×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

آشنایی با بهترین برند اتو مو برای کراتین

بهترین برند اتو مو برای کراتین

یکی از ابزارهای مهم این روزهای دنیای آرایشگری اتو مو است. از این وسیله برای صاف، فر حتی کراتین کردن موها استفاده می‌کنند. از نحوه کراتینه کردن موها اطلاعی دارید؟ این کار چرا برای موها انجام می‌شود؟ روش انجام این کار را می‌دانید؟ آرایشگران حرفه‌ای برای اینکه سرعت انجام دادن کراتین را بیشتر کنند، از اتو مو استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین برند اتو مو برای کراتین را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.   اگر اتو مو از برند معتبری نباشد با چندین بار استفاده در مدت زمان کوتاهی، دچار خرابی خواهد شد. تعمیر اتو مو را خودسرانه انجام ندهید. برای تعمیر اتو مو در تهران می‌توانید با شماره 02154591616 تماس بگیرید یا درخواست خود را در این صفحه ثبت کنید.

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

آشنایی با بهترین برند اتو مو برای کراتین

اتو مو ها با قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که باتوجه به بودجه‌تان می‌توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین برند اتو مو برای کراتین را خرید کنید، باید ابتدا با کارایی این اتوها در کراتین و انواع آن آشنا شوید و سپس برندهای مختلف را بشناسید.

کاربرد اتو مو در کراتینه کردن مو

برای اینکه صافی موها برای مدت زمان بیشتری بماند، از مواد کراتینه استفاده می‌شود. بهتر است این کار در سالن آرایشگاه و توسط فردی که تخصص این کار را دارد، انجام شود. در آرایشگاه فرد متخصص که این کار را انجام می‌دهد بعد از اینکه موها را به مواد کراتینه آغشته کرد، از اتو مو و حرارت آن برای جذب بهتر مواد به داخل مو استفاده می‌کند.

در این زمان بهتر است از بهترین برند اتو مو برای کراتین استفاده کنید تا هم موها و هم اتو مو دچار مشکلی نشوند. با استفاده از اتو مو داغ، بافت موها راحت‌تر پروتئین کراتین را دریافت می‌کند و براق‌تر و صاف‌تر می‌شوند. زمانی‌که بهترین برند اتو مو را برای کراتینه انتخاب کنید، کل مراحل کراتینه سریع‌تر انجام شده و نتیجه کار هم بی‌نقص می‌شود.

البته باید اتو موها را بر حسب جنس موها خریداری می‌شوند. اگر مو‌های ضخیمی دارید که بر اثر رنگ و دکلره آسیب دیده‌اند، باید برای صاف شدن موهایتان اتو مویی انتخاب کنید که قدرت بالایی دارد. موهای سالم و نازک برای صاف شدن نیاز به اتو موی با دمای بالا ندارند.

آشنایی با بهترین برند اتو مو برای کراتین
با استفاده از اتو مو داغ بافت موها راحت‌تر پروتئین کراتین را دریافت می‌کنند.

بهترین برند اتو مو برای کراتین چیست؟

بهترین برند اتو مو برای کراتین از نظر کارشناسان و آریشگران ماهر این کار برندهایی مانند: فیلیپس رمینگتون، لیز، بابلیس، کومکس، S&C هستند. در ادامه می‌خواهیم خصوصیات چند اتو مو کراتین که نام برده شد را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با شناخت جزئیات به‌طور دقیق بهترین برند اتو مو برای کراتین را خریداری کنید.

اتو مو کراتین S&C

این اتو مو، ساخت کشور کره جنوبی است. صفحه این اتو موها به عنوان یکی از بهترین برند اتو مو برای کراتین از نانوتیتانیوم ساخته شده و می‌تواند تا 250 درجه ‌گراد دمای آن بالا برود. اتو مو کراتین S&C برای افرادی که به‌صورت طولانی می‌خواهند با این دستگاه کار کنند، مانند آرایشگران بسیار ایده‌آل است.

اتو مو کراتین رمینگتون

بهترین برند اتو مو برای کراتین رمینگتون است. این برند جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین اتو موهای کراتین در دنیاست. رمینگتون مدل‌های مختلفی از اتو مو برای کراتین در بازار دارد که می‌توانید از میان آنها با توجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید.

اتو مو کراتین لیز

برند معروف لیز در تولید اتو موهای با دوام آرایشگاهی شهرت زیادی دارد. آرایشگران و کراتینه‌کاران از این برند اتو مو  برای صافی موی مشتریان به‌صورت مداوم استفاده می‌کنند.

اتو مو کراتین فیلیپس

فیلیپس ، برند معروفی در دنیاست که محصولات متنوعی مانند: سشوار، ریش تراش، اتو مو، بابیلیس و … تولید می‌کند. در زمان انتخاب این برند توجه داشته باشید که نمونه‌های تقلبی فیلیپس در بازار زیاد دیده می‌شوند و باید از مکانی آن را خرید که به اصل بودن محصولات فروشگاه، اطمینان داشته باشید. 

زمانی‌که بهترین برند اتو مو را برای کراتینه انتخاب کنید، کل مراحل کراتینه سریع‌تر انجام شده و نتیجه کار هم بی‌نقص می‌شود.

استفاده از بهترین برند اتو مو برای کراتین
با شناخت دقیق اتو موها می‌توانید بهترین صافی را به مشتریان‌تان ارائه کنید.
پیشنهاد مطالعه

اتو مو دارای انواع مختلفی است که باید باتوجه به نیاز و ‌تان خرید خوبی داشته باشید. به‌طور مثال اگر هدف شما از خرید اتو مو، استفاده این وسیله در زمان کراتینه کردن موهاست، باید بهترین برند اتو مو برای کراتین را خریداری کنید.

آشنایی با انواع اتو مو

اتو مو، دارای انواع متنوعی است که باید با توجه به جنس موها و نیازتان از بین انواع برندها انتخاب خوبی داشته باشید. صفحات اتو مو به چند مدل سرامیکی، تورمالین، تیتانیومی یا مخصوص کراتین تقسیم‌بندی می‌شود. اتو موهای سرامیکی از قدیمی‌ترین انواع این وسیله هستند که می‌توانند مدت زمان بیشتری گرما را نگه‌دارند و به‌سرعت داغ می‌شوند. برای اینکه درباره هر یک از اتو موها اطلاعات بیشتری بدست آورید، به شما پیشنهاد می‌دهیم مقاله « آشنایی با اتو مو و انتخاب آن بر اساس جنس مو»را مطالعه کنید.

انتخاب بهترین برند اتو مو برای کراتین
اتو موها کارایی و قیمت‌های مختلفی دارند که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید از میان آنها یکی را انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم چند برند معروف که در زمینه تولید اتو مو کراتین شهرت دارند را به شما معرفی کنیم تا در زمان انتخاب بتوانید بهترین برند اتو مو برای کراتین را خریداری کنید. با توجه به قیمت بالایی که هرکدام از اتو موهای کراتین مو دارند، در صورت خرابی باید آنها را برای عیب یابی و تعمیر به مختصص بسپارید. تعمیر اتو مو در تهران توسط بهترین تکنسین‌های آچارباز انجام می‌شود. برای ثبت سفارش کافیست در این صفحه روی کلمه تعمیر اتو مو کلیک کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا