×

وب اپلیکیشن آچارباز را نصب کنید!

نصب

به "وبلاگ آچارباز" خوش آمدید. | درخواست تعمیر در محل

نرم افزار

روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدیو از یوتیوب

گاهی پیش آمده، به ویدئوهایی که از طریق یوتیوب پخش می‌شوند نیاز داشته و در پی دانلود آن‌ها باشید. از این رو روش‌های صحیح دانلود این ویدئوها را ندانید، یا اینکه نرم‌افزار مناسب برای این کار در اختیارتان نباشد. برخی از ویدئوهای یوتیوب هم دارای گزینه‌ی دانلود نیستند. در این بحث به بررسی راه‌های دانلود ویدئو از یوتیوب می‌پردازیم.

یوتیوب یکی از پرکاربردترین سایت‌هایی است که از طریق آن امکان تماشای ویدئوها، موزیک ویدئوها و فایل‌های صوتی را دارید. برای اینکه قادر به دانلود ویدئوهای یوتیوب روی کامپیوتر خود باشید، راه‌های متعددی موجود است که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. اگر کیفیت ویدئوی که دانلود می‌کنید برایتان مهم نیست، نرم افزار Convert2MP3 برای این کار مناسب خواهد بود، یا اینکه می‌توانید از برنامه‌ی 4K Video Downloader برای دانلود ویدئوهای با کیفیت فراتر و در حد 4K استفاده کنید.

برای بارگذاری ویدئو در قالب یک فایل تا کیفیت 1080 روی کامپیوترتان هم می‌توانید از برنامه‌ی VLC استفاده کنید.

به‌خاطر داشته باشید که دانلود از یوتیوب غیرقانونی نیست، فقط مغایر با قوانین گوگل است.

با استفاده از برنامه‌ی 4K Video Downloader

1- در مرورگر خود لینک صفحه‌ی نرم‌افزار را باز کرده و در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، در قسمت چپ روی Get 4K Video Downloader کلیک کنید. برنامه درخواستی روی کامپیوترتان دانلود می‌شود. این برنامه برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک در دسترس خواهد بود.

دانلود ویدیو از یوتیوب

2- بعد از دانلود برنامه، آن را روی کامپیوترتان نصب کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

3- بعد از اتمام نصب برنامه، در مروگر کامپیوتر، سایت یوتیوب را باز کنید و به صفحه‌ای که قصد دانلود فایل را از آن دارید بروید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

4- آدرس ویدئو را از قسمت بالای مرورگر کپی کنید. (لازم به ذکر است که باید تمام آدرس را کپی کنید)

دانلود ویدیو از یوتیوب

5- نرم افزار 4K Video Downloader را باز کنید و در قسمت بالای صفحه گزینه‌ی Paste Link را بزنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

6- در صفحه‌ای که باز می‌شود، کیفیت و فرمتی که مدنظر دارید را انتخاب کنید، و در قسمت پایین هم محل ذخیره‌ کردن ویدئو را مشخص و در نهایت دکمه‌ی دانلود را بزنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

7- با زدن دانلود، برنامه شروع به دانلود ویدئو در کامپیوتر شما کرده و در نهایت بعد از اتمام دانلود، پنجره‌ی زیر نمایان می‌شود. روی فایل موردنظر کلیک راست کنید و گزینه‌ی Show in Folder را بزنید. با این گزینه، شما به محل ذخیره‌ شدن ویدئو هدایت می‌شوید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

با استفاده از Convert2MP3

1- سایت یوتیوب را باز کنید، صفحه‌ی موردنظر را جستجو و آدرس آن را کپی کنید.

2- حال با مرورگر سایت Convert2MP3 را باز کنید و طبق شکل آدرس کپی شده از یوتیوب را در این صفحه پیست کرده، فرمت و کیفیت موردنظر را انتخاب و در نهایت دکمه‌‎ی Convert را بزنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

3- بعد از زدن دکمه‌ی Convert، صفحه‌ی دانلود برایتان نمایش داده خواهد شد.

دانلود ویدیو از یوتیوب

با استفاده از VLC Player

1- سایت یوتیوب را باز کنید، صفحه‌ی موردنظر را جستجو و آدرس آن را کپی کنید.

2- برنامه‌ی VLC Player را باز کنید و از تب Media گزینه‌ی Open Network Stream را کلیک کنید. این قسمت را در دستگاه‌های سیستم عامل مک، باید در تب File و گزینه‌ی Open Network بیابید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

3- در پنجره‌ی جدید باید آدرس صفحه‌ی یوتیوب را پیست کرده و در پایین صفحه Play را کلیک کنید. بعد از این مرحله، ویدئو در VLC پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از یوتیوب

4- حال در تب Tools گزینه‌ی Codec Information را انتخاب کنید. در سیستم عامل‌های مک هم باید در تب Windows گزینه‌ی Media Information را کلیک کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

5- در پایین پنجره‌ای که باز می‌شود، آدرسی طولانی مشاهده می‌کنید که باید آن را کپی کرده و در آدرس مرورگر پیست کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

6- حال شما قادر به دانلود کردن ویدئو هستید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود ویدئو بدون نیاز به نرم افزار

در کنار روش‌هایی که در بالای صفحه به آن‌ها اشاره شد، نرم‌افزارهای دیگری نیز موجود هستند که با جستجو در وب می‌توانید آن‌ها را بیابید. اما روشی به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن هیچ نیازی به نرم‌افزار نیست.

1- در قسمت آدرس فیلمی که قصد دانلود آن را از یوتیوب دارید، قبل از کلمه Youtube باید SS را وارد کنید. بعد از زدم Enter به صفحه‌ی جدیدی هدایت می‌شوید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

2- در صفحه‌ی جدید روی گزینه‌ی download video in browser کلیک کنید و در قسمت پایین فرمت فایل موردنظر را مشخص کنید. در نهایت دکمه‌ی دانلود را بزنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب

با روش‌هایی که در این مقاله گفته شد قادر هستید فیلم‌هایی که مدنظر دارید را از یوتیوب دانلود کنید. اما این‌ها تنها راه دانلود فیلم‌های یوتیوب نیست، بلکه برنامه‌های متعددی برای این کار موجود است. فقط کافی است آن‌ها را جستجو کنید.

تعمیر کامپیوتر در محل با آچارباز
سرویس تعمیر کامپیوتر در محل آچارباز یک تعمیرگاه سیار آنلاین کامپیوتر است که کار آن عیب یابی و رفع ایراد تمامی سیستم‌های کامپیوتری است. در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، کافیست در اپلیکیشن خدمات سیار آچارباز، درخواست تعمیرکار سیار کامپیوتر را ثبت کنید.
درخواست تعمیر کامپیوتر

 

منبع: wikihow.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا