×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

راهنمای خرید اتو مو + نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

راهنمای خرید اتو مو

صاف کردن موها با سشوار کار زمان‌بر و خسته‌کننده‌ای است، علی الخصوص اگر موهای بلندی داشته باشید. برای اینکه این کار راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود، استفاده از اتو مو بهترین راه‌حل است. برای خرید اتو مو مناسب باید ابتدا راهنمای خرید اتو مو را مطالعه کنید. زیرا در صورتی‌که ویژگی‌های مهم در زمان خرید را در نظر نگیرید ممکن است دستگاه شما کیفیت مناسبی نداشته باشد؛ پس احتمال خرابی دستگاه بسیار بالا می‌رود و شما را مجبور به تعمیر اتو مو می‌کند. چنانچه برای تعمیر اتو مو در تهران بدنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای هستید می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت یا شماره 02154591616 تماس بگیرید.

تعمیر اتو مو و فرکننده مو در آچارباز
خدمت تعمیر اتو مو و فرکننده مو ، شامل عیب‌یابی، سرویس و تعمیر اتو مو و فرکننده موهای مختلف می‌شود. برای تعمیر اتو مو و فرکننده مو خود دیگر نیاز نیست به تعمیرگاه مراجعه کنید. از طریق کلیک روی دکمه تعمیر اتو مو و فرکننده مو از می‌توانید درخواست خود را ثبت و منتظر تماس کارشناس باشید.
تعمیر اتو مو و فرکننده مو

راهنمای خرید اتو مو ، نکات مهمی که پیش از خرید باید بدانید

خواندن راهنمای خرید اتو مو به شما کمک می‌کند تا بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، خرید باکیفیتی انجام دهید. قبل از هر اقدامی به نکات زیر دقت کنید.

1- توجه به نوع موها

برای خرید اتو مو به نوع موهایتان توجه کنید. این وسیله باید متناسب با موهای شما انتخاب شود تا منجر به آسیب زدن به موهای شما نشود. اگر موهای بلندی دارید، می‌توانید هر کدام از مدل‌های مختلف اتو مو را خریداری کنید، اما مدل‌هایی که صفحات گردی دارند برای شما مناسب‌تر هستند. این نوع اتو مو، موهای شما را راحت‌تر صاف می‌کنند و ظاهر براق‌تری به آنها می‌دهند. اگر موهای فر یا مجعد دارید، بهتر است اتو موهایی دارای لبه‌ مربع و ضخیم را انتخاب کنید.  

2- توجه به ضخامت اتو مو

اتوهای مو با پهنای صفحات دو اینچ، برای موهای بلند مناسب هستند و با استفاده از آنها راحت‌تر می‌توانید موهای‌تان را صاف کنید. افراد با موهای کوتاه نیز بهتر است اتو هایی با پهنای صفحه ۲.۵ الی ۳ سانتی‌متر را انتخاب کنند.

اگر جزو افرادی هستید که موهای شما نه بلند است و نه کوتاه، باید اتو مویی با ضخامت ۳ تا ۴ سانتی‌متر بخرید. برای افرادی که موهایی با تارهای ضخیم و بلند دارند نیز طراحی مناسبی انجام شده‌است؛ این افراد می‌توانند از اتو مو با ضخامت صفحه ۶ سانتی‌متری استفاده کنند.

راهنمای خرید اتو مو برای موهای مختلف
اگر قرار است از اتوی مو شما چند نفر با جنس موهای مختلف استفاده کنند می‌توانید مدل‌هایی که حرارت‌شان قابل تنظیم است را خریداری کنید.

3- قابلیت تنظیم حرارت

نسل گذشته اتو موها، امکان تنظیم حرارت نداشتند و این نکته آسیب زیادی به موها می‌زد. امروزه این مشکل در بسیاری از مدل‌های اتو مو برطرف شده‌است و شما به دلخواه می‌توانید حرارت اتو مو را تنظیم کنید. در این راهنمای خرید اتو مو  باید یادآور شویم که اگرموهای‌تان را کراتینه کرده‌اید، بهتر است از اتو مو با قابلیت تنظیم حرارت استفاده کنید.

اگر موهای شما نازک و ظریف است به حرارت کمتری برای صاف کردن موهایتان نیاز دارید و برعکس اگر موهای شما ضخیم و فر است، باید از حرارت بالاتری برای صاف کردن آنها استفاده کنید. یکی از جدیدترین فناوری‌هایی که در این نوع وسیله استفاده شده، وجود حسگر است. شما با استفاده از اتو موی دارای حسگر می‌توانید حرارت را به صورت یکنواخت روی موهایتان پخش کنید و با حرارت زیادی در بخشی از اتو، دچار سوختگی موها نشوید.

پیشنهاد مطالعه

4- توجه به قیمت اتو

در راهنمای خرید اتو مو باید به نقش قیمت در انتخاب بهترین مدل اتو نیز اشاره کنیم. برند، فناوری‌های به کار رفته در طراحی اتو مو، قابلیت‌های جانبی، جنس صفحات و … همگی روی قیمت این محصول تاثیرگذارند. پیش از خرید حتما هدفتان از انتخاب اتو مو را مدنظر داشته باشید. اگر سالندار هستید و زمان زیادی از اتو استفاده می‌کنید، بهتر است تنها به قیمت محصول توجه نکنید و هنگام انتخاب به وزن، طول سیم، برند و همچنین جنس صفحه اتو مو دقت داشته باشید.

5- توجه به نوع اتو مو

اتو مو دارای انواع مختلفی است که می‌توانید بعد از شناخت آنها انتخاب مناسبی، متناسب با نیازتان داشته باشید.  سرامیکی، تیتانیوم و نوع جدید آن تورمالین از انوع اتو مو هستند. مشخصات انواع اتو مو مختلف است به‌طور مثال اتو‌های موی سرامیکی گرما را به صورت یکنواخت در سراسر دستگاه پخش می‌کنند اما سرامیک بعد از مدت زمان کوتاهی، خاصیت خود را از دست می‌دهد و برای استفاده از آن دچار مشکل می‌شوید. همچنین بر اساس تعداد کار دستگاه نیز می‌توانید اتو موهای مختلفی در بازار ببینید. برای مثال اتو مو دوکاره، سه کاره و … در اینصورت علاوه بر صاف کردن می‌توانید برای حالت دادن یا حتی فر کردن موها نیز از همان اتو مو استفاده کنید.

افرادی که موهای ضخیم‌تری دارند، بهتر است از اتو موها سرامیکی برای صاف کردن موهایشان استفاده کنند.

راهنمای خرید اتو مو مناسب برای صاف کردن موها
جنس صفحات اتومو در زمان صاف کردن و سلامت موهای شما تاثیر بسزایی دارد.

6- دقت در متریال اتو مو

جنس صفحه اتو مو متفاوت است و هر صفحه کیفیت خاصی دارد. به‌طور مثال اتوهایی که جنس صفحات آنها تیتانیومی است با سرعت بیشتری گرم می‌شوند، جنس سختری نسبت به سرامیک دارد و در مقابل کدر شدن و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند. هنگام کار با این نوع اتو مو باید مراقب حرارت بالای آن برای جلوگیری از آسیب به موها باشید.

این مدل اتو مو قیمت بالاتری نسب به مدل‌های سرامیکی یا تورمالینی دارند، اما با توجه به دوام‌شان انتخاب هوشمندانه‌ محسوب می‌شوند.

اتو مو سرامیکی به دلیل قیمت مناسب، پخش یکنواخت گرما در صفحه و … مدل محبوبی بین مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود؛ اما اگر هر روز از اتو مو استفاده می‌کنید، باید بدانید این مدل در استفاده طولانی مدت می‌تواند باعث ایجاد موخوره در موهایتان شود.

7- نحوه انتخاب بر اساس جنس موها

افرادی که موهای ضخیم‌تری دارند، بهتر است از اتو موها سرامیکی برای صاف کردن موهایشان استفاده کنند. با خرید اتو مو سرامیکی لازم نیست چندین بار موهای خود را اتو بزنید و سلامتی آنها به خطر بیندازید. اتو موهایی که صفحات بلندی دارند، برای موهای صاف و بلند مناسب هستند. برای اینکه بدانید کدام نوع اتو مو برای چه  جنس مویی مناسب است، بهتر است به مقاله‌ای که درباره انتخاب اتو مو براساس جنس موها نوشته شده است، مراجعه کنید.

دسترسی به راهنمای خرید اتو مو قبل از خرید
براساس جنس موها می‌توانید اتو مو مناسبی انتخاب کنید.

8- انتخاب بهترین برند اتو مو

اتو موها در برندهای مختلفی تولید شده‌اند که می‌توانید باتوجه به نیاز و بودجه‌تان یکی از آنها را انتخاب کنید. فیلبیپس، بروان، پرومکس و … از انواع اتو موهای مشهور در دنیا هستند. برای خرید اتو مو به تجربیات افراد مختلف به خصوص آرایشگرها توجه کنید تا بتوانید در کنار قیمت مناسب، کیفیت خوبی را دریافت و سالها از آن استفاده کنید. در این مقاله آچارباز سعی کردیم تمام نکاتی که باید درباره راهنمای خرید اتو مو بدانید را به زبان ساده به شما آموزش دهیم. برای اینکه بتوانید خرید مناسبی داشته باشید، حتما به نکات اعلام شده توجه داشته باشید تا بتوانید از آن برای چندسال با خیال راحت استفاده کنید. اگر برای تعمیر اتو مو به تعمیرکار ماهر نیاز دارید، می‌توانید از آچارباز کمک بگیرید. تعمیر اتو مو در تهران توسط بهترین متخصصان انجام می‌شود. کافیست در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با  شماره 02154591616 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا