×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

11 قانون طلایی که هنگام استفاده از ریش تراش باید رعایت کنید

اصلاح صورت

ریش تراش‌های امروزی آمده‌اند تا روش اصلاح صورت آقایان را راحت‌تر کنند. هرچند هنوز هم بسیاری از آقایان برای اصلاح صورت از تیغ استفاده می‌کنند، اما ریش تراش‌های زیادی در مدل‌های مختلف در بازار موجودند تا با روش بهتر و آسیب کمتر به کمک آقایان بیایند.

در این مقاله آچارباز قصد داریم 11 قانون طلایی را هنگام استفاده از ریش تراش با شما در میان بگذاریم تا در حین اصلاح، پوست صورت‌تان آسیب کمتری ببیند. پس با ما همراه باشید.

در صورتی که از دستگاه به درستی استفاده نکنید، ممکن است به سرعت خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیر ریش تراش خود می‌توانید از آچارباز کمک بگیرید.

راهنمای گام به گام برای استفاده صحیح از ریش تراش

آیا می‌دانید اگر سالهاست که از یک شیوه برای اصلاح صورت خود استفاده می‌کنید، تغییر آن ممکن است پوست‌تان را اذیت کند؟ اگر قصد تغییر در شیوه اصلاح خود دارید، باید حداقل یک ماه در شیوه جدید اصلاح صورت استقامت داشته باشید تا صورت‌تان به این شیوه اصلاح عادت کند! برای داشتن صورت اصلاح شده صاف و تمیز، لازم است قوانین طلایی نحوه استفاده صحیح از ریش تراش را بدانید.

قانون اول: شارژ کامل ریش تراش

قانون اول اصلاح صحیح صورت با ریش تراش این است که دقت کنید تا ریش تراش برقی شما به طور کامل شارژ شده‌باشد. اگر شارژ آن نیمه و یا کم است، از آن استفاده نکنید. زیراموتور ریش تراش ضعیف است و اصلاح صورت‌تان به خوبی انجام نمی‌شود.

فشار ریش تراش بر صورت
یکی از نکات طلایی اصلاح صحیح صورت با ریش تراش این است که ریش تراش را به صورت‌تان فشار ندهید.
برای تعمیر ریش تراش از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

قانون دوم: انتخاب ریش تراش مناسب

قانون دوم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، انتخاب ریش تراشی مناسب با صورت‌تان است. اگر ریش شما ضخیم بوده و به سرعت در جهات مختلف رشد می‌کند، اغلب ریش تراش چرخشی مناسب شماست. اما اگر پوستی حساس دارید و یا دیر به دیر ریش‌تان را اصلاح می‌کنید، از ریش تراش فویلی استفاده کنید.

ریش تراش فویلی
اگر به دنبال ریش تراش برقی مشابه تیغ دستی هستید، ریش تراش فویلی مناسب شماست.

پیشنهاد مطالعه

قانون سوم: استفاده از لوسیون‌های مخصوص

قانون سوم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، استفاده از لوسیون‌های مخصوص برای پیش و پس از اصلاح است تا پوست برای اصلاح آماده و پس از اصلاح نیز التهاب پوست کاسته شود. قبل از اصلاح صورت، اطمینان پیدا کنید که صورت شما بدون هرگونه آلودگی است و با لوسیونی که ویتامین E دارد، صورت خود را بشویید.

شستن صورت قبل اصلاح
شستن صورت قبل از اصلاح، پوست را از هر گونه آلودگی دور می‌کند.

قانون چهارم: نحوه گرفتن ریش تراش در دست

قانون چهارم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، نحوه گرفتن ریش تراش در دست است. ریش تراش را با زاویه قائم نسبت به پوست خود نگه داشته و برخلاف جهت ریش، آن را اصلاح کنید. به یاد داشته باشید، هرگز یک  قسمت از صورت را بیش از حد اصلاح نکنید. زیرا پوست حساس و تحریک پذیر می‌شود.

نحوه گرفتن ریش تراش در دست
برای اصلاح بهتر باید با یک دست پوست را کشیده و با دست دیگر ریش تراش را به حالت عمود بر روی صورت حرکت دهید.

قانون پنجم: نحوه کار ریش تراش

قانون پنجم اصلاح صحیح با ریش تراش، توجه به نحوه کار ریش تراش است. به طور مثال اگر ریش تراش شما فویلی است، آن را تنها به سمت بالا و پایین باید حرکت دهید، اما اگر ریش تراش‌تان چرخشی است، باید آن را حین حرکت به صورت دورانی بچرخانید.

نحوه استفاده از ریش تراش
نحوه استفاده از ریش تراش یکی از قوانین طلایی است که باید در حین اصلاح صورت به آن توجه کنید.

قانون ششم: آرامش و خونسردی

قانون ششم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، آرامش و خونسردی است. هنگامی که سریع صورت‌تان را اصلاح می‌کنید، امکان آسیب رساندن به پوست‌تان بیشتر است.

اصلاح صورت
عجله کردن در انجام هیج کاری درست نیست، حتی اصلاح صورت!

قانون هفتم: مراقبت از ریش تراش

قانون هفتم اصلاح صحیح با ریش تراش، مراقبت از ریش تراش و تیغه‌های آن، یک قانون نانوشته دیگر است که به شما کمک می‌کند، صورتی تمیز و اصلاح شده داشته باشید. تمیز کردن ریش تراش پس از هربار اصلاح، بر دوام و کیفیت ریش تراش، بسیار اثرگذار است. اغلب همراه ریش تراش‌ها، برسی وجود دارد که برای پاک کردن گرد و غبار از آن استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه
تمیز کردن تیغه‌ها
تمیز کردن تیعه‌ها پس از هربار اصلاح، عمر ریش تراش را افزایش می‌دهد

قانون هشتم: ضدعفونی تیغه ریش تراش

قانون هشتم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، ضدعفونی تیغه ریش تراش پس از هربار استفاده است.

قانون نهم: زمان اصلاح

قانون نهم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، اگر صبح ها قصد دارید صورت‌تان را اصلاح کنید، حداقل 20 دقیق پس از برخاستن از خواب این کار را بکنید تا پف صورت بخوابد.

زمان اصلاح صورت
حداقل 20 دقیقه پس از برخواستن از خواب، زمان مناسب اصلاح صورت است.

قانون دهم: اصلاح ریش بلند

قانون دهم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، اگر ریش شما بلند شده بهتر است قبل از اصلاح صورت آن را کوتاه کرده و سپس به اصلاح صورت خود بپردازید.

تمیز کردن ریش تراش پس از هربار اصلاح، بر دوام و کیفیت ریش تراش، بسیار اثرگذار است.

کوتاه کردن ریش بلند
یکی دیگر از قوانین طلایی اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، کوتاه کردن ریش بلند قبل اصلاح کامل است.

قانون یازدهم: روغن کاری تیغه‌ها

قانون یازدهم اصلاح صحیح صورت با ریش تراش، پس از هربار اصلاح صورت، تیغه‌های آن را روغن کاری کنید.

روغن کاری تیغه‌های ریش تراش
روغن کاری تیغه های ریش تراش پس از هربار اصلاح یکی دیگر از قوانین طلایی است که باید در نظر بگیرید.

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا 11 قانون طلایی که در استفاده صحیح از ریش تراش برقی باید در نظر بگیرید را با یکدیگر مرور کنیم. چنانچه ریش تراش شما در حین استفاده دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر داشت، کارشناس‌های تعمیر ریش تراش آچارباز در خدمت شما هستند. کافی است، سفارش‌تان را به صورت آنلاین در اپلیکیشن یا وب سایت آچارباز به ثبت برسانید.

تعمیر ریش تراش در محل با آچارباز
سرویس تعمیر ریش تراش آچارباز، یک تعمیرگاه سیار آنلاین است. درصورت خرابی ریش تراش برقی، در انواع ریش تراش‌های تریمر و چرخشی، کافیست درخواست تعمیرکار آنلاین ریش تراش را ثبت کنید.
درخواست تعمیر ریش تراش
3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ریش تراشم مدل kemei km-2028 هست. تازه خریداری شده. کابل شارژ داره اما آداپتور نه. با چه آداپتور یا دوشاخه ای شارژ میشه؟ با آداپتورهایی مثل شارژر گوشی یا دوشاخه معمولی؟ ممنون

    1. با سلام
      امین عزیز، با آداپتورهای خروجی 5 وات باید شارژ بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا