×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

لوازم برقی خانگی

بهترین وسایل اصلاح موی آقایان کدام است؟

بهترین وسایل اصلاح موی آقایان

همه انسان‌ها تمایل دارند ظاهری زیبا و آراسته داشته باشند. فاکتورهای زیبایی در آقایان و خانم‌ها متفاوت است. در آقایان موهای سر و ریش‌ فاکتور مهمی در زیبایی صورت دارند. چنانچه آنها تمیز، آراسته و مرتب باشند، فرد زیباتر به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد برای اصلاح و آراستگی این قسمت‌ها وقت زیادی صرف می‌کنند، مثلا برای کوتاه‌ کردن موها یا ریش‌هایشان به آرایشگاه می‌روند و آنها را تقویت می‌کنند؛ حتی در برخی موارد آنها را سشوار می‌کشند تا زیبایی بیشتری داشته باشند.

در صورتی‌که نمی‌توانید هزینه زیادی برای رفتن به آرایشگاه بپردازید، می‌توانید با خرید یک ماشین اصلاح یا ریش تراش و سشوار، خودتان در خانه موهایتان را اصلاح کنید. اگر این وسایل را در خانه دارید و خراب شده است با تعمیر آنها دیگر نیازی نیست، دستگاه جدید بخرید. برای تعمیر سشوار و تعمیر ریش تراش خود می‌توانید از تعمیرکاران آچارباز کمک بگیرید. در این مطلب آچارباز قصد داریم درباره بهترین وسایل اصلاح موی سر آقایان صحبت کنیم و وسایل مختلف را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

ضروری‌ترین و بهترین وسایل اصلاح موی آقایان

بهترین وسایل اصلاح موی آقایان اغلب در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود. زیرا اغلب برندهای معروف و باکیفیت، قیمت بالایی دارند. با توجه به قیمت بالا امکان صرف هزینه زیاد برای بسیاری از افراد وجود ندارد. این مسئله به این معنی نیست که وسایل دیگر بی‌کیفیت است. در این مطلب قصد داریم وسایل کاربردی و مقرون به صرفه‌ای که می‌توانید برای اصلاح موی سر آقایان بخرید را به شما معرفی کنیم. در این صورت می‌توانید خودتان با هزینه اندک در خانه اصلاح موی سر را انجام دهید.

برای تعمیر ریش تراش از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

از چه وسایلی برای کوتاهی موی سر آقایان استفاده می‌شود؟

موهای سر و صورت را می‌توان به کمک دو وسیله قیچی و ماشین اصلاح کوتاه کرد. در ادامه این روش‌ها و تجهیزات مورد نیاز آنها را به شما معرفی می‌کنیم تا با توجه به بودجه و مهارت خود بهترین وسیله را انتخاب کنید.

قیچی

کوتاهی با قیچی یکی از متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌ها برای کوتاه‌کردن موهای سر و بدن است. اگر قصد کوتاهی مو با قیچی را دارید بهتر است تجهیزات زیر را هم خریداری کنید تا بتوانید اصلاح بی‌نقصی داشته باشید.

کوتاهی مو با قیچی نیاز به مهارت کافی دارد، یعنی باید با مدل‌های مختلف کوتاهی با مو آشنا باشید تا بتوانید اقدام به کوتاهی کنید. کوتاهی مو با قیچی زمان بیشتری نسبت به ماشین اصلاح نیاز دارد.

  • قیچی مناسب کوتاهی مو

اصلی‌ترین وسیله در زمان کوتاهی مو با این روش، قیچی است. در نتیجه باید قیچی مناسبی بخرید که ویژگی‌هایی مثل وزن کم، خوش دست، تیغه تیز، قابل شستشو، استیل ضد زنگ و … را داشته باشد.

قیچی مخصوص کوتاهی مو
برخی از قیچی‌های مخصوص کوتاهی ما دارای تیغه‌های اضافی برای کوتاه کردن به صورت مدل‌دار نیز هستند.
  • آب پاش

آب پاش یا همان اسپری آب برای مرطوب کردن موها قبل از کوتاهی کاربرد دارد. برای خرید اسپری آب می‌توانید هزینه زیادی نکنید و از هر اسپری که در خانه دارید استفاده کنید. اسپری آب مناسب ویژگی‌هایی مثل پاشش آب منظم، داشتن قفل برای جابجایی اسپری و اندازه مناسب است.

  • پیشبند اصلاح

یکی از تجهیزاتی که بهتر است برای کوتاهی مو داشته باشید، پیشبند اصلاح است. استفاده از پیشبند باعث می‌شود موهای کوتاه شده به لباس‌ و بدن شما چسبیده نشده و روی زمین بریزد.

پیشبندهای یکبار مصرف و چند بار مصرف مختلفی در بازه‌های قیمتی متفاوت در بازار وجود دارند. می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید. برخی از پیشبندها جنس بهتری داشته و علاوه بر بدن و لباس‌ها، گردن را هم پوشانده و چندبار مصرف است؛ در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

عکس پیشبند اصلاح
اگر نمی‌خواهید برای خرید پیشبند اصلاح هزینه کنید، می‌توانید از سفره‌های یکبار مصرف به جای پیشبند استفاده کنید.
  • برس مخصوص (موپران)

برس موپران یکی از تجهیزاتی است که بعد از کوتاه‌کردن مو از آن استفاده می‌شود. با کشیدن برس موپران روی گردن و صورت، خرده موهای ریخته شده در اثر کوتاهی جدا شده و به زمین می‌ریزد. این وسیله نیز با توجه به جنس بدنه، موهای برس و … در قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارد. می‌توانید با توجه به بودجه خود یک مدل را انتخاب و خریداری کنید.

عکس برس موپران ارایشگری
در نظر داشته باشید موهای برس بیش از اندازه خشک یا تیز نباشد که به پوست شما آسیب بزند.
  • تیغ اصلاح

بعد از کوتاه کردن موی سر، نوبت تمیز کردن گردن، کناره مو است، این اقدامات به کمک تیغ مخصوص اصلاح انجام می‌شود. در برخی از مدل‌ موها نیز برای پیاده سازی تصویر یا مدل دلخواه باید از تیغ اصلاح استفاده شود. چنانچه قصد خرید تیغ اصلاح را دارید و می‌خواهید تجهیزات کوتاهی موی شما کامل باشد، دقت کنید که تیغ اصلاح بدنه مقاوم داشته، خوش دست، سبک و دارای قیمت مناسب باشد.

عکس تیغ اصلاح
تیغ اصلاح برای مدل دادن و تمیز کردن خط ریش نیز به کار می‌رود.

ماشین اصلاح

اگر مهارت زیادی در کوتاهی مو با قیچی ندارید و می‌خواهید به سرعت موها و ریش خود را کوتاه کنید، می‌توانید با استفاده از ماشین اصلاح برای کوتاه کردن موهایتان اقدام کنید.

کوتاه کردن موها با ماشین اصلاح نیاز به ابزار مخصوصی ندارد و همه تجهیزات مورد نیاز در جعبه خود دستگاه قرار دارد. می‌توانید به راحتی برای کوتاهی موها اقدام کنید، فقط به نکات زیر در زمان کوتاهی دقت کنید.

  • سعی کنید از ماشین اصلاح‌های باکیفیت موجود در بازار مثل برند فیلیپس، موزر و … استفاده کنید.
  • اگر در جعبه دستگاه، شانه‌های مخصوص وجود ندارد، شانه‌های مخصوص خریداری کنید.
  • در زمان کوتاهی موها دقت داشته باشید که موها تمیز و صاف باشد؛ زیرا در غیر اینصورت ممکن است موها موج‌دار و نامنظم کوتاه شود.
  • ماشین اصلاح را به درستی دست بگیرید تا هنگام کوتاهی، موها کنده نشود.
  • مراقب تیغه‌های تیز ماشین اصلاح باشید تا پوست گردن و صورت‌تان بریده نشود.
  • اگر می‌خواهید کوتاهی موها و ریش را در حمام یا زیر دوش انجام دهید از دستگاه‌هایی که ضد آب هستند، استفاده کنید تا حین کار آسیب نبینند.
کوتاه کردن موهای سر با ماشین اصلاح
علاوه بر موهای سر برای کوتاه کردن موهای بدن نیز می‌توانید از ماشین اصلاح استفاده کنید.

چه اقداماتی باید بعد از کوتاه کردن موهای آقایان انجام شود؟

بعد از اینکه موهای سر و ریش خود را کوتاه کردید با انجام اقدامات زیر می‌توانید نتیجه کار را چند برابر زیباتر نشان دهید. انجام این کارها به صورت روزانه باعث می‌شود ظاهر شما همیشه آراسته باشد.

شستشو با شامپو مخصوص

حمام کردن به صورت ‌روزانه یکی از کارهاییست که به سلامتی و زیبایی همیشگی شما کمک می‌کند. برای اینکه زیبایی موهای شما پس از هربار حمام کردن دو چندان شود، باید از شامپو مخصوص جنس موهایتان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود موها دیرتر چرب شود و بهتر حالت بگیرد.

خشک کردن موها با سشوار

خشک کردن موها با سشوار باعث می‌شود وزی مو گرفته شده و موها همیشه حالت داشته باشند. اگر می‌خواهید موهای شما همیشه صاف باشد می‌توانید بعد از حمام موهایتان را اتو مو کشیده یا با برس حرارتی شانه بزنید.

خشک کردن موها با سشوار
اگر مهارت کافی برای سشوار کشیدن موهایتان را ندارید می‌توانید از برس‌های حرارتی استفاده کنید.
برای تعمیر سشوار از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

استفاده از ماسک، ژل یا واکس مخصوص مو

اگر موهای شما رنگ شده یا جنس موهایتان نازک است، بهتر است قبل از استفاده از وسایل گرمازا روی موها، ماسک مخصوص یا اسپری دوفاز بزنید. این کار باعث می‌شود یک لایه محافظتی روی موها به وجود بیاید و موهایتان کمتر آسیب ببیند.

همچنین اگر می‌خواهید همیشه موهای شما یک مدل داشته یا براق باشد، می‌توانید مقدار کمی ژل یا واکس مخصوص روی آن بزنید.

کوتاه کردن موها با ماشین اصلاح نیاز به ابزار مخصوصی ندارد و همه تجهیزات مورد نیاز در جعبه خود دستگاه قرار دارد.

کوتاه کردن ریش‌ها به صورت روزانه

یکی دیگر از اقداماتی‌که می‌تواند به آراستگی شما کمک کند، کوتاه کردن روزانه ریش‌هایتان است. این مسئله برای افرادی که تمایل ندارند ریش داشته باشند، اهمیت بیشتری دارد. اگر شما هم جزء این افراد هستید، می‌توانید برای کوتاه کردن ریش خود از دستگاه ریش تراش، ماشین اصلاح یا تیغ استفاده کنید.

کوتاه کردن ریش با ریش تراش
اگر می‌خواهید ریش خود را به طور کامل بزنید می‌توانید ریش تراش را روی تنظیمات صفر زن قرار دهید.

در این مطلب سعی کردیم تمام نکاتی که باید درباره بهترین وسایل اصلاح موی آقایان بدانید را به زبان ساده به شما آموزش دهیم تا با کمترین امکانات نیز بتوانید خودتان در منزل برای اصلاح موهایتان اقدام کنید. در شرکت آچارباز تعمیرات انواع لوازم شخصی مردانه و زنانه انجام می‌شود. کافیست روی اسم دستگاه خود مثلا تعمیر ریش تراش، تعمیر سشوار یا تعمیر اتو مو کلیک کنید. کارشناسان پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

برای تعمیر اتو مو و فر کننده از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

    1. abed عزیز،
      کاربر عزیز اگر آرایشگر هستید و موزر وسیله کار شماست بهتر است از مدلهای باسیم استفاده کنید که نیاز به شارژ ندارند.

  1. سلام خسته نباشید
    ریش تراش من از اون موزرهای قدیمی قرمز آلمانیه، تازگی وثتی باهاش کار می کنم پوستم رو اذیت میکنه و گاز میگیره علتش چیه؟ میشه راهنماییم کنید؟

    1. ارشیا عزیز،
      گاز گرفتن موزر امری متداول است و دلایل مختلفی دارد، کارشناسان آچارباز می توانند پس از بررسی نظر دقیق تر را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا