×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

ماشین لباسشویی

راهنمای خرید لباسشویی اسنوا؛ معرفی 7 مدل پر فروش لباسشویی اسنوا

راهنمای خرید لباسشویی اسنوا

باتوجه‌به مشغله زیادی که همه ما در زندگی‌مان داریم استفاده از تجهیزاتی مانند لباسشویی می‌تواند تا حد بسیار زیادی در زمان ما صرفه‌جویی کند و مصرف انرژی را به حداقل برساند. ماشین لباسشویی از تجهیزاتی است که باید در خرید آن نکات مهمی را بدانید تا در انتخاب مدل‌های مختلف و برندهای متفاوت سردرگم نشوید. یکی از برندهای خوشنام ایرانی که در زمینه تولید انواع تجهیزات خانگی فعالیت دارد، اسنوا است. در میان برندهای شناخته‌شده ایرانی برند اسنوا جایگاه ویژه‌ای و طرفداران زیادی دارد؛ بنابراین در این مقاله آچارباز قصد داریم چند نکته در مورد راهنمای خرید لباسشویی اسنوا را بیان کنیم. چنانچه عملکرد ماشین لباسشویی شما مختل شده است یا در زمینه نصب و سرویس دستگاه نیاز به تعمیرکار دارید می‌توانید در قسمت تعمیر لباسشویی سفارش‌تان را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

راهنمای خرید لباسشویی اسنوا

نکات مهمی که باید در راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا بدانید قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهترین ماشین لباسشویی اسنوا است. مهم‌ترین نکات برای راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا عبارتند از:

  • ظرفیت دیگ
  • رده مصرف انرژی
  • تعداد برنامه شستشو
  • نوع موتور (گیربکس یا تسمه‌ای)
  • سرعت چرخش مخزن
  • گواهی NSF
  • نوع و محل صفحه‌نمایش
  • اندازه بدنه دستگاه
  • امکان اضافه کردن لباس‌ها حین شستشو
پیشنهاد مطالعه

ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا

در این قسمت با ویژگی‌های بهترین لباسشویی اسنوا آشنا می‌شویم. اسنوا دارای قابلیت‌ها و عملکرد مختلفی در فرآیند شستشو است که می‌تواند آنها را در پنل نمایشگر مشاهده کنید. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • شستشوی سریع Rapid

 با فشردن دکمه موردنظر لباس‌های شما در مدت‌زمان کمی شستشو، آبکشی و خشک می‌شود. این ویژگی بیشتر برای لباس‌های نیمه کثیف مناسب است.

  • شستشوی لباس‌های سفید White

این قابلیت مخصوص لباس‌های سفید است و لباس‌های سفید را باکیفیت بالا و سریع شستشو می‌دهد.

  • شستشوی لباس‌های کودک Baby

پوست کودکان ظریف و حساس است؛ بنابراین باید لباس آن‌ها را بادقت بیشتری شستشو داد. قابلیت شستشو لباس کودک در لباسشویی اسنوا به بافت ظریف و نرم لباس کودکان آسیب نمی‌زند و ظاهر آن را حفظ می‌کند.

  • شستشوی ترکیبی Mixed

این قابلیت برای شستشوی انواع مختلف لباس با جنس و بافت مختلف طراحی شده است.‌ سرعت خشک‌کن در حالت نرمال قرار دارد و لباس‌ها کمتر چروک می‌شوند. 

  • خشک کن و تخلیه Spin + Drain

با انتخاب این قابلیت، خشک‌کن با قدرت بالایی لباس‌ها را خشک می‌کند. همچنین امکان تنظیم سرعت خشک هم وجود دارد.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا و توجه به قابلیت‌ها
از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به شستشوی لباس‌های پشمی، شستشوی لباس های ابریشمی، شستشو با دست، شستشوی لباس‌های ظریف، شستشوی لباس‌های نخی و کتان و شستشوی اقتصادی اشاره کرد.

معرفی 7 مدل از بهترین ماشین لباسشویی اسنوا

حالا که با نکات مهم در راهنمای خرید لباسشویی اسنوا آشنا و ویژگی‌های مهم این برند لباسشویی را دانستید. در ادامه چند مدل از بهترین لباسشویی‌هایی این برند و مشخصات آنها را معرفی می‌کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید:

1- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S

 اولین مدلی که در راهنمای خرید لباسشویی اسنوا معرفی می‌کنیم، SWD-Octa S است. سرعت موتور لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S هزار و چهارصد دور در دقیقه است و با ظرفیت 8 کیلوگرمی که دارد مناسب‌ترین انتخاب برای خانواده باجمعیت متوسط و زیاد است. از نقاط قوت این محصول می‌توان به‌کیفیت ساخت خوب، تولید صدای کم و طراحی شیک اشاره کرد. رتبه مصرف انرژی این محصول A+++ است به این معنا که مصرف انرژی کمتری دارد.

پیشنهاد مطالعه

2- ماشین لباسشویی اسنوا مدل swd-571

دومین مدلی که راهنمای خرید لباسشویی اسنوا می‌خواهیم معرفی کنیم مدل swd-571 است. این محصول اسنوا برای خانوارهای پرجمعیت و متوسط مناسب است زیرا ظرفیت دیگ این مدل ۷ کیلوگرم و سرعت دور موتور آن ۱۰۰۰ دور در دقیقه است.

از نقاط قوت این محصول می‌توان به طراحی بسیار زیبا، کیفیت ساخت خوب، مصرف کم‌انرژی و برنامه‌های متنوع شستشو اشاره کرد.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا swd-571
به عقیده برخی از کاربران این لباسشویی صدای زیاد خشک‌کن از نقاط ضعف این محصول به شمار می‌رود.

3- ماشین لباسشویی Wash in Wash اسنوا مدل SWM-842S

 از دیگر محصولات باکیفیت و پرقدرت شرکت اسنوا که در مقاله راهنمای خرید لباسشویی اسنوا معرفی می‌کنیم، لباسشویی Wash in Wash SWM-842S است. از نقاط قوت محصول می‌توان به طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی، صدای کم، مصرف انرژی پایین، برنامه‌های متنوع شستشو و سیستم ضدچروک اشاره کرد. ظرفیت این محصول ۸ کیلوگرم بوده که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب باشد. همچنین موتور این دستگاه از نوع دایرکت درایو است و عمر دستگاه را طولانی می‌کند و کمتر دچار استهلاک می‌شود. سرعت موتور این دستگاه ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و می‌تواند لباس‌ها را باکیفیت بالا در زمان کمی شستشو دهد.

4- لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608

 لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608 نیز بسیار پرطرفدار است. از جمله ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای برچسب انرژی A +++ بوده که سطح بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد.
  • این مدل لباسشویی دارای ۱۴ برنامه شستشو سریع است.
  • این لباسشویی دارای برنامه شستشو لباس کودک است.
  • ظرفیت دیگ این مدل لباسشویی ۸ کیلوگرم است که می‌تواند نیاز خانوارهای پرجمعیت را تأمین کند.
  • بدنه این نوع لباسشویی اسنوا از روکش ضدزنگ فولادی تشکیل شده است که از ماشین لباسشویی در برابر رطوبت محیط، آسیب فیزیکی و زنگ‌زدگی مراقبت می‌کنند.
راهنمای خرید لباسشویی اسنوا SWM-84608
لباسشویی اسنوا مدل 84608 از نظر ظاهری بسیار زیبا و دارای بدنه براق است.

5- ماشین لباسشویی SWM-82227

پنجمین مدلی که در راهنمای خرید لباسشویی اسنوا معرفی می‌کنیم، لباسشویی SWM-82227 است. این مدل دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم است. این لباسشویی می‌تواند برای خانواده با جمعیت متوسط انتخاب مناسبی باشد و نیازهای آن‌ها را تأمین کند.

سرعت موتور این مدل از لباسشویی اسنوا ۱۲۰۰ دور در دقیقه است و از لحاظ مصرف انرژی در رتبه +++A قرار دارد. این لباسشویی می‌تواند تا ۳۵ درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. دیگ این لباسشویی دارای سوراخ‌هایی با قطر بسیار کوچک است؛ بنابراین در حین چرخش از چروک شدن و گیرکردن لباس جلوگیری می‌کند. این لباسشویی دارای ۱۴ برنامه شستشو و دارای ویژگی‌های خاص مانند سیستم ضدچروک، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای و شستشوی خودکار مخزن و فناوری حباب‌ساز است.

6- لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94537

 در ادامه مقاله راهنمای خرید لباسشویی اسنوا می‌خواهیم لباسشویی با ظرفیت 9 کیلویی را معرفی کنیم. لباسشویی اسنوا مدل SWM-94537 از جدیدترین محصولات شرکت بزرگ اسنوا است. این مدل دارای موتور اینورتر دیجیتال و سرعت چرخش موتور آن در دقیقه ۱۴۰۰ دور است. این موضوع نشان‌دهنده قدرت و توان لباسشویی اسنوا مدل SWM-94537 است.

 ظرفیت دیگ مدل از لباسشویی ۹ کیلوگرم و به لطف عملکرد سریع می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌ها به‌حساب بیاید. فناوری Steam Wash از ویژگی‌های کلیدی محصول است. همچنین دارای صفحه‌نمایش led است که می‌تواند از طریق دکمه لمسی برنامه‌ها را پیکربندی کند.

راهنمای خرید لباسشویی اسنوا SWM-94537
این لباسشویی دارای فناوری حباب‌ساز، سیستم چرخش آب، سیستم اسپری مواد شوینده و آب و سیستم ضدچروک است.

7- ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304

آخرین مدلی که در راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا معرفی می‌کنیم، 72304 است. این مدل از لباسشویی اسنوا دارای یک ورودی آب و پودر دو حالت برای استفاده از مواد یا پودر شوینده است. همچنین از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پیش شستشو و شستشوی اتوماتیک مخزن اشاره کرد. ظرفیت دیگ لباسشویی مدل SWM-72304 هفت کیلوگرم بوده که برای خانواده‌های با جمعیت متوسط انتخاب عالی است.

در این مطلب سعی کردیم تمام نکاتی که باید برای راهنمای خرید لباسشویی اسنوا بدانید و 7 مدل پرفروش این برند را به شما معرفی کنیم تا با آشنایی آنها بتوانید بهترین مدل را بخرید. چنانچه لباسشویی اسنوا یا برند دیگر شما دچار مشکلی شده یا برای نصب و سرویس آن نیاز به تعمیرکار دارید، می‌توانید سفارش‌تان را در قسمت تعمیر لباسشویی آچارباز ثبت کنید یا با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

سوالات متداول

  • بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا که ارزش خرید دارند کدامند؟ 

ماشین لباسشویی مدل 84608 و 72304 ارزش خرید دارند و جزو لباسشویی پرفروش هستند. 

  • قابلیت شستشو اقتصادی لباسشویی اسنوا چگونه است؟

این قابلیت به شما کمک می‌کند در هنگام شستشوی لباس در مصرف برق و آب صرفه جویی کنید. 

  • قابلیت شستشو با دست لباسشویی اسنوا چگونه است؟

این برنامه مطابق با فرآیند شستشو با دست شبیه‌سازی شده و می‌توانید لباس های خود را بعد از فرایند شستشو و آبکشی و خشک‌کردن از لباسشویی خارج کنید.

تعمیر لباسشویی در محل با آچارباز
آچارباز با راه‌اندازی سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل، مشکلات شما را حل خواهند کرد. ماشین لباسشویی شما از هر نوعی و با هر برندی که باشد، متخصصان آچارباز قادر به تعمیر آن هستند. شما می‌توانید از هم اکنون درخواست خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید:
تعمیر لباسشویی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا