل HP8319
  • اتو مو فیلیپس مدل PH-8379
  • اتو مو فیلیپس مدل BHS375/00
  • اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00

مدل‌های معرفی شده در جنس صفحه، ابعاد و مدت زمان گرم شدن صفحات با یکدیگر تفاوت دارند و در سایر موارد نظیر سیم گردان، طراحی ارگونومیک، فناوری تولید یون منفی، صفحه‌نمایش دیجیتالی و گرمایش سریع مشابه یکدیگر هستند.

3- اتو موهای پرنسلی با قیمتی مناسب

پرنسلی به عنوان یک برند ایتالیایی توانسته است در زمینه تولید لوازم آرایشی برقی به‌ویژه اتو مو با برندهایی مانند رمینگتون و فیلیپس وارد رقابت شود. دلیل محبوبیت برند پرنسلی، تنوع بالای محصولات، کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسب آنهاست.

اتو موهای پرنسلی با قیمتی مناسب
اتو موهای پرنسلی در مدل‌های ساده و بخار دار موجود است.

اتو مو پرنسلی مدل 157 (PR157AT)، اتو مو پرنسلی مدل PR107AT، اتو مو پرنسلی مدل PR152at و اتو مو کراتینه پرنسلی مدل PR113AT از جمله پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین اتو موهای موجود در ب÷ازار هستند.

اتو موهای این برند در دو مدل سرامیکی و تیتانیومی تولید شده‌اند که هر کدام از این دو مدل نیز به دو دسته اتو موهای ساده و بخاردار تقسیم می‌شوند. مدل‌های تیتانیومی مخصوص مو‌های کراتینه و مدل سرامیکی برای استفاده آرایشگاهی و روزمره تولید شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه

4- اتو موهای بابلیس پر فروش ترین برند بازار

بابلیس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی برقی در فرانسه است که در تمام سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مثبت مشتریان را جلب کند. اتو مو یکی از محصولات پرفروش این برند فرانسوی است که در مدل‌های مختلف و متناسب با انواع موها تولید و عرضه شده‌است.

اتو موهای بابلیس پر فروش ترین برند بازار
اتو موهای بابلیس در دو مدل دو کاره و سه کاره تولید می‌شود.

بهترین مدل‌های اتو مو بابیلیس که به دلیل کیفیت بالایی از فروش مناسبی برخوردارند، عبارتند از:

  • اتو مو بابیلیس مدل St270SDE
  • اتو مو بابیلیس مدل ST326E
  • اتوی مو بابیلیس مدل BAB2050E
  • اتو مو بابیلیس مدل pro 235 XL-ST389E

تنوع محصولی این برند نسبت به برندهای ذکر شده کمتر است اما در دو مدل دو کاره و سه کاره تولید می‌شود. مدل دو کاره اتو موهای بابلیس دو صفحه لبه دار و گرد دارد و مدل سه کاره آن از سه صفحه گرد، لبه دار و ویو مو تشکیل شده‌است. بابلیس نیز اتو موهای خود را با صفحه‌های سرامیکی و تیتانیومی عرضه می‌کند.

5- اتو موهای پرومکس با تنوع بالای مدل ها

شرکت چینی پرومکس یکی از تازه‌واردان بازار لوازم آرایشی برقی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته است با عرضه اتو موهای باکیفیت، جایگاه مناسبی در بازار کسب کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند قیمت مناسب آن است که خرید اتو مو را برای همه افراد امکان پذیر می‌کند. پرومکس اتو موهای مختلفی در مدل‌های متعدد طراحی و عرضه کرده است که هر کدام ویژگی های قابل توجهی دارند.

اتو موهای پرومکس با تنوع بالای مدل ها
تنوع مدل‌ها و قیمت مناسب اتو موهای پرنسلی باعث شده تا محبوبیت بالایی پیدا کند.

از محبوب‌ترین مدل‌های این برند می‌توانیم مدل‌های زیر را نام ببریم:

  • اتو مو حرفه‌ای با صفحه کراتین پرومکس مدل 5757K
  • اتو مو دوکاره پرومکس مدل REF-2366
  • اتو مو حرفه‌ای بخاردار پرومکس مدل 5850C
  • اتو مو سرامیک طبیعی پرومکس مدل 5705
  • اتو مو سرامیک باریک پرومکس مدل 5735

6- اتو موهای GHD با قابلیت محافظت از موها

برند ایتالیایی GHD از سال 2001 وارد بازار رقابتی لوازم آرایشی برقی شده‌است. این برند شناخته شده در ساخت اتو مو از جدیدترین و بهترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند. اتو موهای GHD Platinium و GHD Curve این برند از فناوری tri-Zone بهره برده‌اند. این فناوری دارای سه حسگر و سه ناحیه گرمایش در هر صفحه است تا دما به صورت یکنواخت در تمام صفحه پخش شود.

اتو موهای GHD با قابلیت محافظت از موها
فناوری تورمالین با تولید یون‌های منفی مانع آسیب رساندن حرارت به موها می‌شود.

اتو موهای سریGold  نیز از صفحات سرامیک با روکش تورمالین ساخته شده‌است. فناوری تورمالین با تولید یون‌های منفی مانع آسیب رساندن حرارت به موها می‌شود.

پیشنهاد مطالعه

7- اتو موهای پروموزر متنوع و باکیفیت

اگر به دنبال اتو مویی با بهترین کیفیت هستید، برند پروموزر را پیشنهاد می‌کنیم. از جمله بهترین و پرفروش‌ترین اتو موهای این برند می‌توان به مدل‌های اتو مو، ویو پروموزر مدل MZ-7050A، اتو مو پروموزر مدل MZ-7016، اتو مو پروموزر مدل MZ-7056A و اتو مو پروموزر مدل MZ-7725 اشاره کرد که هرکدام می‌توانند برای نوع خاصی از موها مورد استفاده قرار بگیرند.

اتو موهای پروموزر متنوع و باکیفیت
صفحه‌های شیشه‌ای اتو موهای پروموز از موخوره شدن موها جلوگیری می‌کند.

هر یک از مدل‌های نام برده شده ویژگی‌های مختلفی دارند. برخی مدل‌ها با صفحه شیشه‌ای ساخته شده‌اند که ضد موخوره هستند. برخی دیگر مانند اتو مو پروموزر مدل MZ-7016 سرامیکی هستند و تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توانید انتخاب کنید که موها را صاف یا ویو کند.

راهنمای خرید اتو مو

هنگام انتخاب بهترین برند اتو مو  توصیه می‌شود نکاتی مانند نوع کاربری، جنس موها و آسیب پذیر بودن موها را در نظر داشته باشید. اتو موها به پنج دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه به طور اجمالی هر یک از دسته بندی‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  • اتو موهای تخت سرامیکی (Ceramic Flat Irons) : این اتو موها برای موهای مجعد، خشک و فر مناسب هستند.
  • اتو موهای آیونیک (Ionic Flat Iron): این اتو موها برای موهای وز، خشک، مجعد و ضخیم مناسب هستند.
  • اتو موهای تورمالین (Tourmaline Flat Iron): این اتو موها برای موهای نازک، آسیب دیده یا رنگ شده مناسب هستند.
  • اتو موهای تیتانیومی (Titanium flat Iron): این اتو موها برای انواع موها مناسب هستند اما برای کراتینه کردن مو توصیه می‌شوند.
  • اتو مو از نوع مرطوب تا خشک (Wet to dry irons): این اتو موها برای موهای موج دار مناسب هستند اما به اندازه اتو موهای سرامیکی قادر به صاف کردن مو نیستند.

هنگام انتخاب بهترین برند اتو مو بهتر است با توجه به دسته بندی اتو موها و انتظارات خود، دستگاهی را انتخاب کنید که در دسته بندی مورد نظرتان قرار داشته باشد و ازنتیجه عملکرد اتو مو خود راضی باشید.

خرید بهترین برند اتو مو برای حرفه ای ها

انتخاب برند مناسب اتو مو به‌ویژه برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه با کیفیت برای سالن آرایشگاه خود هستند، کار ساده‌ای نیست. برخی از اتو موها مناسب کراتین مو و برخی دیگر مناسب کارها آرایشی روزمره هستند. در این مطلب بهترین برند اتو مو و انواع مدل‌های آن را معرفی کرده‌ایم تا با توجه به نیاز خود، یکی از این برندها و مدل‌ها را انتخاب و تهیه کنید.

اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید اتو مو قبلی خود را تعمیر کنید، می‌توانید از طریق شماره 02154591616 باکارشناسان آچارباز تماس بگیرید یا روی دکمه تعمیرات اتو مو در تهران کلیک کنید. کارت طلایی تعمیر اتو مو

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا